Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Normale dingen:
Alcohol --> 2 of 3 per week (vooral weekend) wiet --> Meestal wel op vrijdag soms vaker Hash --> 2x gedaan SpaceCake --> 1 keer een goede was TOF ![]() Cafeïne --> Dagenlijks (cola'tje ofzo) Roken --> 4 x ofzo (ben geen roker) Energie Troep --> Vanalles van die pillen (niet XTC) en redbull dextro enz. De meeste werken niet eens Aspirine --> vaak als ik koppijn heb Minder Normaal: Nootmuskaat --> 1x (alleen koppijn) NicotineKauwgum --> 1 pakje (was wel vaagh) Lijm --> paar keer niet echt tof ofzo Paddo's wil ik nog wel eens doen. Meer denk ik niet geen coke ofzow gaat me te ver.
|
![]() |
Drugs,tssja.Ik gebruik regelmatig harddrugs.zeg maar gerust elke zaterdag.Ik weet dat het niet goed voor je is maja.ik ben heel verlegen maar met drugs voel ik me gewoon geweldig en durf ik meer.Ik ben eigenlijk al verslaafd,dat geef ik eerlijk toe.en ik zeg tegen iedereen:blijf eraf.het lijkt mooi maar dat is er niet.En erafkomen is moeilijker dan veel mensen denken.mij lukt het niet.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bedankt voor de info. Ik wilde eigenlijk wel graag weten waaraan je verslaafd bent geraakt. (dan weet ik in iedergeval waar ik niet mee moet gaan expirimenteren)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs heb jij allemaal gebruikt? Prospect | 126 | 11-11-2015 00:56 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs zou jij nog willen proberen? JCG | 48 | 08-03-2005 18:34 | |
Drugs & Alcohol |
verslaafd zussie | 61 | 25-01-2005 10:38 | |
Muziek |
Het extreem heerschende luystertopic ter ere van mij. Ragnar | 500 | 10-10-2004 02:58 |