Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Even een leuk weetje voor FEYENOORDvakX. Pim Fortuyn is jarenlang actief lid geweest van de PvdA. Ik denk dat de verhaaltjes over alle huizen van deze peroon trouwens niet erg relevant zijn voor dit discussieondewerp.
Om even weer op dit discussieonderwerp terug te komen; Ik vind Femke Halsema (de nieuwe lijsttrekker van GL), zoals ze reageerde op het doodstrafidee van Nawijn, heel erg goed. Zij ontpopt zich als een volwaardig opvolger van Paul Rosenmöller. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
MN heeft dat heel mooi geschreven en ik laat die discussie ff aan anderen over.
Mijn favoriete politica: Wim Kok. Zeker, uniek en heel oprecht. Hij was de MAN. Een groot voorbeeld voor iedereen! Femke Halsema, Agnes Kant vanwege hun helderheid en, schoonheid en duidelijkheid. Iemand met wie ik het niet eens was maar ik erg goed vond: Pim Fortuyn. Omdat hij uniek was en verbaal erg sterk was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Later ga je nadenken, je hebt een baan en wil je toekomst veilig stellen. Ineens zie je dat al die 'zogenaamd' zwakkeren, voor het overgrote deel profiteurs zijn en dat iedereen gewoon moet werken voor zijn geld, jijzelf niet uitgezonderd. Ook wat politiek betreft komt het verstand dus met de jaren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elk mens heeft recht op een menswaardig bestaan en hoe erg je ook een hekel hebt aan idealisme, dit vind ik een gezond en ethisch plausibel standpunt. De paranoia tegenover profiteurs is slechts in minieme mate met zinnige argumenten te onderbouwen. Als je al een ander de schuld wil geven dat je je toekomst niet veilig kunt stellen (daarmee bedoel je neem ik aan dat je met je werk niet genoeg geld verdiend, omdat dat al ingepikt wordt door uitkeringtrekkers?) bekijk dan eens waar het meeste geld naartoe gaat...juist, naar de staat. |
![]() |
||
Citaat:
op zich kan ik best jou praten, je bent tenminste niet zo'n dweper als Joostje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de reacties van Joostje kan ik me trouwens best vaak vinden, al heeft hij in dit topic weinig gereageerd. En ik vind het overigens een goede zaak dat er geld gaat naar zwakkeren. Het is niet zo dat zij zoveel geld toebedeeld krijgen dat zij zich eenzelfde comfort kunnen verschaffen als 'normaal' werkende mensen, in veel gevallen kunnen ze zelfs maar net rondkomen. Bovendien pompen zij dat geld ook weer de maatschappij in. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Links neemt het voor al die mensen op, ook wanneer ze van buitenlandse afkomst zijn. De reden waarom het lijkt dat ze zich vooral daarop richten is dat rechtse partijen veelal juist willen inkorten op die groep. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie is jouw politieke held van 2010? Stem! Lisette | 31 | 19-12-2010 16:49 | |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
Bas van der Vlies 25 jaar kamerlid WärteR | 24 | 27-06-2006 22:10 | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 |