Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 16:49
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
******** schreef:

Die kom je echter niet tegen in een serverruimte, maar bij het uitgaan of andere gelegenheden.

*heeft ook nog geen enkele ervaring met relaties/liefde en beseft maar al te goed dat serverruimtes,projectlokalen,computerkamer totaal ongeschikt hiervoor zijn*

Alleen ga ik zelf (wegens een best wel slechte jeugd)alle contact uit de weg en laat ik niemand dichtbij komen. Buiten de deur kom ik niet want dan voel ik me totaal niet op m'n gemak(laatste tijd zelfs binnen ook niet maar dat terzijde) -> verschuil me dus nog meer achter de computer /in het computerhok -> vicieuze cirkel

Vroeger ging ik achter de computer zitten omdat ik best wel verslaafd was, tegenwoordig is het meer alleen maar om mezelf bezig te houden.

Probeer t alleen iig niet zo negatief in te zien hoewel ik diep van binnen toch het gevoel heb dat ik toch echt iets mis.

maar ja, zit inmiddels op een dieptepunt, dus in theorie ken t alleen nog maar bergopwaarts gaan

Maar om toch nog ff op topic terug te komen :

Citaat:
Desecrator schreef:
Meiden die daar niet doorheen kunnen prikken zijn niet eens de moeite waard. Als ze niet willen zien dat ik van binnen misschien juist wel een lieve fijne jongen ben, die alleen een beetje genegenheid nodig heeft om op te bloeien, dan is dat toch echt jammer voor hen.
Is dit niet een kleinbeetje kortzichtig? Ik bedoel, Het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk. Je kan/mag natuurlijk niet verwachten dat iemand die jou absoluut niet kent, dit zo voor je oplost. Tuurlijk kan ze je steunen en helpen, maar dan moet jij ook goeie wil van jouw kant tonen waardoor zij juist de motivatie krijgt om het door te zetten,hoe moeilijk het voor jou ook is.

Zou jij nog steeds intresse in iemand tonen als diegene jou continu zou blijven negeren?

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 16:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 17:53
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat heeft niemand. Zoiets leer je door ervaring. Het is dus heel normaal fouten te maken. Elke keer weer andere, totdat je het een keer door krijgt
Dat is dus juist waar ik zo tegen op zie. Weer eens een keer keihard afgaan bij een meid. Ik zie mezelf daar niet sterker van worden. Integendeel, het enige effect dat ik kan bedenken dat ik mezelf alleen nog maar een beetje meer een prutser ga vinden.

Citaat:

Vooral naar gevoelige, aangezien de meeste vrouwen zich rot ergeren aan het feit dat hun man ze weer eens niet begrijpt of niet attent genoeg is.

Als er iemand iets niet begrijpt van de gevoels van anderen dan ben ik het wel.

Citaat:

Die kom je echter niet tegen in een serverruimte, maar bij het uitgaan of andere gelegenheden.
Uitgaan wordt helemaal niks. Ten eerste zou ik helemaal in mijn eentje moeten gaan. Ten tweede zou ik niet eens weten naar wat voor tent ik toe zou moeten gaan.

Citaat:
Loezzel schreef:"zielige ik, want ik heb nog nooit een vriendin gehad"
Alleen mensen die niks aan hun eigen situtatie kunnen doen zijn zielig. Aangezien het bij mij 200% mijn eigen schuld is, kan ik toch echt geen enkele vorm van medelijden met mezelf hebben.

Citaat:
En die uitspraak van: ik wil een vriendin alleen voor het gevoel dat ik een vriendin gehad heb en voor de sex, daarna zal ik snel op haar uitgekeken zijn....bullshit!
Zo denk ik lang niet altijd. Maar ik heb momenten dat ik mezelf in mijn eentje perfect voel. Op dat soort momenten kan ik me dus echt niet voorstellen wat ik met een vriendin zou moeten.

Citaat:
Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin een relatie met je aanging met de gedachte: alleen maar voor het gevoel en de sex, zal hoogstens 3 maanden duren, dan ga ik weer verder.
Dat zie ik eerlijk gezegd dan wel weer. Op een moment dat ik me down voel zou ik dat enorm bitchy vinden. Op een moment dat ik lekker in mij vel zou zitten zou ik waarschijnlijk iets hebben van: zo kan ik mooi oefenen voor een echte relatie.

Citaat:
Je moet proberen te denken: ik ben de allerleukste jongen van de wereld, hier moet je zelf in gaan geloven en dan ga je dit ook uitstralen.
Dat werkt bij mij dus niet. Het lukt me wel om me dat voor te stellen en te geloven. Alleen op dat soort momenten heb ik mijn gevoelens zo sterk onder controle dat in gedachten een vriendin hebben, minstens net zo bevredigend is als, maar stukken eenvoudiger is dan een echte vriendin.

Citaat:
shakyguy schreef:Zou jij nog steeds intresse in iemand tonen als diegene jou continu zou blijven negeren?
Dat is dus net een van mijn problemen. Ik zou het niet eens merken als een meid contact met mij zoekt of geinteseerd naar mij staat te kijken. Over het algemeen merk ik maar weinig van de wereld om mij heen, en leef ik voor een deel in een eigen wereldje. Ik ervaar de wereld alsof er een soort demper in mijn hoofd zit die alle signalen die van buiten komen verzwakken.

-Desecrator
Oud 08-10-2002, 18:04
Loezzel
Loezzel is offline
Dus Desecrator, je bekijkt het leven echt te pessimistisch.
Probeer vrienden te krijgen, ga uit, ontmoet mensen!!!
Dan leer je misschien ook meer van de wereld te zien!!!
Oud 08-10-2002, 18:19
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Dus Desecrator, je bekijkt het leven echt te pessimistisch.
Probeer vrienden te krijgen, ga uit, ontmoet mensen!!!
Dan leer je misschien ook meer van de wereld te zien!!!
En dat is nou juist zo moeilijk. Als je al weinig zelfvertrouwen hebt, is het heel moeilijk om die stap van uit gaan en mensen ontmoeten te zetten, zeker als je dat alleen zou moeten doen. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem (hoewel ik zelfs nog nooit de kans heb gehad/aangegaan om af te gaan..)en het is echt een belemmering.

Heb er zelf helaas nog geen oplossing voor gevonden, maar iemand raadde mij een vechtsport aan, en als ik er over nadenk moet ik zeggen dat het wel is zou kunnen werken. Je wordt er in ieder geval zowel fysiek als mentaal sterker van.

toevoeging :

weet niet of het een teken is of niet, maar ik heb 2 kaarten voor een of ander feest voor aanstaande zaterdag gewonnen... Alleen ga er toch maar niet heen. a) afstand is mij te ver en b) alleen naar zoiets mij niet gezien...

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Zeg, zijn wij niet online
NU wel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
*verhaal*
Zeg, kun je mij eens een foto sturen ofzo?

Ik begin toch wel benieuwd te worden naar hoe je eruit ziet...

Krummeltje's email
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:58
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Zeg, kun je mij eens een foto sturen ofzo?

Ik begin toch wel benieuwd te worden naar hoe je eruit ziet...

Met mijn uiterlijk is niks mis. Maar als je het zo graag wilt weten, ik val te bewonderen in het enige echte s.com fotoboek:

http://forum.scholieren.com/fotoboek...howuser&id=575

-Desecrator
Oud 09-10-2002, 08:28
Verwijderd
Citaat:
shakyguy schreef:
En dat is nou juist zo moeilijk. Als je al weinig zelfvertrouwen hebt, is het heel moeilijk om die stap van uit gaan en mensen ontmoeten te zetten, zeker als je dat alleen zou moeten doen.
Hey, ik weet wat je bedoelt, heb precies hetzelfde probleem. Je hebt echter de keuze tussen de moed verzamelen en het proberen of gewoon thuis te zitten en elk weekend depressiever worden.

Wat is jouw keuze?

Citaat:
weet niet of het een teken is of niet, maar ik heb 2 kaarten voor een of ander feest voor aanstaande zaterdag gewonnen... Alleen ga er toch maar niet heen. a) afstand is mij te ver en b) alleen naar zoiets mij niet gezien...
Is er dan echt niemand met wie je daarheen kan? Misschien kun je op de Afterparty posten over welk feest het gaat

Wie weet zijn er wel forummers die daar ook heen gaan, ben je al niet meer alleen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:53
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Hey, ik weet wat je bedoelt, heb precies hetzelfde probleem. Je hebt echter de keuze tussen de moed verzamelen en het proberen of gewoon thuis te zitten en elk weekend depressiever worden.

Wat is jouw keuze?

Is er dan echt niemand met wie je daarheen kan? Misschien kun je op de Afterparty posten over welk feest het gaat

Wie weet zijn er wel forummers die daar ook heen gaan, ben je al niet meer alleen
Of Shakyguy en ******** kunnen samen gaan
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
Of Shakyguy en ******** kunnen samen gaan
Whaha

Hangt er vanaf wat het is, hoe ver weg het is en hoe ik me voel
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 09:38
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Whaha

Hangt er vanaf wat het is, hoe ver weg het is en hoe ik me voel
Zie, je zoekt nu al excuses.....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:28
sean paul
sean paul is offline
Citaat:
******** schreef:
*doet zich even als meisje voor*

Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat wij vrouwen er heel verschillend over denken
.

wat ben je nou, man of vrouw????
Oud 09-10-2002, 10:33
Verwijderd
Citaat:
sean paul schreef:
wat ben je nou, man of vrouw????

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 11:03.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 19:36
shakyguy
shakyguy is offline
Citaat:
******** schreef:

Wat is jouw keuze?
dat is geen keuze als ik eerlijk ben Weet dat ik t toch een keer uit die die vicieuze circel moet breken, maar heb een hele zware periode achter de rug die al jaren speelt, waarvan het einde nog niet in zicht is.

Citaat:
******** schreef:

nee, degene waar ik dan nog wel wat contact mee heb (al is het dan meestal ook alleen als diegene weer een probleem met de computer hebben, iets willen lenen ofzo), hebben altijd al wel wat te doen, of zouden zowiezo niet gaan.

Denk toch dat het komend weekend hetzelfde wordt als vorige weekenden. Maar heb nog wel voldoende werk aan serveronderhoud liggen dus blijf wel enigzins bezig.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:42
Selina
Selina is offline
(ff terug naar de vraag van het begin)

Gevoelige jongens (of meisjes) worden door de anderen vaak uitgescheld voor mietje en nog meer van dat soort onzin. Ze worden er echter meer gevoeliger door en wantrouwend en ook onzeker en teruggetrokken.
Doe je aardig en schenk je wat aandacht en interesse aan die persoon dan zullen ze zich tot jou veranderen (Zijn ze al vanaf jaren geleden gepest dan blijven ze wantrouwend, dan zit het er al te diep in).
Overgevoelige mensen kunnen veranderen in de trouwste en liefste mensen op aarde, als je ze de kans geeft...

Ik zelf heb een hekel aan stoere jongens. Bij mij hebben ze het dan onmiddellijk verbruid. Wees jezelf, en ik zal je accepteren voor wie je bent. Niemand is van puur natuur stoer. Stoer zijn is een manier om anderen van jou onder de indruk te brengen.
Ik geef eerlijk gezegd de voorkeur aan een jongen met veel verstand en trouw. Eerlijk tegenover mij is, en s'werelds goede en slechte dingen onder ogen ziet. Gevoelig zijn is best mooi. (mijn mening dus)
Oud 12-10-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Dus ik moet maar een boek met versiertips aanschaffen ? Ik zou namelijk geen idee hebben hoe ik met een meid moet omgaan. misschien een simpel gesprek beginnen? 'Hoi' vind ik toch wel een goed begin

Weet ik ook wel. Ik zou alleen niet weten hoe ik dat helemaal in mijn eentje voor elkaar zou moeten krijgen. niemand heeft gezegd dat je het alleen moet doen.

Ik vind 26 helemaal niet jong om aan een eerste vriendin te beginnen. Er wordt gewoon van je verwacht dat je ervaring hebt. Ik denk dat er dan ook maar weinig meiden zijn die zullen accepteren dat je niet eens weet hoe je moet zoenen. Lijkt mij een redelijk voor paal staan actie. Bovendien, de meeste hebben op mijn leeftijd allang een vaste relatie, dus de vijver waarin je vist is ook nog eens behoorlijk klein.
Ach man leeftijd. je bent een laatbloeier. als iemand verliefd op je is zou zoenervaring niet zoveel uit moeten maken. "wat je bent 26 en je hebt nog nooit gezoend? ik maak het uit!" tuurlijk. zo zit de gemiddelde vrouw in elkaar.
aan de grootte van de vijver kan ik niets veranderen helaas.

Zover kijk ik dus echt niet in de toekomst. Ik ben iemand die dobbert, waar de rivier van het leven hem naar toe voert. Vijftig jaar is zo ver weg, dat zie ik dan dus wel weer. ik hou van planning..

Meiden die daar niet doorheen kunnen prikken zijn niet eens de moeite waard. Als ze niet willen zien dat ik van binnen misschien juist wel een lieve fijne jongen ben, die alleen een beetje genegenheid nodig heeft om op te bloeien, dan is dat toch echt jammer voor hen.

Hoe moet iemand daar doorheen prikken als jij alleen maar je negative kant laat zien? ik heb ik weet niet hoeveel negatieve berichten gezien die allemaal op hetzelfde neerkwamen "ik ben een creep, als jij me leuk vind ben je een stomme trut, niemand zal mij ooit leuk vinden, etc etc" En als jij dat vindt zal je dat vast ook wel uitstralen. Misschien iets positiver over jezelf denken?
-Desecrator en jadie's antwoord
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Misschien een simpel gesprek beginnen? 'Hoi' vind ik toch wel een goed begin.
Dat is bij mij dan ook gelijk het einde van het gesprek. Ik zou namelijk niet weten wat ik verder zou moeten zeggen. Met mensen die ik niet ken, en waar ik verder niks mee wil heb ik moeite om een gesprek te voeren. Laat staan als ik een meid leuk vind. In zo'n situatie sla ik compleet dicht en sta ik een beetje stom naar de vloer te staren. Lijkt me niet bepaald een uitstraling die ook maar enige indruk maakt.

Citaat:
Ach man leeftijd. je bent een laatbloeier.
Was het maar waar dat ik bloeide

Citaat:
als iemand verliefd op je is zou zoenervaring niet zoveel uit moeten maken. "wat je bent 26 en je hebt nog nooit gezoend?
Ik zie het meer als opstakel voor het krijgen van een relatie. Het lijkt me redelijk standaard tegenwoordig dat je zoent voor je een relatie hebt. Lijkt we nogal een afknapper voor een meid.

Ook bij sex zie ik het zelfde probleemm ik heb namelijk geen idee wat ik zou moeten doen. En hoewel het voor een meid misschien niet zou uitmaken, stel ik toch de eis aan mezelf dat het ook de eerste keer perfect moet zijn.

Citaat:
ik heb ik weet niet hoeveel negatieve berichten gezien die allemaal op hetzelfde neerkwamen "ik ben een creep, als jij me leuk vind ben je een stomme trut, niemand zal mij ooit leuk vinden, etc etc
Dat beeld heb ik nou eenmaal van mezelf overgehouden aan mijn jeugd. Ik ben namelijk te zwak om negatieve ervaringen uit mijn schooltijd te verwerken. Als ik aan sommige dingen terug denk doen die nog steeds pijn Hoewel mijn verstand zegt dat ik een ontzettend fijn vriendje zou zijn, zegt mijn gevoel wat anders. Mijn gevoel zegt me namelijk dat ik alles uit mijn schooltijd aan mezelf te danken heb en dat ik gewoon weg niet goed genoeg ben.

Citaat:
En als jij dat vindt zal je dat vast ook wel uitstralen. Misschien iets positiver over jezelf denken?
Dat probeer ik dus al jaren, alleen lukt me het door mijn eigen stomme schuld dus niet.

-Desecrator
Reageren

Regels voor berichten