![]() |
||
Citaat:
Dat is heel wat anders dan andersom, zeggen dat iemand homofobisch is, omdat ie geen behoefte heeft aan seks met iemand van het eigen geslacht. Dat is natuurlijk onzin. Het lijkt me vreemd dat meisjes/vrouwen eerder behoefte hebben aan seks met iemand van het eigen geslacht dan jongens/mannen. Maar deze thread lijkt dat toch weer te geven. Ik heb het idee (wat dus eigenlijk alleen op gebaseerd is op het feit dat ik het vreemd zou vinden als er een verschil is) dat veel jongens/mannen niet eens echt nadenken over of ze zoiets wel zouden willen, omdat het gewoon niet hoort en ze vaak voor gek verklaard worden als ze er voor uit komen. Maar misschien slaat dit nergens op en is er wel degelijk een duidelijk verschil tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht op dit punt. Wel interessant ![]()
||
Citaat:
![]() En buiten je seksuele voorkeur om, denk jij dat er een verschil is tussen jongens en meisjes op dit punt? Hmm, misschien is dit meer stof voor een aparte thread.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
We kunnen voorzichtig concluderen dat meer vrouwen bereid zijn met het eigen geslacht seks te hebben dan mannen.
Weet niet of het al ergens op deze 5 pagina's staat maar zou het misschien te maken kunnen hebben met op welke manier er gesext wordt? Een kerel pijpen lijkt me een van de ranzigste dingen die ik me kan indenken maar kan me voorstellen dat voor veel vrouwen beffen ook te ranzig voor woorden is. Bij 2 mannen komt er echter nog een volgend punt: anaal. Misschien zit daar het probleem in: ik denk dat weinig jongens er zin in hebben om anaal genomen te worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz ik weet het niet...ik kan het me op dit moment niet voorstellen, ik heb een leuke vriendin dus ik heb er nu op dit moment geen behoefte aan, maar misschien als ik over een paar jaar veel gedronken heb en stoned ben dat het wel eens zou kunnen gebeuren...maar ik weet het dus niet...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik ben 56 en m ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |