Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Njah k moet gewoon van mijn onzekerheid af.. maar k weet echt niet hoe... ![]()
||
Citaat:
![]() vrolijkt andere mensen op.. Je hebt vast en zeker nog zoveel goeie eigenschappen die ik niet ken, dat weet ik zeker! Gloof me, je komt echt wel van die onzekerheid af ![]() Met mij gaat het wel ok gloof ik ![]() Heb behoorlijk veel gehad aan wat je gezegd hebt, begin nu een btje te geloven dat ook ik ervan af kan ![]() nou ja, het lukt nog niet echt, zat een klein btje in een dipje toen k hoorde dat m'n vader uit de kliniek is.. Maar het gaat ![]() Suc6 meissie, je kan het! *knuffol*
||
Citaat:
Dat je het nog een keer gedaan hebt is opzich niet zo erg... wel begrijpelijk aangezien het gewoon en deel van je leven is geworden, maar hou het wel bij een paar uitzonderingen meis... Vraag anders vrienden of vriendinnen jou in de gaten te houden en kwaad op je te worden als je weer gesneden hebt.. dat kan ook een extra stimulans zijn om het niet te doen. Ik ben nogsteeds braaf geweest ![]() Suces jij! *knuvvol*
||
Citaat:
![]() k schaam me er misn een btje voor, leg t wel uit op MSN ![]() Goed zo meis! Je bent sterk, heel erg sterk.. Ik vind het echt goed van je, ikzelf ben hier zo zwak in ![]() Suc6 meissie ![]() - kut - mama - weer terug naar hem? - David - vrienden - dik - eten - bloed - Ingrid - school - gvd klote toekomst ![]() - kweet t niet meer. - terug aan het begin - ravijn - mama mama mama ik mis je ![]()
||
Citaat:
Ik ben een stuk positiever nu en merk duidelijk dat dat het leven gewoon fijner maakt.. Dus niet jezelf zielig gaan lopen vinden maar er wat aan doen!
|
ik haat jongens
vaag zeiken ik haat een bepaald iemand en maar door gaan ik weet nix ik ben geirriteerd voel alsof ik elk moment uit me vel kan springen kon ik maar uit me lichaam ik haat msn ik wil snijden ik wil schoppen ik wil me dag boek verscheuren dagboek is leeg haat me moeder waarom noem ik haar zo ze kan altijd alles maken drank geen vertrouwen ik wil schreeuwen minuut is allang voor bij hij spreekt me aan ach stik toch snijden!! mag niet ![]() shit lijst is al lang ik wil slapen ben te onrustig ik voel tranen waarom waarom ik haat mezelf
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hm.. vandaag: ~ in luv ~ hij s uit de kliniek, vrij?! ~ terug? ~ vrienden ~ school ~ toekomst ~ eten ~ schommel ~ omhoog, omlaag, midden.
Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 10:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() - Misschien wel verliefd. - Misschien ook niet. - Misschien wel een klein beetje verlie.. - Misschien ook wel een klein beetje niet. - Moe. - Enigzins.. Mhaw, in de richting van goed-voelend. - Irritante geluiden om me heen. - Geen kater. *joyOHjoy* - Nergens aan gedacht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En idd iedereen kan stoppen, maar je moet er wel zelf achterstaan.
|
moe
pijn in m'n ogen geen stage zin dik nog steeds alleen wel vriendje kat problemen zusje pappa dagen buikpijn misselijk maandag wat wil ik wel? wat wil ik niet? weg donker slapen rare mensen arrogant school hoofdpijn presentatie drukdrukdruk blub waar is iedereen? weten ze nog wel dat ik leef? leef ik wel? waarom gaat iedereen weg? blijf help ik stel me aan *blub* ik stop, 'k ga hw maken oid maar
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |