Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2016, 18:47
Verwijderd
Paulus en Ertur niet te breken
Advertentie
Oud 30-12-2016, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb verkering.
Ahwie!
Oud 30-12-2016, 19:59
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb verkering.
Leuk!!
Oud 30-12-2016, 20:55
WendyL
WendyL is offline
Ik heb woensdag een date 😆😍❤️

Laatst gewijzigd op 30-12-2016 om 20:57. Reden: Spelfoutjuuh
Oud 30-12-2016, 20:56
WendyL
WendyL is offline
Citaat:
Ik heb woensdag een dat 😆😍❤️
Date☺️
Oud 30-12-2016, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En ik hoor dus net dat Carn het ook allang wist. Die kwal vertelt mij ook niks.
Dramaaa
Oud 30-12-2016, 21:43
Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik vind dit topic leuk.
Oud 30-12-2016, 21:46
Tigerly
Tigerly is offline
Dat treft, want deze topic vindt jou ook leuk.
Oud 30-12-2016, 21:49
Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik vind "deze topic" nog steeds gek klinken.

En: aww! Wanneer vind ik je weer eens per toeval op mijn balkon met gin tonic?
Oud 30-12-2016, 21:50
Verwijderd
Het universum geeft me de laatste tijd allemaal vage hints over mijn eerste liefde..
Oud 30-12-2016, 21:52
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Het universum geeft me de laatste tijd allemaal vage hints over mijn eerste liefde..
Nooit naar het universum luisteren, Krista. Zeker niet als het over ex-geliefden gaat.
Oud 30-12-2016, 21:52
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Is het ook!
Oud 30-12-2016, 22:02
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Paulus en Ertur niet te breken
Kan ook niet anders, jullie zijn ook altijd al leuk samen
Oud 30-12-2016, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Nooit naar het universum luisteren, Krista. Zeker niet als het over ex-geliefden gaat.
Jammer Ik zou best willen weten hoe dat nu zou uitpakken, toen we 15 waren zagen de zaken er toch heel anders uit maar het was wel echt een toffe gast.
Oud 30-12-2016, 22:12
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:

Ik zeg dat dat binnenkort maar eens plaats moet vinden. De vorige keer beviel uitermate. En het is ook zo lekker om de hoek!
Oud 30-12-2016, 22:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jammer Ik zou best willen weten hoe dat nu zou uitpakken, toen we 15 waren zagen de zaken er toch heel anders uit maar het was wel echt een toffe gast.
Waarom geef je het universum dan geen kans? Baat het niet dan schaadt het niet, toch?
Oud 30-12-2016, 22:22
ThaMurz
ThaMurz is offline
Citaat:

Volgens mij is het ook gewoon "Dit topic"
Oud 30-12-2016, 22:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Volgens mij is het ook gewoon "Dit topic"
Volgens mij niet, maar dat maakt niet uit.
Oud 30-12-2016, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom geef je het universum dan geen kans? Baat het niet dan schaadt het niet, toch?
Nouja ik ben op dit moment niet echt met hem in contact en zou ook niet goed weten hoe ik op een nonchalante manier in contact zou kunnen komen Hij doet geloof ik niet aan facebook en zo. En destijds was het ook niet heel soepel geeindigd.
Oud 30-12-2016, 22:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nouja ik ben op dit moment niet echt met hem in contact en zou ook niet goed weten hoe ik op een nonchalante manier in contact zou kunnen komen Hij doet geloof ik niet aan facebook en zo. En destijds was het ook niet heel soepel geeindigd.
Hoe geeft het universum je dan signalen?
Oud 30-12-2016, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe geeft het universum je dan signalen?
Mijn zusje was zijn ouders tegengekomen en die hadden een opmerking gemaakt over mij. En ik hoorde net het liedje wat ik link aan mijn liefdesverdriet van toen in de top2000.

Ik chargeer een beetje he
Oud 30-12-2016, 23:44
Tigerly
Tigerly is offline
Ik vind het schattig, Kris.
Oud 30-12-2016, 23:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is ment toe bie!
Oud 30-12-2016, 23:50
Verwijderd
Ja nouja ik heb eens in de zoveel tijd een nostalgische opleving dat ik denk dat het met hem meant to be was maar goed waarschijnlijk romantiseer ik de hele zooi ook een beetje
Oud 31-12-2016, 06:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het schattig, Kris.
Oud 31-12-2016, 09:58
Verwijderd
Thanks guys
Oud 01-01-2017, 19:09
Verwijderd
Ik heb zaterdag een date Alleen we appen al zo vaak en leuk dat ik heel bang ben dat het in het echt alleen maar tegenvalt
Oud 01-01-2017, 19:25
Tigerly
Tigerly is offline
Zo werkt dat toch? Dat is nou eenmaal zo!
Oud 01-01-2017, 19:29
Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben gisteren radicaal voor m'n gevoel gegaan en het het feestje met stelletjes en babies afgezegd om oud en nieuw met voer vrienden en heel veel champagne in bed door te brengen. Dat was echt een supergoede beslissing! Het was zo gezellig!

Ook nog huilend appjes over en weer gestuurd met m'n voormalige lief. Dat we elkaar vreselijk missen is duidelijk. Of dat genoeg is, denk ik niet.

En zojuist weer een rebound kom-je-dan-bij-mij-in-bed-uitkateren-met-slechte-films-en-goede-seks-aanbod afgeslagen. WHAT IS WRONG WITH ME????
Oud 01-01-2017, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gisteren radicaal voor m'n gevoel gegaan en het het feestje met stelletjes en babies afgezegd om oud en nieuw met voer vrienden en heel veel champagne in bed door te brengen. Dat was echt een supergoede beslissing! Het was zo gezellig!

Ook nog huilend appjes over en weer gestuurd met m'n voormalige lief. Dat we elkaar vreselijk missen is duidelijk. Of dat genoeg is, denk ik niet.

En zojuist weer een rebound kom-je-dan-bij-mij-in-bed-uitkateren-met-slechte-films-en-goede-seks-aanbod afgeslagen. WHAT IS WRONG WITH ME????
Hmm wel een lastige situatie Zou er nog iets kunnen veranderen waardoor het wel genoeg is?

Ik was wel op een heel burgerlijk feestje met stelletjes, babies en zwangere buiken. Was best gezellig maar ik voelde toch zo'n soort sympathie-praatjes af en toe, als je als enige single daar bent moet je af en toe geamuseerd worden of zo Weet niet of ze dat echt zo voelden maar zo kwam het af en toe een beetje over.
Oud 01-01-2017, 19:38
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hmm wel een lastige situatie Zou er nog iets kunnen veranderen waardoor het wel genoeg is?

Ik was wel op een heel burgerlijk feestje met stelletjes, babies en zwangere buiken. Was best gezellig maar ik voelde toch zo'n soort sympathie-praatjes af en toe, als je als enige single daar bent moet je af en toe geamuseerd worden of zo
En dat haaaaaaaat ik dus!! En ik word er superzelfbewust van, terwijl ik normaal echt lak heb aan alles en de grootste gangmaker ben.

Nee, ik denk het niet. Of voorlopig niet denk ik. Nu halen we gewoon niet het beste in elkaar naar boven op sommige momenten. En hij komt echt uit een meeeeeeegalange relatie en heeft gewoon ook nog veel uit te zoeken. Maar het voelt dubbel, want het merendeel was echt heel leuk en ik voelde vanaf seconde 1 dat de klik sipwrbijzonder was. Die klik waarvan ik altijd zeg dat ik vrijgezel ben, omdat ik geloof dat die klik bestaat en ik het voor minder niet doe.

We zien wel wat 2017 brengt!
Oud 01-01-2017, 19:44
Verwijderd
Citaat:
En dat haaaaaaaat ik dus!! En ik word er superzelfbewust van, terwijl ik normaal echt lak heb aan alles en de grootste gangmaker ben.

Nee, ik denk het niet. Of voorlopig niet denk ik. Nu halen we gewoon niet het beste in elkaar naar boven op sommige momenten. En hij komt echt uit een meeeeeeegalange relatie en heeft gewoon ook nog veel uit te zoeken. Maar het voelt dubbel, want het merendeel was echt heel leuk en ik voelde vanaf seconde 1 dat de klik sipwrbijzonder was. Die klik waarvan ik altijd zeg dat ik vrijgezel ben, omdat ik geloof dat die klik bestaat en ik het voor minder niet doe.

We zien wel wat 2017 brengt!
Ahw, dus hij is eigenlijk nog maar net alleen? Dan kan het misschien na een jaar ofzo wel werken omdat hij dan de tijd heeft gehad dingen voor zichzelf op een rijtje te zetten? Wel superkut. Maar als je inderdaad op dit moment niet het beste in elkaar naar boven haalt is dit zo wel goed.

Ja, op naar fijne momenten!
Oud 02-01-2017, 12:16
Smaug
Smaug is offline
Heb vanavond ook een date
Oud 02-01-2017, 12:21
df
df is offline
Dacht dat je samenwoonde
Oud 02-01-2017, 12:25
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Dacht dat je samenwoonde
Ga er anders even intens van genieten dat m'n relatie is stukgelopen omdat hij een manipulatief stuk vreten was ja
Oud 02-01-2017, 12:33
Verwijderd
Dat is wel kut Smaug

Hopelijk is je date leuk!
Oud 02-01-2017, 12:35
Verwijderd
Ohhh no, hij stuurt weer een foto waarvan ik denk.. nee toch

Wat nu Nouja gewoon maar met zo open mogelijke houding heengaan dan, misschien val ik wel als een blok voor zijn innerlijk of zo.
Oud 02-01-2017, 12:37
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Ohhh no, hij stuurt weer een foto waarvan ik denk.. nee toch

Wat nu Nouja gewoon maar met zo open mogelijke houding heengaan dan, misschien val ik wel als een blok voor zijn innerlijk of zo.
Ahhh, dat heb ik ook met mijn date vanavond. Hij is niet knap (ook niet heel lelijk), maar zo leuk. Hij laat me constant lachen. Dus het kan allemaal goed komen
Oud 02-01-2017, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ahhh, dat heb ik ook met mijn date vanavond. Hij is niet knap (ook niet heel lelijk), maar zo leuk. Hij laat me constant lachen. Dus het kan allemaal goed komen
Hoe lang is het geleden dat je vorige relatie uitging dan?

Ja als het gewoon een gezellige date is, is dat natuurlijk ook prima. Maar dan moet je daarna wel weer gaan vertellen dat je niet voor meer dan dat in bent en dat is nou net nooit het leukste onderdeel
Oud 02-01-2017, 12:41
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Hoe lang is het geleden dat je vorige relatie uitging dan?

Ja als het gewoon een gezellige date is, is dat natuurlijk ook prima. Maar dan moet je daarna wel weer gaan vertellen dat je niet voor meer dan dat in bent en dat is nou net nooit het leukste onderdeel
Bijna 5 maanden geleden!

Hahaha ja dat is altijd een beetje een heikel puntje
Oud 02-01-2017, 12:42
Verwijderd
ik heb geen dates
Oud 02-01-2017, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Bijna 5 maanden geleden!

Hahaha ja dat is altijd een beetje een heikel puntje
Ohhh dan is het zeker weer tijd om te daten! Succes dan

@gansmeeuwaal 11 jaar geleden had je wel een date
Oud 02-01-2017, 12:43
Verwijderd
Omg als ik dat zo uitschrijf voel ik me wel heel oud en sneu, zo lang al op dit forum
Oud 02-01-2017, 12:44
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Ohhh dan is het zeker weer tijd om te daten! Succes dan

@gansmeeuwaal 11 jaar geleden had je wel een date
Dankje! Jij ook ! Is je date ook vanavond?
Oud 02-01-2017, 12:48
Tigerly
Tigerly is offline
Hahahaha Kris, misschien kan je 'm nog de tip geven om wat recentere foto's op z'n profiel te plaatsen. Dat dat teleurstellingen voorkomt!
Verwijderd
Citaat:
Dankje! Jij ook ! Is je date ook vanavond?
Nee, zaterdag
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Hahahaha Kris, misschien kan je 'm nog de tip geven om wat recentere foto's op z'n profiel te plaatsen. Dat dat teleurstellingen voorkomt!
Oud 02-01-2017, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, maar aan de andere kant, iedereen kiest natuurlijk de meest gunstige foto's.. misschien vinden mensen mij ook wel niet zo leuk als mijn foto's en durven ze het niet te zeggen. Al zit daar geen 20kg tussen
Oud 02-01-2017, 12:50
Tigerly
Tigerly is offline
O en: ik vind dat jij je dates te lang vantevoren plant. Je neemt echt veeeeeeeeel te veel tijd om je te hechten aan iemand, om een fabeltastisch beeld van iemand te vormen. Probeer gewoon direct af te spreken!
Oud 02-01-2017, 12:50
df
df is offline
Citaat:
Ga er anders even intens van genieten dat m'n relatie is stukgelopen omdat hij een manipulatief stuk vreten was ja
Zo bedoelde ik het niet, misschien de verkeerde smiley gekozen Ik had 't gewoon helemaal gemist. Veel plezier vanavond!

Regels voor berichten