Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat je een fiets die helemaal verrot en afgetrapt tegen een boom hangt, waarvan waarschijnlijk iemand het sleuteltje van z'n hangslot is kwijtgeraakt of z'n fiets is vergeten, meeneemt en opknapt kan ik nog enigzins inkomen.
Maar waarom steel je van bedrijven, ze rekenen het alleen maar door aan de consument. Die moeten alleen maar meer betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg niet wat ik vind, ik zeg dat ik het niet eens ben met wat zij vind. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
FOUT ! Gemiddeld zijn de mensen die MP3's downloaden juist meer CD's gaan kopen. MP3 wordt vaak gebruikt als een soort van try before you buy. Als je de MP3 goed vind koop je de CD, een aankoop die je zonder de MP3 gehoord te hebben nooit gedaan zou hebben. Bovendien is er nog een verschil tussen iets fysiek stelen waar iemand al kosten voor gemaakt heeft, en een kopie maken van iets wat je anders toch niet zou kopen. In het eerste geval lijd de persoon werkelijk schade. In het tweede geval alleen voor zijn gevoel.
Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
De artiest heeft er een hoop: gevoelens, tijd, en energie in gestoken! Dat zijn dan welliswaar geen financiele kosten maar wel fysieke kosten!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Tsjonge, wat is iedereen hier netjes.
Ik heb nog niets gejat, misschien toen ik klein was wel (zeg maar, een jaar of 6 ofzo). Maar ik ben in de zomervakantie een paar keer bij E-TV geweest, een of ander idioot tv-station in Rotterdam. Daar hadden ze hele leuke apparatuur staan. Nou ja, och.. Als de mogelijkheid er was geweest had ik best wel eens iets meegenomen. En eigenlijk kan het me niet zoveel schelen of jullie dat nou goed of slecht vinden. En jullie kan het eigenlijk ook niets schelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een Gothische Negerin met een hazenlip, waar gaat het toch naar toe met de ghetto ![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 22:24. |
![]() |
|
hmz... ik werk net een weekje bij de Lidl (al iets om om te juichten)
en ik heb al een doosje sigaren gejat... terwijl ik beter een pakkie sjek had kunnen jatten maar dat kompt ook nog wel... ik vond het altijd wel stom als anderen het deden... maar nu ik het zelf doe, maakt het niet zoveel uit...
||
Citaat:
A.C.A.B All coppers are bastards!" ![]() o.a the 4 skins & die nakse bananen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
stelen is leuk Verwijderd | 3 | 09-10-2011 16:16 | |
Films, TV & Radio |
Real Steel Release Date malikyh | 0 | 04-11-2010 04:07 | |
De Kantine |
Waarom Steel je!? pantherbitchy | 84 | 10-05-2005 08:47 | |
Muziek |
Sacred Steel HK66666 | 20 | 05-06-2004 17:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte lijst van stelend werkpersoneel. Milayo | 13 | 01-11-2002 11:27 | |
De Kantine |
Vindt jij dat je een fiets mag stelen als de jouwe gestolen is? Onbekende | 59 | 12-10-2002 12:12 |