Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Daantje - Ik ken HO's vader niet, maar als ik de verhalen mag geloven, is hij nou niet het type dat je naar een museum stuurt...[/QUOTE] Idd. Ze waren samen bij dat gesprek terwijl ik college had. Daarna hebben we even geluncht en nu ben ik weer @ college. Het was wel gezellig hoor, maar het was niet de afspraak.
||
Citaat:
Overigens verbaast het me dat er zoveel (vrouw)mensen die het ook niet kunnen! En op de een of andere manier verbaasd dat HO wel kan invlechten ![]() ![]() Ik heb ook niemand met lang haar om op te oefenen, want het ziet er makkelijker uit om bij een ander te doen.
||
Citaat:
Maar probeer idd eens te beginnen met 2 strengen ipv 3. De voorste kruis je over de achterste en dan pak je bij de nieuwe voorste een plukje haar erbij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Drie uur geleden kwam hier een blaaskapel of fanfare of weetikwat voorbij om iemand verderop in de straat een serenade te brengen. Jinx is naar boven gevlucht en nu pas weer naar beneden gekomen. Ze heeft nog steeds grote ogen en een dikke staart. Heel sneu vind ik het
![]() En een beetje gek want voor vuurwerk is ze dan weer niet bang ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat gaat vast niet gebeuren! Ik zou gewoon veel praten en 'm leren kennen ![]() |
![]() |
|
@phoeb en Mieke: De enige ervaring die ik heb is met die Engelse conjo, en die vind me leuk tot ie me ontmoette. Daarna gaf ie me 't gevoel dat ik vies was.
Heb dat tegen deze kerel ook gezegd en hij vroeg zelf al of ik rustig aan wou doen, al had hij volgens mij wel hoop op sexytaimz. Hij vroeg al if ik de volgende ochtend nog wat moest doen. ![]() Ik ga 's avonds naar utka en dan gaan we ergens een drankje doen en dan zien we wel. We zijn iig elke dag uren aan het praten en hij zegt dat hij nog nooit zon goede klik heeft gehad net iemand en is verder ook erg complimenteus,maar ik ben toch bang dat hij irl denkt 'eww die ziet erniet uit als op de foto's! Wat een lumpy potato wonan! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er ook vooral om of jíj vindt dat het klikt en dat er gewoon een fysieke aantrekkingskracht is hoor! En dat heeft niets te maken met foto's, maar gewoon met hoe jullie samen zijn. En ik zou het op die manier bekijken. Niet denken van, ben ik wel wat voor hem, maar is hij wel wat voor mij ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar alles wijst er tot nu toe op dat hij je leuk vindt, dus wees gewoon eerlijk over alles, kan nooit fout zijn. En als je alles bespreekbaar maakt, zal hij dat ook doen (is mijn ervaring) en dan zullen er nooit misverstanden zijn over of hij je een fugly aardappel vindt of liever vandaag dan morgen met je wil hokken ![]() Maar wanneer is de date nou? Je hebt het gezegd, want je had tijd om je druk te maken, maar ik ben het vergeten.
|
![]() |
|
|