Advertentie | |
|
![]() |
||
.
Citaat:
![]() Ik heb trouwens vorige week Alicia Keys in de HMH zien optreden en zij was ook helemaal niet zo knap als op tv. Ze heeft ook ´gewoon` last van puisten en heeft tenminste een normaal figuur. Echt lelijk vind ik mensen die al genoemd zijn Michael Jackson, Vanessa en Christina Aguilera met veel te veel make-up. |
![]() |
|
jack osbourne(of hoe dat mannelijk iets ook heet), om even van vrouw naar man over te stappen
![]() Ik vind nelly, p diddy en de hele zie mij een stoere rapper zijn gang verschrikkelijk...en lelijk.. En uhmz, kwa vrouwtjes vind ik christina aguilera niet zo´n lekker hoofd hebben... (bah wat flauw he mensjes afkraken terwijl ze het niet lezen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind mensen die danig verbouwd zijn dat ze er niet meer menselijk uit zien (mr jackson dus oa) lelijk. En mensen met veeeel make up (wat soms wel mooi kan zijn, maar bij C. Aguilera dus niet), wat ook onmenselijk maakt. En mensen die gewoon hun eigen uiterlijk (zeg maar) hebben vind ik niet lelijk, hoogstens onaantrekkelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
avril lavagne, vind ik lelijk, heeft gewoon geen uitstraling, en is zo lomp in haar clips, ze kan niet zingen, snap btw niet waarom dat mens eigenlijk op tv komt? kunnen ze nog beter me oma op het scherm plaatsen.
Christina Aquilera, ook lelijk. de presentator Beau, of hoe heet dat arrogant misbaksel, die vent vind ik zo lelijk, dat ik hem nog niet voor 1000 euro zou aanraken, echt een creep. En Usher met zijn lelijke rotkop ieks. +nog vele vele anderen
||
Citaat:
*Beau-fan*
||
![]() |
Citaat:
Ik vind trouwens JLo echt een enorm lelijke rotkop hebben in die nieuwe domme clip. En ook Puff Daddy, Nick Carter, AJ, Abs en Ja Rule enzo. Jeetje wat zijn die lelijk! En dat gigantische monster van een Romeo; ik kan zijn hersens bijna zien door die joekels van neusgaten! Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 13:18. |
![]() |
|
Nelly *KOTS*
![]() met zijn stomme pleister op zijn kop. Kelly Osbourne ![]() Michael Jackson ![]() omdat hij er gewoon niet uit ziet... Ashanti ![]() nou dat zie je dus zo wel Jarule ![]() hijs gewoon..lelijk Sugababes ![]() die zien er gewoon niet uit, en die piercing dan.. gatverdamme ja en nog 1000000den.. ![]()
|
Verwijderd
|
Sita, ze is lelijk, praat lelijk, zingt irritant en heeft ook nog eens de uitstraling van een platgereden kikker.
Verder worden mensen op tv zo mooi opgemaakt en belicht dat het er altijd wel goed uitziet. Maar clips van bijvoorbeeld Sita of Birgit zijn zo onprofessioneel dat het echt om te huilen is... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk roddelblad lees je het liefst? Huble Dummy | 57 | 03-03-2006 11:16 |