Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2016, 17:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een nieuw vest en hij is zo heerlijk warm en zacht
Oud 31-10-2016, 18:09
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik las vent
Oud 31-10-2016, 18:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik las vent
Ik vind Daantje meer iemand die post over een nieuw vest dan over een nieuwe vent
Oud 31-10-2016, 18:13
Not for Sale
Not for Sale is offline
Je weet maar nooit!
Oud 31-10-2016, 18:18
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je weet maar nooit!
'oh m'n nieuwe vent is zo warm en zacht en hij past precies!'
Oud 31-10-2016, 18:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oud 31-10-2016, 19:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik las vent
Je bent niet de enige, maar in mijn hoofd klopte het inderdaad niet.
Oud 31-10-2016, 19:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik ga morgen bij een bedrijf kijken of het daar fysiek mogelijk is om op het lab stage te lopen. Ik vind het zo spannend, want als het allemaal lukt, heb ik zo'n leuke stageplek omg DUS DUIMEN alsjeblieft <3
Oud 31-10-2016, 19:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ga morgen bij een bedrijf kijken of het daar fysiek mogelijk is om op het lab stage te lopen. Ik vind het zo spannend, want als het allemaal lukt, heb ik zo'n leuke stageplek omg DUS DUIMEN alsjeblieft <3
Oud 31-10-2016, 19:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja nu moet het wel goed komen!!!
Oud 31-10-2016, 19:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leuk!
Oud 31-10-2016, 19:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Leuk!
Ja, ik ben super enthousiast dus het zou heel leuk zijn als het allemaal mogelijk is!
Oud 31-10-2016, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat zijn dan dingen waar je specifiek op gaat letten?
Oud 31-10-2016, 19:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik vind Daantje meer iemand die post over een nieuw vest dan over een nieuwe vent
NfS is onbevooroordeeld!
Oud 31-10-2016, 19:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Nou er staat nu geen stoel op het lab enzo. En het enige wat ik echt nodig heb is een (goede) stoel. De stoelen die ze nu hadden zijn ook alleen maar van die houten kakdingen. Dus ik gok dat het wel goed komt, want ze willen ook dingen voor me bestellen enzo, maar tijdens mijn gesprek gaf één van de vier aan dat ze een beetje bang is dat het fysiek niet te doen is voor me en dat ze niet weet hoe ze dat op moet lossen. Maar ik weet zelf wat ik kan en wat ik nodig heb, dus ik bood aan om dan een paar uur op het lab mee te draaien om te kijken waar ik tegenaan loop. Misschien zijn de pipetten ook wel heel kak ofzo (wat ik me niet voor kan stellen), maar het gaat dus voornamelijk om een stoel. Maar misschien is er helemaal geen ruimte voor een stoel, dus dat zien we dus morgen. Voor beide partijen is dit de fijnste oplossing, want ik snap ook wel dat zij niet zo goed in kunnen schatten hoe of wat.
Oud 31-10-2016, 19:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh spannend, Kikaa! Ik hou m'n fingers crossed voor je!
Oud 31-10-2016, 19:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zou wel moeten lukken toch, die stoel? Duimen!

Mag ik vragen wat je hebt Kikaa? Mag natuurlijk ook via pm.
Oud 31-10-2016, 19:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja, ik had mijn sollicitatie/stagegesprek (hoe je het wil noemen) met vier mensen tegelijkertijd en ik had het geluk dat ze alle vier erg enthousiast waren en één man is daar een beetje de baas en die bood echt al meteen aan om allerlei dingen voor me te bestellen en aan te passen. Dus ik vermoed ook wel dat het allemaal goed zit! Maar toch is dat wel een beetje spannend, enzo.

En ja, Chick Rock, dat mag. Ik heb de ziekte van Lyme. Ben te laat behandeld waardoor ik er niet meer van af kom. Als je de details wil weten dan stuur ik je even een pm!
Oud 31-10-2016, 19:44
Ieke
Ieke is offline
Ik duim voor je, zou echt tof zijn!
Oud 31-10-2016, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ja, Chick Rock, dat mag. Ik heb de ziekte van Lyme. Ben te laat behandeld waardoor ik er niet meer van af kom. Als je de details wil weten dan stuur ik je even een pm!
Ah no, chronische lyme, dat sucks Ik weet er het één en ander vanaf. Stuur je even een pm!
Oud 31-10-2016, 19:53
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ah no, chronische lyme, dat sucks Ik weet er het één en ander vanaf. Stuur je even een pm!
Is goed!
Oud 31-10-2016, 20:26
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ja, ik had mijn sollicitatie/stagegesprek (hoe je het wil noemen) met vier mensen tegelijkertijd en ik had het geluk dat ze alle vier erg enthousiast waren en één man is daar een beetje de baas en die bood echt al meteen aan om allerlei dingen voor me te bestellen en aan te passen. Dus ik vermoed ook wel dat het allemaal goed zit! Maar toch is dat wel een beetje spannend, enzo.
Wat goed van die man zeg!
Oud 31-10-2016, 20:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat goed van die man zeg!
Ja, ik was ook verbaasd! Ik ging daar naartoe met de gedachte van ok, niet geschoten is altijd mis, wees open over je situatie en bereid je op het ergste voor. Maar toen ik vertelde hoe of wat kreeg ik alleen maar heel veel complimenten en ik dacht echt van WAT, dit kan dus ook! En toen hij zelf al begon over aanpassingen dacht ik helemaal wauwie
Oud 31-10-2016, 20:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben echt hele fijne labstoelen en ik doe het beheer van de pipetten en die we nu hebben ben ik super blij mee dus als je nog wat moet bestellen, mag je wel advies vragen.
Oud 31-10-2016, 20:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik was ook verbaasd! Ik ging daar naartoe met de gedachte van ok, niet geschoten is altijd mis, wees open over je situatie en bereid je op het ergste voor. Maar toen ik vertelde hoe of wat kreeg ik alleen maar heel veel complimenten en ik dacht echt van WAT, dit kan dus ook! En toen hij zelf al begon over aanpassingen dacht ik helemaal wauwie
Goed om te merken!
Oud 31-10-2016, 20:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb trouwens ook wel eens proef gedraaid voor een stageplek en op mijn huidige werk is een arbeidsdeskundige komen kijken of mijn werkplek wel geschikt voor me is.
Oud 31-10-2016, 20:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wij hebben echt hele fijne labstoelen en ik doe het beheer van de pipetten en die we nu hebben ben ik super blij mee dus als je nog wat moet bestellen, mag je wel advies vragen.
Ja ik heb ook een hele fijne nu. en prima! Ik zie het morgen wel. Er wordt daar echt gewerkt met sporen, dus heeeeele lage concentraties, kan medan bijna niet voorstellen dat de pipetten kut zijn.
Oud 31-10-2016, 20:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Supertof! Ik denk dat het ook meehelpt dat je echt laat zien dat je dit wilt en dat je zelf ook weet wat ervoor nodig is.
Oud 31-10-2016, 20:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Supertof! Ik denk dat het ook meehelpt dat je echt laat zien dat je dit wilt en dat je zelf ook weet wat ervoor nodig is.
Ja dat denk ik ook! Maar ik ben ook echt enthousiast hierover, dus ik gok dat ik dat ook wel uitstraalde. nou ja, dat weet ik wel zeker, want ik ben een open boek.
Oud 31-10-2016, 20:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt wel veel verschil in pipetten*qua gewicht en zo. Die blauwe Gilsons zijn behoorlijk zwaar en belastend. Onze oude Finnpipettes waren al fijner (die hebben we gedoneerd aan de hogeschool Rotterdam) en nu hebben we Biohits en die zijn top. Heel licht en met filters erin dus goed schoon te houden.
Oud 31-10-2016, 20:53
Kikaa*
Kikaa* is offline
Wij hebben Gilson inderdaad. Maar alles beter dan een glazen pipet, wat ik vandaag na heel lang weer eens ging gebruiken. Man o man.
Oud 31-10-2016, 20:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh haha
Oud 31-10-2016, 20:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je school gewend bent is bijna elk lab beter
Oud 31-10-2016, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik stond vanmiddag onze flowcytometer weer in elkaar te zetten en bedacht toen dat ik straks een apparaat in beheer heb wat duurder is dan mijn huis
Oud 31-10-2016, 20:57
Kikaa*
Kikaa* is offline
Bij ons zijn de pipetten ook wel echt naar de klote, want er zitten allemaal chemicaliën in die membranen... Maar ja, snap ook wel dat ze geen nieuwe aanschaffen met al die studenten die dingen kapot maken. qua apparatuur is het bij ons verder wel goed geregeld, gelukkig.
Oud 31-10-2016, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Daarom heb ik ook de hogeschool benaderd toen wij nieuwe pipetten mochten aanschaffen maar echt dankbaar kwamen ze niet over
Oud 31-10-2016, 21:04
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Daarom heb ik ook de hogeschool benaderd toen wij nieuwe pipetten mochten aanschaffen maar echt dankbaar kwamen ze niet over
Oud 31-10-2016, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik stond vanmiddag onze flowcytometer weer in elkaar te zetten en bedacht toen dat ik straks een apparaat in beheer heb wat duurder is dan mijn huis
Dat went vrij snel.
Oud 31-10-2016, 21:14
Verwijderd
Hoi drollekes
Oud 31-10-2016, 21:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dag spetterkakje.
Oud 31-10-2016, 21:18
Verwijderd
<3
Oud 31-10-2016, 22:04
Miekje*
Miekje* is offline
Wat super, Kikaa! Ik ga meeduimen!
Oud 31-10-2016, 22:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoi drollekes
Citaat:
Dag spetterkakje.
Oud 31-10-2016, 23:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Na Hoi zeg je niks? Saai hoor.
Oud 31-10-2016, 23:48
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Alles goed?
Oud 01-11-2016, 00:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja! Dank je Belgje! Ik heb net de gehele serie Chewing Gum gekeken en heb als een wijf met m'n voetenin een teiltje gezeten. Ontspanning, jeweetoch.
Hoe ist met u?
Oud 01-11-2016, 00:07
Macrador
Macrador is offline
Goed. Ben sushi gaan eten mrt koekske en vrienden en dan nog gezellig gedaan met kotgenoten.
Oud 01-11-2016, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Sorry poedeliewoepsie, ik ben half dood.

Hoe gaat het met je? Hoe was je weekend? Waar zie je jezelf over 5 jaar?
Oud 01-11-2016, 00:08
Macrador
Macrador is offline
Stiekem was de alles goed een grapje want zo gingen heel veel msn-gesprekken altijd. Hallo halli alles goed? Cv en me u? Cv einde
Oud 01-11-2016, 00:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Goed. Ben sushi gaan eten mrt koekske en vrienden en dan nog gezellig gedaan met kotgenoten.
Niiice! Sushi is zo lekker! Ik ga binnenkort ook weer met werk. Zin in!

Citaat:
Sorry poedeliewoepsie, ik ben half dood.

Hoe gaat het met je? Hoe was je weekend? Waar zie je jezelf over 5 jaar?
Hoezo half dood?
Zaterdag heb ik de hele dag gewerkt, maar was gezellig en gister heb ik gechilld en een beetje opgeruimd enzo. (M'n logé moet niet denken dat ik een goorlel ben he).
Ik heb geen plannen voor over 5 jaar, maar hopelijk heb ik dan een papiertje op zak en heb ik een beter betaalde baan.
Citaat:
Stiekem was de alles goed een grapje want zo gingen heel veel msn-gesprekken altijd. Hallo halli alles goed? Cv en me u? Cv einde
A/s/l?

Regels voor berichten