|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk dat er meer komen, maar is dat ook al veranderd bij de meetingmanager dan?
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mja, doordat iedereen misschien zegt, zegt iedereen misschien.. zeg maar.. dus als dr mensen zich nou gewoon als ze wel willen wanneer er genoeg mensen komen, zich bij ik kom zet.. komen dr vanzelf genoeg mensen.. euh, nog te volgen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
men denkt, oh, niemand komt, dan kom ik ook niet.. en nu komen dr tenminste mensen, snappie ![]() (en ik stond daar zo eenzamig) |
![]() |
||
Citaat:
Alicia... ik denk, en denk, en ik wilde wel gaan... ik hou niet van meetings ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jah ik hou ook niet van meetings en ik moet ook dus thhh, komen zul je! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja das waar, en ja ja ja, ik zal met vriend overleggen...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat gaan we eigenlijk doen en hoe laat moeten we er zijn?
De NS reisplanner doet heel erg vaag maar zegt nu dat de tijden zo zijn: 21:13 23:12 22:13 0:12 12:13 14:12 13:13 15:12 Ik vat ook niet waarom ze de tijden van de nacht ervoor geven als ik vraag om tijden rond 13:00.... Idioot ding. Weet dus niet of deze tijden kloppen... <edit>En ja, ik zit inderdaad 2 uur in de trein, dus denk maar niet dat iemand onder deze meeting uit komt!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een uur of 2 misschien? |
![]() |
|
Verwijderd
|
*wijst naar lijstje met tijden* Niet te vroeg, nee. En ik kom liever iets later zodat jullie me van mijn trein kunnen vissen i.p.v. dat ik over dat enorme station moet lopen op zoek naar iedereen.... *frons* waarom gingen we ook al weer niet in Vroomshoop afspreken? Hier kun je elkaar niet missen!!
![]() En jaaaaa ******** je moet ook komen, goedzo! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |