Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind al die namen voor verschillenden soorten muziek zowieso stom, ik heb van de helft van de bands waar ik naar luister geen id wat voor muziek het is.. .en het intersseert me eigenlijk ook niet echt
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Ik weet trouwens wel wat je bedoelt.)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mooi toch, eindelijk een verzameling met echte muziek. Mag dat ook eens een kans hebben zeg? Tussen al dat best of trance gedoe met Jan Wayne erop enzo, kijk dat is erg!
Het zou pas erg worden als er op stond 'The best of K-Otic rock' Lijkt me wel lachen als de fans van dat bandje het verkeerd verstaan en deze CD aanschaffen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"zulke domme cd's", zijn erg tergend en de bijbehorende tv-reclame's ook. Daar geef ik je volledig gelijk in. Echter, metal is een subgenre van rock. Alles wat dus gothic-metal genoemd wordt kun je rustig ook gothic-rock noemen. Het onderscheid tussen gothicmetal en doommetal is flinterdun (zeker voor de beoogde doelgroep van die verzamel-cd, de mensen die net WT en After Forever hebben leren kennen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch vraag ik me af, hoe kom jiij in vredesnaam aan deze fotos? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar ga jij voor de gein eens Moonspell luisteren.... jezus zeg, als er iets NIET op WT lijkt... maar goed, als jij gelukkig word als je ze hetzelfe vind ben ik blij voor je ja man, ik ben een breezergoth.. en die laatste zin is toch wel het gaafst "Het onderscheid tussen gothicmetal en doommetal is flinterdun" HAHAHAHAHA, beetje jammer ga eerst maar eens luisteren wat Doom Metal dan is probeer voor de grap Evoken en Esoteric eens, Funeral Doom, das wel effe wat heeeeeeeeeel anders als Gothic. Of Officium Triste ofzo.. of Necare of Novembers Doom en als je dat allemaal gehoord hebt... dan heb je meteen doro dat je eigen post niet klopte conclusie
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
mag ik je er even op attenderen dat the undertaker toch al net wat meer weet van gothic en doom metal dan de gemiddelde luisteraar van dit genre. Daarnaast geloof ik niet dat hij er iets om geeft wanneer jij hem een wannabe vind.
||
![]() |
Citaat:
Als Undertaker daadwerkelijk zoveel kennis van zaken heeft, zal hij moeten beamen dat de verzamel-cd in kwestie een logische samenstelling van bands heeft. Zeggen dat dat niet zo is omdat een band geen gregoriaanse powerdoomgothic with angelic crapvocalwildstyle elementen is maar een atmosferische gothicdoomrockband met female satanic grunts is gezever in de marge. Ik wens degenen die via deze verzamelcd leuke bands leren kennen veel luisterplezier. Koopt gelijk allen een album van Moonspell, zodat die lui eindelijk in de hitlijsten komen en er mooie(re) muziek op de radio komt. Leve de Breezergoth!
|
![]() |
Achjah.. Ik zou em niet kopen, maar als iemand die muziek toch leuk vind, laat ze dan lekker. Heus niet iedereen die WT ofzo goed vind is een commerciele BrEEZzzaaAAhh-goth, dat is nogal erg generaliserend. Ik ken ook een aantal die-hard Within Temptation-fans die al vanaf begin fan waren, btje lullig om die te associeren met die top40-huppeltjes..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iemand wilde een playlist, is da deze?
1 1 Within Temptation - Mother Earth 1 2 Nightwish - Bless The Child 1 3 Beseech - Illusionate 1 4 Trail Of Tears - Liquid View 1 5 Lacuna Coil - Swamped 1 6 Therion - Ljusalfheim 1 7 Myriads - Sanctum Of My Soul 1 8 Flowing Tears - Serpentine 1 9 Within Temptation - Deceiver Of Fools 1 10 Moonspell - Nocturna 1 11 Sentenced - Guilt And Regret 1 12 Divercia - Everlasting 1 13 After Forever - Monolith Of Doubt 1 14 Tristiania - Tender Trip On Earth 1 15 Sirenia - Sister Nightfall Maar goed, dit is gewoon een leuk schijfje voor de beginnende liefhebber. Hoe het heet maakt toch geen flikker uit, als het beessie maar een naam heeft. Commercieel goed ingesprongen op de wat groeiende populariteit van deze muziek. Leuk voor de bands die er op staan, worden ze ontdekt door meer mensen. Is volgens mij helemaal niks mis mee. Dus mja...wat is het probleem eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naar concerten gaan van WT is echt niet meer leuk, vroeger wel.. nu niet meer.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind the best of gothic rock eigenlijk gewoon een klote cd, niet dat ik de muziek slecht vind, want negen van de tien bands luister ik gewoon, aleen hij is in de verkeerde tijd uitgegeven, als ze die cd 2 jaar geleden hadden uitgegeven had niemand ernaar gekraait, nu omdat within temptation geluisterd word door het commerciele publiek, schijt iedereen erop, ik dus ook.
en by the way, loop niet zo te zeiken op within temptation, jullie (check: de meesten van jullie) vonden het 2 jaar geleden nog geweldig, en nou is het opeens kut, dat zegt meer over jullie dan over wt ik persoonlijk vind wt nogsteeds prima, aleen mother earth heb ik nou wel heel vaak gehoord, de eerste 2 cd's zijn gweoon geweldig, ice queen is gweoon kapotgedraaid door de radio en tmf, dan gaatie vervelen.... |
![]() |
|
|