Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2016, 10:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Waarom/waarvoor heb je logopedie?
Ik doe mee aan een studie van de longartsen naar het effect van logopedie op astmaklachten dus ik krijg nu vier sessies bubbeltherapie/voice bubbling therapy
Oud 20-09-2016, 13:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Balen HO! Kan je je vader niet naar een museum ofzo sturen?
[QUOTE=Enilorac;34214523
@Daantje - Ik ken HO's vader niet, maar als ik de verhalen mag geloven, is hij nou niet het type dat je naar een museum stuurt...[/QUOTE]

Idd. Ze waren samen bij dat gesprek terwijl ik college had. Daarna hebben we even geluncht en nu ben ik weer @ college. Het was wel gezellig hoor, maar het was niet de afspraak.
Oud 20-09-2016, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe misschien kun je beginnen met indraaien? Das niet zo ingewikkeld als invlechten en hoeft niet zo precies.
Hoe werkt dat?

Overigens verbaast het me dat er zoveel (vrouw)mensen die het ook niet kunnen! En op de een of andere manier verbaasd dat HO wel kan invlechten niet rot bedoeld verder, maar jij bent qua haar en dat soort dingen toch helemaal niet zo'n meisje meisje, dacht ik

Ik heb ook niemand met lang haar om op te oefenen, want het ziet er makkelijker uit om bij een ander te doen.
Oud 20-09-2016, 14:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega van me kan goed vlechten en invlechten maar vond het met mijn haar ook echt lastig dus misschien is dat het
Oud 20-09-2016, 14:43
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik kan het een beetje maar niet bij mezelf. Soms oefen ik op mijn huisgenoot maar het resultaat is nooit echt indrukwekkend.
Oud 20-09-2016, 14:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En ik ben zo blij met mijn nieuwe jurkje en ik heb nu ook goede schoenen/laarsjes voor erbij
Oud 20-09-2016, 15:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En ik ben zo blij met mijn nieuwe jurkje en ik heb nu ook goede schoenen/laarsjes voor erbij
Wat voor jurkje, Daantje?
Oud 20-09-2016, 15:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
pics
Oud 20-09-2016, 15:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een jeansjurkje!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 79410892_0174_2.jpeg (34.2 KB, 2x gelezen)
Oud 20-09-2016, 16:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 20-09-2016, 16:35
Verwijderd
Twee uur en drie kwartier en hij staat
Oud 20-09-2016, 17:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hoe werkt dat?

Overigens verbaast het me dat er zoveel (vrouw)mensen die het ook niet kunnen! En op de een of andere manier verbaasd dat HO wel kan invlechten niet rot bedoeld verder, maar jij bent qua haar en dat soort dingen toch helemaal niet zo'n meisje meisje, dacht ik
Ik moet m'n haar altijd vast @ werk en ik vond een staart altijd stom, dus ging ik es wat andere dingen proberen. Invlechten kon ik ook nooit, tot ik een YouTube filmpje zag en het allemaal duidelijk werd. Nu is het makkelijk.
Maar probeer idd eens te beginnen met 2 strengen ipv 3. De voorste kruis je over de achterste en dan pak je bij de nieuwe voorste een plukje haar erbij.
Oud 20-09-2016, 17:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Twee uur en drie kwartier en hij staat
Pics or it didn't happen.
Oud 20-09-2016, 17:12
Verwijderd
Neuh. Misschien later.
Oud 20-09-2016, 17:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
Doe dan een omschrijving. Wat is het en watvoor kleuren zijn er bijgezet?
Oud 20-09-2016, 17:25
Verwijderd
Het is een lantaarn met een kaars er in en hij is ingekleurd met paars, oranje, rood en geel.
Oud 20-09-2016, 17:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je een speciaal YouTube filmpje als tip om in te vlechten?
Oud 20-09-2016, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe werkt dat?

Ik heb ook niemand met lang haar om op te oefenen, want het ziet er makkelijker uit om bij een ander te doen.
Bij voorkeur aan de zijkant van je hoofd twee plukjes haar pakken. Die om elkaar heen draaien, dicht tegen je hoofd. Als je dat een paar keer gedaan hebt, pak je een nieuw plukje haar en voeg je dat bij een van de al bestaande plukjes. Weer een paar keer draaien, een nieuw plukje erbij pakken, weer draaien, etc. Niet zo moeilijk als invlechten, ziet er wel fancy uit.
Oud 20-09-2016, 20:48
Verwijderd
Waarom maken mensen geen backups van belangrijke data?
Oud 20-09-2016, 21:04
Verwijderd
Er komt een vliegtuig over, veel te laag, en het is een grote.
Oud 20-09-2016, 21:05
Macrador
Macrador is offline
Boem?
Oud 20-09-2016, 21:15
Verwijderd
Geen boem gehoord.

Oh er is trouwens een sirenevoerend voertuig hier in de omgeving die klinkt als een buitenlandse sirene.
Oud 20-09-2016, 21:28
Macrador
Macrador is offline
Ik wist vroeger niet dat sirenes per land verschilden.
Oh en zeggen jullie ta tu of tu ta?
Oud 20-09-2016, 21:32
Verwijderd
Beiden.
Oud 20-09-2016, 21:37
Abby.
Abby. is offline
Ta tu.
Oud 20-09-2016, 21:51
Verwijderd
Drie uur geleden kwam hier een blaaskapel of fanfare of weetikwat voorbij om iemand verderop in de straat een serenade te brengen. Jinx is naar boven gevlucht en nu pas weer naar beneden gekomen. Ze heeft nog steeds grote ogen en een dikke staart. Heel sneu vind ik het
En een beetje gek want voor vuurwerk is ze dan weer niet bang
Oud 20-09-2016, 21:59
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ta tu.
Er was in discussie in een koffietentje met de eigenaar en zijn nederlandse medewerkster en volgens hun zeggen Nederlanders ta tu en Belgen tu ta.
Oud 20-09-2016, 22:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ta tu.
All the things she said, all the things she said, Running through my head..
Oud 20-09-2016, 22:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Shit jongens, ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb...gevoelens ofzo?
Oud 20-09-2016, 22:07
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oud 20-09-2016, 22:08
Verwijderd
Citaat:
All the things she said, all the things she said, Running through my head..
NOT GONNA GET USSSSS
Oud 20-09-2016, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Vind je 't wat?
Oud 20-09-2016, 22:10
Macrador
Macrador is offline
Heb je een date?
Oud 20-09-2016, 22:11
Verwijderd
hoi
Oud 20-09-2016, 22:11
Verwijderd
leuk!
Oud 20-09-2016, 22:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Vind je 't wat?
Nee!

Citaat:
Heb je een date?
Ja.

Ik vind 't doodeng.
Oud 20-09-2016, 22:36
Verwijderd
aaaaahw Daten is best leuk
Oud 20-09-2016, 22:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij voorkeur aan de zijkant van je hoofd twee plukjes haar pakken. Die om elkaar heen draaien, dicht tegen je hoofd. Als je dat een paar keer gedaan hebt, pak je een nieuw plukje haar en voeg je dat bij een van de al bestaande plukjes. Weer een paar keer draaien, een nieuw plukje erbij pakken, weer draaien, etc. Niet zo moeilijk als invlechten, ziet er wel fancy uit.
Oeh dat klinkt wel als een goede oefening
Citaat:
Ik wist vroeger niet dat sirenes per land verschilden.
Oh en zeggen jullie ta tu of tu ta?
Ta tu.
Citaat:
Drie uur geleden kwam hier een blaaskapel of fanfare of weetikwat voorbij om iemand verderop in de straat een serenade te brengen. Jinx is naar boven gevlucht en nu pas weer naar beneden gekomen. Ze heeft nog steeds grote ogen en een dikke staart. Heel sneu vind ik het
En een beetje gek want voor vuurwerk is ze dan weer niet bang
Ik heb Noor van de week de hele dag niet gezien, omdat de buurman ging boren. Maar zij is wel een standaard schijtluis, dus ach.
Citaat:
Er was in discussie in een koffietentje met de eigenaar en zijn nederlandse medewerkster en volgens hun zeggen Nederlanders ta tu en Belgen tu ta.
Weird. Maar jullie zeggen wel vaker dingen raar
Citaat:
Aww zo schattig
Oud 20-09-2016, 22:47
Verwijderd
Hey Little Phoebe
Oud 20-09-2016, 22:49
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
aaaaahw Daten is best leuk
Ja maar...straks vind ie me stom, of wil ie te veel en freak ik de fuck out of of of...
Oud 20-09-2016, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hey Little Phoebe
Hoi Bas
Oud 20-09-2016, 22:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja maar...straks vind ie me stom, of wil ie te veel en freak ik de fuck out of of of...
Aww wat ben je toch een wijf. Hij heeft waarschijnlijk exact hetzelfde maar als je echt nerveus bent, spreek dat dan gewoon uit, dan is dat er in ieder geval uit en komt het op je gemak zijn al wat sneller.
Oud 20-09-2016, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Hij vindt je niet stom want anders gingen jullie niet daten! Met teveel bedoel je dat hij ineens verkering wil? Of dat hij ineens heel fysiek wordt? Dan kun je dat best zeggen en als hij daar moeilijk over doet weet je ook genoeg.

Maar dat gaat vast niet gebeuren! Ik zou gewoon veel praten en 'm leren kennen Wat gaan jullie doen??
Oud 20-09-2016, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Hoi Bas
Doe je lekker nix?
Oud 20-09-2016, 23:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
@phoeb en Mieke: De enige ervaring die ik heb is met die Engelse conjo, en die vind me leuk tot ie me ontmoette. Daarna gaf ie me 't gevoel dat ik vies was.
Heb dat tegen deze kerel ook gezegd en hij vroeg zelf al of ik rustig aan wou doen, al had hij volgens mij wel hoop op sexytaimz. Hij vroeg al if ik de volgende ochtend nog wat moest doen.
Ik ga 's avonds naar utka en dan gaan we ergens een drankje doen en dan zien we wel. We zijn iig elke dag uren aan het praten en hij zegt dat hij nog nooit zon goede klik heeft gehad net iemand en is verder ook erg complimenteus,maar ik ben toch bang dat hij irl denkt 'eww die ziet erniet uit als op de foto's! Wat een lumpy potato wonan! '
Oud 20-09-2016, 23:11
Verwijderd
Verdomme Trimm, dat moest'ie eens proberen Je bent wel ons lumpy potato women godverdomme
Oud 20-09-2016, 23:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Aww. Wil jij daten dan?
Oud 20-09-2016, 23:18
Verwijderd
Citaat:
@phoeb en Mieke: De enige ervaring die ik heb is met die Engelse conjo, en die vind me leuk tot ie me ontmoette. Daarna gaf ie me 't gevoel dat ik vies was.
Heb dat tegen deze kerel ook gezegd en hij vroeg zelf al of ik rustig aan wou doen, al had hij volgens mij wel hoop op sexytaimz. Hij vroeg al if ik de volgende ochtend nog wat moest doen.
Ik ga 's avonds naar utka en dan gaan we ergens een drankje doen en dan zien we wel. We zijn iig elke dag uren aan het praten en hij zegt dat hij nog nooit zon goede klik heeft gehad net iemand en is verder ook erg complimenteus,maar ik ben toch bang dat hij irl denkt 'eww die ziet erniet uit als op de foto's! Wat een lumpy potato wonan! '
Dat verhaal van de Engelse conjo ken ik natuurlijk niet, maar er bestaan rare mensen hoor. Heb je gewoon pech gehad dat er een klojo tussenzat. Kan gebeuren, zoiets soortgelijks heb ik ook weleens voorgehad.

Het gaat er ook vooral om of jíj vindt dat het klikt en dat er gewoon een fysieke aantrekkingskracht is hoor! En dat heeft niets te maken met foto's, maar gewoon met hoe jullie samen zijn. En ik zou het op die manier bekijken. Niet denken van, ben ik wel wat voor hem, maar is hij wel wat voor mij Maar als jullie al leuk kunnen praten komt dat vast helemaal goed Wordt vast heel leuk!!
Oud 20-09-2016, 23:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Leuk, Trimmie! Gewoon eerlijk en open zijn over verwachtingen en dat ook van hem vragen, dan komt het vast goed
Oud 21-09-2016, 01:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doe je lekker nix?
Ik doe lekker niks en jij? Weer in de USA zag ik?
Citaat:
Ach, ik heb ooit iemand gedatet via het internet die na onze eerste ontmoeting vertelde dat hij "niet verliefd (op me) was en dat ook nooit zou worden", dus fuckers komen in alle vormen en maten

Maar alles wijst er tot nu toe op dat hij je leuk vindt, dus wees gewoon eerlijk over alles, kan nooit fout zijn. En als je alles bespreekbaar maakt, zal hij dat ook doen (is mijn ervaring) en dan zullen er nooit misverstanden zijn over of hij je een fugly aardappel vindt of liever vandaag dan morgen met je wil hokken bij wijze van, uiteraard.

Maar wanneer is de date nou? Je hebt het gezegd, want je had tijd om je druk te maken, maar ik ben het vergeten.

Regels voor berichten