Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
btw had het op guest hous paradisio en om nog ff verder aan te vullen shrek ice age dare devil (viel wel mee stoned) monthy pyton forrest gump spider man ![]() blade jay and silent bob!!!!!! <-- indien nog ni gezien zeker zien ![]() freddy got fingered <-- ook zeker een aanradertje swordfish zoolander ![]() starship troopers ofzoiet ... ps: afrader: vertical limit Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 16:06. |
![]() |
|
Ik heb een keer mij lekker in de zetel geplakt met "Shadow Conspiracy". Vrij donkere film, lekkere plotwendingen,... etcetera. Dit kan ik niet aanraden, want je dag ziet er als volgt uit:
1. Filmpje opzetten 2. Van de voorstukjes genieten 3. Na een kwartier de hoofdfilm gezien te hebben in slaap vallen... 4. Na een halfuurtje draaierig wakker worden... 5. Heel het toilet onderkotsen... 6. Terug nuchter zijn...
|
![]() |
Ik heb The Matrix het eerst gezien toen ik vaag was, daarna veel vaker gezien in nuchtere toestand maar dat is echt te raar, je herrinnert je de film niet eens meer als je de volgende dag nadenkt, omdat je gewoon vol wordt gepropt met shit waar in zo'n toestand zeer weinig van valt te begrijpen.
Verder heb ik laatst Hans Teeuwen: Dat dan weer wel gezien met een stel maten toen ik vaag was, ik kende alles al maar zij kende 'em nog niet, zij kregen lachkick, ik toen ook hoewel ik alles al kende. Verder: Scarface Blow Yellow Submarine Freddy Got Fingered New Jack City Basketball Diaries Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood Menace II society Seven Verder post ik wel als ik er nog op kom |
![]() |
|
Verwijderd
|
joh zei hadden ut wel heel ernstig, maar sommige trips waren ook wel heel bruut van hun....tenminste het zag er lachen uit.
Wat voor drugs is dat doekje waar ze aan ruiken, waardoor je het gevoel krijgt stomdronken te zijn. Dat lijkt me chill, met drank heb ik dat ook wel eens, maar dan moet je wel heeeel veel op hebben. |
![]() |
||
Citaat:
btw guest hous paradisio vond ik gewoonweg wansmakelijk sorry dat ik men mening er over uit ![]() als dat hier op een forum al niet mag en dat je daarom mij moet beginne uitmaken dan zou ik zeggen dat je eens terug wat naar het echte leven moet gaan?!? |
![]() |
||
Citaat:
niet eens moeilijk om aan te graken maar helpt u hersenen aan een razend tempo naar de maan zover ik van gehoord heb teminste |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is dit een bad trip? Prepagata | 14 | 17-02-2010 13:59 | |
Films, TV & Radio |
Film: Dieren voor mensen aanzien paulpaul | 14 | 09-03-2008 00:45 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Film over Marihuana BertusBeentjes | 14 | 28-03-2003 07:59 | |
Films, TV & Radio |
fear and loathing, nederlandse versie roman | 9 | 24-11-2002 21:29 | |
Drugs & Alcohol |
Spoed! welke film raden jullie aan om te KIJken voor als je zwaar stoned bent>????? Copelanl)ia | 110 | 24-10-2002 11:49 |