Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2002, 13:19
Beta-ark
Beta-ark is offline
Kijk we moeten ens een keer aan onszelf denken.Ja dat is zielig en we kunnen ze niet zomaar terugsturen!ONZIN dat kan gewoon wel, dat is hun probleem en niet de onze.Kijk dat de regering in de jaren 60-70 fouten heeft gemaakt betekent niet dat wij daarmee opgescheept moeten zitten.Ze moeten gewoon opkankeren!!ALs pim nog maar leefde!!!Was hij premier, LPF+CDA coalitie was voldoende.Dit slap aftreksel van een LPF wat er nu nog zit(zat) is gewoon te belachelijk voor woorden.Gewoon een stel mongolen met kamerambities die over de rug van Pim rijk willen worden.Ze hadden gewoon de LPF moeten stoppen.Het heeft toch geen zin meer.EN DAT ALLES DANKZIJ VOLKERT VAN DER AARS!!!!!!!!!Boh ik wil weten wanneer die vrijkomt Trouwes dat dat niet eens goed onderzocht is vind ik ook belachelijk.Die heeft niet alleen gehandeld dat weet ik zeker!
Oud 20-10-2002, 14:46
Joostje
Joostje is offline
je kunt ook alle zieken, ouderen en wao'ers het land uitzetten...
Oud 20-10-2002, 16:18
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
Als buitenlanders het land uit gaan dan zullen we zien wat voor Nederland we dan hebben, chaos in het werk, dus werknemers te kort, en ga zo maar door.

ps: Ik denk als het wel zo was dan denk ik echt niet dat de buitenlanders zomaar weggaan, ik heb een allochtoonse man gehoord dat als buitenlanders het land worden uitgezet hij eerst een NEDERLANDER gaat vermoorden, dus wees voorbereid
Oud 20-10-2002, 18:59
Flasher
Flasher is offline
Citaat:
Wolf Hood schreef:
Als buitenlanders het land uit gaan dan zullen we zien wat voor Nederland we dan hebben, chaos in het werk, dus werknemers te kort, en ga zo maar door.

ps: Ik denk als het wel zo was dan denk ik echt niet dat de buitenlanders zomaar weggaan, ik heb een allochtoonse man gehoord dat als buitenlanders het land worden uitgezet hij eerst een NEDERLANDER gaat vermoorden, dus wees voorbereid
Das nu juist het probleem... Ze willen niet werken.

Ik vind gewoon dat als ze niet willen werken dat ze gewoon weg moeten gaan (heel netjes zeggen )
Dat geldt ook voor het overige zooitje dat denkt alleen maar te kunnen luieren, stelen etcc.

NIet werken/al capone uithangen = oprotten.
Niet werken = ook geen aanspraak maken op sociale voorzieningen.

Wel werken = niks aan de hand ook sociale voorzieningen tellen voor hun (uitkeringen,wao)
En als ze bij voorbeeld al zeggen dat het westen kut is en weet ik al niet wat meer.. ook gewoon moven.

Veder vind ik dat je geen voorkeur mag hebben voor ras,geloof etcc.
Dus ook niet voor vuilismannen

Alleen vind ik het altijd echt heeeeel erg jammer als je op de TV ziet dat buitelanders die geen woord NL kunnen zeggen overal aanspraak op kunnen maken etc.
Terwijl NL zelf genoeg problemen heeft met eigen mensen
Oud 21-10-2002, 13:56
Joostje
Joostje is offline
het westen IS kut joh :/
Oud 21-10-2002, 16:08
nps
nps is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Volgens mij is het heel makkelijk om die vliegtickets te regellen. 2weken gelden zijn ook 3 (dacht ik) volle vliegtuigen vol Hongaren terug naar Hongarije gestuurd.
Of het helpt? Dat denk ik eigenlijk niet, maar wat moet je anders? Of wil je dat alle andere criminele die moorden plegen, bolletjes slikken etc dat die geen straf krijgen? Of dat die eerst 3Jaar op wachtlijst mogen voordat ze dat de bak in mogen.

Voorlopig kunnen ze niet eens de asielzoekers die binnenstromen normaal administreren. En waarom discrimineren als het toch niet helpt?

Citaat:
Het beste zou natuurlijk zijn als iedereen in Nederland word berecht. Maar dat is nou eenmaal niet mogelijk omdat de cellen al overvol zitten. Dus hoe rot het ook is moeten ze berecht worden in het land van herkomst (ik heb het dus over degene die NIET!! in Nederland zijn geboren) want eigenlijk zitten wij opgescheept met de problemen van hun en mogen hun die gaan oplossen.

En als die mensen een geldige nederlandse legitimatie hebben? Dan zijn ze voor de wet toch echt Nederlander.

Citaat:
Volgens mij waren er gast arbeiders gehaald uit meerdere landen waaronder Spanje en Italie echter was het de bedoeling dat ze na 30Jaar zouden terug keren naar hun eigenland.
Volgens mij waren bijna alle woningen in die tijd klein en waren de woningen over het algemeen niet veel slechter als die van de Gem. Nederlander. Mischien wel kleiner omdat ze met minder geld begonnen (de lonen die ze kregen waren alles behalve slecht)
(als ik het hier volledig mis heb, hoor ik het graag, want zoals ieder ander op dit forum heb ik dit zelf niet meegemaakt en is dit allemaal van horen zeggen)
Waarom ze niet tussen de Nederlanders gingen wonen weet ik niet, volgens mij was dat hun eigen keuze.

De lonen waren wel belabberd, en er werden speciaal voor hen kleine krotjes uit de grond gestampt. Waarom ze niet tussen de Nederlanders gingen wonen? Daar hadden ze het geld simpelweg niet voor.

Citaat:
Daar heeft de Nederlandse plolitiek inderdaad gefaald.
En nu zitten we niet te schreeuwen integreren stelletje luie kutmarocanen.
[heel ff offtopic] In Nederland worden buitenlanders zoizo amper gediscrimineerd eerder andersom maar er zijn (veel) buitenlanders die gauw op hun teentjes getrapt zijn en meteen beginnen te mekkeren dat ze gediscrimineerd worden (en we dus geen eens kut marocanen kunnen zeggen) terwijl wij als "kanker kazen" maar moeten accepepteren dat wij uit worden gescholden en/of worden bedrijgt.[/heel ff offtopic]
Wij doen ons best om die eigenlijk wel luie marocanen te laten integreren (kennelijk op een verkeerde manier), en wil dat dus niet aanslaan bij ze.
Het is idd waar dat als je ook maar iets over allochtonen zegt, je al snel schijnt de discrimineren. Vandaar dat het ook zolang taboe is geweest in de politiek.

Citaat:
(IK HEB HET HIER ALLEEN OVER DE MAROKANEN DIE LUI ZIJN ETC. DUS VOEL JE NIET AANGESPROKEN ALS JIJ WEET DAT JIJ DAT NIET BENT)

Doek nie

Citaat:
De Nederlandse cultuur zijn onder andere de normen en waarden van de Nederlande samenleving en dat je dus geen bushokjes moet slopen niet op de grond spugen etc.
dat doen Nederlanders net zo goed, denk aan hooligans e.d. Dus dit is ietwat loos.
Oud 21-10-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:
je kunt ook alle zieken, ouderen en wao'ers het land uitzetten...
en, zoals ik al eerder zei, ook limburgers
Oud 21-10-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
dat doen Nederlanders net zo goed, denk aan hooligans e.d. Dus dit is ietwat loos.

Ja en de Nederlandse normen en waarden keuren het gedrag van hooligans niet goed en de lui hebben daarom ook een slechte naam.
Oud 21-10-2002, 18:37
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
en, zoals ik al eerder zei, ook limburgers
en feyenoordsupporters ook
Oud 21-10-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:
en feyenoordsupporters ook
niet zonder een gevecht uiteraard...

kan je nou ook met iets anders komen dan loze kreten wanneer je ergens op uitgeluld bent?
Oud 21-10-2002, 18:50
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Zie de humor hier wel van in....

Alle buitenlanders eruit?

Dan zouden er alleen maar lelijke mensen zijn die op een zaterdag op een lege albert cuyp boodschappen doen bij DE HOLLANDER (want DE TURK is er immers niet meer). En op zondagochtend na het uitgaan een broodje knakworst halen (want SHOARMA .. wat is dat?) en op vrijdagavond uit eten gaan bij de Kees en Kornaat en daar genieten van boerenkool met worst (want lasagna bij de Italiaan of tortilla bij de Mexicaan zit er niet meer in).

Van de zwarte markt beverwijkhallen worden schaatshallen gemaakt, waar je voor 15 euro (lees nederlandse gierigheid) een vies plastic bekertje ertwensoep kan kopen. En alle Tip de Bruijn fillialen kunnen de deuren wel sluiten want hun vaste klanten zitten allemaal in Marokko, met de shoebalo filialen is het nog erger gesteld want die missen niet alleen de Marokkanen maar ook de Antalianen die daar graag hun schoeisel kopen, dat wordt dus niet alleen sluiten maar ook slopen.

Konninginnendag is de ouwe niet meer en het Leidse plein ziet er heel kaal uit zonder die molukkers en marokkanen die elkaar staan uit te dagen. Ooo ja Frans Bauwer en Marianne Weber zullen diezelfde week nog op nummer 1 in de top 40 staan, want Nederlanders hebben nou eenmaal geen muzieksmaak.

De gevangenis is zo leeg dat het voortaan zal worden gebruikt als BLIJF VAN MIJN VRIENDJE af- huis, met allemaal depressieve Nederlandse meisjes die hun vriendjes missen die in het buitenland zitten. En er zal een groot tekort aan maatschappelijk werksters zijn, maar de m-werksters die er nog zijn zullen alleen maar aan geklaag te horen krijgen als: dat ze die bmw 325 i coupe cabrio zo missen en dat die gazelle fiets met oranje vlaggetje achterop van Kees maar helemaal niks is.

Het Nederlands elftal zou zich diep diep moeten schamen want tja.... ze bakken er helemaal niks van zonder kluivertje, davids, reiziger seedorf en noem maar op.

Nou Nederland zal er lelijk, ZWAAR lelijk uitzien!!

Nee, kheb het niet zelf geschreven.
Oud 21-10-2002, 18:56
Verwijderd
en?

wil je hier wat mee zeggen?
Oud 21-10-2002, 19:14
Verwijderd
Ik vind het een beete een onzinstukje. Je moet jezelf niet belangrijker laten lijken dan dat je bent als buitenlander (of tenminste degene die dat stukje tenminste geschreven heeft).
Oud 21-10-2002, 19:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
niet zonder een gevecht uiteraard...

kan je nou ook met iets anders komen dan loze kreten wanneer je ergens op uitgeluld bent?
.

minder loze kreten dan alle buitenlanders eruit iig
Oud 21-10-2002, 21:21
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ik vind het een beete een onzinstukje.
Precies, net zo onzinnig als deze stelling!
Oud 21-10-2002, 22:34
Beta-ark
Beta-ark is offline
nou ik vind de stelling geen onzin, oke hij is wat bot geformuleerd en redelijk grof, maar ik vind dat er toch genoeg goede argumenten zijn, en dat onzinnige verhaaltje daar kan ik ook nog ene van schrijven hoor!
Oud 22-10-2002, 11:58
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
nou ik vind de stelling geen onzin, oke hij is wat bot geformuleerd en redelijk grof, maar ik vind dat er toch genoeg goede argumenten zijn, en dat onzinnige verhaaltje daar kan ik ook nog ene van schrijven hoor!
welke goede argumenten zijn er dan voor?
Oud 22-10-2002, 15:15
Beta-ark
Beta-ark is offline
foutje in deze thread zijn inderdaar weinig goede argumenten te vinden(bij de eerste post) maar er zijn er genoeg
Oud 22-10-2002, 15:32
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
foutje in deze thread zijn inderdaar weinig goede argumenten te vinden(bij de eerste post) maar er zijn er genoeg
bring 'em on
Oud 22-10-2002, 17:05
Verwijderd
ja, er zijn weinig goede voor-argumenten.
Minder-buitelanders het land in zou een betere stelling zijn, hoewel dat nu ook al gebeurt.
Oud 24-10-2002, 19:49
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
BARON schreef:
Waarom scheld je op mensen die tegen buitenlanders zijn. Iedereen heeft toch het recht van vrije meningsuiting?

Probeer maar eens met argumenten te komen (die de Linkse Kerk meestal niet heeft...)
Ja en als je je mening geeft dan kan je het met de dood bekopen, kijk maar naar Venlo!
Oud 25-10-2002, 09:54
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Ja en als je je mening geeft dan kan je het met de dood bekopen, kijk maar naar Venlo!
generalisatie. Jij zegt in deze post wat je meent en je word niet doodgetrapt.
Oud 25-10-2002, 15:33
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Iedereen heeft het hier over buitenlanders maar iedereen met een nederlands paspoort is een nederlander ookal komt hij uit turkeije, marokko of china. En dat is dan een probleem voor onze regering en je kunt ze niet meer wegsturen.
Asielzoekers vind ik een ander verhaal; daar geld bij mij ook;

asielzoekers stelen = dwangarbeid in kampen en eruit
asielzoekers die geweld plegen/moorden = lijfstraffen en eruit
asielszoekers die niet willen werken = dwangarbeid
in kampen todat ze weer terug kunnen naar hun eigen land

asielzoekers die zich goed gedragen in 5 jaar = verblijfsvergunning
Oud 25-10-2002, 16:34
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:
asielszoekers die niet willen werken = dwangarbeid
in kampen todat ze weer terug kunnen naar hun eigen land
jammer alleen dat ze vaak niet mogen werken, wat armoede, verveling en daarmee criminaliteit veroorzaakt.
Oud 25-10-2002, 18:07
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
daar heb je inderdaad een goed punt
Oud 25-10-2002, 18:21
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
mensen we kunnen die rechtse lui toch niet overtuigen dat ze fout zitten en blind staren, ze zouden toch eens verder moeten kijken dan hun neus lang is.
Oud 25-10-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
mensen we kunnen die rechtse lui toch niet overtuigen dat ze fout zitten en blind staren, ze zouden toch eens verder moeten kijken dan hun neus lang is.
klopt wel, maar die linkse lui willen ook niet altijd alles zien.
Oud 25-10-2002, 18:30
UnknoWn EntiTy
Citaat:
de ballonnenman schreef:
klopt wel, maar die linkse lui willen ook niet altijd alles zien.
niemand is perfect, alleen links is iets perfecter
Oud 25-10-2002, 18:36
MissCzechMeOut
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Ja, het is toch zo, het komt gewoon door de media en aangezien mensen zich zo erg daardoor laten beinvloeden.
Het is gewoon zo dat er genoeg shit gebeurd, maar gebeurd het door een marokkaan, dan wordt het erbij vermeld, gebeurd het door een nederlander dan is het een normaal bericht, daardoor gaan mensen helaas denken "het zijn altijd weer die marokkanen"
Oud 25-10-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
zullen we het houden op iets correcter?
Oud 25-10-2002, 18:37
UnknoWn EntiTy
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Oud 25-10-2002, 18:41
MissCzechMeOut
niks en niemand is perfect
Oud 25-10-2002, 19:39
Joostje
Joostje is offline
ook dat gedoe dat het condoleanceregister gebruikt word om racistische uitingen te doen hoe fout ben je dan bezig. Condoleer die mensen, wens ze sterkte, etc. Daarvoor is een condoleanceregister. En daarnaast lijkt me racisme ook redelijk strafbaar
Oud 26-10-2002, 17:53
BARON
BARON is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
en iets naïever
Oud 26-10-2002, 20:19
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef:
en iets naïever
laten we het erop houden dat rechts over het algemeen iets fascistischer is?
Oud 27-10-2002, 17:50
BARON
BARON is offline
Citaat:
Joostje schreef:
gaan we het weer over die boeg gooien?

wat ben jij triest zeg!
Oud 27-10-2002, 18:48
UnknoWn EntiTy
Citaat:
BARON schreef:

wat ben jij triest zeg!
heh, zegt er een wat...
Oud 27-10-2002, 19:27
Joostje
Joostje is offline
jij begon flamewar
Oud 30-10-2002, 14:23
Beta-ark
Beta-ark is offline
Rechts hoeft helemaal niet fascistisch te zijn!Het CDA is ook een rechtse partij, zijn die fascistisch, je bent nu weer zelf aan het generaliseren.En het spijt me zeer, maar het is moeilijk om NIET te generaliseren hoor als je ziet wat er allemaal gebeurt.
En ik vind ook dat iemand niet zo snel als racist moet worden betiteld.Als iemand problemen over buitenlanders aankaart wordt hij meteen als racist bestempeld.Dit is gewoon belachelijk!
Oud 30-10-2002, 16:07
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Wat er in dat condoleanceregister stond kun je met geen mkogelijkheid als niet racistisch bestempelen, volgens mij (niet dat ik het heb gelezen hoor)
Oud 30-10-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Wat er in dat condoleanceregister stond kun je met geen mkogelijkheid als niet racistisch bestempelen, volgens mij (niet dat ik het heb gelezen hoor)
bedankt voor deze nutteloze reply......
Oud 30-10-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef:

wat ben jij triest zeg!
zeker
Oud 31-10-2002, 08:55
BARON
BARON is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
heh, zegt er een wat...
en hou jij je er buiten
Oud 31-10-2002, 09:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
Rechts hoeft helemaal niet fascistisch te zijn!Het CDA is ook een rechtse partij,

cda profileert zich altijd als centrumpartij. Alleen bij/ na laatste verkiezingen ietwat rechts

zijn die fascistisch, je bent nu weer zelf aan het generaliseren.

naja, ze zijn wel voor strengere controle van de overheid door politie, op normen en waarden, enz...

En het spijt me zeer, maar het is moeilijk om NIET te generaliseren

ik zei over het algemeen.

hoor als je ziet wat er allemaal gebeurt.
En ik vind ook dat iemand niet zo snel als racist moet worden betiteld.

fascisme heeft niet per definitie iets te maken met racisme

Als iemand problemen over buitenlanders aankaart wordt hij meteen als racist bestempeld.Dit is gewoon belachelijk!
ow? GL heeft al jaren getrapt tegen het integratiebeleid, en die worden niet gezien als racisten...
Oud 31-10-2002, 09:04
BARON
BARON is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ow? GL heeft al jaren getrapt tegen het integratiebeleid, en die worden niet gezien als racisten...
ja, om er steeds meer binnen te laten zeker!

Groenlinks..... laat me niet lachen
Oud 31-10-2002, 09:29
$dollarchick$
$dollarchick$ is offline
aaaiih no !!

echt geen leven he jullie AUTOCHTONEN DIE ZICH MET DIT
SOORT ONZIN BEZIG HOUDEN !!!!!!

Jullie komen altijd met: allochtonen moeten zich aanpassen
aan onze cultuur..? Wat is jullie cultuur dan..?
ALLES EN IEDEREEN WAARDEREN VOOR WAT HIJ/ZIJ/HET IS..
dat komt toch aardig in de richting..accepteer ons ook dan..!!

Ohw wat ook handig is om te weten: Als wij door autochtonen de hele tijd in een hokje worden gestopt, gaan we ons op een gegeven moment zo gedragen..

voorbeeld: als kind werd ik wel eens uitgescholden voor:
vieze turk .. nu om die shit te voorkomen heb ik de neiging
om zelf tegen alles en iedereen te zeggen :ik ben een turk
en daar ben ik trots op.. want wij allochtonen jongeren zijn
hier ook maar geboren en geloof me...zo te gek is dat niet
Ga dan terug naar je land..zou een autochtoon zeggen:
damn maar we zitten nou eenmaal hier opschool je kan moeilijk
in je eentje terug gaan....!!

hmm dus hou aub op met deze onzin stellingen..
Oud 31-10-2002, 09:44
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef:
ja, om er steeds meer binnen te laten zeker!

Groenlinks..... laat me niet lachen
Betere integratie = meer mogelijkheden om taal te leren, helpen met werk zoeken, betere verdeling over wijken, enz.
Oud 31-10-2002, 11:01
nps
nps is offline
Citaat:
Joostje schreef:
Laten we het erop houden dat rechts over het algemeen iets meer individualistisch/egoistisch/xenofobisch is.

Het lijkt net alsof sommige mensen hier denken dat als de allochtonen weg zijn, meteen alles is opgelost....

Oprotten naar eigen land, en MIJN geld in MIJN EIGEN hand

(Dichterlijke inspiratie )
Oud 31-10-2002, 14:00
Verwijderd
Citaat:
$dollarchick$ schreef:
aaaiih no !! echt geen leven he jullie AUTOCHTONEN DIE ZICH MET DIT
SOORT ONZIN BEZIG HOUDEN !!!!!!

hoezo?

Citaat:
Jullie komen altijd met: allochtonen moeten zich aanpassen
aan onze cultuur..? Wat is jullie cultuur dan..?
ALLES EN IEDEREEN WAARDEREN VOOR WAT HIJ/ZIJ/HET IS..
dat komt toch aardig in de richting..accepteer ons ook dan..!!

Nou, het is wel de bedoeling dat buitenlanders zich in zekere mate aan de Nederlandse cultuur aanpassen en zolang allochtonen zich positief gedragen, dan zullen de meeste mensen niet zeuren.

Citaat:
Ohw wat ook handig is om te weten: Als wij door autochtonen de hele tijd in een hokje worden gestopt, gaan we ons op een gegeven moment zo gedragen..

zoveel groepen worden in een hokje gestopt, bijvoorbeeld zwervers of voetbalsupporters.

Citaat:
voorbeeld: als kind werd ik wel eens uitgescholden voor:
vieze turk .. nu om die shit te voorkomen heb ik de neiging
om zelf tegen alles en iedereen te zeggen :ik ben een turk
en daar ben ik trots op.. want wij allochtonen jongeren zijn
hier ook maar geboren en geloof me...zo te gek is dat niet
Ga dan terug naar je land..zou een autochtoon zeggen:
damn maar we zitten nou eenmaal hier opschool je kan moeilijk
in je eentje terug gaan....!!
allochtonen kunnen ook in hun eentje Nederland binnen, dus das geen excuus. En bovendien: als je niet in je eentje wilt gaan dan haal je toch je huwelijkspartner uit Nederland ?

Citaat:
hmm dus hou aub op met deze onzin stellingen..
ja, als jij het onzin vindt, reageer dan niet of zeg dat je het er niet mee eens bent, maar iemand mag best deze stelling op tafel gooien, of ik en jij het er nou mee eens zijn of niet.
Oud 31-10-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:

hoezo?

[/b]
Nou, het is wel de bedoeling dat buitenlanders zich in zekere mate aan de Nederlandse cultuur aanpassen en zolang allochtonen zich positief gedragen, dan zullen de meeste mensen niet zeuren.

[/b]
zoveel groepen worden in een hokje gestopt, bijvoorbeeld zwervers of voetbalsupporters.

[/b]allochtonen kunnen ook in hun eentje Nederland binnen, dus das geen excuus. En bovendien: als je niet in je eentje wilt gaan dan haal je toch je huwelijkspartner uit Nederland ?

ja, als jij het onzin vindt, reageer dan niet of zeg dat je het er niet mee eens bent, maar iemand mag best deze stelling op tafel gooien, of ik en jij het er nou mee eens zijn of niet. [/B]

valt niks aan toe te voegen, mooie reply
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten