Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 15:26
Verwijderd
Fijn om te horen dat het, ondanks alles, toch wel goed gaat. Misschien maar goed ook dat je vakantie krijgt, dan moet je het wel wat rustiger aan doen en heeft je lichaam nog wat extra tijd om te herstellen en te revalideren (of is dat dubbelop?).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:44
MoonWolf
MoonWolf is offline
Oud topic al weer ja. Maar wat vervelend dat het allemaal met julie weer minder gaat, dat is echt vervelend.

Met mij gaat het gelukkig wel beter (heb dus ook ME) en vergeleken met het begin van dit topic kan ik weer iets meer, dus vooral met school is dat ontzettend prettig, heb weer een beetje het gevoel dat ik weer leef.

Hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal snel weer wat beter want jullie verdienen het echt!
Oud 26-06-2003, 15:50
Verwijderd
Update van 'mezelf': Ik ga switchen van opleiding... De hele dag 30 van die (in deze stage vierjarige) kinderen bezig houden is op dit moment toch een beetje teveel van het goede...

@MoonWolf: fijn dat het beter met je gaat! Hopelijk zet het door.
En geniet iig van de vakantie (die je al hebt of nog krijgt).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:58
MoonWolf
MoonWolf is offline
Wat voor opleiding ga je nu doen Leonoor? Kinderen bezighouden is ontzettend vermoeiend ja, kan me voorstellen dat dat erg moeilijk vol te houden is.

En bedankt, ik ga er nu van uit dat ik geen terug slag meer krijg, want ik wil zo graag dat het zo blijft, en heb nu lekker vakantie ja.

@Bloempjuh: heb je al het gevoel dat de prednison een beetje helpt? Of kan je dat niet zo snel zeggen?
Oud 26-06-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
MoonWolf schreef op 26-06-2003 @ 16:58:
Wat voor opleiding ga je nu doen Leonoor? Kinderen bezighouden is ontzettend vermoeiend ja, kan me voorstellen dat dat erg moeilijk vol te houden is.
pedagogiek Ik wil en zal toch iets met kinderen gaan doen...maar bij deze opleiding werk je meer individueel met kinderen en ook veel 'over' kinderen (beleid maken, testen afnemen, handelingsplannen schrijven, leerkrachten en ouders begeleiden, enz.)

Citaat:
En bedankt, ik ga er nu van uit dat ik geen terug slag meer krijg, want ik wil zo graag dat het zo blijft, en heb nu lekker vakantie ja.
(Hoewel je ook weer een beetje uit moet kijken dat je niet te optimistisch wordt (kan dat?)...tenminste, dat zit bij mij altijd ergens in m'n achterhoofd... (Niet dat ik zo pessimistisch ben oid. ))
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:41
MoonWolf
MoonWolf is offline
@ Leonoor: Ja ik moet wel oppassen dat ik geen tekens van mijn lichaam ga negeren omdat ik zo graag wil dat die er niet zijn, want dat merk ik af en toe wel dat ik dat doe. En dat is niet zo slim, weet ik ook wel, maar ik wil zo graag beter zijn.

@bloempjuh: Nou als ze goede hoop hebben dat het uiteindelijk weer herselt doen wij dat ook maar.
Oud 26-06-2003, 18:24
kinkymoi
kinkymoi is offline
hee,

ik heb ook scoliose, aangeboren. erg vervelend ja... heb net dik een jaar in een brace gezeten, maar ik mag niet klagen vind ik

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 18:58
MoonWolf
MoonWolf is offline
Brown eye: Ik had je berichtje over het hoofd gezien, sorry! Maar hopelijk kunnen ze iets vinden waar ook makkelijk iets aan te doen is, met therapie of medicijnen ofzo. Al zou het natuurlijk alleen al fijn zijn als je het beestje gewoon een naam kon geven.

Hopelijk gaat alles ook lukken met school. Succes!

@ kinkymoi: Heb je die brace nu niet meer of wel? En klagen mag natuurlijk iedereen wel eens.
Oud 27-06-2003, 11:12
halve gare
halve gare is offline
heeyz moonwolf, waar door gaat het beter? of zo maar?

en ik vindt het knap als het je lukt om naart je lichaam te luisteren... lukt mij te vaak niet en daarom gaat het niet echt beter....

gelukkig helpen medicijnen en dieet wel een beetje dus dat is weer mooi.

succes allemaal, hopelijk kan iedereen ondanks z'n ziekte toch lekker genieten van de zomer.............

Regels voor berichten