Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En als ik er zin in heb pak ik ook nog ff wat islamitische staten om Mujahid pissig te maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
over wetenschap praat ik dan he ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En natuur wordt uiteindelijk toch wel vernietigd. We kunnen beter meer tijd aan ontwikkeling besteden dan de laatste oerbossen in stand proberen te houden. Met ontwikkeling bereik je tenminste iets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De natuur kent geen goed of kwaad, alleen veranderende situaties... En liever een boom dan een mens is devolutie, waarschijnlijk het enige waar de natuur niet aan doet. Als bomen zich niet aan mensen kunnen aanpassen en mensen wel zonder bomen kunnen leven, so be it. Dat is de meest objectieve visie. Een persoonlijke visie, bomvol van waardeoordelen is je eigen keuze (en ik zeg niet dat ik die niet heb).
|
![]() |
Nu we het toch ineens over bomen en de natuur in zijn algemeen hebben, kan een stukje relevante tekst geen kwaad:
We weten sinds kort, rond 1875, dat vuur uit zuurstof bestaat. Geen zuurstof is geen vuur. Ik neem aan dat iedereen hier wel wat scheikundige kennis heeft om dit te kunnen volgen. Met een beetje biologische kennis, weten we dat zuurstof uit planten en bomen afkomstig is. Het zijn geen rotte bomen, maar levende bomen. Dus groene bomen. Dit zijn voorbeelden van weetjes die we nu wel weten maar 1400 jaar geleden niet wisten. Ik vraag me dan af hoe men het volgende wil verklaren, namelijk in de Heilige Koran staat er: “Hij is het, Die uit een groene boom voor u vuur voortbrengt, en ziet, gij steekt er uw brandstof van aan." Soera 36 vers 80. Lees, er staat bewust groene boom!! Dus een levende boom!! Het is het enige vers in de Heilige Koran waarin God het over een groene boom heeft. In alle andere gevallen, 18 om precies te zijn, staat alleen boom vermeld. Hoe willen de ongelovige dit verklaren? Is dit ook opium voor het volk? Of alweer toeval, om in de sfeer van Darwin te blijven? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Misschien wist de schrijver toen al wel met behulp van aliens die hun kennis aan hem overgaven dat bomen zuurstof produceren en dat vuur zuurstof nodig heeft. Deze verklaringen klinken een stuk aannemelijker dan dat de Koran het woord van God is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan niet zeggen dat wij meer waarde hebben dan een boom als je volstrekt objectief kijkt. Dus als jij zegt dat een boom verkiezen boven een mens devolutie is maak jij ook een persoonlijk waardeoordeel. Net als ik. Jammer joh ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het waren de aliens, niet Allah, die het leven gecreeerd hebben. Aliens brachten het eerste DNA-weefsel naar de wereld en zo begon het leven! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ok ik zal even de waarheid vermelden.
De islamitische cultuur ligt achter, de vrouwen zijn er nix geteld! ze hebben nooit van het begrip emanicipatie gehoord....en dan willen ze ook nog met hun bekrompen ideeen nederland binnen komen en als ik dan op straat van die vrouwen met hoofddoeken zie lopen denk ik wat zielig waarom zou je als vrouw een hoofddoek moet dragen, de moslimse mannen moeten maar eens aannemen dat een man en vrouw toevallig gelijk zijn. en dat is gewoon een feit. Aanpassen of nederland verlaten en dat er nog moskees worden gebouwd in nederland vind ik al helemaal schandalig. Maar Nederland is nu wel helemaal vol, dus geen asielzoekers het land meer binnen. er is overal woningnood, dat ze maar lekker in hun eigen land blijven, daar kunnen ze hun gang gaan. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En what the heck lul je allemaal volgens mij weet jij geen 1% iets van de islamitische geloof.....ja dat sommige hoofddoek dragen.<=dat is niet eens 1 % ![]() Als een vrouw aan haar godsdienst wilt houden dan moet je dat ze gangetje laten gaan zolang ze maar aan de wet houd. Of moeten alle mensen de zelfde kleding dragen als jou?...en de zelfde manieren hebben als jou? En wat opdonderen....? Moet je maar tegen de regering zeiken dat ze geen asielzoekers in Nederland binnen laten. En niet de zogenaamd allochtonen met nederlandse nationaliteit de schuld geven ! Idiot er is een verschil van politiekasiel en gast arbeiders! Als je dat niet snapt verwijs ik je terug naar de schoolbank(en). Volgens mij lig jij achter qua godsdiensten maatschappij en culturen. En het kan wel zo zijn dat sommige vrouwen ondrukt worden door hun mannen maar dat is overal op de wereld zo. Maar dat wil nog niet zeggen dat elke vrouw onderdrukt word. En waarom geen moskee en wel kerken??? Iedereen heeft de zelfde rechten toch? zeg je net .....? Ik zeg niet dat je er alles over moet weten maar ik zeg wel dat je gewoon je bek moet dicht houden als je er niks van af weet! ![]() Met vr beterschap en met de kennis die je hebt PeaCe ![]() Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 21:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat de moslims zich moeten aanpassen, anders opzouten om het maar even zo te zeggen. En ga me nu niet vertellen dat de meeste islamitische mannen de vrouwen gelijk behandelen? want dat is dus echt niet zo, de vrouwen worden gewoon als slaven behandelt, niet bij alle maar bij de meeste. En wat mijn kennis betreft ik denk dat ik voorlig op jou, met mijn kennis, ik weet gewoon meer dan jou accepteer het maar. en volgens mij ben jij zelf een niet aangepaste islamiet ben ik correct? zoja verlaat nederland dan, ga maar lekker in je eigen landje voor slimme jongen spelen, want hier kom je gewoon dom over. en wat die moskees betreft ik ben er niet op tegen, maar wel dat ze in nederland worden gebouwd. maar ik beeindig deze discussie, ik ga lekker op vakantie groeten allemaal ![]() |
![]() |
|
Slappe vraagstelling...maar wil toch effe iets kwijt:
zoals meneer Pronk het al stelde: niemand hoeft zich aan te passen, zolang je je maar GEDRAAGT. Wel een democratisch land willen zijn maar anderen in hun geloof willen remmen gaat in mijn ogen niet samen. Zolang men zijn/haar geloof beleidt zonder zich te misdragen moet die vrijheid blijven bestaan. Ik snap het ge-erger aan hoofddoekjes en moskeebouwerij etc. ook niet.
||
Citaat:
![]() Ten eerst als je zo veel weet,dan had je begrepen dat de mensen die als gastarbeiders hier in holland kwamen nu gewoon hollanders zijn.Ik praat niet over de 1st generatie. En weet jij wel wat slaaf is voordat je dat loopt te lullen? Slaaf is iemand die je geen liefde geeft en alleen maar voor het werk levert dat je zelf niet wilt uitvoeren. (meestal hard werk en vies werk)En misschien ook poen geeft. En het is logisch dat een vrouw de huis opruimt is dat tegenwoordig ook al een slavernij?....? als zij dat gewoon elke dag doet.? bullshit dus ![]() En moslims opzouten wees een beetje duidelijker,wil je? Bedoel je de asielzoekers of de gastarbeiders die hier 40 a 30 jaar terug in nederland waren? Of probeer je maar dom te generaliseren? Over slaven gesproken dat deden ze wel de meest gastarbeiders aan die hier kwamen in de jaren 70.Maar ja ze hebben er zelf voor gekozen maar toch,het blijft slavernij. En daar ben ik 100 % tegen! Dus dan moet je niet te snel beoordelen,van jij bent ook niet aangepast. En hoe jij op die ideeen komt van dat de meeste vrouwen slaven zijn weet ik niet maar dat zal wel van iemand komen die dezelfde denk vermogen als jou heeft en te snel beoordeelt over dingen. En wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar me oorspronkelijke land op moet donderen? Ik ben Nederlander klaar.En jij moet maar mee leren leven zo niet kan je die piep op ![]() En ik accepteer jou geloof en al dat shit moet je dat ook bij mij doen,want anders krijgen we alleen maar zinlozen ellende. Dus volgens mij moet jij je aanpassen Veel suc6 Veel beterschap Mazzels PeaCe ![]() ps ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 16:27. |
![]() |
||
Citaat:
Als je een beetje anders bent zeiken ze je af. Maar daar moet je gewoon piep aan hebben. Ik ben gelukkig niet zo opgevoed want ik accepeteer iedereen en dat moet ook volgens mij geloof. (zolang die ander me accepteert) Vr Mazzels PeaCe ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Saudi Arabie verplicht niet moslim buitenlanders tot het gebed en het vasten van Rama Love & Peace | 23 | 15-06-2005 21:15 | |
In welke mate staat de Koran integratie van moslims in de weg? PGWR | 36 | 28-03-2005 15:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Voelen moslims zich sneller aangevallen dan andere gelovigen? Yab-Yum | 3 | 10-12-2004 12:23 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 |