Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 03:56
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Zeg Stylo Girl, beetje cru om iemand zoeiets toe te wensen! JIJ hebt toch geen last van ZIJN drugsgebruik? Iedereen moet doen wat ie niet laten kan, zolang ik er maar geen last van heb! Ik gebruik zelf Alcohol (best vaak, werk achter de bar, dus GRATIZZZZ) Nicotine (dagelijks, gigantische hoeveelheden ) en heeeeel af en toe een pil (ongeveer 1x in de maand, of zelfs nog minder, heb nog nooit meer dan 1 tegelijk geslikt, dat durf ik niet aan).
Oud 19-01-2002, 04:05
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
En dan nog wat Seven77, Laag iq----> Drus??? PARDON? Ik heb mijn Gymnasium met glans gehaald! O o o wat heb ik een laag IQ... Trouwens, wist je dat heel wat componisten, dichters, schrijvers...kortom mensen met een gemiddeld wat hoger IQ hun beste werken geproduceerd hebben terwijl ze high waren van het een of andere goedje? Slaat dus nergens op om mensen die drugs gebruiken maar meteen het predikaat LOW IQ te geven! JIJ bent zelf dom door mensen die je in het geheel niet kent een sticker op te plakken!
Oud 20-01-2002, 20:27
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
Nee ik bedoel t niet zo!! Maar waarom gaat hij er dan een topic mee volkalken? Ik bedoel als je dan zo'n drugsfanaat bent, ga dan lekker eem joint maken of een pilletje halen ofzo, maar val anderen er niet mee lastig!! En ik weet niet of deze jongen het in de hand heeft...
D'r word er in dit topic tog naar gevraagd, als jij er last van hebt, moet je het topic niet lezen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 08:34
Verwijderd
Citaat:
matrex schreef:
Pillen en wiet op een feest daarna op de chill GHB en beetje Coke plus de wiet. Hoeveel nou pillen tussen 4 en 10 op een feest. Gewoon paar blowtjes erbij en op de chill weer de wiet en 2 buisjes GHB of zo. Coke niet altijd maar ook niet zo veel.Ben de hasj vergeten ja in de blow natuurlijk.

[Dit bericht is aangepast door matrex (25-04-2001).]
dat jij leeft is een medisch wonder, dit is onmogelijk. je bent een k*nkerbluffer een buisje ghb is genoeg voor een avond, dat je zoveel doet. yeah right. bluffer. doe maar lekker stoer hoor. bluffer.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 08:51
apekop123
apekop123 is offline
Normale dingen:
Alcohol --> 2 of 3 per week (vooral weekend)
wiet --> Meestal wel op vrijdag soms vaker
Hash --> 2x gedaan
SpaceCake --> 1 keer een goede was TOF
Cafeïne --> Dagenlijks (cola'tje ofzo)
Roken --> 4 x ofzo (ben geen roker)
Energie Troep --> Vanalles van die pillen (niet XTC) en redbull dextro enz. De meeste werken niet eens
Aspirine --> vaak als ik koppijn heb

Minder Normaal:
Nootmuskaat --> 1x (alleen koppijn)
NicotineKauwgum --> 1 pakje (was wel vaagh)
Lijm --> paar keer niet echt tof ofzo

Paddo's wil ik nog wel eens doen. Meer denk ik niet geen coke ofzow gaat me te ver.
Oud 22-01-2002, 09:22
-~SphinX~-
-~SphinX~- is offline
ik gebruik wiet.....zowat elke dag wel,af en toe hasj,en ik drink elke zaterdag wel drank.......
en ik heb nog iets van 5 keer paddo's gedaan
Oud 22-01-2002, 14:06
Drazzic
Drazzic is offline
Alcohol weekelijks maar niet veel
Wiet ook haast nooit
pilletje ok haast nooit (1x gedaan)
paddo's ook haast nooit (1x gedaan)

ik rook niet dus geen tabak.... en cola iedere dag
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:36
verlegenmeisje
verlegenmeisje is offline
Drugs,tssja.Ik gebruik regelmatig harddrugs.zeg maar gerust elke zaterdag.Ik weet dat het niet goed voor je is maja.ik ben heel verlegen maar met drugs voel ik me gewoon geweldig en durf ik meer.Ik ben eigenlijk al verslaafd,dat geef ik eerlijk toe.en ik zeg tegen iedereen:blijf eraf.het lijkt mooi maar dat is er niet.En erafkomen is moeilijker dan veel mensen denken.mij lukt het niet. ik weet dat het dom van me is dat ik er mee ben begonnen.Ik had verkering met een jongen en we deden het af en toe samen maar nou heb ik de verkering uit,na bijna een jaar en nou kan ik niet meer zonder.DUS BLIJF ERAF NU HET NOG KAN!!!!
Oud 23-01-2002, 09:11
Verwijderd
Citaat:
verlegenmeisje schreef:
Drugs,tssja.Ik gebruik regelmatig harddrugs.zeg maar gerust elke zaterdag.Ik weet dat het niet goed voor je is maja.ik ben heel verlegen maar met drugs voel ik me gewoon geweldig en durf ik meer.Ik ben eigenlijk al verslaafd,dat geef ik eerlijk toe.en ik zeg tegen iedereen:blijf eraf.het lijkt mooi maar dat is er niet.En erafkomen is moeilijker dan veel mensen denken.mij lukt het niet. ik weet dat het dom van me is dat ik er mee ben begonnen.Ik had verkering met een jongen en we deden het af en toe samen maar nou heb ik de verkering uit,na bijna een jaar en nou kan ik niet meer zonder.DUS BLIJF ERAF NU HET NOG KAN!!!!
bedankt voor de waarschuwing. sterkte met afkicken!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:59
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
verlegenmeisje schreef:

Bedankt voor de info. Ik wilde eigenlijk wel graag weten waaraan je verslaafd bent geraakt. (dan weet ik in iedergeval waar ik niet mee moet gaan expirimenteren)
Oud 26-01-2002, 18:30
Chemistry
Chemistry is offline
Al vind je Alcohol Harddrugs.. ga dan maar weer limonade drinken met een rietje.. als snuif je en doe je aan Coc/Her>oine .. dan doe je pas aan echt HARD-drugs.. bier valt misschien onder softdrugs.. mgoed
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:29
Balletje
Balletje is offline
Bananen
En soms ook nog wel een beetje thee snuiven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten