Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Voorlopig kunnen ze niet eens de asielzoekers die binnenstromen normaal administreren. En waarom discrimineren als het toch niet helpt? Citaat:
En als die mensen een geldige nederlandse legitimatie hebben? Dan zijn ze voor de wet toch echt Nederlander. Citaat:
De lonen waren wel belabberd, en er werden speciaal voor hen kleine krotjes uit de grond gestampt. Waarom ze niet tussen de Nederlanders gingen wonen? Daar hadden ze het geld simpelweg niet voor. Citaat:
Citaat:
Doek nie ![]() Citaat:
|
![]() |
Zie de humor hier wel van in....
Alle buitenlanders eruit? Dan zouden er alleen maar lelijke mensen zijn die op een zaterdag op een lege albert cuyp boodschappen doen bij DE HOLLANDER (want DE TURK is er immers niet meer). En op zondagochtend na het uitgaan een broodje knakworst halen (want SHOARMA .. wat is dat?) en op vrijdagavond uit eten gaan bij de Kees en Kornaat en daar genieten van boerenkool met worst (want lasagna bij de Italiaan of tortilla bij de Mexicaan zit er niet meer in). Van de zwarte markt beverwijkhallen worden schaatshallen gemaakt, waar je voor 15 euro (lees nederlandse gierigheid) een vies plastic bekertje ertwensoep kan kopen. En alle Tip de Bruijn fillialen kunnen de deuren wel sluiten want hun vaste klanten zitten allemaal in Marokko, met de shoebalo filialen is het nog erger gesteld want die missen niet alleen de Marokkanen maar ook de Antalianen die daar graag hun schoeisel kopen, dat wordt dus niet alleen sluiten maar ook slopen. Konninginnendag is de ouwe niet meer en het Leidse plein ziet er heel kaal uit zonder die molukkers en marokkanen die elkaar staan uit te dagen. Ooo ja Frans Bauwer en Marianne Weber zullen diezelfde week nog op nummer 1 in de top 40 staan, want Nederlanders hebben nou eenmaal geen muzieksmaak. De gevangenis is zo leeg dat het voortaan zal worden gebruikt als BLIJF VAN MIJN VRIENDJE af- huis, met allemaal depressieve Nederlandse meisjes die hun vriendjes missen die in het buitenland zitten. En er zal een groot tekort aan maatschappelijk werksters zijn, maar de m-werksters die er nog zijn zullen alleen maar aan geklaag te horen krijgen als: dat ze die bmw 325 i coupe cabrio zo missen en dat die gazelle fiets met oranje vlaggetje achterop van Kees maar helemaal niks is. Het Nederlands elftal zou zich diep diep moeten schamen want tja.... ze bakken er helemaal niks van zonder kluivertje, davids, reiziger seedorf en noem maar op. Nou Nederland zal er lelijk, ZWAAR lelijk uitzien!! Nee, kheb het niet zelf geschreven. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Iedereen heeft het hier over buitenlanders maar iedereen met een nederlands paspoort is een nederlander ookal komt hij uit turkeije, marokko of china. En dat is dan een probleem voor onze regering en je kunt ze niet meer wegsturen.
Asielzoekers vind ik een ander verhaal; daar geld bij mij ook; asielzoekers stelen = dwangarbeid in kampen en eruit asielzoekers die geweld plegen/moorden = lijfstraffen en eruit asielszoekers die niet willen werken = dwangarbeid in kampen todat ze weer terug kunnen naar hun eigen land asielzoekers die zich goed gedragen in 5 jaar = verblijfsvergunning
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is gewoon zo dat er genoeg shit gebeurd, maar gebeurd het door een marokkaan, dan wordt het erbij vermeld, gebeurd het door een nederlander dan is het een normaal bericht, daardoor gaan mensen helaas denken "het zijn altijd weer die marokkanen"
|
ook dat gedoe dat het condoleanceregister gebruikt word om racistische uitingen te doen
![]()
|
![]() |
Rechts hoeft helemaal niet fascistisch te zijn!Het CDA is ook een rechtse partij, zijn die fascistisch, je bent nu weer zelf aan het generaliseren.En het spijt me zeer, maar het is moeilijk om NIET te generaliseren hoor als je ziet wat er allemaal gebeurt.
En ik vind ook dat iemand niet zo snel als racist moet worden betiteld.Als iemand problemen over buitenlanders aankaart wordt hij meteen als racist bestempeld.Dit is gewoon belachelijk!
||
Citaat:
|
![]() |
aaaiih no !!
echt geen leven he jullie AUTOCHTONEN DIE ZICH MET DIT SOORT ONZIN BEZIG HOUDEN !!!!!! Jullie komen altijd met: allochtonen moeten zich aanpassen aan onze cultuur..? Wat is jullie cultuur dan..? ALLES EN IEDEREEN WAARDEREN VOOR WAT HIJ/ZIJ/HET IS.. dat komt toch aardig in de richting..accepteer ons ook dan..!! Ohw wat ook handig is om te weten: Als wij door autochtonen de hele tijd in een hokje worden gestopt, gaan we ons op een gegeven moment zo gedragen.. voorbeeld: als kind werd ik wel eens uitgescholden voor: vieze turk .. nu om die shit te voorkomen heb ik de neiging om zelf tegen alles en iedereen te zeggen :ik ben een turk en daar ben ik trots op.. want wij allochtonen jongeren zijn hier ook maar geboren en geloof me...zo te gek is dat niet Ga dan terug naar je land..zou een autochtoon zeggen: damn maar we zitten nou eenmaal hier opschool je kan moeilijk in je eentje terug gaan....!! hmm dus hou aub op met deze onzin stellingen..
||
Citaat:
Het lijkt net alsof sommige mensen hier denken dat als de allochtonen weg zijn, meteen alles is opgelost.... Oprotten naar eigen land, en MIJN geld in MIJN EIGEN hand (Dichterlijke inspiratie ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
hoezo? Citaat:
Nou, het is wel de bedoeling dat buitenlanders zich in zekere mate aan de Nederlandse cultuur aanpassen en zolang allochtonen zich positief gedragen, dan zullen de meeste mensen niet zeuren. Citaat:
zoveel groepen worden in een hokje gestopt, bijvoorbeeld zwervers of voetbalsupporters. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël/Palestina IV Verwijderd | 500 | 30-07-2006 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Racisme] Leeft dit nog bij jullie ? plofke | 122 | 23-02-2004 16:00 | |
Stelling: ´De politiek is er beter op geworden dankzij Pim Fortuyn´ Quantes | 46 | 09-05-2003 09:34 | |
De Kantine |
Asielzoekers Verwijderd | 68 | 20-02-2003 19:05 | |
Pim Fortuyn -> verkiezingen met eigen lijst Verwijderd | 132 | 15-03-2002 22:40 | |
Het gaat zwaar klote met de wereld DaDude | 22 | 12-03-2002 16:06 |