Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gevoelens kunnen heel snel omslaan,maar volgens mij zat hij al langer te twijfelen om t uit te maken en is t doordat ie de introductie heeft gehad erger geworden(volgens mij ook omdat er leuke meisjes tussen zaten anders komt ie niet bij zijn laatste punt, ik wil met meisjes rommelen)
En ik zou me erbij neerleggen,in t begin is dat moeilijk,maar na niet al te lange tijd komt dat goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zei ik dat dan ergens? Zij is een meisje en ik ben een meisje. Waar hebben wij mee te maken in een relatie? Met jongens. Dan is het logisch dat ik het over jongens heb en niet over meisjes. Dan kan ik achter elke zin wel "en ook meisjes" gaan zetten, maar dat slaat toch nergens op. Het gaat toch om het totale verhaal.. ik heb nergens gezet "alleen jongens doen dit, meisjes doen zoiets niet", dus hoef je ook niet te doen alsof dat er staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Sorry, maar je schrijft:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp ook wel dat meisjes dat soort dingen ook kunnen doen, maar dat vond ik niet echt relevant voor dit topic. Maarjah. Laten we er maar geen ruzie om maken. ![]() En ik vind het natuurlijk vervelend dat jij dat soort dingen ook hebt meegemaakt met meisjes. *knuffol* ![]() |
![]() |
|
Het is waarschijnlijk ook beter zo maar omdat ik heb 4 jaar lang elke dag heb gezien en hij al die tijd mijn beste vriend is geweest....vind ik het super moeilijk om hem nu met rust te laten.
Ik ken hem gewoon zo enorm goed....maar hij is een kei in het verbergen van zijn gevoelens. Hij kan ook zo in een flits die knop omdraaien. Hij kan het ene zeggen en het andere voelen. Hij is zo gecompliceerd! Maar ik ben zooo gek op hem!
||
Citaat:
heb trouwens je "w" uit "jou" weggehaald, die hoort daar niet. (ja, sorry. jij lullig=ik lullig)
|
Mmm, misschien maakt dit het nog moeilijker, maar als ik dit zo lees heeft hij inderdaad een fout gemaakt. Ik kan het vanaf hier natuurlijk moeilijk bepalen, en ik geef je misschien valse hoop (geloof me dus maar niet) maar gun hem een week, misschien 2 de tijd en er bestaat naar mijn inbeeldingsvermogen zeker een kans dat hij je terug wil...
De reden dat ik dit zeg is omdat ik ook zo'n gecompliceerde jongen ben welke gevoel met verstand met gedachten met woorden verwisselt... Ik heb hetzelfde ook ooit eens gedaan, toen is het nét niet uitgegaan en 2 dagen later was het weer helemaal voor 100% goed... Ik weet het, "wij" zijn gecompliceerd en onvoorspelbaar, maar denk je dat je dat zelf ook niet bent? Ik denk dat iedereen dat wel een beetje is en dat komt simpelweg door het gevaar genaamd "denken". Bel hem over een week nog een keer op ofzo en vraag of hij het zeker weet. Zegt hij dat hij het zeker weet, dan ben je hem kwijt. Anders.... Bij voorbaat sorry voor de misschien valse hoop. |
![]() |
|
Ik vrees dat hij het uitgemaakt heeft, omdat de studietijd een persoon zo kan veranderen. Hij wil geen vaste relatie, hij wil het echte studentenleven ontdekken. Voor hem betekent dat waarschijnlijk zuipen en met heeeel veeeeel meiden aanklooien. Nu is hij nog jong, nu kan het nog, strakjes niet meer. Hij denkt waarschijnlijk dat hij een hele hoop zal missen als hij de relatie met jou laat standhouden....
Ik weet niet of het zo is, maar zo komt het op mij over.... Erg lullig, maar je ziet het zo vaak als je allebei of als er een van de twee gaat studeren.... Dat is meestal DE tijd om alle regels aan je laars te kunnen lappen...
|
ik heb nu een paar keer goed met hem gepraat er is me een hele boel duidelijk geworden.
Zo is ie inderdaad nog niet toe aan een vaste relatie maar houd ie wel van me. De verliefdheid is ook minder maar niet over. Hij wil niet met andere meiden rotzooien op het moment...maar complete rust aan zijn hoofd. Nog een bijkomstigheid is dat ik hem te goed ken....hij wil niet dat mensen zo dichtbij komen en ik ben te dichtbij gekomen. Met andere woorden, de muur die ik bij heb afgebroken heb....wil ie weer opbouwen en dat kan niet als ik maar blijf hakken. Ik zie wel hoe het loopt. Ik geef hem nou gewoon zijn rust en misschien komt hij er achter dat hij toch niet zonder me kan.
|
Ik wil nu een heleboel gaan zeggen, maar ik besef me net dat dit niet het forum voor mij is op dit moment...
die jongen doet echt vaag en hij brengt het mooi, maar de waarheid ligt waarschijnlijk anders. Op het moment van uitmaken kon hij niet recht tegen je zeggen wat er aan de hand is, en nu heeft hij er een mooi verhaal van gemaakt omdat hij je niet wil kwetsen. Dat maak ik ervan.
|
[QUOTE]Alicia Silverstone schreef op 28-08-2003 @ 15:29:
[B]Je moet niet teveel denken aan wat hij eerst nog allemaal zei. Ik heb het ook een paar keer meegemaakt, jongens kunnen eerst nog zeggen "ik wil je nooit meer kwijt, ik hou van je, blabla" en dan, een week later, kunnen ze het ineens uitmaken! Of ze nou een ander tegenkomen of er gewoon geen zin meer in hebben, dat maakt niet uit. En wij maar denken "dit kan toch niet, vorige week zei hij dit en dat en dat nog allemaal!" Maar zo gaat het echt. ![]() dat doen meiden ook hoor bij mij ook wel s gebeurt helaas ![]() .de ene week ik hou van je en de andere week rot maar op
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet zeker dat je vriendje(ex) terug komt als ik lees wat ie allemaal gezegd heeft.
||
Citaat:
||
Citaat:
Gisteren had ik wel een goeie dag...het giing prima met me. Vandaag echter ben ik weer een wark en lig ik weer te janken. Ik heb gisteren wel nog een smsje van hem gehad dat het redelijk met hem ging maar dat hij wel momenten heeft waarin hij het even kut heeft. Dat vond ik wel even fijn om te horen.....maar ik schiet er pas iets mee op als ie zegt: Schat, ik hou van je en ik wil je terug! Tot die tijd blijft bij mij de hoop zitten...en khoop zo dat die hoop verdwijnt en ik verder kan met mn eigen leventje...
|
Verwijderd
|
errr
![]() ![]() en die cursus 'omgaan met emoties' lijkt me een strak plan voor 'm. (nare man) |
![]() |
|
kep m nu een paar dagen nie gezien en gesproken en tis bijna een week uit. EN IK MIS HET VERSCHRIKKELIJK!
Ik weet wat ie me heeft geflikt maar ik zie gewoon de lieve kant van hem en zijn vriendschap die hij me 4 jaar lang heeft gegeven. En dat maakt het zo moeilijk.
|
Ik ken het meis... ik zit in een zelfde soort situatie... en dan zegt zij dat ze nog helemaal niet aan een relatie toe is...
maar nu zit zij wel gewoon te daten/zoenen/etc met andere jongens die eigenlijk helemaal niks voor haar voelen. Kille gevoelloze zoenen dus. Met laffe jongens op internet die het alleen maar om de seks gaat. Kennelijk had ze dus ook al helemaal geen gevoel als ze met mij zoende of knuffelde (heeft ze wel eens gezegd trouwens). Ben toch blij dat het uit is, de juiste keuze is gemaakt. Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 21:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Zinloos geweld en zelfmoord (waargebeurd verhaal) Amoa | 25 | 21-12-2014 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Geheim van de Besnorde Kaaskabouters Verwijderd | 4 | 28-01-2003 20:05 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |