Advertentie | |
|
![]() |
|
I can't stop loving you - phill collins
wonderfull tonight - eric clapton tears in heaven - eric clapton with arms wide open - creed i'll be missing you - puff daddy d'r zijn vast nog wel een paar, maare daar kom ik ff niet op ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 01:59. |
![]() |
|
geen liefdesgevoelens, maar meer huilgevoelens:
Ren Lennie ren (of weet ik veel hoe je lenny schrijft) Kon ik nog maar één keer (ik weet niet hoe het liedje heet... David uit Idols zong het... ![]() If tomorrow never comes One sweet day (Mariah Carey, met zo'n jongensband)
|
Outside - Staind
Blue - System of A Down(demo) Stand By Me - (???) Don't Speak - (No Doubt) Iris - (Goo Goo Dolls) ... en nog vele andere... Muziek raakt mij nogal veel diep...
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 19:23. |
![]() |
|
hallow
hier $eba$ en KimmieJ $eba$ z'n nummertje is: Streetspirit. (radiohead) KimmieJ's nummertje is: All you need is love (beatless of zowiets) hehe fijne avond.. XXX
|
![]() |
Liedjes waarbij ik meteen aan m'n vriend denk:
Robbie Williams - Feel Robbie Williams - She's the one Eminem - Lose yourself Big Brovaz - Nu flow Blue - Sorry seems to be the hardest word Justin Timberlake - Cry me a river Justin Timberlake - Take it from here Norah Jones - Come away with me |
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd ook (zoals vele anderen): No Doubt - Don't Speak enne, Goo Goo Dolls - Iris
En Replay met Niemand...Is t liedje wat de relatie met mn vriend beschrijft... En alles van Acda en de Munnik raakt wel iets hoor! En toen onze hond dood ging, draaide ik Words, van Boyzone... *kippenvel!* |
![]() |
|
ik wordt echt hellemaal gek als ik het nummer madonna - frozen hoor
![]() en het rare is ik heb dat nummer nog nooit hellemaal heb gehoort alleen het begin stukje en dan knal ik de radio uit ![]() ![]() ik weet ook geen eens waar het nummer over gaat, maar ik wordt er verdrietig en aggresief van ![]()
|
![]() |
Ik heb het net nog gedraaid. Kippevel, bonkend hart, rillingen, opgetild worden, gelouterd zijn en verlicht eindigen en alleen nog maar en staande ovatie met gejuich willen geven. Er is geen beter muziekstuk.
Beethoven Strijkkwartet opus 59 nummer 3, Razumovsky. Als mijn vriend doodgaat moet ik dat op zijn begrafenis draaien. Ik ga bij voorbaat zelf iedere keer al een beetje dood tijdens het tweede langzame droevige deel. En ik word weer tot leven gewekt tijdens het pompende derde deel. Toch hoop ik dat hij eerder doodgaat dan ik, wie dood is voelt niets. Ik kan hem niet achter laten. Dat doe ik hem niet aan.
|
![]() |
I've had the time of my life --> van de film Dirty Dancing
Ik kan er nie aandoen, mor als ik die film zie begin ik spontaan te zingen(=janken)! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |