Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wilde boodschappen doen maar kwam er achter dat ik een lekke band heb. Toen bedacht dat ik op de fiets van mijn vriend kon gaan maar die heeft een stang en is eigenlijk iets te hoog dus het was best eng
![]()
|
Ik wilde vroeger altijd dierenarts worden maar ik werd analist. Vrouw van de roeivereniging is dierenarts en nou mag ik binnenkort een dagje met haar meekijken
![]()
|
Ik zit in de tram en het regent ontzettend maar ik heb geen jas aan en alleen een half gare paraplu bij me en straks moet ik lopen
![]()
|
Verwijderd
|
![]() Om zes uur bij de DA zijn. Assistentes zijn soms echt een beetje dom. "hahaha, ja, dan zegt de dierenarts, maak maar een gaatje, maar ik heb écht geen gaatje. We zitten he-le-maal vol.... Nou ja, dan plan ik je wel in om 1800, ja, dan doe ik dat wel. Want verder gaat het toch echt niet, ik heb echt nergens een gaatje...." Ja kut, dacht je dat ik dan zeg "Oh nee hoor, laat dan maar zitten. Ik blijf wel thuis met zorgen om mijn allerlievelingste mormel dat kwijlt en niks zegt en op hele ongebruikelijke plaatsen gaat liggen en dus echt wel niet goed is?" /overbezorgde crazycatlady |
![]() |
|
Verwijderd
|
De doktersassistente had daar ook een handje van. Tot vorig jaar waren ze alleen op heel onhandige momenten bereikbaar en ging ik na het werk vaak even langs om een afspraak te maken. DIEPE DIEPE ZUCHT "Ja, goh, ik snap het wel, maar goh, het is toch echt niet handig. Nou ja, he, nu ben je toch hier, maar dit is toch niet zo de bedoeling hoor, het is toch voor ons makkelijker als je even belt hoor. Nou ja. Ok, je bent nu hier dus dat is wel prima hoor, maar nou. Wanneer kun je?" En dat allemaal op een manier die niet heel direct naar mij bedoeld was, maar ook nét niet alleen tegen zichzelf. Ik reageerde daar ook nooit op maar lachte dan maar heel vriendelijk en knikte. Als je dingen van mij verwacht, moet je het duidelijk aangeven. Niet zo
![]() |
![]() |
|
|