Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder zag ie er wel leuk uit.. duzzz |
![]() |
|
rode tas met witte bloemenprint
pentagrampatch buttons met wijsneuzerige uitspraken button met snoopy pimbolyknuffel zwarte beverknuffel vleermuisknuffel grolschbeugel winkelwagentjehaak paar veiligheidsspelden spikes(5 grote en een aantal kleinere in de vorm van een ster)
||
Citaat:
![]() (mjah dr zit echt teveel aan... kmoet er s wat afhalen, tis nou wel beetje overdreven :/ maar ik kan nooit kiezen wat eraf moet ![]() foto komt ask weer thuis ben ![]() |
![]() |
|
EEN LICHTBLAUWE EATPACK...MET OP DIE ZWARTE BANDE=VOLGEPLAKT MET 16 LIEFEHEERSTBEESTJUHSZ...
OP ME TAS ZITTEN 32 BUTTONS EN OP 3 DAAERVAN HEB IK EEN BACARDIBREEZER DOPJUH OP GEZET ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb zelf gewoon een zwarte rugtas die ik al sinds de 2de klas heb...
||
![]() |
Citaat:
![]() "hoi nasty bitch, xxx moi" en "hai skatjuh, Dikke Zoen, Tha Bitch"
|
Lichtblauwe eastpak.. ik ook..
Hangt safari sam aan, misschien ken je het poepige beestje wel, nog meer sleutelhanger zooi, staat erg veel op geschreven en beplakt: o.a. conicals, een bungynijntje, het vogeltje van nijntje, het Guano apes logo, veel groetjes en die shit, veel tribals, en Poep (geschreven wel te verstaan..) En ik heb hem al sinds 12-4-97, staat er ook op...
|
Ik heb echt heel erg veel schooltassen maar op het moment gebruik ik deze erg veel:
http://www.webdeveloping.nl/upload/?6599942439 Is alleen nog wel een beetje zomers dus zal binnenkort wel weer verandering in komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
over 'CAPSLOCK'...kwam ik pas achter toenik t geschreve had
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
schooltas:
hmmz.. ik heb em wel erges op n fotow.. net n stukje drvan ofsow ![]() Ik heb em versierd met: - bandpatches - rode en zwarte schakels die ik over had van me kettingen - een aantal bandnamen die ik er groot opgeschrijft heb - een kijkwijzer die ik bij de bios heb meegenome BassGitaartas: helaas geen foto ofsow ![]() Ik heb em versierd met: - Sticker van "The Apers" die ik er op geplakt heb en met wa veiligheidsspeldjes ver vaster op heb gepind - rode en witte schakels die ik over had van me kettingen ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijne is KNAL-roze, zoiets als de kleur van t woord...
Verder nog een blauwe schouder tas en een knal rooie. Kuzzje IK ![]()
|
ik heb een paarse eastpack geval tas voor skool
ik heb over het eastpack merk een patch van slipknot op gemaakt verder heb ik er nog een patch van metallica op en een middelvinger en verder heb ik nog een fluwele tas met een zon ( rooie) voor de stad enzow... en uhmz ja da was het wel eigelijk dark bloody kisses Bleeding Princess
||
![]() |
Citaat:
*beplakt bloedende prinses met pleisters* gaat het wel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |