Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door TRUNKS! (07-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Maurice de Hond? Ik vraag me af of dat zo'n vertrouwde bron is. We weten allemaal wel hoe het et Newconomy verliep...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kapitalisme heeft zo ook zijn keerzijdes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jouw argumentatie raakt kant nog wal! ![]() Suzan
||
![]() |
Citaat:
De mogendheden willen geen vrede bijv. in Palestina. Ze willen alleen vrede in eigen huis, want vrede in de rest van de wereld betekent dat de rest van de wereld stabiliseert en vooruit kan gaan, en dat is niet zo goed voor de economische en politieke hegemonie in de wereld.De westerse regeringen houden van bloedvergieten en haat, want zij steunen veel regimes die bloed vergieten en haat verspreiden in de hoop dat de 3e wereld altijd achterlijk en arm en verdeeld blijft zodat zij economisch en politiek altijd de lakens uitdelen. [Dit bericht is aangepast door Mujahideen (07-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
"zit in hun genen" als je nix zinnigs te zeggen heb of geen respect voor je medemens kan tonen hou dan in vredes naam je bek want hier wordt ik dus echt kwaad van! 2e wereld oorlog, ook allemaal buitenlanders en moslims he. JA DUS NIET! "mensen" zoals jou, die zouden ze 't land uit moeten schoppen hier! jij hond!
||
Citaat:
Dat die ****** amerikanen er zich eens niet mee bemoeien. Lekker eerlijk nu, palestijnen kunnen met stenen gooien en de israeliers schieten met volautomatische wapens terug.
||
![]() |
Citaat:
hierin ben ik het volledig eens met mijn moeder ![]() erg kortzichtige moeder heb ik wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Maar ik zal ook maar ff op het topic reageren: zoals eerder gezegd, ik denk ook niet dat het zo 1,2,3 op te lossen is. Bijvoorbeeld die oorlog in Isreal enzow, daar heb ik de hoop al bijna bij verloren. Maar de rijke landen moeten wel meer geld steken in dat soort dingen...net zoals dat de multinationals de medicijnen tegen aids betaalbaar moeten maken voor de mensen in oa afrika!
||
![]() |
Citaat:
![]() Klote gaat het zeker niet met de wereld. Oorlogen waren er veel meer vroeger. Het is nu meer dat ze erg opvallen IVM. de media en de 'Globalisering' van de wereld. Maar het is wel weer waar dat wij meer zouden moeten doen in het midden oosten . Maar ik heb zo ook het idee dat Europa er bewust buiten wordt gehouden door de ***Amerikanen en de Israeliers.
||
![]() |
Citaat:
Het gaat trouwens wel slecht met nederland dankzij van dit soort mensen.. die niet inzien wat Pim Fortuyn voor een mafketel is die zijn ideeen toch niet kan waarmaken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Zlatan tha man (08-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() bovendien begint Trunks zelf met de buitenlanders te verwijten, zou je daar dan niet ook iets van moeten zeggen? Voor de rest maakt Egyptian terechte kritiek op Trunks' uitspraken, waarom ga je daar niet op in?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Psychologie |
Wat hebben we toch een klote samenleving trophus | 64 | 04-09-2008 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |