Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 10:53
QT
QT is offline
Zoals je leest is mijn relatie ineens beeindigd door mijn vriendin, gisteren...

T is echt een beetje vreemd.. We hadden 4 maanden en 10 dagen t ging allemaal prima... Zondagnacht sliep ik nog bij haar omdat we daags erna vroeg op moesten om naar PP te gaan. Zij woont iets gunstiger.
T was al half 11 geweest en toen spraken we pas af.. Ik vroeg wat zij wilde. "Maakt mij niet uit," was haar antwoord. "Ohw als t je niet uitmaakt kan ik net zo goed thuisblijven..." Ze vond het toch wel leuk als ik kwam als ik dat tenminste zelf ook wilde.. Uiteraard wilde ik dat, dus ik snel daarheen en we gingen eigenlijk meteen naar bed. Gezellig en knus...

Daags erna vertrokken we naar PP en ik had er zin in. Apparte mensen daar ik was een beetje uitbundig enzo Vriend van mij was er bij en daar kan ik altijd goed mee ouwehoeren...
In de loop van de dag kreeg ik in de gaten dat er iets was...
Ik zat 's avonds op de terugweg ook een beetje depri erbij, maar zij kwam naast me lopen pakte mijn hand vast. In de trein zat ik alleen op de trap en kwam ze op een gegeven moment ook bij mij zitten.. Dus t viel nog wel mee dacht ik...

Dus dinsdag meelde ik haar. Ik had t id dat er iets was. Kreeg een meel terug Er is "niks" maar ze wilde toch wel graag snel een keer afspreken. Ik wist voldoende...

Ze kwam onlijn en we hebben meteen afgesproken. Een half uur later was ik weer vrijgezel
T was nog best gezellig ook... we hebben er 2 uur gezeten..

Naja en ze meelde en vertelde over msn dat ze me toch wel erg zou missen enzo..

Ik ben echt depri nu. Ik ben nooit eerder echt zo verliefd geweest op een meisje dat ik t zelf doorhad. En nu is t ineens heel plotseling over...

Na goed.. niet dat jullie er ook maar iets aan hebben maar ik ben mijn verhaal ff kwijt... tnx

Doei

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 10:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 11:01
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz in vind het maar een beetje raar hoor.. Heeft ze er niet al eerder aan gedacht om het uit te maken dan? Kwam het echt ineens zo plotseling??
Wat zei ze toen ze het uitmaakte, wat was haar reden..?
Oud 12-06-2003, 11:53
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Waarom heeft ze het dan uitgemaakt? Houdt ze niet meer van je? Of is ze verliefd op een ander? Ik vind het inderdaad ook een beetje een vaag verhaal!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:32
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 12-06-2003 @ 12:53:
Ik vind het inderdaad ook een beetje een vaag verhaal!
de reden van uitmaken had wat meer duidelijkheid gegeven...

mja, sorry joh, ik heb het zelf ook laatst meegmaakt. Twas uit (na 6maanden) zonder dat ik t doorhad.
succes!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:49
QT
QT is offline
de reden (sorry dat ik die niet meteen vermeld heb...) was de uitbundigheid op die ene dag... PP KUT PINKPOP

vond ze niet zo leuk...
Oud 12-06-2003, 12:52
QT
QT is offline
1 dag kan toch niet een relatie van 130 dagen stuk maken... ik ben niet vreemd gegaan ofzo... ze had ook niks verteld hoewel ik haar in t begin van onze verkering al gevraagd had of ze me t ajb wilde vertellen als ik iets fout deed of als ze zich ergens aan stoorde... maar we zijn niet alleen geweest die hele dag...
Oud 12-06-2003, 13:00
DaWeZ
DaWeZ is offline
ik denk dat het dan niet alleen aan dat lag hoor..
kvind het nogal een flauw excuus om het uit te maken, ik denk ook dat ze gewoon niet meer echt verliefd was op je... der gevoelens waren mss al wat weg en doordat ze zag hoe jij op PP was, dacht ze dat ze echt helemaal niet jouw type is enzow...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:18
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
QT schreef op 12-06-2003 @ 13:49:
de reden (sorry dat ik die niet meteen vermeld heb...) was de uitbundigheid op die ene dag... PP KUT PINKPOP

vond ze niet zo leuk...
Maar dat kan toch nooit het enige zijn? Door één keertje vreemd gedrag (in haar ogen) laat je toch niet de relatie kapot lopen? Ging het voor die tijd wel nog wel goed? Misschien moet je maar eens met haar gaan praten.... Als je rustig kan uitleggen dat je het gewoon erg naar je zin had, en dat je niet wist dat zij er zich aan ergerde, dan lijkt me dat toch een redelijke uitleg! In ieder geval succes.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:21
PardonMe
PardonMe is offline
Maar wat bedoel je precies met uitbundigheid?
Ik was ook ''uitbundig'' op Pinkpop in 2001, op Lowlands in 2002 en Pinkpop 2003, maar dat is voor mijn vriend toch geen reden geweest om het uit te maken?
Waar stoorde ze zich precies aan dan..? Was je aan het flirten met andere meisjes, dronk je teveel, was je te druk, wat was het dat haar dwars zat..?

Ik vind het maar een rare reden om een relatie te beeindigen, vanwege 1 dagje maf doen op Pinkpop??
Ik kan me niet voorstellen dat er niet iets meer aan de hand is geweest..
Oud 12-06-2003, 14:25
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vrees dat dit gewoon een lullige smoes was om het uit te maken. Ze was denk ik al niet meer zo verliefd en toen ze zag dat je zo "raar" deed op Pinkpop had ze helemaal zo iets van: Ieuw, nee, hij is nix voor mij...

Tis gewoon super lullig van dr. En zeg nou zelf: ik was ook op Pinkpop, wie is daar nou niet uitbundig en gek?
Oud 12-06-2003, 14:32
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 12-06-2003 @ 15:25:
Ik vrees dat dit gewoon een lullige smoes was om het uit te maken. Ze was denk ik al niet meer zo verliefd en toen ze zag dat je zo "raar" deed op Pinkpop had ze helemaal zo iets van: Ieuw, nee, hij is nix voor mij...
yep, zoals k zei... Dit lijkt me de meest logische verklaring, hoe erg ik het ook voor je vind..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:08
QT
QT is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 12-06-2003 @ 14:18:
Door één keertje vreemd gedrag (in haar ogen) laat je toch niet de relatie kapot lopen?
Idd vind ik ook... en andere vonden ook niet dat ik mij vreemd gedragen had... Niet kinderachtig ofzo... Er waren iemand bij die ik die dag voor t eerst ontmoet heb en die vond me aardig enzo en kei gezellig... Mijn e.. ex kennelijk niet... Ze heeft er daar niks van gezegd...

Citaat:

Ging het voor die tijd wel nog wel goed? Misschien moet je maar eens met haar gaan praten.... Als je rustig kan uitleggen dat je het gewoon erg naar je zin had, en dat je niet wist dat zij er zich aan ergerde, dan lijkt me dat toch een redelijke uitleg! In ieder geval succes.
Zoals ik al zei daags ervoor heb ik nog bij haar geslapen in een 1persoonsbed. Ging prima... Lekker knus.. Ik stonk niet ofzo ik had me net gedouched... Dus daaraan zal t niet gelegen hebben

Toen ze t uitmaakte hebben we 2 uur gepraat. T was vreemd genoeg nog best gezellig ook. Later heb ik haar nog eens gezegd dat ik t erg vreemd vond dat ze om die ene dag er een punt achter wilde zetten... Ze vertelde dat ze wel eens een momentje had gehad, maar niet bijz. zou ik bij haar ook weleens gehad hebben... ik denk dat t normale gevoelens zijn in een relatie dat je je af en toe af vraagt of dit is wat je wilt... Zolang er maar uit blijf komen dat dat t geval is...

Ze weet ook dat ik het heel jammer vind. Vond zij ook. En ze hield ook nog wel meer van mij dan van een gewone vriend, maar ze dacht dat t beter was zo... misschien zou t ooit nog weleens goed komen.. (VALSE HOOP!)

Stiekem hoop ik ook dat ze tot inkeer komt, maar geloven doe ik t niet... heel jammer
Oud 12-06-2003, 17:13
QT
QT is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 12-06-2003 @ 15:21:

Waar stoorde ze zich precies aan dan..? Was je aan het flirten met andere meisjes, dronk je teveel, was je te druk, wat was het dat haar dwars zat..?
zoals ik al zei... nee ik heb niet gedronken... cola en sprite een beetje... zelfs ook nog een glas melk en milk en fruit
Ik drink nl geen bier...

Maar ik word soms weleens druk... Springerig. Melig. Ik doe caberetiers na... Dat moet t

Citaat:

Ik vind het maar een rare reden om een relatie te beeindigen, vanwege 1 dagje maf doen op Pinkpop??
Ik kan me niet voorstellen dat er niet iets meer aan de hand is geweest..
Vind ik ook.. Ik snap er ook niets van.. T kwam echt heel plotseling vandaar ook de naam van deze topic
Oud 12-06-2003, 17:15
QT
QT is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 12-06-2003 @ 15:25:
Tis gewoon super lullig van dr. En zeg nou zelf: ik was ook op Pinkpop, wie is daar nou niet uitbundig en gek?
daarom en ik ken haar al LANG... dus ze weet dat ik zo ben... ook al voordat we verkering kregen Had ze t maar gezegd...
Oud 12-06-2003, 17:18
QT
QT is offline
Mensen ik ben niet achtelijk... Ik heb echt wel gevraagd wat de reden is... Ze zegt dat er niet meer is... Tuurlijk snap ik dat niet en twijfel ik daaraan en vroeg ik t nog enige keren...

naja we willen graag vrienden blijven.. en ik wil t niet kapot maken door maar te blijven zeuren.. Misschien dat ze t over een tijdje wel wil vertellen...
Oud 12-06-2003, 17:25
Collintjuh
Collintjuh is offline
Citaat:
QT schreef op 12-06-2003 @ 18:18:
Mensen ik ben niet achtelijk... Ik heb echt wel gevraagd wat de reden is... Ze zegt dat er niet meer is... Tuurlijk snap ik dat niet en twijfel ik daaraan en vroeg ik t nog enige keren...

naja we willen graag vrienden blijven.. en ik wil t niet kapot maken door maar te blijven zeuren.. Misschien dat ze t over een tijdje wel wil vertellen...
Precies! Niet blijven doorvragen daarmee vererger je de situatie/relatie alleen maar.. Laat het idd even rusten.

En waarom doen ze zo moeilijk (de mijne ook)? Ik bedoel als ze gewoon zeggen wat er is kan er over gepraat worden.. Niet dit schijnheilige toneelspel om het vervolgens uit te maken!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:07
QT
QT is offline
Citaat:
Collintjuh schreef op 12-06-2003 @ 18:25:
Precies! Niet blijven doorvragen daarmee vererger je de situatie/relatie alleen maar.. Laat het idd even rusten.

En waarom doen ze zo moeilijk (de mijne ook)? Ik bedoel als ze gewoon zeggen wat er is kan er over gepraat worden.. Niet dit schijnheilige toneelspel om het vervolgens uit te maken!
Jij snapt t... Ze heeft me toch al verdriet gedaan. Ik kan mijn kop niet meer bij mijn studie houden... Ik kon cum laude mijn propedeuse halen... zal nu wel een her moeten doen...
Komt oa omdat ik met afvraag of t echt alleen maandag is geweest.. Ik vraag me de hele tijd af What if... maar goed... ik kom er niet uit... Ik heb liever nu ineens alle verdriet dan dat ze me zo vertelt dat ik slecht was in bed ofzo?! Ik haal me nu echt vanalles in mijn hoofd en k word erg onzeker... misschien moek toch nog een keer met haar praten...

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:11
ABrules
ABrules is offline
ja... het kan raar lopen... en soms hebben ze er neit eens een goede reden voor... tja... leer ervan zou ik zeggen... leer er mee omgaan ofzo ik bedenk dat ook altijd voor mezelf... tja... succes ermee iig,...
Reageren

Regels voor berichten