Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar wat bedoel je precies met uitbundigheid?
Ik was ook ''uitbundig'' op Pinkpop in 2001, op Lowlands in 2002 en Pinkpop 2003, maar dat is voor mijn vriend toch geen reden geweest om het uit te maken? ![]() Waar stoorde ze zich precies aan dan..? Was je aan het flirten met andere meisjes, dronk je teveel, was je te druk, wat was het dat haar dwars zat..? Ik vind het maar een rare reden om een relatie te beeindigen, vanwege 1 dagje maf doen op Pinkpop?? Ik kan me niet voorstellen dat er niet iets meer aan de hand is geweest..
|
Ik vrees dat dit gewoon een lullige smoes was om het uit te maken. Ze was denk ik al niet meer zo verliefd en toen ze zag dat je zo "raar" deed op Pinkpop had ze helemaal zo iets van: Ieuw, nee, hij is nix voor mij...
Tis gewoon super lullig van dr. En zeg nou zelf: ik was ook op Pinkpop, wie is daar nou niet uitbundig en gek?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Toen ze t uitmaakte hebben we 2 uur gepraat. T was vreemd genoeg nog best gezellig ook. Later heb ik haar nog eens gezegd dat ik t erg vreemd vond dat ze om die ene dag er een punt achter wilde zetten... Ze vertelde dat ze wel eens een momentje had gehad, maar niet bijz. zou ik bij haar ook weleens gehad hebben... ik denk dat t normale gevoelens zijn in een relatie dat je je af en toe af vraagt of dit is wat je wilt... Zolang er maar uit blijf komen dat dat t geval is... Ze weet ook dat ik het heel jammer vind. Vond zij ook. En ze hield ook nog wel meer van mij dan van een gewone vriend, maar ze dacht dat t beter was zo... misschien zou t ooit nog weleens goed komen.. (VALSE HOOP!) Stiekem hoop ik ook dat ze tot inkeer komt, maar geloven doe ik t niet... heel jammer
|||
Citaat:
Ik drink nl geen bier... Maar ik word soms weleens druk... Springerig. Melig. Ik doe caberetiers na... Dat moet t Citaat:
||
Citaat:
|
Mensen ik ben niet achtelijk... Ik heb echt wel gevraagd wat de reden is... Ze zegt dat er niet meer is... Tuurlijk snap ik dat niet en twijfel ik daaraan en vroeg ik t nog enige keren...
naja we willen graag vrienden blijven.. en ik wil t niet kapot maken door maar te blijven zeuren.. Misschien dat ze t over een tijdje wel wil vertellen...
||
![]() |
Citaat:
En waarom doen ze zo moeilijk (de mijne ook)? Ik bedoel als ze gewoon zeggen wat er is kan er over gepraat worden.. Niet dit schijnheilige toneelspel om het vervolgens uit te maken! |
![]() |
||
Citaat:
Komt oa omdat ik met afvraag of t echt alleen maandag is geweest.. Ik vraag me de hele tijd af What if... maar goed... ik kom er niet uit... Ik heb liever nu ineens alle verdriet dan dat ze me zo vertelt dat ik slecht was in bed ofzo?! Ik haal me nu echt vanalles in mijn hoofd en k word erg onzeker... misschien moek toch nog een keer met haar praten...
Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 18:13. |
![]() |
|
ja... het kan raar lopen... en soms hebben ze er neit eens een goede reden voor... tja... leer ervan zou ik zeggen... leer er mee omgaan ofzo
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Software & Hardware |
pc valt plotseling uit Verwijderd | 8 | 13-03-2009 10:39 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] PC valt plotseling uit Boogie | 26 | 08-08-2004 22:42 | |
Liefde & Relatie |
en zomaar was het uit... steentje | 35 | 31-08-2003 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Plotseling idee Hannibal | 8 | 24-11-2002 15:19 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 |