Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou nou, wat een onvrede hiero... Kan iedereen elkaar niet gewoon een beetje accepteren zoals ie is, en elkaar met rust laten? Als Gothicwitch zichzelf zo gothic vindt laat d'r dan lekker... Waar verspil je je energie aan zeg...
Maargoed, ontopic: Ik draag lekker waar ik zin in heb, en de ene keer is dat een zwarte fluwelen lange rok, en de andere keer is het een skatebroek, en dan weer een ribbroek met wijde pijpen.. Khou iig van felle kleurtjes, en van aparte kleding.. Ik ga iig niet echt met de laatste mode mee ofzo...
|
![]() |
Ik ga serieus reageren !
Jaja, goed van mij.. Ik ben euhm.. een soort van hippie-achtig persoon.. Veel sjaals enzo. En van die rokken. Alleen ik draag wel vaak zwart. Bij gelegenheid draag ik wat meer cybergoth-spul.. en mini-rokjes. Omdat ik het mooi vind. En iedereen in mn omgeving is nu wel gewend aan mn kledingstijl en vinden het meestal niet echt mooi, maar ze vinden dat ik mn kleding wel goed kan combineren.. Ik heb ook geen andere kleding in mn kast liggen, dus als ik ineens besluit om kakker te worden, dan zal ik weer een nieuwe garderobe aan moeten schaffen en daar heb ik geen zin in.. Deze kleding is voor mij gewoon normaal geworden. Ik word er wel vaak om nageroepen, maar dat moeten die mensen dan maar zelf weten. Meestal negeer ik het, behalve als ik een echte rotbui heb, dan scheld ik terug ofzo.. |
![]() |
|
|