Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 21:29
Verwijderd
doe normaal man 8!!!

piercings zijn KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knoop dat in je oren als je nog geen 18 ben, daarna ben je hopelijk verstandig genoeg om ze niet te nemen

(ahum ahum ahum)

kmeen t
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 10:04
schizofrenic
schizofrenic is offline
Citaat:
H@nk schreef op 17-11-2002 @ 21:28:
ivm met de twee eerder geposte discussies over 12-jarigen, nu dit topic (Strings op je twaalfde of niet!? en Strakke spijkerbroeken/topjes op je twaalfde of niet!?).

Je ziet steeds meer meisjes van een jaar of 11 a 12 rond lopen met de "standaard"-piercings, maar wat vinden jullie hier van, dat meisjes, nog in de groei, bijv. een navelpiercing hebben?

kinderen van 12 mogen eingelijk helemaal geen piercings laten zetten omdat ze dan nog in de groei zijn, veel piercing shops (de goeie dan) laten het niet toe en weigeren te pieren in kinderen van 12.. ik vind het ook een beetje raar als je een jochie van 12 met een lippiering of wenkbrauw piercing ziet rondlopen.. meestal willen ze dat(denk ik) gewoon hebben om stoer te zijn, als ze het later dan nog willen als ze 16 zijn ofzo laat ze het dan wel doen.. dan kan het ja wel.. verder is er niets mis met piercing.. en string.. ag boeie.. dat is gewoon onmdergoed, kan best, je krijgt er niets van.. kom nou..

later
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 10:47
machtigespa
machtigespa is offline
wa een onzin in de groe

tot je 20e kun je in de groei zijn

nog wel langer

dus als iemand 17 is mag die geen piercing na jou mening

what a fucking bullshit weer

laat iedereen voor zich zelf uitmaken, en kijk eerst na jezelf voordat je oordelen hebt over andere mensen.

ik denk dat er aan je zelf nog genoeg te verbeteren is.

kloar dit was mn toespraak weer voor vandaag
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 13-03-2003 @ 11:47:
wa een onzin in de groe

tot je 20e kun je in de groei zijn

nog wel langer

dus als iemand 17 is mag die geen piercing na jou mening

what a fucking bullshit weer

laat iedereen voor zich zelf uitmaken, en kijk eerst na jezelf voordat je oordelen hebt over andere mensen.

ik denk dat er aan je zelf nog genoeg te verbeteren is.

kloar dit was mn toespraak weer voor vandaag
flink in de groei dan

ik ben de laatste 3 jaar misschien 1,5 cm gegroeid en ik verwacht dat daar hoogstens een halve centimeter bij kan komen. dus bullshit dat iemand tot zn 20e groeit, op een andere manier ja. maar als een kind van 12 groei je nog flink en verander je ook nog erg.
wat jij nu roept slaat eerder nergens op dan wat zij zei.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:08
Verwijderd
ik vind het niet mooi, maar ik vind piercings zelden mooi.

Navelpiercing bij een kind dat nog 'veel' groeit (dus onder de 14) is niet gezond, er kan iets verkeerdgroeien dan geloof ik *las zoiets in krant*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:54
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik vindt het echt te jong, ik was zelf volgens mij 15 toen ik van m'n ouders een navelpiercing mocht. En heb toen ik 16 was een tongpiercing genomen, maar zonder toestemming van mijn ouders! Als mijn kinderen het later zouden willen, zouden ze het bij mij vanaf 16 mogen, in de navel dan!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:05
Vice
Vice is offline
Bij een lippiering of wenkbrauw kan je best op je 12e laten zetten. Dat gedeelte zal toch niet meer zo veel groeien. Net zoals oorbellen (die heb ik al vanaf m'n 3e en nog steeds geen problemen)
Bij een navelpiercing is dat anders weer anders. Als je dan in de lengte groeit, gaat die piercing natuurlijk uitrekken. Ik vind een navelpiercing sowieso niet mooi, tenzij je een mooi strak buikje hebt.
Oud 14-03-2003, 16:27
CryperA
CryperA is offline
neusknopje of oorbellen enzo kan wel, maar als mijn kind 12 was en ineens een piercing zou willen, zou ik het niet doen, als ze er al een jaar over zit te zeuren, dan denk ik wel. Of het mooi zou zijn is anders, maja, het groeit inderdaad toch wel dicht.
Reageren

Regels voor berichten