Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hehe ik win toch liever van feyenoord dan van psv hoor!! Maar dat komt denk ook omdat ajax en feyenoord echt die rivalen zijn van elkaar en ik vlakbij Rotterdam en omgeving woon.
![]() Maar ik hoop dat Ajax Europees steeds verder gaat he, die kampioenschap komt er wel... hopen dat psv ff verliest tegen vitesse, en ajax wint van exselsjor dan hebben we van jan diederink ook voorlopig geen last. LataHhHZzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Of ze moeten gewoon de borden verwisselen, dat hebben die, gemiddeld niet al te intelligente – Theo Lucius: "Ik dacht dat ik van achter werd aangetikt, dus ben ik maar gras gaan happen" -, spelers toch niet door... ![]() Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 19:38. |
![]() |
|
Ik heb niet alles gelezen maar dta komt omdat ik afgelopen dagen niet echt tijd had en ik geen zin heb om alles te lezen nu.
Maar ik iriteer me wel aan paar opmerkingen hier. oa Deze wedstrijd zegt helemaal niets over de wedstrijden in Februari tegen Arsenal. Want daartussen zit nog zo een grote periode inclusief winterstop dat je niet weet hoe Ajax terug komt. Mischien spelen ze dan wel 80 beter als tegen As Roma mischien wel 80x slechter als PSV (zover dat mogelijk is). Mischien iedereen fit. Mischien hele selectie gebleseerd. Al had stekeleburg bal losgelaten (2-3, 3-2)... Mag je dan tegenwaardig keeper wel eleboog geven als hij geen bal meer heeft? Het veld van de Arena is bagger sinds wedstrijd tegen As Roma... Net als bijna ieder ander veld in Nederland. Ik kan maar 1 ding zeggen... Der is maar 1 moment waarop positie telt... einde van het jaar En helaas voor PSV en Feyenoord word Ajax gewoon kampioen. Ik wil PSV graag feliciteren voor de enige waarvoor ik ze dit voetbal seizoen voor zou kunnen feliciteren en dat is voor het winterkampioen zijn. (als ze dat volgende week niet verspelen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar jij zegt het alsof ajax als kampioen is.
||
![]() |
Citaat:
-Ondanks het natuurlijk nog wel de kampioen van Nederland is omdat ze vorig jaar kampioen zijn geworden maar dat terzijde |
![]() |
||
Citaat:
dus jij weet nu al zeker dat ajax kampioen wordt?
||
![]() |
Citaat:
Ik heb je hier nog nooit eerder gezien.
||
Citaat:
![]() Zaagmans is tenminste nog in staat objectief te blijven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel vrouwen die 'r de ballen van snappen en dan nog van die kleine koters die per se met 'Victor Sikora' op hun rug moeten lopen. Minder jah.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Waarom zeiken jullie allemaal hier over PSV & Ajax en over elkaars. Dit topic was bedoeld om samen te gaan discussieren. Heb liever respect hier voor elkaar en voor elkaar clubs.
![]() Dit topic word een puinhoop. Als jullie zo blijven doorgaan? Dan zal dit topic hoogstwaarschijnlijk gesloten worden. - Jeroen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo Bob der Bär | 500 | 29-01-2007 06:42 | |
Vrije tijd |
Over de top 3 DeGexxte | 73 | 24-07-2003 20:09 | |
Vrije tijd |
Eredivisie is niet spannend... Wie wordt er Kampioen? Wie topschutter? Krugdinho | 52 | 30-07-2002 22:33 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 24/04-28/04 Tofke_H | 58 | 03-05-2002 16:53 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 30/03-01/04 (03/04) Tofke_H | 76 | 04-04-2002 12:15 |