Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2002, 18:53
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
hehe lees je eigen tekst eens na straf ik heb nog nooit geroepen dat ik mezelf zo geweldig vind maar jij doet het wel dus is die tekst die je typte gewoon op jezelf van toepassing en niet op mij.
En wat dat puber gedrag betreft dat ben je ook zelf die teksten van jou typ je ook maar omdat je niet weet hoe je jezelf gedragen moet die reactie op die spiegel is daar al een bewijs van dat alleen al slaat nergens op en dan over de rest nog niet te spreken en daarbij je moet niet oordelen over iemand die je niet in het echte leven kent dat kan maar 1 iemand hier!
Advertentie
Oud 29-11-2002, 18:55
Gothicwitch
Gothicwitch is offline
Citaat:
SugarBox schreef:
Jij kijkt teveel Oprah.
Dat zouden meer mensen moeten doen hier misschien dat er dan hier nog wat mensen er verstandiger van worden maar ik betwijfel het denk dat het voor een paar al te laat is
Oud 29-11-2002, 18:55
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
not an addict schreef:
(8) met z'n allen, met z'n ahallen (8)
tis een microsoft free zone hier ok
Oud 29-11-2002, 19:02
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
redelijk normale kleding met punkachtige/altoachtige neigingen soms

wat is een 'flip' of een 'brak'?
never heard of it
Oud 29-11-2002, 19:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
redelijk normale kleding met punkachtige/altoachtige neigingen soms
ik las 'redelijk normale kleding met punkachtige/allochtone neigingen soms'
Oud 29-11-2002, 19:27
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gothicwitch schreef:
hehe lees je eigen tekst eens na straf ik heb nog nooit geroepen dat ik mezelf zo geweldig

---> het druipt er van af....

vind maar jij doet het wel dus is die tekst die je typte gewoon op jezelf van toepassing en niet op mij.

--->

En wat dat puber gedrag betreft dat ben je ook zelf die teksten van jou typ je ook maar omdat je niet weet hoe je jezelf gedragen moet die reactie op die spiegel is daar al een bewijs van

--> jezus mens leer eerst eens wat over zinsconstructie er is geen touw aan vast te knopen... en ik weet dondersgoed hoe ik moet moet gedragen.... en puber gedrag ben je niet dat heb je.. en ik heb het niet (iig minder dan dat jij het hebt)

dat alleen al slaat nergens op en dan over de rest nog niet te spreken en daarbij je moet niet oordelen over iemand die je niet in het echte leven kent dat kan maar 1 iemand hier!

---> als jij moeilijk gaat doen en je foto op internet zet heb ik het recht er over te oordelen als je dat niet wilt dan zou ik als ik jouw was maar in een boshut gaan wonen

Oud 30-11-2002, 08:16
Faery
Faery is offline
rofl er is hier wat teweeg gebracht..
Oud 30-11-2002, 09:44
June bug
June bug is offline
Nou nou, wat een onvrede hiero... Kan iedereen elkaar niet gewoon een beetje accepteren zoals ie is, en elkaar met rust laten? Als Gothicwitch zichzelf zo gothic vindt laat d'r dan lekker... Waar verspil je je energie aan zeg...

Maargoed, ontopic: Ik draag lekker waar ik zin in heb, en de ene keer is dat een zwarte fluwelen lange rok, en de andere keer is het een skatebroek, en dan weer een ribbroek met wijde pijpen.. Khou iig van felle kleurtjes, en van aparte kleding.. Ik ga iig niet echt met de laatste mode mee ofzo...
Oud 30-11-2002, 12:31
Vice
Vice is offline
de een apart vindt, vindt de ander normaal
Oud 30-11-2002, 12:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ga serieus reageren !

Jaja, goed van mij..
Ik ben euhm.. een soort van hippie-achtig persoon.. Veel sjaals enzo. En van die rokken. Alleen ik draag wel vaak zwart.
Bij gelegenheid draag ik wat meer cybergoth-spul.. en mini-rokjes.

Omdat ik het mooi vind. En iedereen in mn omgeving is nu wel gewend aan mn kledingstijl en vinden het meestal niet echt mooi, maar ze vinden dat ik mn kleding wel goed kan combineren..
Ik heb ook geen andere kleding in mn kast liggen, dus als ik ineens besluit om kakker te worden, dan zal ik weer een nieuwe garderobe aan moeten schaffen en daar heb ik geen zin in.. Deze kleding is voor mij gewoon normaal geworden.
Ik word er wel vaak om nageroepen, maar dat moeten die mensen dan maar zelf weten. Meestal negeer ik het, behalve als ik een echte rotbui heb, dan scheld ik terug ofzo..
Oud 30-11-2002, 20:00
Milos
Milos is offline
Ikke ben alto/ kakker/ r&b meisje/oost- europees
Oud 30-11-2002, 20:53
Tofke_H
Tofke_H is offline

Regels voor berichten