![]() |
|
@ Leonoor: Ja ik moet wel oppassen dat ik geen tekens van mijn lichaam ga negeren omdat ik zo graag wil dat die er niet zijn, want dat merk ik af en toe wel dat ik dat doe. En dat is niet zo slim, weet ik ook wel, maar ik wil zo graag beter zijn.
@bloempjuh: Nou als ze goede hoop hebben dat het uiteindelijk weer herselt doen wij dat ook maar. ![]()
|
Brown eye: Ik had je berichtje over het hoofd gezien, sorry! Maar hopelijk kunnen ze iets vinden waar ook makkelijk iets aan te doen is, met therapie of medicijnen ofzo. Al zou het natuurlijk alleen al fijn zijn als je het beestje gewoon een naam kon geven.
Hopelijk gaat alles ook lukken met school. Succes! @ kinkymoi: Heb je die brace nu niet meer of wel? En klagen mag natuurlijk iedereen wel eens. ![]()
|
![]() |
heeyz moonwolf, waar door gaat het beter? of zo maar?
en ik vindt het knap als het je lukt om naart je lichaam te luisteren... lukt mij te vaak niet en daarom gaat het niet echt beter.... gelukkig helpen medicijnen en dieet wel een beetje dus dat is weer mooi. succes allemaal, hopelijk kan iedereen ondanks z'n ziekte toch lekker genieten van de zomer.............
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe kun je gezondheid meten? x-spekkie-x | 17 | 01-01-2011 15:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rugproblemen Devil-Eye | 33 | 09-06-2004 15:37 | |
Psychologie |
Wat houdt dat voor jou in:psychische en/of psychiatrische problemen/stoornis hebben? Dreamerfly | 8 | 02-02-2004 08:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat houdt het chronisch ziek zijn voor jou in? Dreamerfly | 5 | 26-01-2004 15:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zo vaak ziek dat het je school in de weg staat? Laen | 7 | 08-12-2003 15:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |