Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2002, 23:21
dutch lion
dutch lion is offline
De islamisering van Nederland moet met kracht bestreden worden.

Pim for President en lang leve Polinco!!!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2002, 09:58
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
De islamisering van Nederland moet met kracht bestreden worden.

Pim for President en lang leve Polinco!!!

Overigens mag men van mij alle religies per direct afschaffen...
Oud 29-03-2002, 10:55
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
HAHAHAHAHAH

DIT ZIJN WEL DE ACHTERLIJKSTE UITSPRAKEN DIE IK OOIT HEB GEHOORD

HAHHAAHAHA OM MY GOD IK KAN ER GELUKKIG NOG OM LACHE!!!!!!!

yEEWAH!
Oud 29-03-2002, 13:59
legatus
legatus is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain predikt:
En heb een beetje respect voor andermans geloofsovertuigingen.
Ook als die tegen de jouwe ingaan?
Oud 13-04-2002, 21:38
Mujahid
Mujahid is offline
Niet te geloven !! Heb ik een paar dagen niet hier gereageerd, is deze topic meteen al verworden tot een zwijnenstal.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 00:02
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
HAHAHAHAHAH

DIT ZIJN WEL DE ACHTERLIJKSTE UITSPRAKEN DIE IK OOIT HEB GEHOORD

HAHHAAHAHA OM MY GOD IK KAN ER GELUKKIG NOG OM LACHE!!!!!!!

yEEWAH!
neem liever je Ritalin in. En die laatste post was de enige zinnige opmerking ooit van muja.
Oud 15-04-2002, 13:14
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
McCaine schreef:
neem liever je Ritalin in. En die laatste post was de enige zinnige opmerking ooit van muja.
Kennelijk heeft het jou niet geholpen.......
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:16
soulless
soulless is offline
Alle religies mbv goede scholing en een verbeterde sociale positie over de loop van enige eeuwen wegwerken is mijn plan
Oud 15-04-2002, 13:20
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
soulless schreef:
Alle religies mbv goede scholing en een verbeterde sociale positie over de loop van enige eeuwen wegwerken is mijn plan
Ik weet niet of je zoiets kan leren Soulles, maar ik wens je veel succes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:34
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Kennelijk heeft het jou niet geholpen.......
Klopt, ik vind het namelijk helemaal geen probleem als een dom topic als deze nergens op uit loopt. Sterker nog, ik heb verscheidene malen gewoon puur om tactische redenen het zo laten gaan.
Oud 15-04-2002, 15:42
PFP
PFP is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Klopt, ik vind het namelijk helemaal geen probleem als een dom topic als deze nergens op uit loopt. Sterker nog, ik heb verscheidene malen gewoon puur om tactische redenen het zo laten gaan.
oh ja erg slim!

Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:18
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
, de mijne ook , volgend jaar bestuurskunde , over 5 jaar in politiek en dan zal ik de over gebleven 33% van Nederland ff wat rationalitiet in de kop stampen .

En als ik er zin in heb pak ik ook nog ff wat islamitische staten om Mujahid pissig te maken .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:41
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
mitsj schreef:

, de mijne ook , volgend jaar bestuurskunde , over 5 jaar in politiek en dan zal ik de over gebleven 33% van Nederland ff wat rationalitiet in de kop stampen .

En als ik er zin in heb pak ik ook nog ff wat islamitische staten om Mujahid pissig te maken .
O nee, dan moeten we allemaal de wetenschap gaan aanbidden. Ik weet vooralsnog niet wat beter is, Islamitische maatschappij zijn of wetenschappelijke maatschappij. Het heeft allebei zijn voor en nadelen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:44
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
mitsj schreef:

Zozo, grootste plannen hoor! Het lijkt er op dat de droom van jouw Herr Hitler uiteindelijk toch uitgevoerd zal worden. Als ik jou moet geloven tenminste.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:48
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
O nee, dan moeten we allemaal de wetenschap gaan aanbidden. Ik weet vooralsnog niet wat beter is, Islamitische maatschappij zijn of wetenschappelijke maatschappij. Het heeft allebei zijn voor en nadelen.
jepz , de ene brengt alleen wat meer vooruitgang met zich mee ( misschien wel de ondergang).
over wetenschap praat ik dan he

Citaat:
Zozo, grootste plannen hoor! Het lijkt er op dat de droom van jouw Herr Hitler uiteindelijk toch uitgevoerd zal worden.
Ik heb het nogmaals over GEDACHTEN veranderen , niet over genocide. Kword je gezeik over hitler=mitsj een beetje zat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:51
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
mitsj schreef:

jepz , de ene brengt alleen wat meer vooruitgang met zich mee ( misschien wel de ondergang).
over wetenschap praat ik dan he
Bij de een heeft de mens nog een beetje fantasie en respect voor de natuur en bij de ander niet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:01
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
Bij de een heeft de mens nog een beetje fantasie en respect voor de natuur en bij de ander niet
nou christenen(die zijn volgens mij religieus ) hebben wel voor de meeste vervuiling gezorgd.
En natuur wordt uiteindelijk toch wel vernietigd. We kunnen beter meer tijd aan ontwikkeling besteden dan de laatste oerbossen in stand proberen te houden.
Met ontwikkeling bereik je tenminste iets.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:54
soulless
soulless is offline
Citaat:
Mujahid schreef:

Zozo, grootste plannen hoor! Het lijkt er op dat de droom van jouw Herr Hitler uiteindelijk toch uitgevoerd zal worden. Als ik jou moet geloven tenminste.
Godwins Law, oprotten dus.
Oud 16-04-2002, 11:42
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
mitsj schreef:

nou christenen(die zijn volgens mij religieus ) hebben wel voor de meeste vervuiling gezorgd.
En natuur wordt uiteindelijk toch wel vernietigd. We kunnen beter meer tijd aan ontwikkeling besteden dan de laatste oerbossen in stand proberen te houden.
Met ontwikkeling bereik je tenminste iets.
Met ontwikkeling bereik je alleen dat de mens nog luier wordt dan ze nu al zijn en dat die plaag nog wordt verspreid door het universum ook. Liever een boom meer dan een mens meer. Het is trouwens aan die 'ontwikkeling' te danken dat er geen bos meer overeind staat EN aan het christendom.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:22
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
mitsj schreef:

ontwikkeling
Bedoel je daar wetenschappelijk ontwikkelingen mee? Met onze tijd vooruit gaan?
Oud 16-04-2002, 17:06
soulless
soulless is offline
Citaat:
Silindistani schreef:

Met ontwikkeling bereik je alleen dat de mens nog luier wordt dan ze nu al zijn en dat die plaag nog wordt verspreid door het universum ook. Liever een boom meer dan een mens meer. Het is trouwens aan die 'ontwikkeling' te danken dat er geen bos meer overeind staat EN aan het christendom.
Bossen hebben geen intrinsieke waarde. Je kunt net zo goed zeggen dat kometen verderfelijk zijn omdat er door hen geen dinosaurus meer overeind staat

De natuur kent geen goed of kwaad, alleen veranderende situaties... En liever een boom dan een mens is devolutie, waarschijnlijk het enige waar de natuur niet aan doet. Als bomen zich niet aan mensen kunnen aanpassen en mensen wel zonder bomen kunnen leven, so be it.

Dat is de meest objectieve visie. Een persoonlijke visie, bomvol van waardeoordelen is je eigen keuze (en ik zeg niet dat ik die niet heb).
Oud 16-04-2002, 17:41
Mujahid
Mujahid is offline
Nu we het toch ineens over bomen en de natuur in zijn algemeen hebben, kan een stukje relevante tekst geen kwaad:

We weten sinds kort, rond 1875, dat vuur uit zuurstof bestaat. Geen zuurstof is geen vuur. Ik neem aan dat iedereen hier wel wat scheikundige kennis heeft om dit te kunnen volgen.
Met een beetje biologische kennis, weten we dat zuurstof uit planten en bomen afkomstig is. Het zijn geen rotte bomen, maar levende bomen. Dus groene bomen. Dit zijn voorbeelden van weetjes die we nu wel weten maar 1400 jaar geleden niet wisten. Ik vraag me dan af hoe men het volgende wil verklaren, namelijk in de Heilige Koran staat er: “Hij is het, Die uit een groene boom voor u vuur voortbrengt, en ziet, gij steekt er uw brandstof van aan." Soera 36 vers 80.

Lees, er staat bewust groene boom!! Dus een levende boom!! Het is het enige vers in de Heilige Koran waarin God het over een groene boom heeft. In alle andere gevallen, 18 om precies te zijn, staat alleen boom vermeld.

Hoe willen de ongelovige dit verklaren? Is dit ook opium voor het volk? Of alweer toeval, om in de sfeer van Darwin te blijven?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:55
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Nu we het toch ineens over bomen en de natuur in zijn algemeen hebben, kan een stukje relevante tekst geen kwaad:

We weten sinds kort, rond 1875, dat vuur uit zuurstof bestaat. Geen zuurstof is geen vuur. Ik neem aan dat iedereen hier wel wat scheikundige kennis heeft om dit te kunnen volgen.
Met een beetje biologische kennis, weten we dat zuurstof uit planten en bomen afkomstig is. Het zijn geen rotte bomen, maar levende bomen. Dus groene bomen. Dit zijn voorbeelden van weetjes die we nu wel weten maar 1400 jaar geleden niet wisten. Ik vraag me dan af hoe men het volgende wil verklaren, namelijk in de Heilige Koran staat er: “Hij is het, Die uit een groene boom voor u vuur voortbrengt, en ziet, gij steekt er uw brandstof van aan." Soera 36 vers 80.

Lees, er staat bewust groene boom!! Dus een levende boom!! Het is het enige vers in de Heilige Koran waarin God het over een groene boom heeft. In alle andere gevallen, 18 om precies te zijn, staat alleen boom vermeld.

Hoe willen de ongelovige dit verklaren? Is dit ook opium voor het volk? Of alweer toeval, om in de sfeer van Darwin te blijven?
1. Toegevoegde dichterlijke waarde
2. Misschien wist de schrijver toen al wel met behulp van aliens die hun kennis aan hem overgaven dat bomen zuurstof produceren en dat vuur zuurstof nodig heeft. Deze verklaringen klinken een stuk aannemelijker dan dat de Koran het woord van God is.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:58
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
soulless schreef:

Bossen hebben geen intrinsieke waarde. Je kunt net zo goed zeggen dat kometen verderfelijk zijn omdat er door hen geen dinosaurus meer overeind staat

De natuur kent geen goed of kwaad, alleen veranderende situaties... En liever een boom dan een mens is devolutie, waarschijnlijk het enige waar de natuur niet aan doet. Als bomen zich niet aan mensen kunnen aanpassen en mensen wel zonder bomen kunnen leven, so be it.

Dat is de meest objectieve visie. Een persoonlijke visie, bomvol van waardeoordelen is je eigen keuze (en ik zeg niet dat ik die niet heb).
Devolutie is een persoonlijke mening

Je kan niet zeggen dat wij meer waarde hebben dan een boom als je volstrekt objectief kijkt. Dus als jij zegt dat een boom verkiezen boven een mens devolutie is maak jij ook een persoonlijk waardeoordeel. Net als ik.

Jammer joh
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:16
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
Silindistani schreef:

1. Toegevoegde dichterlijke waarde

2. Misschien wist de schrijver toen al wel met behulp van aliens die hun kennis aan hem overgaven dat bomen zuurstof produceren en dat vuur zuurstof nodig heeft. Deze verklaringen klinken een stuk aannemelijker dan dat de Koran het woord van God is.

Het waren de aliens, niet Allah, die het leven gecreeerd hebben. Aliens brachten het eerste DNA-weefsel naar de wereld en zo begon het leven!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:22
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
“Hij is het, Die uit een groene boom voor u vuur voortbrengt, en ziet, gij steekt er uw brandstof van aan."
Als je en boom(hout) in brand steek komt er brand , en een groene boom brand beter als jij dat wil. Zo vat een normaal mens dat op. Ik kan er ook wel wat leuke verhaaltjes bij bedenken met een diepere betekenis .

Citaat:
Bedoel je daar wetenschappelijk ontwikkelingen mee?
als de wetenschap ontwikkeld dan ontwikkelen ook andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:50
soulless
soulless is offline
Citaat:
Silindistani schreef:

Devolutie is een persoonlijke mening

Je kan niet zeggen dat wij meer waarde hebben dan een boom als je volstrekt objectief kijkt. Dus als jij zegt dat een boom verkiezen boven een mens devolutie is maak jij ook een persoonlijk waardeoordeel. Net als ik.

Jammer joh
Devolutie heeft niks met waarde te maken. Het heeft te maken met de vraag welke soort zich het beste aan kan passen. Mensen kunnen zich aan bomen aanpassen, maar ook zonder bomen leven. Bomen lijken de mens niet te overleven (wel als produktiebos trouwens). Oftewel, een boom verkiezen is devolutie
Oud 17-04-2002, 11:53
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
soulless schreef:

Devolutie heeft niks met waarde te maken. Het heeft te maken met de vraag welke soort zich het beste aan kan passen. Mensen kunnen zich aan bomen aanpassen, maar ook zonder bomen leven. Bomen lijken de mens niet te overleven (wel als produktiebos trouwens). Oftewel, een boom verkiezen is devolutie
De boom past zich niet aan, het wint mensen voor zich door gewoon hunzelf te zijn en die mensen verdedigen de boom. Eigen manier van aanpassen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:14
soulless
soulless is offline
Tja.... Dat is waar
Oud 09-05-2002, 11:21
Tennisstar
Tennisstar is offline
ok ik zal even de waarheid vermelden.

De islamitische cultuur ligt achter, de vrouwen zijn er nix geteld!
ze hebben nooit van het begrip emanicipatie gehoord....en dan willen ze ook nog met hun bekrompen ideeen nederland binnen komen en als ik dan op straat van die vrouwen met hoofddoeken zie lopen denk ik wat zielig waarom zou je als vrouw een hoofddoek moet dragen, de moslimse mannen moeten maar eens aannemen dat een man en vrouw toevallig gelijk zijn. en dat is gewoon een feit.
Aanpassen of nederland verlaten
en dat er nog moskees worden gebouwd in nederland vind ik al helemaal schandalig.
Maar Nederland is nu wel helemaal vol, dus geen asielzoekers het land meer binnen.
er is overal woningnood, dat ze maar lekker in hun eigen land blijven, daar kunnen ze hun gang gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:51
REIE
REIE is offline
Niet zo naief, Tennisstarr! We hebben kunnen hoogopgeleide buitenlanders wel gebruiken, en mensen die zich fatsoenlijk aanpassen en gedragen, net als Nederlanders die in de 50-er jaren emigreerden!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 16:33
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Tennisstar schreef:
Sorry dat ik moet lachen.

Citaat:
Tennisstar schreef:
De islamitische cultuur ligt achter, de vrouwen zijn er nix geteld!ze hebben nooit van het begrip emanicipatie gehoord....en dan willen ze ook nog met hun bekrompen ideeen nederland binnen komen en als ik dan op straat van die vrouwen met hoofddoeken zie lopen denk ik wat zielig waarom zou je als vrouw een hoofddoek moet dragen, de moslimse mannen moeten maar eens aannemen dat een man en vrouw toevallig gelijk zijn. en dat is gewoon een feit.
In de Islam horen vrouwen en mannen zich fatsoenlijk te gedragen.

Citaat:
Tennisstar schreef:
en dat er nog moskees worden gebouwd in nederland vind ik al helemaal schandalig.
Maar Nederland is nu wel helemaal vol, dus geen asielzoekers het land meer binnen.
er is overal woningnood, dat ze maar lekker in hun eigen land blijven, daar kunnen ze hun gang gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:59
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Tennisstar schreef:

De islamitische cultuur ligt achter, de vrouwen zijn er nix geteld!
ze hebben nooit van het begrip emanicipatie gehoord....en dan willen ze ook nog met hun bekrompen ideeen nederland binnen komen en als ik dan op straat van die vrouwen met hoofddoeken zie lopen denk ik wat zielig waarom zou je als vrouw een hoofddoek moet dragen, de moslimse mannen moeten maar eens aannemen dat een man en vrouw toevallig gelijk zijn. en dat is gewoon een feit.
Ik ben blij dat jij dat niet over dingen bepaalt anders hadden we binnen de kortste keren een burgeroorlog.

En what the heck lul je allemaal volgens mij weet jij geen 1% iets van de islamitische geloof.....ja dat sommige hoofddoek dragen.<=dat is niet eens 1 %

Als een vrouw aan haar godsdienst wilt houden dan moet je dat ze gangetje laten gaan zolang ze maar aan de wet houd.
Of moeten alle mensen de zelfde kleding dragen als jou?...en de zelfde manieren hebben als jou?

En wat opdonderen....?
Moet je maar tegen de regering zeiken dat ze geen asielzoekers in Nederland binnen laten.
En niet de zogenaamd allochtonen met nederlandse nationaliteit de schuld geven !
Idiot er is een verschil van politiekasiel en gast arbeiders!
Als je dat niet snapt verwijs ik je terug naar de schoolbank(en).
Volgens mij lig jij achter qua godsdiensten maatschappij en culturen.
En het kan wel zo zijn dat sommige vrouwen ondrukt worden door hun mannen maar dat is overal op de wereld zo.
Maar dat wil nog niet zeggen dat elke vrouw onderdrukt word.
En waarom geen moskee en wel kerken???
Iedereen heeft de zelfde rechten toch? zeg je net .....?

Ik zeg niet dat je er alles over moet weten maar ik zeg wel dat je gewoon je bek moet dicht houden als je er niks van af weet!

Met vr beterschap en met de kennis die je hebt

PeaCe

Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 22:59
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Ik ben blij dat jij dat niet over dingen bepaalt anders hadden we binnen de kortste keren een burgeroorlog.

En what the heck lul je allemaal volgens mij weet jij geen 1% iets van de islamitische geloof.....ja dat sommige hoofddoek dragen.<=dat is niet eens 1 %

Als een vrouw aan haar godsdienst wilt houden dan moet je dat ze gangetje laten gaan zolang ze maar aan de wet houd.
Of moeten alle mensen de zelfde kleding dragen als jou?...en de zelfde manieren hebben als jou?

En wat opdonderen....?
Moet je maar tegen de regering zeiken dat ze geen asielzoekers in Nederland binnen laten.
En niet de zogenaamd allochtonen met nederlandse nationaliteit de schuld geven !
Idiot er is een verschil van politiekasiel en gast arbeiders!
Als je dat niet snapt verwijs ik je terug naar de schoolbank(en).
Volgens mij lig jij achter qua godsdiensten maatschappij en culturen.
En het kan wel zo zijn dat sommige vrouwen ondrukt worden door hun mannen maar dat is overal op de wereld zo.
Maar dat wil nog niet zeggen dat elke vrouw onderdrukt word.
En waarom geen moskee en wel kerken???
Iedereen heeft de zelfde rechten toch? zeg je net .....?

Ik zeg niet dat je er alles over moet weten maar ik zeg wel dat je gewoon je bek moet dicht houden als je er niks van af weet!

Met vr beterschap en met de kennis die je hebt

PeaCe
jij weet volgens mij niet waar je het over hebt, ik heb het er gewoon over dat nederland vol is.
en dat de moslims zich moeten aanpassen, anders opzouten om het maar even zo te zeggen.
En ga me nu niet vertellen dat de meeste islamitische mannen de vrouwen gelijk behandelen? want dat is dus echt niet zo, de vrouwen worden gewoon als slaven behandelt, niet bij alle maar bij de meeste.
En wat mijn kennis betreft ik denk dat ik voorlig op jou, met mijn kennis, ik weet gewoon meer dan jou accepteer het maar.
en volgens mij ben jij zelf een niet aangepaste islamiet ben ik correct? zoja verlaat nederland dan, ga maar lekker in je eigen landje voor slimme jongen spelen, want hier kom je gewoon dom over.
en wat die moskees betreft ik ben er niet op tegen, maar wel dat ze in nederland worden gebouwd.
maar ik beeindig deze discussie, ik ga lekker op vakantie groeten allemaal
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 14:13
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Slappe vraagstelling...maar wil toch effe iets kwijt:

zoals meneer Pronk het al stelde: niemand hoeft zich aan te passen, zolang je je maar GEDRAAGT.

Wel een democratisch land willen zijn maar anderen in hun geloof willen remmen gaat in mijn ogen niet samen. Zolang men zijn/haar geloof beleidt zonder zich te misdragen moet die vrijheid blijven bestaan. Ik snap het ge-erger aan hoofddoekjes en moskeebouwerij etc. ook niet.
Oud 14-05-2002, 16:14
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Tennisstar schreef:

jij weet volgens mij niet waar je het over hebt, ik heb het er gewoon over dat nederland vol is.
en dat de moslims zich moeten aanpassen, anders opzouten om het maar even zo te zeggen.
En ga me nu niet vertellen dat de meeste islamitische mannen de vrouwen gelijk behandelen? want dat is dus echt niet zo, de vrouwen worden gewoon als slaven behandelt, niet bij alle maar bij de meeste.
En wat mijn kennis betreft ik denk dat ik voorlig op jou, met mijn kennis, ik weet gewoon meer dan jou accepteer het maar.
en volgens mij ben jij zelf een niet aangepaste islamiet ben ik correct? zoja verlaat nederland dan, ga maar lekker in je eigen landje voor slimme jongen spelen, want hier kom je gewoon dom over.
en wat die moskees betreft ik ben er niet op tegen, maar wel dat ze in nederland worden gebouwd.
maar ik beeindig deze discussie, ik ga lekker op vakantie groeten allemaal
Aha jij denkt dus dat je alles beter weet ....?oftewel meer kennis hebt? Ja maar wel op een hele verkeerde manier!
Ten eerst als je zo veel weet,dan had je begrepen dat de mensen die als gastarbeiders hier in holland kwamen nu gewoon hollanders zijn.Ik praat niet over de 1st generatie.
En weet jij wel wat slaaf is voordat je dat loopt te lullen?
Slaaf is iemand die je geen liefde geeft en alleen maar voor het werk levert dat je zelf niet wilt uitvoeren.
(meestal hard werk en vies werk)En misschien ook poen geeft.
En het is logisch dat een vrouw de huis opruimt is dat tegenwoordig ook al een slavernij?....? als zij dat gewoon elke dag doet.?
bullshit dus

En moslims opzouten wees een beetje duidelijker,wil je?
Bedoel je de asielzoekers of de gastarbeiders die hier 40 a 30 jaar terug in nederland waren?
Of probeer je maar dom te generaliseren?
Over slaven gesproken dat deden ze wel de meest gastarbeiders aan die hier kwamen in de jaren 70.Maar ja ze hebben er zelf voor gekozen maar toch,het blijft slavernij.
En daar ben ik 100 % tegen!
Dus dan moet je niet te snel beoordelen,van jij bent ook niet aangepast.
En hoe jij op die ideeen komt van dat de meeste vrouwen slaven zijn weet ik niet maar dat zal wel van iemand komen die dezelfde denk vermogen als jou heeft en te snel beoordeelt over dingen.
En wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar me oorspronkelijke land op moet donderen?
Ik ben Nederlander klaar.En jij moet maar mee leren leven zo niet kan je die piep op
En ik accepteer jou geloof en al dat shit moet je dat ook bij mij doen,want anders krijgen we alleen maar zinlozen ellende.
Dus volgens mij moet jij je aanpassen Veel suc6

Veel beterschap

Mazzels
PeaCe

pslezier in je zogenaamde vakantie.

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:17
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Slappe vraagstelling...maar wil toch effe iets kwijt:

zoals meneer Pronk het al stelde: niemand hoeft zich aan te passen, zolang je je maar GEDRAAGT.

Wel een democratisch land willen zijn maar anderen in hun geloof willen remmen gaat in mijn ogen niet samen. Zolang men zijn/haar geloof beleidt zonder zich te misdragen moet die vrijheid blijven bestaan. Ik snap het ge-erger aan hoofddoekjes en moskeebouwerij etc. ook niet.
Mensen zijn eenmal zo tenminste hier!
Als je een beetje anders bent zeiken ze je af.
Maar daar moet je gewoon piep aan hebben.
Ik ben gelukkig niet zo opgevoed want ik accepeteer iedereen en dat moet ook volgens mij geloof.
(zolang die ander me accepteert)

Vr Mazzels

PeaCe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten