Advertentie | |
|
![]() |
|
op de site van idols hebben bijna 8000 mensen gestemd waarvan 62 % zegt: tim moet terug in Idols
![]() Je kan hier http://www.rtl.nl/shows/idols/home/ ook nog stukjes bekijken van die jongen (Martin) met zn walkman, dat meisje met dat lick my pussy nummer en Wayne, de jongen die dat Stevie Wonder nummer (die er btw niet verkeerd uitzag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ow zie je!! d8 al dat ik die joel ergens van kende...heeft idd in zo'n bandje gezeten. ben benieuwd hoe lang ze doorgaan met het uitzenden van de audities ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gadverdamme..
ik heb de hele zomer dat lied gezongen van lick my pussy, niemand kende het natuurlijk en ik aan iedereen vragen of ze dat lied al hadden gehoord. En enkele malen de clips aangevraagd bij the box om de clip aan mijn vrienden te laten zien. En nu gaat die troela in idols het lied zingen en nu kent iedereen het ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
waaaahahaaa die jongen met die walkman.... ooh... die was mooooooi... die jury kwam niet meer bij... best wel een beetje lullig.... maar super! ik denk dat ik dr maar eens flink fan van ga worden... haha, altijd leuk om te zien hoe anderen worden afgezeken...
![]()
|
OH MY GOD ik wil Wayne hebben!!
![]() Maar goed.. ik heb me weer erg vermaakt.. vooral om die jongen met die walkman.. was wel een grappige jongen ![]() ![]()
|
De CU2 van Tim voor de fans: http://adder.cu2.nl/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
IK WIL DE 'STEVIE WONDER' (eerder James Blake)
Hij is echt zo lekker, jammmm, en die glimlach...oeh zwijmel. Die Joël was ook wel kjoet, alleen z'n pa legde er echt druk op. Dat lijkt me echt zo'n man die z'n hele leven z'n kind alleen heeft opgevoed en daar dan ook alles voor over heeft. De kinderdroom van die vader zal vast zanger geweest zijn ofzo. "lick my pussy and my back.." "wat vind je er zelf van?" "ja 't liedje is wel vies" "ik bedoel van t zingen" "ja wel goed" GE-WEL-DIG!
|
Ielh, ja die vader van Joel! Echt VRESELIJK! Hij ging zijn zoon al helemaal promoten, BRAAK! En die omhelzing toen hij het gehaald had.
YUCK! Oooeh, en ja die Stevie Wonder! Hij weet wel hoe hij zijn charmes in de strijd moet gooien, zeg ![]() "Mag ik u nog even een hand geven?" Cuteeeee ![]() Twas weer erg grappig! Ook dat mens van: "Ja, ik ga wel afvallen, hoor. Ik krijg maatje 36, want ik ben relaistisch." Muhaha
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Aflevering 3!
![]() Coole afleving, met dat meisje dat op schoot ging zitten bij de jury! Gheghe, echt lache. En Cindy - Sunny, whateveah ![]() ![]() Maar ligt t aan mij of is 90% van de mensen die doorgaat vrouwelijk??? (Gareth = lieffff ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 21:48. |
![]() |
|
Dat Sunny-mens was vreselijk, echt zo'n te groot ego, bah.. lelijk hoofd ook, sorrie
![]() Die vrouw in de jury is erg in aanzien gestegen omdat ze zo lief deed tegen dat meisje ![]() ![]() Die bodybuilder was echt AAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA.. omg.. , net als die gsat op klompen en die man waarvan ik dacht dat het een vrouw was.. Oww en dat ene mens op blote voeten dat moest 'aarden' JZS.. vreselijk ![]() Wat hadden we nog meer... ooja dat meisje dat You van Judith zong ![]() ![]() Al met al.. weer een geslaagde aflevering haha
|
dat meisje aan het begin.. dat later op schoot vind... ik vond het echt lame.. ze kreeg goed commentaar, dit was alleen neit wat ze voor dit programma zochten.. nou ja.. ze zeiden iig niet na drie zinnen "stop maar dit is niets "
Dat stukje over die engelse jongen die zo stotterde en zoo mooi zong vond ik echt WOW.. En Sunny.. ja... verschrikkelijk.. zo bij al die mensen aanpappen enzo... Toen die jongen niet door ging en ze zo geschrokken was ![]() ![]() |
![]() |
|
De Britse Idols waren echt anders, voor zover ik er stukjes van gezien heb (nee, niet op rtl 4) Ik vind dat Will Young wel kan zingen!
![]() ![]() ![]() Anyway, ik zou dr bijna voor thuis blijven (als ik niet wist dat t woensdags in herhaling is op Yorin) ![]() Gisteren heb ik t niet helemaal gezien, maar dat ene meisje die bij dat jurylid op schoot ging zitten...beetje vaag... ![]() ![]() |
![]() |
||
Dat boertje was koel, en dat vriendje (lees: handtas) van dat mens met die glitterjurk.
Citaat:
|
![]() |
ik vond het op zich wel grappig, maar ik begon me toch echt af te vragen of het nou wel echt was. Zoals bij dat punkykind, ik dacht echt volgens mij is het gespeeld. maja ik moet ook zeggen dat ik nu al een beetje saai vind. Ze moeten maar gauw verder met de vlgende ronde want dan zien we WAYNE weer!!!!!!!!!!!!!
![]() xx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote Kelly Clarkson-topic PakaPeaceTjing | 24 | 30-01-2006 10:01 | |
De Kantine |