Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2016, 10:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2016, 23:43
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Snap ik. "van die autisten die een beetje dommig zijn" is bedoeld als een selectie uit de populatie autisten. Net als "van die bestuurders die asociaal rijden".
"Autisten zijn ook een beetje dommig." is dat niet. Dat geeft een beschrijving van autisten als zijnde dommig.
Maargoed, deadlock denkt dat je met het woord interpretatie weg kan komen als je iets doms zegt. Prima. Op onzin en scholieren.com klopt dat ongetwijfeld.
Zoals ik zei, ik zeg nergens dat alle autisten een beetje dommig zijn, ik heb het immers niet over mezelf, ik vind mezelf niet dommig, terwijl ik wel autist ben.

Er zijn ook mensen die geen sambal zeggen te lusten, maar hebben ze elke soort geprobeerd? Nee? Dus wellicht lusten ze wel bepaalde soorten sambal, geeft de zin 'ik lust geen sambal' dan aan dat ze elke mogelijke sambalsoort hebben gehad en daardoor weten dat ze geen sambal lusten?
Oud 07-11-2016, 00:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Same here. Fall back, spring forward.
Citaat:
Ik vind dat een hele leuke ezelsbrug
Ja dit!
Citaat:
Ik weet het ook nog steeds niet en zoek het altijd nog op. Het komt niet genoeg voor om er een gewoonte van te maken en ik vind het niet interessant genoeg om te onthouden. Moeilijk is het niet nee, maar wel.... oninteressant ofzo?
VOORjaar, uur VOORUIT. Dus dan is het najaar automatisch achteruit. Het is net zo simpel als reCHTs voor diCHT en uiteraard het tegenovergestelde dus links voor open. Allebei ezelsbruggetjes van mijn moeder, al zeg ik nu gewoon righty tighty, lefty loosie wat betreft kranen en schroeven en shit.
Oud 07-11-2016, 02:12
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ja dit!

VOORjaar, uur VOORUIT. Dus dan is het najaar automatisch achteruit. Het is net zo simpel als reCHTs voor diCHT en uiteraard het tegenovergestelde dus links voor open. Allebei ezelsbruggetjes van mijn moeder, al zeg ik nu gewoon righty tighty, lefty loosie wat betreft kranen en schroeven en shit.
Maar, wat zie je als naar rechts bij een schroef, het deel aan jouw kant naar rechts, of het deel aan de andere kant?
Oud 07-11-2016, 03:10
Jon
Jon is offline
Rechter hechter, linker losser.
Oud 07-11-2016, 05:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar, wat zie je als naar rechts bij een schroef, het deel aan jouw kant naar rechts, of het deel aan de andere kant?
Het deel dat het verst weg is!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 06:26
Verwijderd
Citaat:
Snap ik. "van die autisten die een beetje dommig zijn" is bedoeld als een selectie uit de populatie autisten. Net als "van die bestuurders die asociaal rijden".
"Autisten zijn ook een beetje dommig." is dat niet. Dat geeft een beschrijving van autisten als zijnde dommig.
Maargoed, deadlock denkt dat je met het woord interpretatie weg kan komen als je iets doms zegt. Prima. Op onzin en scholieren.com klopt dat ongetwijfeld.
Ffs get over yourself.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Ja dit!

Ik ken alle ezelsbruggetjes wel hoor! Maar... Nou ja. Ik onthou het gewoon echt niet
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 08:37
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
RIGHTY TIGHTY LEFTY LUCY
Oud 07-11-2016, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ken alle ezelsbruggetjes wel hoor! Maar... Nou ja. Ik onthou het gewoon echt niet
Little Phoenix legt het verkeerd uit. Het is ACHTERjaar.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oud 07-11-2016, 14:23
Verwijderd
Citaat:
<3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 14:59
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ffs get over yourself.
kom op, als je niet meer mag zeuren tegen mensen die ongelijk hebben, waar dient dit forum dan nog voor? Sowieso wel een goede vraag eigenlijk.

@Pr0xy: ja, ik gaf je al gelijk. 2e stukje was een quote van deadlock, niet van jou.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 15:41
Verwijderd
Citaat:
kom op, als je niet meer mag zeuren tegen mensen die ongelijk hebben, waar dient dit forum dan nog voor? Sowieso wel een goede vraag eigenlijk.
Hoe kom je erbij dat ik niet aan het zeuren ben op mensen die ongelijk hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 00:29
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:

@Pr0xy: ja, ik gaf je al gelijk. 2e stukje was een quote van deadlock, niet van jou.
Precies
Oud 08-11-2016, 10:42
neardo
neardo is offline
Shit, ik wist dat ik wat was vergeten
Oud 11-11-2016, 02:42
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Shit, ik wist dat ik wat was vergeten
Hoi Birdo
Reageren