Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 23:56
GRRR
GRRR is offline
boeiend. iedereen zeikt elkaar af, dat is gewoon een feit. En de alto's en goths die lopen te huilen dat ze om hun uiterlijk gediscrimineert worden zijn gewoon stink mietjes zonder ruggegraat.
Advertentie
Oud 04-11-2002, 06:43
Faery
Faery is offline
Het gaat niet eens echt om z'n kleding (of wel natuurlijk ), maar zijn posts zijn gewoon dom. En dat moet hem, hoe kwetsend of deprimerend dat ook moge zijn, duidelijk gemaakt worden opdat hij dit soort threads niet meer zal maken. Eigenlijk is dit topic dus een verrijking voor iedereen, zelf voor WuTangClan himself.
Oud 04-11-2002, 06:44
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
Shit sorry maar wat zijn jullie zielig,hem belachelijk maken terwijl jullie degene zijn die zich moeten schamen, en alleen omdat hij kleding heeft die iets van een neger uitstraald,

--> ach rot nou toch op man, als ik iemand belachenlijk wil maken omdat hij een ENORME WIGGEr is dan doe ik dat

nou ik weet niet hoor maar volgens mij lopen de meeste negers er niet eens zo bij dus update jullie vooroordelen nog maar even.

--> weer een reden extra om hem belachenlijk te maken

hoe kan je in godsnaam iemand beoordelen aan de hand van zijn kleding,

--> we beoordelen hem niet, niemand heeft ergens gezegt dat hij er neit zo bij mag lopen of wat dan ook

ik dacht dat jullie alto's en goths zooi ook zo vervelend vonden als je wordt nagekeken en beoordeeld

--> iedereen die reageerde is ook metteeen een gotic of alto trouwens ik denk als ik voor meerdere personen spreek als ik zeg dat het mij geen fuck kan schelen.. bovendien ben JIJ hier nu diegene die met een vooroordeel aan komt

(wat ik niet raar vind met maskers van make-up maar dat ter zijde)

--> en wat doe jij hier dan fucking hypocriet persoon...

Rat

--> muis
Oud 04-11-2002, 17:42
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
eh gast ik kom niet zielig zitten doen over dat ik nagestaard wordt en ik geef terrecht toe dat ik wel dubbel kijk bij mensen die er zo ''anders'' moeten uitzien

dus noem mij geen hypocriet bassie

Rat
Oud 04-11-2002, 17:58
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
eh gast ik kom niet zielig zitten doen over dat ik nagestaard wordt

--> lees!!! ik en de meeste hier ook niet en diegene die daar over zeuren worden net zo goed afgekraakt hier...

en ik geef terrecht toe dat ik wel dubbel kijk bij mensen die er zo ''anders'' moeten uitzien

dus noem mij geen hypocriet bassie

---> wij geven het ook toe dus doe niet zo achtenlijk, het blijft een feit dat je hypocriet bezig bent eerst het voor iemand opnemen omdat ie afgekraakt word vanwege zijn look en daarna zelf afgeven op een andere look....

en waarom up je dit topic eigenlijk als je je er zo aan ergerde dan had je er beter aan gedaan om het gewoon weg te laten zaken maar nee je moest weer ff je gelijk gaan halen, jammer het is je niet gelukt..

Rat
Oud 04-11-2002, 18:25
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
Rat
----> muis
sorry maar daar lag ik echt even dubbel om

ontopic eh stereotypjes zijn altijd lachen gieren brullen
Oud 04-11-2002, 21:17
WuTangClan
WuTangClan is offline
wat ik wel vreemd vind is dat jullie een ander kunnen uitschelde voor gek zette en zelfs uitmaken voor homo (met moeite)
maar als je s naar jezelf keek dan zou je beter kunne gaan nadenken en maybe heb je ook wl es een vriend/vriendin gehad die zoals een gangster aanklede of als een goth.
heb je die uitgescholde voor homo of heb je die voor gek uitgemaakt?
ga es nadenken van hoe de wereld zou zijn zonder de gangsters en gothics.
niemand is gelijk niemand houd van dezelfde dingen . 'als de hele wereld van cars jeans en trance zou houden dan wast best wel zaai .
of als je heel de wereld in een gebleekte broek zag lopen en dikke vet kuif.
das toch geen wereld meer of wel?
een levens is nooit perfect me mag wel zeggen een leven is perfect zonder oorlog of zonder die gansgters en gothics maar ga es nadenken later zeg je wel van de wereld was leuker zoalsie was , met al die gangsters en gothics die rondlope en met al die swervers en als die andere gekke , humoristische en toch ook normale mensen...
DAMN learn to think before you do something you may get a little bit further then you are now...
Oud 04-11-2002, 21:22
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
WuTangClan schreef:
wat ik wel vreemd vind is dat jullie een ander kunnen uitschelde voor gek zette en zelfs uitmaken voor homo (met moeite)
maar als je s naar jezelf keek dan zou je beter kunne gaan nadenken en maybe heb je ook wl es een vriend/vriendin gehad die zoals een gangster aanklede of als een goth.
heb je die uitgescholde voor homo of heb je die voor gek uitgemaakt?
ga es nadenken van hoe de wereld zou zijn zonder de gangsters en gothics.
niemand is gelijk niemand houd van dezelfde dingen . 'als de hele wereld van cars jeans en trance zou houden dan wast best wel zaai .
of als je heel de wereld in een gebleekte broek zag lopen en dikke vet kuif.
das toch geen wereld meer of wel?
een levens is nooit perfect me mag wel zeggen een leven is perfect zonder oorlog of zonder die gansgters en gothics maar ga es nadenken later zeg je wel van de wereld was leuker zoalsie was , met al die gangsters en gothics die rondlope en met al die swervers en als die andere gekke , humoristische en toch ook normale mensen...
DAMN learn to think before you do something you may get a little bit further then you are now...
ik zit ook welleens te denken van damn als mensen nou eens in een taal bleven schrijven maar ja... het zal altijd bij denken blijven he, maar je hebt gelijk hoor iedereen zijn eigen ding, jammer alleen dat er zoveel mensen een soort van persiflage van zichzelf worden...
Oud 04-11-2002, 21:28
WuTangClan
WuTangClan is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
ik zit ook welleens te denken van damn als mensen nou eens in een taal bleven schrijven maar ja... het zal altijd bij denken blijven he, maar je hebt gelijk hoor iedereen zijn eigen ding, jammer alleen dat er zoveel mensen een soort van persiflage van zichzelf worden...
what the fuck?
this is a fucking FORUM not a fucking online fight between a few people that disagree between some clothing that the one is wearing and the other doesnt like...
"persiflage "damn boy what you callin yourself?
you really are mad .
shall i make an apointment for you at the doctor? he can give you some pills against that agressiveness of yourse.
Oud 04-11-2002, 21:33
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
WuTangClan schreef:
what the fuck?
this is a fucking FORUM not a fucking online fight between a few people that disagree between some clothing that the one is wearing and the other doesnt like...
you really are mad .
shall i make an apointment for you at the doctor? he can give you some pills against that agressiveness of yourse.

kijk nu doe je het toch ECHT zelf hoor.....

*schud met het hoofd*

hopenloos
Oud 04-11-2002, 21:42
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
dit is echt heerlijk zeg
Oud 04-11-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
WuTangClan schreef:
what the fuck?
you really are mad .
¿qué la cogida? esto es un FORO de mierda no una lucha en línea de mierda entre algunos personas que discrepen entre un poco de ropa que la esté usando y la otra no tiene gusto... ¿muchacho maldito del "persiflage" cuáles son usted el callin usted mismo? usted realmente es enojado. ¿hacer un apointment para usted en el doctor? él puede darle algunas píldoras contra ese agressiveness el tuyo.
Oud 04-11-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
WuTangClan schreef:
what the fuck?
you really are mad .
ce qui la baise? c'est un FORUM foutu pas un combat en ligne foutu entre peu de gens qui sont en désaccord entre de l'habillement que celui porte et l'autre n'aime pas... fichu garçon d'"persiflage" ce qui sont vous le callin vous-même? vous êtes vraiment fou. est-ce que je dois faire un apointment pour vous au docteur? il peut vous donner quelques pillules contre cet agressiveness à vous.
Oud 04-11-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
WuTangClan schreef:
what the fuck?
you really are mad .
was das Bumsen? dieses ist ein fucking FORUM nicht ein fucking on-line-Kampf zwischen einigen Leuten, die zwischen etwas Kleidung sind, die das man trägt und das andere mag nicht... "persiflage" verfluchter Junge, was Sie callin sich sind? Sie sind wirklich wütend. soll ich ein apointment für Sie am Doktor bilden? er kann Ihnen einige Pillen gegen dieses agressiveness von Ihrem geben.
Oud 04-11-2002, 21:49
Verwijderd
Zo, meer talen op verzoek
Oud 04-11-2002, 23:01
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
waarom laten sommige mensen elkaar gewoon niet in hun waarde...voor je grappen over anderen gaat maken moet je eerst maar eens naar jezelf kijken

Rat
Oud 04-11-2002, 23:19
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Blabla, zeik niet zo met zn allen..
Oud 04-11-2002, 23:25
GRRR
GRRR is offline
Ik vind dat mensen geen Nike's meer mogen dragen. Van die Nike Air MAX schoenen. Die zijn echt vreeeeeeeeeeeeeeeeselijkkkkk
Oud 05-11-2002, 15:28
Verwijderd
Muwhaha
Geweldig dit
Oud 05-11-2002, 16:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
waarom laten sommige mensen elkaar gewoon niet in hun waarde...voor je grappen over anderen gaat maken moet je eerst maar eens naar jezelf kijken

Rat
uhm wie zegt dat we dat niet doen??
en sinds wanneer mag je geen grappen maken over anderen?? als hij t niet leuk vind gaat ie maar weg of reageert ie niet ofso.
en de wereld zou wel erg saai worden als we nergens meer commentaar op zouden mogen geven en alleen maar politiek correct bezig zouden moeten zijn. ok dat was t
Oud 05-11-2002, 18:03
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
prototype schreef:
Zo, meer talen op verzoek
ja, Russisch... *kijkt naar Masj*
Oud 05-11-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
WuTangClan schreef:
what the fuck?
you really are mad .

oh mijn god jouw engels is beroerd

Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 18:30.
Oud 05-11-2002, 18:39
Verwijderd
okej iedereen zijkt iedereen af... gaav hoor...
Oud 05-11-2002, 18:40
Verwijderd
Citaat:
marrrtuuh schreef:
okej iedereen zijkt iedereen af... gaav hoor...
OPTIEVEN GRAFTAK!
Oud 05-11-2002, 23:06
Nate
Nate is offline
Ik kon me niet inhouden. N.a.v. dit topic moest ik gewoon even photoshoppen:

Oud 05-11-2002, 23:20
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
http://www.raska-kaffiya.com/pcs/bur...s/burg_001.jpg

Yoyoyoyoyo Represend!!!! Thiz is me and my killacrew!

Helemaal on top: Lord Killa
Met de 2dope mutz its DJ Maniac, yo be spinnin' them beats, REPRESEND!!!
In't midden, dat ben ik: CHillNiggaLightning!
Onder me, with tha wite wu tang gear (Hell yea) is mn dawg: MC Fashit!
En helemaal onder iz Da MC PWJ!!!!

Das de hele 4u2nv Crew!

Masterdam Repreeeheendd!!!!!
Represent is met een t?

Oh, en die foto.. haha... dawg.. DAWG.. haha dat woord..

pulease
Oud 10-11-2002, 13:12
Verwijderd

Aigght, SV en ik toen we terugkwamen van een avondje stappen in de ghetto, veel spange tangas geplayed aigtht, woord omhoog!

hou het echt!
Oud 10-11-2002, 14:19
Verwijderd
*zucht*
hij vraagt wat jullie zoal dragen, toch niet wat jullie vinden van wat hij draagt...?

ik heb meerdere stijlen, die ik afwissel, voor de afwisseling
- felle kleurtjes, en veel laagjes over elkaar
- alles zwart
- eenvoudig, gewoon, spijkerbroek en truitje (as now)
- lieve dingen (jurkjes e.d.), oplopend tot extreem tuttig

maar ik heb ooit eens aan wat mensen gevraagt of ze vonden dat ik een bepaalde stijl had, en ze begonnen toch wel vooral over de kleuren
Oud 10-11-2002, 14:43
scala
scala is offline
dit is wel humor wuhhahah 't gaat nog niet eens om die wutang gast, maar die reacties zijn wel heel koel
Oud 10-11-2002, 16:49
qghp
qghp is offline
haha dit staat op zn cu2 >>REST IN PIECE MAN YOU DID WELL love ya'll

Black Skin,Black Shoes,Black Shades and Black Attitude!!!

SMOKIN SKUNK das my buisniss

Oud 10-11-2002, 16:57
qghp
qghp is offline
Favoriete geluid:
N
AK-47 FIRING A SHOT

echt triest man je staat al op je benen te trillen als je een aardappelschilmes in je handjes gedrukt krijgt
Oud 11-11-2002, 10:36
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
terwijl jullie degene zijn die zich moeten schamen

hoe kan je in godsnaam iemand beoordelen aan de hand van zijn kleding, ik dacht dat jullie alto's en goths zooi ook zo vervelend vonden als je wordt nagekeken en beoordeeld(wat ik niet raar vind met maskers van make-up maar dat ter zijde)

je gaat er ook maar van uit dat er hier allemaal goth's en alto's hem uitlachen

volgens mij is de helft kakker of normaal ofzo ()
Oud 11-11-2002, 10:38
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

hou het echt!
wat de foque dude
Oud 11-11-2002, 13:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
voor het geval dat het bedoelt is als veredelde fototopic --> zie al de fotostopics

verder zie http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=265286

na verschillende aanvragen voor slot en even zelf wat rond te hebben gekeken sluit deze topic omdat het een grote teringzooi is die nergens meer over gaat.

Regels voor berichten