Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2016, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Potje batsen?
Tafelvoetbal
Advertentie
Oud 01-06-2016, 22:34
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Studeren in de trein gaat ook prima. Les voorbereiden ofzo.
Ik heb vakantie
Oud 01-06-2016, 22:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Je kan ook andere dingen doen op (of onder) een tafelvoetbaltafel.
Oud 01-06-2016, 22:35
aumgn
aumgn is offline
En have fun HO! Kekke lineup.
Oud 01-06-2016, 22:37
Holland Oates
Holland Oates is offline
Thanks bruh! Vind ik ook! Ben nu de playlist aan't luisteren en er staan ook veel coole dingen op die ik nog niet ken. Heb op dat festival ook m'n Oostenrijkse schatzi's van Bilderbuch leren kennen.

Weet jij nog goede spotify playlists voor onderweg?
Oud 01-06-2016, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook andere dingen doen op (of onder) een tafelvoetbaltafel.
Ja, Mathijs moet gewoon recht op het doel afgaan.
Oud 01-06-2016, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, Mathijs moet gewoon recht op het doel afgaan.
Rustig aan lisette, geduld is een schone zaak.
Oud 01-06-2016, 23:09
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hoihoi!
Oud 02-06-2016, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet dat 1,5 uur duren?
Citaat:
Ik had het tegen Nathan, Miekepieke.
Ja omdat ik er niet was en omdat niemand anders het had gedaan.
Oud 02-06-2016, 06:33
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Thanks bruh! Vind ik ook! Ben nu de playlist aan't luisteren en er staan ook veel coole dingen op die ik nog niet ken. Heb op dat festival ook m'n Oostenrijkse schatzi's van Bilderbuch leren kennen.

Weet jij nog goede spotify playlists voor onderweg?
Er is een playlist met alle John Peel sessions, deze: https://open.spotify.com/user/116830...BEa3YSSR9CRQ3g
Oud 02-06-2016, 09:40
Verwijderd
Yo!
Oud 02-06-2016, 09:43
Verwijderd
De katten krabben steeds meer aan de bank, ik wacht met smacht op een nieuw krabdingetje dat ik besteld heb.
Oud 02-06-2016, 09:46
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Er is een playlist met alle John Peel sessions, deze: https://open.spotify.com/user/116830...BEa3YSSR9CRQ3g
Kak, te laat. Ben nu al onderweg en kan niet downloaden. Op de terugweg dan mss.
Oud 02-06-2016, 09:47
Verwijderd
Fuck ik heb me enorm verslapen
Oud 02-06-2016, 09:48
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Fuck ik heb me enorm verslapen
Zet je geen wekker(s)?
Oud 02-06-2016, 10:01
Ieke
Ieke is offline
Goedemorgen!
Oud 02-06-2016, 10:02
Verwijderd
Hallo Ieke! Jij bent medisch onderlegd, toch? Mag ik je twee vragen stellen?
Oud 02-06-2016, 10:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hallo Ieke! Jij bent medisch onderlegd, toch? Mag ik je twee vragen stellen?
Natuurlijk.
Oud 02-06-2016, 10:11
Verwijderd
Oké - Een van mijn cliënten heeft een bepaalde vorm van kanker in/rondom haar baarmoeder gehad. Haar baarmoederhalf is blijven zitten. Waarom is niet de hele baarmoeder er uit gehaald? Ik ken alleen maar dat de hele baarmoeder weg wordt gehaald en vraag me af of dat een standaard iets is en ik dat gewoon de hele tijd gemist heb?

Daarnaast heb ik sinds ene paar weken één keer per dag twee uurtjes (ofzo) waarop het lijkt alsof ik heel verkouden ben. Ik snotter, mijn neus en holtes lijken dicht te zitten en ik nies me de blubber. Dat trekt na een paar uur weer weg, maar het is heel vervelend en ik kan het niet zo goed plaatsen. Moet of kan ik daar iets mee?
Oud 02-06-2016, 10:34
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oké - Een van mijn cliënten heeft een bepaalde vorm van kanker in/rondom haar baarmoeder gehad. Haar baarmoederhalf is blijven zitten. Waarom is niet de hele baarmoeder er uit gehaald? Ik ken alleen maar dat de hele baarmoeder weg wordt gehaald en vraag me af of dat een standaard iets is en ik dat gewoon de hele tijd gemist heb?
Je kan met het verwijderen van de baarmoeder 2 keuzes maken. Of helemaal, of gedeeltelijk. Met gedeeltelijke laten ze de baarmoedermond en hals staan. Je moet dan nog wel voor je uitstrijkje.
Die operatie is iets kleiner, maar ik vind het maar relatief. Verder loopt de urinebuis vlak langs de baarmoederhals, dus dat laten zitten geeft iets minder risico op beschadiging daarvan tijdens operatie.
Welke keuze er gemaakt wordt hangt af van wat er aan de hand is, welke operatie techniek er gebruikt wordt (verwijderen via buik of via vagina) en voorkeur van de dokter/patiënt.

Citaat:
Daarnaast heb ik sinds ene paar weken één keer per dag twee uurtjes (ofzo) waarop het lijkt alsof ik heel verkouden ben. Ik snotter, mijn neus en holtes lijken dicht te zitten en ik nies me de blubber. Dat trekt na een paar uur weer weg, maar het is heel vervelend en ik kan het niet zo goed plaatsen. Moet of kan ik daar iets mee?
Dat klinkt als een allergie omdat het zo kort is, wel vaak en het soort klachten. Je komt misschien ergens langs of net laat dat type plant z'n stuifmeel los etc.
Als je er dagelijks last van hebt zou je eens een allergie pil of neusspray (wel een anti histamine) kunnen proberen. Als het dan niet meer voor komt is het waarschijnlijk een allergie.
Het kan een specifiek soort plant zijn die net deze periode bloeit. Vaak lastig om heel exact te zeggen.
Meestal kies ik daarom voor symptoom bestrijding en als zoiets werkt weet je dat het een allergie is.
Oud 02-06-2016, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Je kan met het verwijderen van de baarmoeder 2 keuzes maken. Of helemaal, of gedeeltelijk. Met gedeeltelijke laten ze de baarmoedermond en hals staan. Je moet dan nog wel voor je uitstrijkje.
Die operatie is iets kleiner, maar ik vind het maar relatief. Verder loopt de urinebuis vlak langs de baarmoederhals, dus dat laten zitten geeft iets minder risico op beschadiging daarvan tijdens operatie.
Welke keuze er gemaakt wordt hangt af van wat er aan de hand is, welke operatie techniek er gebruikt wordt (verwijderen via buik of via vagina) en voorkeur van de dokter/patiënt.

Dat klinkt als een allergie omdat het zo kort is, wel vaak en het soort klachten. Je komt misschien ergens langs of net laat dat type plant z'n stuifmeel los etc.
Als je er dagelijks last van hebt zou je eens een allergie pil of neusspray (wel een anti histamine) kunnen proberen. Als het dan niet meer voor komt is het waarschijnlijk een allergie.
Het kan een specifiek soort plant zijn die net deze periode bloeit. Vaak lastig om heel exact te zeggen.
Meestal kies ik daarom voor symptoom bestrijding en als zoiets werkt weet je dat het een allergie is.
Ok! Ik kende alleen dat de volledige baarmoeder wordt verwijderd en de cliënt kon me niet helemaal aangeven waarom daar voor gekozen werd. Dankjewel voor de uitleg

Het punt is dat het op heel wisselende momenten is. Soms sta ik op het werk en komt het ineens op zetten, soms ben ik net wakker en zit ik te ontbijten, soms zit ik op de fiets... Ik kan er geen patroon in vinden, omdat het op verscillende tijdstippen en in verschillende omstandigheden naar voren komt. Evengoed antihistamine proberen?
Oud 02-06-2016, 10:52
Verwijderd
Axel11, waarom vind je me hysterisch?
Oud 02-06-2016, 10:58
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ok! Ik kende alleen dat de volledige baarmoeder wordt verwijderd en de cliënt kon me niet helemaal aangeven waarom daar voor gekozen werd. Dankjewel voor de uitleg

Het punt is dat het op heel wisselende momenten is. Soms sta ik op het werk en komt het ineens op zetten, soms ben ik net wakker en zit ik te ontbijten, soms zit ik op de fiets... Ik kan er geen patroon in vinden, omdat het op verscillende tijdstippen en in verschillende omstandigheden naar voren komt. Evengoed antihistamine proberen?
Geen probleem!

Ik zou het gewoon proberen. De klachten zelf passen erg goed bij iets allergisch. Je kan allergisch zijn zonder constant klachten te hebben en waarom je dan het ene moment wel klachten hebt en het andere niet is niet altijd duidelijk. Zal een combinatie van concentratie van het genetisch waar je allergisch voor bent en hoe gevoelig je zelf op dat moment bent, zijn.
Oud 02-06-2016, 11:00
Verwijderd
Ok, ga ik dat eens proberen, op hoop van zegen, zullen we dan maar zeggen!
Oud 02-06-2016, 11:57
Verwijderd
Wat vinden jullie van Amy Schumer?
Oud 02-06-2016, 12:31
Macrador
Macrador is offline
Mwoah. Ofzo.
Oud 02-06-2016, 12:32
WolterB
WolterB is offline
Nog nooit wat van gezien en heb die behoefte ook niet.
Oud 02-06-2016, 12:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bij vlagen grappig, maar wat eenzijdig, de 'haha kijk mij een vrouw zijn die ook lomp kan zijn haha' grappen kennen we nu wel. En jammer dat ze soms wat grapjes jat; maar dat hoeft niet perse een bewuste actie te zijn.
Oud 02-06-2016, 12:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wie?
Oud 02-06-2016, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Soms wel leuk
Oud 02-06-2016, 12:57
Elin3
Elin3 is offline
Hoofdpijn en tentamenstress. Ik zie een verband...
Oud 02-06-2016, 12:58
Verwijderd
Aaioverjebol
Oud 02-06-2016, 13:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aaioverjebol
Thanks!
Oud 02-06-2016, 14:23
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ok, ga ik dat eens proberen, op hoop van zegen, zullen we dan maar zeggen!
Als het werkt heb je meteen de diagnose. Hoop dat het helpt
Oud 02-06-2016, 14:36
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Hoofdpijn en tentamenstress. Ik zie een verband...
Hoe ging het dinsdag?
Oud 02-06-2016, 15:32
Kuikie
Kuikie is offline
Slaaponderzoek op 15 juli.
Oud 02-06-2016, 15:37
Verwijderd
Ik ben nu 2 keer terug kunnen gaan naar de huisarts voor oorproppen. Blijkt nu dat er een dikke harde Prop tegen het trommelvlies zit wat ze niet kunnen weghalen. Ik mag nog 3 dagen druppelen met slaolie en hopelijk lukt het dan wel. Doofheid en oorsuizen is irritant
Oud 02-06-2016, 15:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weer thuis na twee en halve week Amerika, was echt tof

AirFrance is kut maar iemand wilde mijn stoel ruilen en toen had ik een rij met vier stoelen voor mezelf alleen dus nog best kunnen tukken gewoon languit volgens mij was de hele economyclass jaloers
Oud 02-06-2016, 15:46
Verwijderd
Gaaf

Wat heb je allemaal gedaan/gezien?
Oud 02-06-2016, 15:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We gingen voor de bruiloft van een vriend van ons maar er een mooie reis omheen gebouwd.

We vlogen naar San Francisco, daar paar dagen geweest, oa gefietst over de Golden Gate Bridge (met mijn vriend op een tandem), toen een auto gehuurd en via silicon valley waar oa het hoofdkantoor van Google zit naar Yosemite, super tof hotel en mooie hike gedaan naar een waterval. Daarna naar Sequoia waar die supergrote bomen staan. Toen door death valley naar Las Vegas. Daar twee dagen geweest, gevlogen naar Richmond, daar was de rehearsel en de bruiloft. Maandag van daar met de trein naar Washington gegaan, daar nog een paar dagen geweest en gisteravond weer terug gevlogen via Parijs.
Oud 02-06-2016, 15:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had een stoel gekozen met extra beenruimte (achter de keuken) maar daar zaten ook mensen met kinderen en die wilden heel graag ruilen en toen had ik een rij met vier stoelen voor mij alleen dus nog even lekker languit kunnen tukken 😴

AirFrance was best kut want alles alleen in het Frans of onverstaanbaar Engels en op Charles de Gaulle ook alleen maar Frans.
Oud 02-06-2016, 16:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
We gingen voor de bruiloft van een vriend van ons maar er een mooie reis omheen gebouwd.

We vlogen naar San Francisco, daar paar dagen geweest, oa gefietst over de Golden Gate Bridge (met mijn vriend op een tandem), toen een auto gehuurd en via silicon valley waar oa het hoofdkantoor van Google zit naar Yosemite, super tof hotel en mooie hike gedaan naar een waterval. Daarna naar Sequoia waar die supergrote bomen staan. Toen door death valley naar Las Vegas. Daar twee dagen geweest, gevlogen naar Richmond, daar was de rehearsel en de bruiloft. Maandag van daar met de trein naar Washington gegaan, daar nog een paar dagen geweest en gisteravond weer terug gevlogen via Parijs.
Woah, wat vet!
Oud 02-06-2016, 16:02
Verwijderd
Citaat:

Wow, dat is echt een super reis. de volgende keer verstop ik
Me in je koffer
Oud 02-06-2016, 16:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jaaa het was echt cool en Amerika is echt een fijn land. Normaal wil ik op een gegeven moment wel weer naar huis maar dat had ik nu helemaal niet
Oud 02-06-2016, 16:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn festival begint al goed. M'n overstap bus had 45 minuten vertraging (en ik moest sowieso al 50 minuten wachten) en toen ging het weer natuurlijk van superzonnig naar keiharde regen. Het bushokje was ook vol, dus m'n tassen zijn nu doorweekt. Gelukkig ga ik eerst naar m'n bff en kan ik m'n kleren op de kachel hangen. Do not want.
Oud 02-06-2016, 16:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jaaa het was echt cool en Amerika is echt een fijn land. Normaal wil ik op een gegeven moment wel weer naar huis maar dat had ik nu helemaal niet
Het is ook fucking groot natuurlijk.
Oud 02-06-2016, 16:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wow, dat is echt een super reis. de volgende keer verstop ik
Me in je koffer
Mijn koffer was echt bommetje vol want ik moest lange broeken mee voor San Francisco, wandelschoenen voor Yosemite, zomerkleding voor Vegas en twee jurken en jasjes voor de bruiloft en ook nog gewone kleren natuurlijk.
Oud 02-06-2016, 16:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vooral ook blij dat het goed gegaan is met mijn gezondheid
Oud 02-06-2016, 16:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

Super leuk!
Oud 02-06-2016, 17:02
Verwijderd
Ik ben ineens zo duizelig en misselijk... Wilde gaan eten, maar m'n maag draaide al om bij het zien ervan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten