Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mag ik mijn forum-matties erop wijzen dat het niet de bedoeling is om alleen een rijtje bands die jij helemaal-te-gek-tof-vet-cool vindt neer te pleuren, maar om een vrolijk mailtje met 5 bands die jij graag wil zien naar e.o.a. redactie te sturen (http://forum.scholieren.com/showthre...10#post2872356)
|
![]() |
|
Linkin Park hoofdpodium Pinkpop-maandag
- niet de aflsuiter, dus darvoor komt er iets beters. SUM 41 (6/6 Rock am Ring, 7/6 Rock im Park) Silverchair (2/6 Paradiso, 6/6 Rock am Ring, 7/6 Rock im Park, 9/6 Londen) - die komen vast even langs ![]() bron: www.graz.nl
|
De kans dat ze begin juni in Landgraaf te zien zal zijn is echter flink geslonken met de aankondiging van haar nieuwe tourdata. Na haar Europese tour gaat ze terug naar Amerika en speelt daar tot 17 mei, om vervolgens diezelfde maand nog twee concerten te doen in Japan. 1 juni begint ze in Australië. Voor 1, 3 en 4 juni zijn er al optredens bevestigd voor Melbourne, Sydney en Brisbane.
www.graz.nl
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 19:40. |
![]() |
||
Citaat:
als je daar een goede plek wil moet je op vrijdag al voor de ingang gaan staan heb ik begrepen
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun je het allemaal lezen en hoef je niet elke keer een bandnaam op te gaan noemen nog makkelijker: Pinkpop 2003 Van 6/7/2003 t/m 6/9/2003 In Landgraaf, Nederland -------------------------------------------------------------------------------- Persmeeting Pinkpop 2003 Dinsdag 11 maart 12:00 uur Paradiso, Amsterdam Info: 046-4752500, pinkpop@wxs.nl (Door artiest zelf) bevestigd: - Anouk (zondag) - Placebo (zaterdag) - Counting Crows - Danko Jones - Moloko - Lifehouse (door MTV) - Saybia - Porcupine Tree (radio 3fm) - Linkin Park (7/6 Rock am Ring, 8/6 Rock im Park en bevestigd door aardschok.nl) - Queens Of The Stone Age (6/6 Rock im Park, 8/6 Rock am Ring, 10/6 Parijs) Zeker ook: - David Gray - Flogging Molly (Rock am Ring / Rock im Park) - Krezip (zaterdag) - Beef - Relax - Silkstone Zo goed als zeker: - Moby (6/6 Rock im Park, 8/6 Rock am Ring, 9/6 Amneville, FR) - Audioslave (1/6 Download) - The Libertines (Rock am Ring / Rock im Park) - Massive Attack - SUM 41 (6/6 Rock am Ring, 7/6 Rock im Park) - Silverchair (2/6 Paradiso, 6/6 Rock am Ring, 7/6 Rock im Park, 9/6 Londen) - Limp Bizkit (1/6 Download) Goede kanshebbers: - Foo Fighters - Underworld (Hurricane/Southside) - DJ Tiësto - Radiohead - Björk (6/6 Verona, Italië) Twee potentiële kandidaten België: - Zornik - Soulwax Potentiële kandidaten Duitsland: - Die Happy (6/6 Rock am Ring, 7/6 Rock im Park) - Guano Apes - Slut Potentiële kandidaten Scandinavië: - Nightwish - The Hives Potentiële kandidaten UK: - Robbie Williams - Blur - Badly Drawn Boy Potentiële kandidaten Amerika: - Interpol - Bon Jovi - Matchbox 20 - Deftones (1/6 Download, 6/6 Rock im Park, 8/6 Rock am Ring, 15/6 Fields of Rock) - Disturbed (6/6 Rock im Park, 7/6 A Day at the Border, 8/6 Rock am Ring) Twee potentiële kandidaten Canada: - Our Lady Peace Potentiële kandidaten Nederland: - Within Temptation - Peter Pan Speedrock - Green Lizard - Smogus - Dreadlock Pussy - The Gathering - Bettie Serveert - Caesar - Autumn - Flemming - Aemen Mogelijke dance-acts: - The Prodigy - Groove Armada - Röyksopp - Junkie XL Zeker niet: - Coldplay - Metallica - Red Hot Chili Peppers - The Mars Volta - Idlewild - Pearl Jam Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 15:35. |
![]() |
|
Ik weet het zo ongeveer wel hoor, "te veel om op te noemen":
Metallica Underworld Deftones Nine inch nails Fatboy Slim Company Flow Mos def System of a Down Rammstein Coldplay Tool Buena vista social club Rolling stones Motorhead the Datsuns Foo fighters Queens of the stone age Mano Negra/Manu chao Junkie XL/ Urban Dance Squad Anouk Common Audioslave Armand van helden The prodigy Stel je eens voor ,deze bands verspreid over 3 dagen, voor ieder wat wils denk ik zo toch... Kon nog zo veel bedenken, maar de lijst is nu al te lang ![]() Oja, "Surprise Act": "the Jimi Hendrix Experience" ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En van mij mogen ze de maandagkaart best afschaffen, zodat er meer mensen komen die echt voor het festival komen, en wat minder hysterische fanboys en -girls. Ik was eigenlijk niet van plan naar Pinkpop te gaan dit jaar, maar met bands als Placebo, Danko Jones en QOTSA komen er toch een paar van mijn favoriete bands....hopelijk komen ze ook naar Lowlands. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hoop het! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geweldig, misschien dat ik toch wel ga. ![]()
|
Line up:
Op zaterdag zullen spelen: Liftid, Skin, Placebo, Deftones en Moby. Voor zondag staan gepland: Silkstone, Ozark Henry, The Eighties Matchbox B-line Disaster, Zuco 103, Peter Pan Speedrock, Flogging Molly, Lifehouse, Dandy Warhols, Counting Crows, Anouk en Massive Attack. Op maandag spelen: Danko Jones, Saybia, Beef, Moloko, Sum 41, Cardigans, Audioslave, Röyksopp, Queens Of The Stone Age, Linkin Park, Ilse de Lange, Solomon Burke, Relax, Krezip en als afsluiter Manu Chao. Er zullen nog drie bands aan het programma worden toegevoegd, maar hier wordt nog over onderhandeld. Pinkpop 2003 vindt plaats van 7 t/m 9 juni. De voorverkoop start zaterdag 15 maart. Kaarten kosten 95 euro voor drie dagen, inclusief camping, en 59 euro voor alleen de maandag. EDIT: Liftid speelt idd op zaterdag, en op maandag speelt ook Sum 41.
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 18:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
polsbandjes Verwijderd | 84 | 12-08-2004 13:39 | |
Liefde & Relatie |
Plotseling uit... QT | 17 | 12-06-2003 18:11 | |
Muziek |
Welke concerten ga ji binnenkort bezoeken? Black Bird | 155 | 18-02-2003 11:16 | |
Muziek |
Festivalbevestigingen en geruchten 2003 ikleef | 60 | 10-01-2003 21:58 | |
Muziek |
gouden tip 2003 (pinkpop) Jason N | 7 | 02-01-2003 11:57 | |
Muziek |
Pinkpop 2003 duister_meisje | 20 | 29-12-2002 17:55 |