![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over geestelijke verslaving, wanneer vind je het dan een verslaving, ik ben daar wel benieuwd naar. Wanneer is iets een geestelijke verslaving?
||
Citaat:
geestelijke verslaving is niet alleen drugs, ook TV of internetverslaving is geestelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Sinds m'n 18 en een halfste blowde ik regelmatig (vooral wiet, vooral puur uit een pijpje, vooral in m'n uppie) dwz soms 4 keer per week, soms ook twee weken niet. Ging altijd goed, tot ik last kreeg van hartkloppingen e.d (dit heeft niks met het blowen te maken hoor) en ik het blowen dus ook even moet laten (nu al een maand niet meer) omdat ik anders hardstikke ga flippen.
Ik baal er stevig van: als ik die geur ruik denk ik :ik wil ook weer!! Zo af en toe een blowtje is nl toch wel relaxed. |
![]() |
||||||
![]() |
Excuus ik had idd het verkeerde gequote..
Citaat:
Denk niet dat jij altijd wiet prefereert of wel? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||||
![]() |
Citaat:
hij heeft een eigen bedrijfje en ik doe daar zeg maar de zaken die Questor (systeembeheerder Scholieren.com) hier doet.. nu vrijdag weer ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dat geeft pas effect....beetje ziek is het wel ![]()
|
[QUOTE]dystopia schreef:
Excuus ik had idd het verkeerde gequote.. excuses aanvaard. Dat prefereer ik niet altijd overigens. De coffeeshop waar ik meestal kom verkoopt namelijk geen hasj. Denk niet dat jij altijd wiet prefereert of wel? ach, ik heb nog niet zoveel ervaring met hasj eigenlijk. nog 2 dagen en dan kan ik zelf kopen bij de shop. Heb je goede ogen? Ik heb nl. geen goede ogen ; ik knijp altijd met m'n ogen omdat ik eigelijk slechte ogen heb. Tegenwoordig draag ik wel meestal m'n lenzen/bril. ik heb uitstekende ogen, maar ze zijn wel klein, net zoals chinezen kleine ogen hebben, zijn ze altijd al geweest. Kzag ze staan ja maar ik weet niet wat voor 1 dus dat wordt lastig?Beter.. efficient is zo'n mooi woord het effect zal toch wel hetzelfde zijn, of je nou een houten of glazen of ivoren of metalen pijp koopt. Handen dubbelvouwen zoals je bid en dan de joint tussen je pink en je ringvinger en dan teugen.. dat heeft pas een goed effect! zal het 's proberen. maar het effect is slechter dan een pijp denk ik. Kennis/collega zou ik het willen omschrijven, ik ken hem niet zo goed.. hij heeft een eigen bedrijfje en ik doe daar zeg maar de zaken die Questor (systeembeheerder Scholieren.com) hier doet.. nu vrijdag weer een bijbaantje bedoel je? ik haat het andere te laten kopen is idd een flauwe leeftijdsgrens, mag van mij wel naar 16 ach, nog 2 daagjes wachten en dan ben ik eindelijk 18. al gedaan het werd tijd. beter laat dan nooit idd. nu jij weer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en sins ik wiet heb ontdekt, en een shoppa heb gevonden waar ik ZELF me wietjes kan halen ben ik nie van plan wiet 'n vaarwel toe te zeggen
|
![]() |
Leer quoten man, dir is niet te doen
![]() ![]() Overigens gefeliciteerd!! Ikheb ook niet bijzonder veel ervaring met hasj maar dat wist je denk ik al.. ik geloof waaromniet? wel, tog? ![]() Hmm okay het effect is hetzelfde da's al beters dan.. Kweet niet of dat effect slechter het is, dat bidden is iig minder lekker dan gewoon teugen.. ik kan je wel vertellen dat het effect er niet minder op is.. Ja tis een bijbaantje, verder niet echt iets bijzonders maar leuk en leerzaam ![]() ![]() Zo, en nou jij weer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
staat ergens op een site, gaat in elk geval om een colafles oid waar de bodem uit is gesneden. Gaatje in de dop, gaasje erop, spul erop. Fles in een emmer water zetten, spul aansteken en tegelijkertijd de fles omhoog trekken, zodra hij vol is stilhouden, dop eraf, mond erop, fles naar beneden. Heel erg ranzig, achterlijk effect.
|
Verwijderd
|
Blowe is lekkerrrr!!!! kdoe ut nie elke dag maar zeker wel een keer per week. Ik rook bijna nooit hasj, want dat werkt nie echt bij mij. rook alleen wiet omdat ik dan ga trippen (echt waar, ik zie allemaal dingen die der nie zijn) en das al na een paar hijsjes voor de bakker. Kom helemaal tot rust als ik het doe.. heerlijk.
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kies 'zelf maken' uit he rijtje dat je linksboven ziet en daar staat precies wat een gravity bong is en hoe je het moet maken. plus nog een aantal voorwerpen die ik zelf niet eens ken: Joints Blunt Waterpijp Gravity Bong Stealth Deo Skuff Tumbler Vaporizer Hasj |
![]() |
|||
Citaat:
dat is 'm ja....WAAAAT? Vaporizer? even kijken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
geen idee, schijnt goed te zijn... idee is dat je het niet verbrandt, maar alleen de THC 'verdampt' via een waterpijpje, is dus veel schoner, krijgt geen vieze troep binnen zoals bij een joint of gewoon via een waterpijp...en dat je sneller high bent, en dat je meerdere keren met hetzelfde spul kunt doen...las ik in een propagandafoldertje ![]() dus, als zo'n ding zelf te maken is...ze zijn namelijk best duur ![]()
||
Citaat:
|
bij ons op school blowt bijna iedereen
okee ik overdrijf weer ![]() ![]()
||
Citaat:
maaruh.. van roken moet ik enorm hoeste (astma ![]() ![]() kyzz gyzz ojah.. voor diegene zeggen: nooit!.. --> daar kom je nog wel op terug.. dat heb ik nml ook heel hard altijd geroepe.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
knipperknipper kaasklontje | 9 | 07-06-2006 09:45 | |
Drugs & Alcohol |
Jullie ook soms zo'n zin? Verwijderd | 44 | 14-02-2003 20:00 |