Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik altijd Coup de Theatre van Bourjois. Is ongeveer hetzelfde pricipe: de mascara bestaat uit twee delen: het linker gedeelte is wit, dat doe je als eerste op je wimpers, het rechter gedeelte is zwart/blauw/bruin/groen (ik heb zwart) en dat doe je er dan overheen. Werkt ook super! Je hebt ineens mega-wimpers! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mijn laatste 'aanwinst' is een kapotte voeding in mijn versterker, en dat gaat me minstens 100 euro kosten.. ![]() maar ik heb ook leuke dingen gekregen ![]() ![]() iriver imp400 mp3 discman nieuwe trui, canadian stocks wierook, en een heel lief wierookhoudertje tekenboekje diesel eau de toilette en deo een boek (honderd jaar eenzaamheid, gabriela marquez) nog een boek (..? ![]() ![]() ..en nog wat dingetjes *lui* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En.. bevalt ie een beetje? ![]() |
![]() |
|
Mijn laatste aanwinst is mijn nieuwe OV...
![]() ![]() Ben afgelopen twee weken ziek geweest dus heb weinig kunnen kopen... en de recessie is ook opgetreden op mijn bankrekening... is ook minder prettig... ![]()
|
![]() |
Roze glitter wierrook.
Zwarte grof gebreide trui met boothals Paars doorzichtige driekwart wikkelrok met rode onderrok,met daarop een patroon gestikt in zilverdraad en lovertjes. Spaghettiehemdje met de afbeelding van shiva erop,en glitters. Bruin,wit blauw dun gestreepte dreadmuts..*verliefd* Zwarte knoopriem met glitters |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() nieuwe zwarte trui.. die heb ik ook aan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|