Advertentie | |
|
![]() |
|
zwart truitje met korte felblauwe mauwtjes waar op staat 'we could mate but then i'd have to kill you' en n spinnetje
blauwe met grijs gestreepte armdingies zwarte skatebroek gele sokken met beertje lichte skateschoenen die nou beswel vuil zijn en nie meer echt licht ![]() kettingen/ringen/riempjes/armbandenzooi |
![]() |
||
Citaat:
(me heeft 3 in beige, 1 in khaki, 1 in zwart en 1 in blauw ![]() Ik heb nu aan: Lichtblauwe spijkerbroek Replay Blauwe longsleeve met fluoriserende gele strepen DKNY Wit/zwarte enkelsokken DKNY Donkerblauwe Allstars Gouden kettinkje Horloge met op het moment een lichtpaarse wijzerplaat DKNY Zilveren oorknopjes Luchtje: Tommy Girl |
![]() |
|
Wat een vrouwen-Dockers-fans hier! Ik vind ze voor vrouwen niet zo super trouwens om heel eerlijk te zijn, beetje tuttig, maar ja das mijn mening maar
![]() ik heb aan: wit effen longsleeve shirtje (jaah heb ik er veel van ![]() oranje wollen V-halstrui RL erover lichte spijkerbroek Armani Jeans gele verragte Timberlands gekleurd kralenkettinkje om, horloge, zilveren hangdiamantjes in oren, haar in hoog staartje (t begint altijd als knotje maar daar is mn haar gewoon nog te kort voor dus eindigt het in staartje ![]()
|
![]() |
- halve bruine sokjes
- beige met donkerbruine gympen van Diesel - gecamoufleerde string (schrijf je dat zo?!) van de markt - bruine BH van H&M - beige met witte heupbroek van Benneton - zwart/bruin/beige/wit truitje van Miss Sixty - zilver kettinkje met hangertje - 2 zilveren ringen - zwart 'elastiek' om mijn pols - haren in een slordige staart |
![]() |
|
![]() |
pfff,'k voel me *bah* vandaag
-groene/blauwachtige(vooral aan die dingen-waar-je-je-riem-doorsteekt is ie groen ![]() - roze HEMA boven ( ![]() -fel gekleurd slipje -zwart mouwloos t-shirt -hetzelfde truitje als gisteren -slippers haar:het haar van de ene kant is naar de andere kant geslagen en vastgezet door 2 glitterschuifspeldjes van de Veritas ![]()
|
Zwarte broek met pervouw van Benetton, rood getailleerd shirtje van Steps, zwarte getailleerde blouse van Benneton, rood-zwarte-gestreepte kniekousen, en schoentjes die aan de achterkant open zijn van esprit, rood ondergoed.
Haar los, zilver gekronkeld kettinkje, zilvere oorbellen (van die sliertjes zegmaar), zilvere horloge van Guess
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het geintje van de ultrakakker uithangen is wel even leuk. Goed, we hebben nu in de gaten dat je graag zo wilt zijn. Point taken. But now you're takin' it waaaaaaaay to far. Come up with something new, kid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
-Witte sokken
-Witte onderbroek -Donkerblauwe bh -Felblauw shirtje met 3kwartmouwen -Grijze kabeltrui, met 2 horizontale zwarte strepen en daar tussen een wit streepje (beetje vaag uitgelegd...) -Spijkerbroek met vanonder nep omgeslagen pijpen (is oud en verrot) -Haar los -Geen make-up -Zilveren kettinkje met bloem van glas en zwart elastiekje om mn pols. Ik zie dr verschrikkelijk uit, straks eerst mezelf maar eens fatsoeneren ![]() |
![]() |
|
ikke kep een:
-beige skatebroek aan (overzeas) - zwart spaghetrtiband truitjuh (only) - rood vestjuh met REGENBOOG streek erop! (only) -zwarte sokjuhs (hema) - skate skoentjuhs (dc) - betty boop string (h&m) -rode bh (hönkermoller) -veeeeeeeeeeeeel sieraden haren: eerst getoupeerd en daarna opgestoken met allemaal klemmetjes! ![]() make up: zwarte mascara met zwart oogpotloodjuh jahaaaa nu staat ook wel alles beschreven hoe ik der uit zie!!! ![]() |
![]() |
|
- Felblauw vest GSUS.
- Zwart shirt met lange mouwen DEPT. - Donkerblauwe/zwarte spijkerbroek Evisu Genes. - Sokken grijs halfhoog. - Horloge DKNY. - Armband Josh. Horen eigelijk hoge blauw met zwarte schoenen Puma Sparco Hoog bij en keycord Status blauw. De kleur blauw van de schoenen, vest en het keycord is hetzelfde ![]() ![]() |
![]() |
|
*een lichtblauwe blouse
*een stropdas die heel los hangt met brede witte, blauwe en lichtblauwe strepen *blauwe all stars *een blauwe dieselbroek met witte strepen Blauw blauw blauw vandaag dus ![]()
|
Ben een btje zwart vandaag:
- Zwarte wijduitlopende broek - Zwart rokje eroverheen met ehm, zilver/blauwe glitterdingen erop, maar geen figuur ofzo (onduidelijk ![]() - Zwart truitje met blauwe mouwtjes - Zwart ondergoed - Zwarte panty - Zwarte instappers - Zwarte sieraden - Zwarte eyeliner,mascara,oogschaduw, lichtroze lipgloss
|
![]() |
- donkerblauw met lichtblauw geruite kniekousen (V&D)
- bruine ésjes (Britain) - veeeeeeeeeeel te grote zwarte slobberbroek (ik weet niet waarvandaan, is van Dwayne ![]() - groen ondergoed (Hema) - zwart spaghettitopje (Large) - wijde witte blouse met ruitjes van mijn mams (H&M)
|
![]() |
*dezelfde broek als gister(drie kwart broek)
*fel gestreept shirtje met zeer kortje mouwtjes(maar niey mouwloos) *fel gekleurd blousje met driekwart mouwen(hoofzakelijk felrozen) *ENORME zweetvoeten(ik ruik ze tot hier ![]() *H&M boxershort(wit) *HEMA boven ondergoed:appelblauwzeegroen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe lifestylish was jouw dag? Verwijderd | 500 | 17-09-2004 23:24 | |
Lifestyle |