Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ok, aan de andere kant dragen de meeste mensen die zo fel tegen bont zijn WEL weer leren schoenen etc. Beetje hypocriet misschien wel ![]()
Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 23:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou domme opmerking, die dieren worden speciaal voorn de bont geslacht en leer is de rest van dieren die gelsacht worden voor het voer |
![]() |
||
Citaat:
[edit] zal het maar verduidelijken: ik vind het een beetje hypocriet als je tegelijkertijd zegt geen bont te dragen omdat daarvoor dieren worden afgeslacht terwijl dat eigenlijk net zo onnodig is als voor het voer... En als je dan als vegetarier gaat roepen dat je wel leer mag dragen, omdat dat restafval is van dieren die voor voer dienen vind ik dat helemaal raar[/edit]
Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 00:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je dan ook nog iets doet in de richting van die foto die ik gepost heb.... damn, dan mag ik jou wel ![]()
|
Ik vind het erg ordinair! En erg lelijk, maar bont kan soms wel grappig staan maar ik vind het nou niet mooi ofzo...
Tenminste niet bij de mens ![]() ![]() Vooral als het echt is vind ik het ordinair. ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom zou je bont dragen als je ook nepbont kan dragen..?
Ik ben fel tegen bont (echt bont), net zoals krokodillenleer tasjes en leren schoenen. En overigens vind ik bont persoonlijk niet echt mooi, soms kan het wel leuk lijken, maar dan felgekleurd (nep)bont of zo. [edit] En dan kan het nog wel zijn dat leren schoenen bijv beter en steviger zullen zijn dan andere.. Maar persoonlijk zou ik echt absoluut niet met het vel van lieve beesjes aan mn voeten willen lopen, ook al zijn ze dan nog zo goed. Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 21:50. |
![]() |
|
Ik ben tegen echt bont.
In de tijd waarin we nu leven zijn er zooooveel andere alternatieven waarvan je kleding kan maken en die een minstens evengoede kwaliteit bevatten. Waarom geen nep-bont? De gemiddelde mens ziet het verschil naar mijn mening echt niet hoor. Dieren doden om de luxe-behoefte van de mens te bevredigen is ![]() |
![]() |
|
k vind trouwens van die vossestaarten die je aan de achterkant of aan de voorkant van een kort rokje moet vastmaken voor een leuk effect ook erg mooi
![]() en die sjaals met zo'n hoofd dat bijt in zijn eigen staart.... ![]() maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen... ik... ik vind het gewoon mooi... en lekker zacht en warm...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oproep aan alle vleeseters : ga maar bont dragen. ![]() ![]()
|
|