Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2001, 21:45
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Najah, ik heb hem nu dus ook uitgespeeld, en zonder codes

Het eindfilmpje, tjsa wat kon je eigenlijk anders verwachten?

Maar goed, ik heb het dus echt een vet spel gevonden, misschien dat ik het nog een keer ga spelen met dan met codes ofzo

precies.. heb ik ook gedaan.. notarget gebruikt om al die gesprekken te luisteren en screenshots te maken.. btw razor-blade. ..vind ik echt superknap als je die gozer hebt vermoord zonder ook maar 1 health te verliezen... maargoed, ik geloof je natuurlijk echt ... btw2... 100ste bericht .. dan is het toch nog goedgekomen met dit topic (gelukkig) ..
Oud 12-12-2001, 21:56
Verwijderd
Ik kwam wel me te krot health te zitten, maar daar lagen nog genoeg van die haelth-Zakkeen vlak bij houten kisten, daar ging ik dus weer uppen tot 100
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 22:06
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

precies.. heb ik ook gedaan.. notarget gebruikt om al die gesprekken te luisteren en screenshots te maken.. btw razor-blade. ..vind ik echt superknap als je die gozer hebt vermoord zonder ook maar 1 health te verliezen... maargoed, ik geloof je natuurlijk echt ... btw2... 100ste bericht .. dan is het toch nog goedgekomen met dit topic (gelukkig) ..
dat je mij echt gelooft komt nogal een beetje sarcastisch over maar serieus je hebt een heel groot speel veld , hij staat in het midden en doet totaal niks.. (oke hij stond ook op easy,misschien ligt het daaraan)beetje om zich heen kijken en met die duffe zwaard van hem rondmeppen naar niks , gewoon hele tijd een rondje lopen met je gezicht naar hem en de railgun gebruiken daarna dat stroomding en hij is dood.(de zombies om hem heen waren 1000 keer irritanter dan hemzelf)maarja misschien was ik wel gewoon erg lucky,, vond het wel een leuk spel..heb er in totaal toch wel 9 uur over gedaan..(best lang)

Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 11:05
dystopia
dystopia is offline
Railgun?
Heinrich is niet irritant. Die heks die die vliegende geesten stuurt is wel irritant die trut die maakt me steeds dood. Op zich is die gozer met z'n zwaard gewoon blijven bewegen. Nou, joy.
Oud 13-12-2001, 11:10
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
ghehe zag net op internet dat je al nude patches kon krijgen voor die SS dames.. beetje dom als je het mij vraagt maar oke
L33t hoor! Net zoiets als Nuderaider
Je gaat toch geen naakte meiden overhoop knallen....

Trouwens, ik vind ze wel irritant in die kerk in missie 3 ofzo, oiiiii echt voorzichtig zijn
Oud 13-12-2001, 12:49
Verwijderd
Nog een leuk screenie:

Vuurtje?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 13:14
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
dat je mij echt gelooft komt nogal een beetje sarcastisch over maar serieus je hebt een heel groot speel veld , hij staat in het midden en doet totaal niks.. (oke hij stond ook op easy,misschien ligt het daaraan)beetje om zich heen kijken en met die duffe zwaard van hem rondmeppen naar niks , gewoon hele tijd een rondje lopen met je gezicht naar hem en de railgun gebruiken daarna dat stroomding en hij is dood.(de zombies om hem heen waren 1000 keer irritanter dan hemzelf)maarja misschien was ik wel gewoon erg lucky,, vond het wel een leuk spel..heb er in totaal toch wel 9 uur over gedaan..(best lang)

l0l.. idd wel cool... die railgun, wat the hell bedoel je met die railgun?? ... de sten zeker, en dat stroomding heet teslagun... btw.. dit is heinrich:

Oud 13-12-2001, 13:40
Verwijderd
http://www.gamers.nl/nieuws/10823

de demo komt eraan, wel raar dat ze eerst het volledige spel uitbrengen en dan pas na een tijdje de demo
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 16:24
Finntroll
Finntroll is offline
Kan je bij multiplayer ook gewoon bots toevoegen??(bedoel dus niet via een netwerk/internet)
Oud 13-12-2001, 19:59
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
dystopia schreef:
[B]
Je gaat toch geen naakte meiden overhoop knallen....
B]
naakte meiden knal je niet overhoop idd,, je kan er beter wat anders mee doen ..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 12:00
Verwijderd
De demo is nu dan ook uit

er zitten twee levels in
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 15:46
Verwijderd
Hij kickt wel ass alleen jammer dat-ie toch vrij simpel is. Ik heb 'm vorige week vrijdag gekregen, elke dag een uurtje gespeeld en nu ben ik er al klaar mee (ja, ik ben wel meteen op Death Incarnate begonnen - iemand tips om een geheim Nightmare niveau te unlocken? )

Overigens is Heinrich I echt veel te slap, hij had echt wel sterkere attacks mogen hebben, de enige ranged attack is dat lompe spookje wat door je heen gaat...en het is zwak dat hij gewoon met kogels dood kan, had toch wel beter verwacht van een 1000-jaar oude immortal...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 15:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Overigens is Heinrich I echt veel te slap, hij had echt wel sterkere attacks mogen hebben, de enige ranged attack is dat lompe spookje wat door je heen gaat...en het is zwak dat hij gewoon met kogels dood kan, had toch wel beter verwacht van een 1000-jaar oude immortal...
Idd. Ik zat te denken aan die eerste Boss in Quake, Ch'ton. Je kon schieten wat je wou, maar je had toch echt die elektrodes nodig.

(Maar wat die dingen daar uberhaupt aan het plafond deden, ik weet 't niet )

Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 16:39
Methuselah
Methuselah is offline
ik heb het spel nu twee dagen (van mijn nonkel geleend, en ik kan het draaien zonder cd, wat best wel handig is) en zit al aan de dam, terwijl ik toch nog niet zoveel heb gespeeld

moeilijkste tot nu toe was die Uebersoldat en ook die dames in de kerk, k kon der gewoon niet voorbij geraken

Hoe zou dat komen?
Oud 20-12-2001, 06:45
Verwijderd
wat een allerjezus makkelijk spel is dat RTCW binnen de 6 uur uitgespeeld en ik maar horen van gasten van nou dat spel speel je niet 123 uit nou kunnen ze zeker niet spelen of ze zijn blind
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 08:55
Verwijderd
wat vonden jullie het moeilijkste level???

Ik toch wel Chapter 3 Part 1, die was vooral irritant daar heb ik drie dagen ofzo op gezetten. Telkens dat alarm dat maar afging en ik wist niet waarvan het kwam
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 21:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef:
wat een allerjezus makkelijk spel is dat RTCW binnen de 6 uur uitgespeeld
Dan heb je waarschijnlijk het wereldrecord te pakken. Gefeliciteerd!

Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 05:36
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Chimera schreef:

idd... errug sneu... ga eerst maar sparen zodat je wolfy kan kopen... en als jij de AI zo bar slecht vond weet ik niet wat je alternatief is..(ik heb het nu min of meer tegen die kees-koelebijnaam(mnh!) ik vind wel cool hoe die gasten achter pilaren gaan staan enzo ..
Oud 21-12-2001, 11:06
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:

idd... errug sneu... ga eerst maar sparen zodat je wolfy kan kopen... en als jij de AI zo bar slecht vond weet ik niet wat je alternatief is..(ik heb het nu min of meer tegen die kees-koelebijnaam(mnh!) ik vind wel cool hoe die gasten achter pilaren gaan staan enzo ..
ik zeg toch niets over de AI alleen ik had er zoveel over gehoord dat ik dacht dat het wel een zeer moeilijk spel zou zijn maar toch niet maar voor de rest is het wel een mooi spel hoor
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

ja ja ik weet het ik ben goed
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 11:10
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
wat vonden jullie het moeilijkste level???

Ik toch wel Chapter 3 Part 1, die was vooral irritant daar heb ik drie dagen ofzo op gezetten. Telkens dat alarm dat maar afging en ik wist niet waarvan het kwam
der waren niet echt veel moeilijke dingen ik heb alleen 3 keer die eerste super soldaat moeten doen voor ik snapte hoe je die kapot moest krijgen

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 11:31
Guusje
Guusje is offline
Kan iemand me zeggen hoe ik voorbij die stomme Grote bruine beer met geesten kom. Vreselijk ventje. Ik schiet 3 magazijnen op hem leeg en toch blijven staan........grrrr

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Guusje schreef:
Kan iemand me zeggen hoe ik voorbij die stomme Grote bruine beer met geesten kom. Vreselijk ventje. Ik schiet 3 magazijnen op hem leeg en toch blijven staan........grrrr

Beer?? ghehe
Je bedoelt waarschijnlijk mummie

Maare ik heb het zo gedaan eerst al die mummies die er gewoon lopen doodschieten, en daarna pas aan die Grote mumie beginnen gewoon veel schieten want daar gaat hij dus echt van dood, en als je nog granaten heb, gooi die ook maar
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 12:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Guusje schreef:
Neem aan dat je eerst die mummies gedaan hebt?

Die grote zombie verblind je met die geesten, alleen vliegen die rechtdoor. Veel heen-en-weer bewegen dus, en gewoon dom doorknallen. Op den duur gaatie wel dood.

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Guusje schreef:

je moet gewoon terug lopen naar waar je vandaan kwam dus waar nog munutie ligt enzo en vanaf daat met granaten komen als die in de buurt is en gewoon op hem schieten

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 15:42
Verwijderd
Er is nu een NIEUWE demo availble, met een nieuwe MAP!

Dus voor de genen die Multiplayer willen spellen, dowload de nieuwe Demo met Nog een extra map
http://www.gameparty.net/forum/showt...?threadid=2927
Hier staan vele links naar demo, en naar de map alleen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 23:41
MaakUt
MaakUt is offline
yup ik heb hem jah, trenchtoast heet ie.. (zie plaatje blz 22 instructieboekje), ik vind het een knudde map om 1 reden: het is CP!!.. net zoals destruction... heeft niks met teamplay te maken.. gewoon zo snel mogelijk de vlaggen zien te krijgen.
Oud 23-12-2001, 00:08
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
yup ik heb hem jah, trenchtoast heet ie.. (zie plaatje blz 22 instructieboekje), ik vind het een knudde map om 1 reden: het is CP!!.. net zoals destruction... heeft niks met teamplay te maken.. gewoon zo snel mogelijk de vlaggen zien te krijgen.
klopt, maar ik vind hem ook niet saai

en het is toch weer iets anders , ik speel de demo dus voorlopig nog wel
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 00:13
Zinloos?
Zinloos? is offline
beter spel...maar hoe kom ik in missie vier (waar je uit een lift je komt, en een stroom beest moet afschiete door verdere deuren heen?
Reageren

Regels voor berichten