Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 18:10
Druk ALT+F4
Druk ALT+F4 is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Hmmja goed. Jullie laten je ook heerluk opfukken. Ik kwam hier gewoon mijn analyse geven, maar, hey, als jullie zo reageren als jullie daarna hebben gedaan dan ga ik 'r nog even dik overheen . Het interesseert me geen ene flikker wat Ajax in Europa doet 'BOEREN DE BAAS IN AMSTERDAAAHAAAM'.

Ik kom hier overigens heel vaak; weliswaar vaak als passief lid (wat inhoudt dat ik alleen lees ).
Ik vind dit best wel grappig . De boeren heersen over Amsterdam en de Joden heersen over Rotterdam ...hmm, wat klopt hier niet...best wel vaag...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 18:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Druk ALT+F4 schreef:
Ik vind dit best wel grappig . De boeren heersen over Amsterdam en de Joden heersen over Rotterdam ...hmm, wat klopt hier niet...best wel vaag...
en vergeet de uitoverwinning van feyenoord op PSV niet
Oud 16-12-2002, 18:30
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hehe ik win toch liever van feyenoord dan van psv hoor!! Maar dat komt denk ook omdat ajax en feyenoord echt die rivalen zijn van elkaar en ik vlakbij Rotterdam en omgeving woon.

Maar ik hoop dat Ajax Europees steeds verder gaat he, die kampioenschap komt er wel... hopen dat psv ff verliest tegen vitesse, en ajax wint van exselsjor dan hebben we van jan diederink ook voorlopig geen last.
LataHhHZzz
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:19
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Hehe ik win toch liever van feyenoord dan van psv hoor!! Maar dat komt denk ook omdat ajax en feyenoord echt die rivalen zijn van elkaar en ik vlakbij Rotterdam en omgeving woon.

Maar ik hoop dat Ajax Europees steeds verder gaat he, die kampioenschap komt er wel... hopen dat psv ff verliest tegen vitesse, en ajax wint van exselsjor dan hebben we van jan diederink ook voorlopig geen last.
LataHhHZzz
Volgende week ben ik 'r weer
Oud 16-12-2002, 19:34
Druk ALT+F4
Druk ALT+F4 is offline
Citaat:
WolterB schreef:
en vergeet de uitoverwinning van feyenoord op PSV niet
Misschien moet Ajax maar verhuizen naar de Kuip, Feyenoord naar het Philips stadion en PSV naar de ArenA....

Of ze moeten gewoon de borden verwisselen, dat hebben die, gemiddeld niet al te intelligente – Theo Lucius: "Ik dacht dat ik van achter werd aangetikt, dus ben ik maar gras gaan happen" -, spelers toch niet door...

Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:20
knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb niet alles gelezen maar dta komt omdat ik afgelopen dagen niet echt tijd had en ik geen zin heb om alles te lezen nu.

Maar ik iriteer me wel aan paar opmerkingen hier.

oa
Deze wedstrijd zegt helemaal niets over de wedstrijden in Februari tegen Arsenal. Want daartussen zit nog zo een grote periode inclusief winterstop dat je niet weet hoe Ajax terug komt.
Mischien spelen ze dan wel 80 beter als tegen As Roma mischien wel 80x slechter als PSV (zover dat mogelijk is). Mischien iedereen fit. Mischien hele selectie gebleseerd.

Al had stekeleburg bal losgelaten (2-3, 3-2)... Mag je dan tegenwaardig keeper wel eleboog geven als hij geen bal meer heeft?

Het veld van de Arena is bagger sinds wedstrijd tegen As Roma... Net als bijna ieder ander veld in Nederland.

Ik kan maar 1 ding zeggen... Der is maar 1 moment waarop positie telt...
einde van het jaar
En helaas voor PSV en Feyenoord word Ajax gewoon kampioen.

Ik wil PSV graag feliciteren voor de enige waarvoor ik ze dit voetbal seizoen voor zou kunnen feliciteren en dat is voor het winterkampioen zijn. (als ze dat volgende week niet verspelen )
Oud 16-12-2002, 21:11
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
[B]Hehe ik win toch liever van feyenoord dan van psv hoor!! Maar dat komt denk ook omdat ajax en feyenoord echt die rivalen zijn van elkaar en ik vlakbij Rotterdam en omgeving woon.

Maar ik hoop dat Ajax Europees steeds verder gaat he, die kampioenschap komt er wel

B]
wij feyenoorder en psv'ers en etc zijn arrogant
Oud 16-12-2002, 21:34
knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind dat niet arogant

Ik vind het niet zo gek als je denkt dat je eigen club wint...
Je bent toch niet voor niets fan?
Oud 16-12-2002, 21:38
knijtert!
knijtert! is offline
jij denkt toch ook dat feye nog kampioen kan worden?
Oud 16-12-2002, 21:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
mijn 1-2 was nog niet zo slecht.
Oud 17-12-2002, 07:00
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Ik vind dat niet arogant

Ik vind het niet zo gek als je denkt dat je eigen club wint...
Je bent toch niet voor niets fan?
ik ben fan ja soms denk ik ook oiets wat achteraf niet waar was maar dan roep je toch niet van we worden wel ff kampioen.
Oud 17-12-2002, 07:01
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
jij denkt toch ook dat feye nog kampioen kan worden?
nee,kleine kans.
Oud 18-12-2002, 15:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
volgens mij hebben ze vorig jaar wel gewonnen van psv in de arena (halve finale amstel cup)
bedoelde bij competitie-wedstrijden...
sorry, was niet duidelijk (ook tamelijk nutteloos, om dit nu nog te reply-en )
Oud 18-12-2002, 18:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ja zaagmans ik denk dat nou eenmaal, sorry.. En ik heb er vertrouwen in dat ajax kampioen wordt ondanks europees
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:31
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ja zaagmans ik denk dat nou eenmaal, sorry.. En ik heb er vertrouwen in dat ajax kampioen wordt ondanks europees
je hebt er vertrouwen in,duh zou ik ook hebben he als we er goed voorstonden en het lekker draait,
maar jij zegt het alsof ajax als kampioen is.
Oud 18-12-2002, 23:28
walter
walter is offline
zaagmans als ik jou was zou ik grootmoeders woordenboek er nog maar eens op na slaan, zelfvertrouwen is iets anders dan arrogantie
Oud 19-12-2002, 06:54
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
walter schreef:
zaagmans als ik jou was zou ik grootmoeders woordenboek er nog maar eens op na slaan, zelfvertrouwen is iets anders dan arrogantie
? lees dit topic nog eens goed en kom dan terug.
Oud 19-12-2002, 09:13
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
je hebt er vertrouwen in,duh zou ik ook hebben he als we er goed voorstonden en het lekker draait,
maar jij zegt het alsof ajax als kampioen is.
Ik zei: Die kampioenschap komt er wel... Dus ik zeg niet dat ajax al kampioen is.
-Ondanks het natuurlijk nog wel de kampioen van Nederland is omdat ze vorig jaar kampioen zijn geworden maar dat terzijde
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:54
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ik zei: Die kampioenschap komt er wel... Dus ik zeg niet dat ajax al kampioen is.
-Ondanks het natuurlijk nog wel de kampioen van Nederland is omdat ze vorig jaar kampioen zijn geworden maar dat terzijde

dus jij weet nu al zeker dat ajax kampioen wordt?
Oud 19-12-2002, 17:16
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
walter schreef:
Volgens mij ben jij zo'n rampsupporter. Je vindt 't geil als je club verliest en dan kom je zeiken en dan ruk je jezelf of niet soms?
Ik heb je hier nog nooit eerder gezien.
Oud 19-12-2002, 18:00
Druk ALT+F4
Druk ALT+F4 is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Volgens mij ben jij zo'n rampsupporter. Je vindt 't geil als je club verliest en dan kom je zeiken en dan ruk je jezelf of niet soms?
Ik heb je hier nog nooit eerder gezien.
Ik ken daar nog wel een mooie voor.....seizoenssupporter....alleen supporter als ze winnen.....

Zaagmans is tenminste nog in staat objectief te blijven Al moet het toch wel pijn gedaan hebben de nederlaag tegen Ajax
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:15
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
dus jij weet nu al zeker dat ajax kampioen wordt?
ja dat denk ik wel ja, bijna overtuigd
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:33
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Druk ALT+F4 schreef:
Ik ken daar nog wel een mooie voor.....seizoenssupporter....alleen supporter als ze winnen.....

Zaagmans is tenminste nog in staat objectief te blijven Al moet het toch wel pijn gedaan hebben de nederlaag tegen Ajax
Die zijn erg he . Daar hebben jullie veel last van he, bij Ajax?
Veel vrouwen die 'r de ballen van snappen en dan nog van die kleine koters die per se met 'Victor Sikora' op hun rug moeten lopen. Minder jah.
Oud 19-12-2002, 21:34
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Druk ALT+F4 schreef:

dat deed pijn ja
Oud 20-12-2002, 00:07
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Die zijn erg he . Daar hebben jullie veel last van he, bij Ajax?
Veel vrouwen die 'r de ballen van snappen en dan nog van die kleine koters die per se met 'Victor Sikora' op hun rug moeten lopen. Minder jah.
Van die kleine koters van een jaar of 14 bedoel je??
Oud 20-12-2002, 10:41
Phreak
Phreak is offline
Waarom zeiken jullie allemaal hier over PSV & Ajax en over elkaars. Dit topic was bedoeld om samen te gaan discussieren. Heb liever respect hier voor elkaar en voor elkaar clubs.
Dit topic word een puinhoop. Als jullie zo blijven doorgaan? Dan zal dit topic hoogstwaarschijnlijk gesloten worden.

- Jeroen
Oud 20-12-2002, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Courage schreef:
Waarom zeiken jullie allemaal hier over PSV & Ajax en over elkaars. Dit topic was bedoeld om samen te gaan discussieren. Heb liever respect hier voor elkaar en voor elkaar clubs.
Dit topic word een puinhoop. Als jullie zo blijven doorgaan? Dan zal dit topic hoogstwaarschijnlijk gesloten worden.

- Jeroen
Zeurpiet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten