Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2001, 22:11
MaakUt
MaakUt is offline
hij is dus uit en ik vraag me af hoe hij is.. ik hoor van alle kanten dat single player zwaar tegenvalt.. ik heb nu op 2% van ut downloaden dus ik ben eigenlijk zwaar crimineel bezig.. en nee ik ga niet zeggen waar ik em aant downloaden ben en JA als hij uitkomt in nederland ga ik hem alsnog kopen.. moeten ze hem maar niet 1,5 week later hier laten uitkomen.. eigen schuld...

iemand die hem dus al heeft gespeeld: hoe is ie?
Oud 23-11-2001, 10:46
MaakUt
MaakUt is offline
SCHANDE dat er niet op word geantwoord

UP UP UP UP UP
Oud 23-11-2001, 14:52
TAFKAB
TAFKAB is offline
nou ehh
de single player (speel em nu al 2 dagen) is wel vet, blijf alleen haken in het eerste stuk met monsters, heb je een soort eindbaas die vuurspuugt, erg bizar, ik kom er fedomme niet langs kankalija
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 16:29
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik kwam die stomme duitsers nog niet voorbij ik had hem onder de les gespeeld..

Maar is wel leuk

ik ga hem iig origineel halen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 16:38
Zwarte Sneeuw
Zwarte Sneeuw is offline
Heb 'em gedowned. Wat een domme rotmongolen, hadden ze nou nagedacht.. dat spel zou zeker redelijk verkopen op de HCC
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 17:48
Marcade
Marcade is offline
'k wacht wel tot unreal 2
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 18:03
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
wat is rtcw als ik vragen mag?
Oud 23-11-2001, 20:03
AviBoY
AviBoY is offline
uuhhh...return to castle wolvenstein
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 23:01
FDL
FDL is offline
Kheb m al een tijdje Vet spel!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 03:18
monkey
monkey is offline
gaar spel...

die duitsers praten half engels, dat gaat ongeveer zo: (met gaar duits accent) "we have only thirty minutes left, schnell schnell !!!
Oud 24-11-2001, 10:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
monkey schreef:
die duitsers praten half engels, dat gaat ongeveer zo: (met gaar duits accent) "we have only thirty minutes left, schnell schnell !!!
Vind je 't gek. De gemiddelde niet-europeaan spreekt geen woord duits. Waarom denk je dat duitsers in films ook altijd engels praten?

Een amerikaan kent bovendien 't verschil tussen Dutch en German niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 12:26
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
monkey schreef:
gaar spel...

net zoals is allo allo

Oud 24-11-2001, 12:42
-(HeD)-
-(HeD)- is offline
is da het nieuwe vervolg op wolvenstein 3d van lang geleden?
Oud 24-11-2001, 15:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-(HeD)- schreef:
is da het nieuwe vervolg op wolvenstein 3d van lang geleden?
Yup.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 12:33
Xenation
Xenation is offline
Ik heb het spel net gebrand en gespeeld.
Het is wel grappig
Maar ik blijf toch bij UT-TO
Oud 26-11-2001, 13:46
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
dat zie je wel aan de nederlandse posters in t spel...

btw, uitgespeeld de single player hiero en t einde valt nog tegen

"The end. Bye bye!"

spel zelf roelt wel, zeker als je t gratis (en legaal) hebt

Oud 26-11-2001, 16:18
tappy
tappy is offline
ik heb`m net...en met mijn illegale cd keytje is het wel online te spelen terwijl ik anderen ken waar da nie kan zeeeer cooltjes
Oud 26-11-2001, 18:31
cait sith
cait sith is offline
Ik moet het nog doen met wolvenstein 3D
Oud 27-11-2001, 10:45
tappy
tappy is offline
Citaat:
cait sith schreef:
Ik moet het nog doen met wolvenstein 3D

ook leuk
Oud 28-11-2001, 16:02
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Vind je 't gek. De gemiddelde niet-europeaan spreekt geen woord duits. Waarom denk je dat duitsers in films ook altijd engels praten?

Ja, die films waar duitsers engels spreken zijn ook schraap, dat slaat echt helemaal nergens op.

Saving Private Ryann is tenminste een goede film daar praat iedereen tenminste in zijn eigen taal.
Enemy at the Gates is echt een gare film... engels prekende russen slaat echt nergens op.

en nee ik versta geen russisch en toch heb ik liever dat ze russisch praten dan engels, dus ik snap ook niet waarom die amerikan willen dat ze engels spreken.
Oud 29-11-2001, 21:06
Chimera
Chimera is offline
Whee! Ik heb 'em!

En ja hoor, ik ben de eerste nederlandse poster al tegengekomen:

Vraag me een beetje af wat een dergelijke nederlandse poster in een duits kasteel doet
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 21:10
Chimera
Chimera is offline
Tis verder wel een heel erg bot spel. Ben nu in 't tweede deel (LVL 4 is 't geloof ik) en 't begint nu toch wat moeilijker te worden. Snipers zuigen.

De tegenstanders duiken ook vaak voor je weg enzo, 't is geen kwestie van dom afslachten. Bevalt me wel.

Levels zijn mooi, behoorlijk 'spannend'. Topgame!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 12:18
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Chimera schreef:

veel duitsers denken anders ook dat we hier duits spreken, eventueel met dialect.
Oud 30-11-2001, 12:19
Spacey
Spacey is offline
heb t ook even gespeeld maar op een gegeven moment kwamen er vuurspugende demonen ofzo, watminder kwame r niet langs.
Oud 30-11-2001, 14:10
MaakUt
MaakUt is offline
ik ben een tijdje niet geweest op ut forum en ik zie toch zomaar dat mijn topic nog steeds hot is .. ik zal ff wat screenshots plaatsen:

ik vind dat 2e 'castle' echt vet.
Oud 30-11-2001, 16:25
dystopia
dystopia is offline
Weeeet iemand hoe je voorbij die ubersoldat komt want die teringlijer krijg ik niet koud! Damn, man dat is echt moeilijk
Oud 30-11-2001, 16:40
Frank
Frank is offline
Hoe komen jullie eraan?
Gedownload of gekocht?
Oud 30-11-2001, 16:52
Sephiroth
Sephiroth is offline
Citaat:
Frank schreef:
Hoe komen jullie eraan?
Gedownload of gekocht?
Wat een ongelovelijke boeiende vraag.
Ik moet even stil staan om die te kunnen verwerken.

...
Oud 30-11-2001, 22:59
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Weeeet iemand hoe je voorbij die ubersoldat komt want die teringlijer krijg ik niet koud! Damn, man dat is echt moeilijk

bedoel je dit persoontje:

????????

Oud 01-12-2001, 00:11
Tuinhuisje
Tuinhuisje is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Als die ubersoldat uit zun hokje komt, moet je precies zo gaan staan dat zijn hoofd achter de railing voor je zit. Nou kan je hem simpel afknallen en hij doet nix...(pffff....ubersoldat noemen ze dat ;P)

Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 10:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
bedoel je dit persoontje:
Ja, en daar kun jij niet komen daar waar je nu staat met 100 health/armor ZONDER godmode
Oud 01-12-2001, 10:05
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Tuinhuisje schreef:
Als die ubersoldat uit zun hokje komt, moet je precies zo gaan staan dat zijn hoofd achter de railing voor je zit. Nou kan je hem simpel afknallen en hij doet nix...(pffff....ubersoldat noemen ze dat ;P)

Achter de railing voor je zit
Oud 01-12-2001, 15:52
Tuinhuisje
Tuinhuisje is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Achter de railing voor je zit

Hmmm ff kijken hoe leg ik dit uit....als je begint met die baas sta je op een soort balkon...langs dat balkon loopt een soort hekje...en als je precies zo gaat staan dat zijn hoofd achter de bovenste (dikste) buis zit dan kan ie je niet zien en kan je hem simpel afknallen.

Ik denk trouwens niet dat dat helemaal de bedoeling was van de makers, maar het is wel handig

Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 19:57
Chimera
Chimera is offline
Best vaag dat soort spellen. De sterkste tegenstanders kom je altijd in hun eentje tegen Als Himmler nu ff 5 van die Ubernazi's daar neer zou zetten...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 20:59
goedkei
goedkei is offline
heb hem nu ook, hij is wel geinig. lekker knallen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 00:10
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Ja, en daar kun jij niet komen daar waar je nu staat met 100 health/armor ZONDER godmode

i know.. ik heb em 2 keer uitgespeeld ... de eerste keer zonder cheats op level.. ehhh.. die middelste (ben ff de naam kwijt) .. 2e keer met cheats gewoon voor de fun en om de screenshots te maken.. is cool, die gesprekken die die gasten hebben enzo.. als je /notarget aanzet.
Oud 02-12-2001, 01:07
Chimera
Chimera is offline
Ben nog bezig, maar heb een keer een cheat in 't forest level gebruikt. Notarget. Werd helemaal STRONDziek van dat alarm steeds.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 01:33
MaakUt
MaakUt is offline
.. koel man... op de raarste momenten ineens alarm.. ik had een keer iedereen neergeschoten behalve op de eerste toren (dus waar je het eerst langs loopt) ... ik helemaal terug naar die gast gelopen... hem door z'n hoofd gesniped.. gaat het alarm af!!.. what the fuck!!> .hoe kan dat.. iedereen was dood (behalve die bij de ingang dan) ...
Oud 02-12-2001, 09:19
guyver
guyver is offline
dit spel is nu ook uit in nederland
Oud 02-12-2001, 10:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
.. koel man... op de raarste momenten ineens alarm.. ik had een keer iedereen neergeschoten behalve op de eerste toren (dus waar je het eerst langs loopt) ... ik helemaal terug naar die gast gelopen... hem door z'n hoofd gesniped.. gaat het alarm af!!.. what the fuck!!> .hoe kan dat.. iedereen was dood (behalve die bij de ingang dan) ...
Ja. Ik zat opeens echt vast. Ik had die snooper gun, maar hoever ik ook bij die gast boven de ingang vandaan stond, hij spotte me echt iedere keer. Toen heb ik notarget aangezet, ben naar 'em toegelopen, en 'em vol lood gepompt met m'n Sten.

Lekker puh.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 12:47
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ja. Ik zat opeens echt vast. Ik had die snooper gun, maar hoever ik ook bij die gast boven de ingang vandaan stond, hij spotte me echt iedere keer. Toen heb ik notarget aangezet, ben naar 'em toegelopen, en 'em vol lood gepompt met m'n Sten.

Lekker puh.

maar dan failed de missie toch ook? als je die laatste gast neerschoot...
Oud 03-12-2001, 01:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Tuinhuisje schreef:
Hmmm ff kijken hoe leg ik dit uit....als je begint met die baas sta je op een soort balkon...langs dat balkon loopt een soort hekje...en als je precies zo gaat staan dat zijn hoofd achter de bovenste (dikste) buis zit dan kan ie je niet zien en kan je hem simpel afknallen.

Ik denk trouwens niet dat dat helemaal de bedoeling was van de makers, maar het is wel handig
heb het overigens anders opgelost. je ziet rechts achter die officier zo'n muur.. daar ligt ook armor.. als je vanaf daar een paar granaatjes gooit en steeds terugduikt dan lukt het ook.. knal je die engineers ook steeds tussendoor door hun kop.. 3 raketten is ook genoeg..

later kom je 2 ubersoldaten tegen vlak voor het einde.. ook leuk.. maar toen vond ik het makkelijker.. want daar kon je heek relaxed dekking nemen..

Zit nu bij het einde.. tja.. dat lukt me dus niet daar.. maar ja dat boeit me niet ik vind eindbazen nooit leuk..

Spel doet mij overigens aan Sin denken!
Oud 03-12-2001, 01:05
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Lekker puh.
Oh ja daar ja. Ja die zag mij ook altijd. Wat ik heb gedaan is op die rand gaan staan (achteraan) daar zit hij je niet (dus via die ramen daar komen) dan klim je op die muur. Dan loop je die muur af en klim je omhoog bij de officiele ingang.. kan ook vast dat je daar gewoon naar binnen gaat. Je knalt die gast bij die vrachtwagen af.. je jumpt daarna in die vrachtwagen.. maar dat is moeilijk, moet je echt bukkend aan de rand van die muur
Oud 03-12-2001, 01:06
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

Had ik ook. Maar die gozer hoefde ook niet dood, je moest gewoon heel sneaky naar die vrachtwagen toe.

Overigens dat alien-gedoe vind ik maar *gaap*..
Oud 03-12-2001, 13:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

Nee hoor, alleen die allerlaatste voor die tunnel, die moest in leven blijven. Die gast boven die ingang heb ik in notarget-mode afgeschoten, en ik kon gewoon doorspelen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 14:38
Chimera
Chimera is offline
Zitten ook heftige SM-scenes in BTW:

Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:16
goedkei
goedkei is offline
weet iemand of er codes zijn voor rtcw, want ik kom echt niet voorbij die ss vrouwtjes, mission 2 part 4. Ik heb nog maar heel weinig kogels (opgegaan aan de mummies), en ik heb geen zin om het spel in de hoek te leggen (daar is het te mooi voor) en hoe moet ik de codes dan intypen???
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 12:53
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
goedkei schreef:
weet iemand of er codes zijn voor rtcw, want ik kom echt niet voorbij die ss vrouwtjes, mission 2 part 4. Ik heb nog maar heel weinig kogels (opgegaan aan de mummies), en ik heb geen zin om het spel in de hoek te leggen (daar is het te mooi voor) en hoe moet ik de codes dan intypen???
http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/002875.html

btw.. zie boven chimera
Oud 04-12-2001, 18:36
Verwijderd
Kan missihcen ook iemand vertellen waar het over gaat?

Ik heb het spel nooit gespeeld maar heb het wel, wil het dus straks gaan spelen, maare gaat dit verhaal ergens over de oorlog ofzo, omdat ik allemaal duitsers zie.

(misshcien een domme vraag, maar toch )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 20:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Kan missihcen ook iemand vertellen waar het over gaat?
Jeuh. Geallieerd tegen de nazi's. Shooter alla Doom en Quake, maar dan met Nazi's (en wat zombies). Speelt in 1943. Vervolg op Wolf3D.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten