Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kinderen van 12 mogen eingelijk helemaal geen piercings laten zetten omdat ze dan nog in de groei zijn, veel piercing shops (de goeie dan) laten het niet toe en weigeren te pieren in kinderen van 12.. ik vind het ook een beetje raar als je een jochie van 12 met een lippiering of wenkbrauw piercing ziet rondlopen.. meestal willen ze dat(denk ik) gewoon hebben om stoer te zijn, als ze het later dan nog willen als ze 16 zijn ofzo laat ze het dan wel doen.. dan kan het ja wel.. verder is er niets mis met piercing.. en string.. ag boeie.. dat is gewoon onmdergoed, kan best, je krijgt er niets van.. kom nou.. later |
![]() |
|
![]() |
Ik vindt het echt te jong, ik was zelf volgens mij 15 toen ik van m'n ouders een navelpiercing mocht. En heb toen ik 16 was een tongpiercing genomen, maar zonder toestemming van mijn ouders! Als mijn kinderen het later zouden willen, zouden ze het bij mij vanaf 16 mogen, in de navel dan!
|
![]() |
|
Bij een lippiering of wenkbrauw kan je best op je 12e laten zetten. Dat gedeelte zal toch niet meer zo veel groeien. Net zoals oorbellen (die heb ik al vanaf m'n 3e en nog steeds geen problemen)
Bij een navelpiercing is dat anders weer anders. Als je dan in de lengte groeit, gaat die piercing natuurlijk uitrekken. Ik vind een navelpiercing sowieso niet mooi, tenzij je een mooi strak buikje hebt.
|
neusknopje of oorbellen enzo kan wel, maar als mijn kind 12 was en ineens een piercing zou willen, zou ik het niet doen, als ze er al een jaar over zit te zeuren, dan denk ik wel. Of het mooi zou zijn is anders, maja, het groeit inderdaad toch wel dicht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf. Missy | 500 | 30-09-2009 18:19 | |
De Kantine |
Mijn mening over muziek :-P Verwijderd | 30 | 14-05-2004 23:14 | |
Verhalen & Gedichten |