Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic eh stereotypjes zijn altijd lachen gieren brullen
|
wat ik wel vreemd vind is dat jullie een ander kunnen uitschelde voor gek zette en zelfs uitmaken voor homo (met moeite)
maar als je s naar jezelf keek dan zou je beter kunne gaan nadenken en maybe heb je ook wl es een vriend/vriendin gehad die zoals een gangster aanklede of als een goth. heb je die uitgescholde voor homo of heb je die voor gek uitgemaakt? ga es nadenken van hoe de wereld zou zijn zonder de gangsters en gothics. niemand is gelijk niemand houd van dezelfde dingen . 'als de hele wereld van cars jeans en trance zou houden dan wast best wel zaai . of als je heel de wereld in een gebleekte broek zag lopen en dikke vet kuif. das toch geen wereld meer of wel? een levens is nooit perfect me mag wel zeggen een leven is perfect zonder oorlog of zonder die gansgters en gothics maar ga es nadenken later zeg je wel van de wereld was leuker zoalsie was , met al die gangsters en gothics die rondlope en met al die swervers en als die andere gekke , humoristische en toch ook normale mensen... DAMN learn to think before you do something you may get a little bit further then you are now...
||
Citaat:
||
Citaat:
this is a fucking FORUM not a fucking online fight between a few people that disagree between some clothing that the one is wearing and the other doesnt like... "persiflage "damn boy what you callin yourself? you really are mad . shall i make an apointment for you at the doctor? he can give you some pills against that agressiveness of yourse. ![]()
||
Citaat:
kijk nu doe je het toch ECHT zelf hoor..... *schud met het hoofd* hopenloos
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en sinds wanneer mag je geen grappen maken over anderen?? als hij t niet leuk vind gaat ie maar weg of reageert ie niet ofso. en de wereld zou wel erg saai worden als we nergens meer commentaar op zouden mogen geven en alleen maar politiek correct bezig zouden moeten zijn. ok dat was t ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh mijn god jouw engels is beroerd ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 18:30. |
![]() |
||
Citaat:
Oh, en die foto.. haha... dawg.. DAWG.. haha dat woord.. pulease ![]()
|
Verwijderd
|
*zucht*
hij vraagt wat jullie zoal dragen, toch niet wat jullie vinden van wat hij draagt...? ik heb meerdere stijlen, die ik afwissel, voor de afwisseling - felle kleurtjes, en veel laagjes over elkaar - alles zwart - eenvoudig, gewoon, spijkerbroek en truitje (as now) - lieve dingen (jurkjes e.d.), oplopend tot extreem tuttig maar ik heb ooit eens aan wat mensen gevraagt of ze vonden dat ik een bepaalde stijl had, en ze begonnen toch wel vooral over de kleuren |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij is de helft kakker of normaal ofzo ( ![]()
|
![]() |
voor het geval dat het bedoelt is als veredelde fototopic --> zie al de fotostopics
verder zie http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=265286 na verschillende aanvragen voor slot en even zelf wat rond te hebben gekeken sluit deze topic omdat het een grote teringzooi is die nergens meer over gaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in jongens kleding ann18 | 9 | 24-10-2016 15:07 | |
Lifestyle |
dure kleding of goedkope kleding nielsje111 | 52 | 03-12-2012 12:00 | |
Lichaam & Gezondheid |