Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2003, 13:19
waaromniet?
waaromniet? is offline
On topic?
Oud 06-01-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
alsof jij ooit een gesprek bent begonnen met zo iemand.

Ja, zo vaak, sterker: ik heb er tussen gewoond. en jij, lopen er in het gooi veel slecht-geďntegreerde buitenlanders rond?

en dat is de schuld van henzelf?

ja, want ik ken ook veel buitenlanders die wel goed integreren. 'toevallig' zijn dát allemaal Christenen of Taoisten.

wat jij doet is alleen maar proberen de gevolgen ervan te voorkomen,

fout, dat doe ik niet, dat doet de winkelier. die heeft een persoonlijk probleem en komt met een oplossing. En dat is zijn goed recht.

maar daar heb je dus geen ene flikker aan, als je niet naar de oorzaken kijkt. jij weet duidelijk niet hoe zo een integratiecursus in elkaar steekt.

die oorzaken zijn voor een winkelier dus helemaal niet van belang. en nou mag jij me vertellen hoe een integratie cursus in elkaar steekt, en probeer gelijk te verklaren waarom bv. Chinesen makkelijker integreren dan andere bevolkingsgroepen

er zijn ook voldoende problemen met nederlanders
jij kijkt meteen naar de afkomst van iemand als diegene problemen veroorzaakt, daarmee los je het probleem niet op. je moet naar de oorzaken kijken en naar wat ze waarom doen. zo kom je wat verder.
die Nederlanders importeren we niet, mensen uit het buitenland wel. dus als daar problemen mee zijn moeten ze weer terug naar de fabriek
en dat kijken naar de oorzaken doen we al tientallen jaren, dat zet geen zoden aan de dijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Atje85 schreef:
alsof jij ooit een gesprek bent begonnen met zo iemand.

Ja, zo vaak, sterker: ik heb er tussen gewoond. en jij, lopen er in het gooi veel slecht-geďntegreerde buitenlanders rond?

en dat is de schuld van henzelf?

ja, want ik ken ook veel buitenlanders die wel goed integreren. 'toevallig' zijn dát allemaal Christenen of Taoisten.

wat jij doet is alleen maar proberen de gevolgen ervan te voorkomen,

fout, dat doe ik niet, dat doet de winkelier. die heeft een persoonlijk probleem en komt met een oplossing. En dat is zijn goed recht.

maar daar heb je dus geen ene flikker aan, als je niet naar de oorzaken kijkt. jij weet duidelijk niet hoe zo een integratiecursus in elkaar steekt.

die oorzaken zijn voor een winkelier dus helemaal niet van belang. en nou mag jij me vertellen hoe een integratie cursus in elkaar steekt, en probeer gelijk te verklaren waarom bv. Chinesen makkelijker integreren dan andere bevolkingsgroepen

er zijn ook voldoende problemen met nederlanders
jij kijkt meteen naar de afkomst van iemand als diegene problemen veroorzaakt, daarmee los je het probleem niet op. je moet naar de oorzaken kijken en naar wat ze waarom doen. zo kom je wat verder.
--------------------------------------------------------------------------------

die Nederlanders importeren we niet, mensen uit het buitenland wel. dus als daar problemen mee zijn moeten ze weer terug naar de fabriek
en dat kijken naar de oorzaken doen we al tientallen jaren, dat zet geen zoden aan de dijk.

Mooi, ik woon er ook tussen en hier zijn ze meestal wel goed geintegreerd, dus het is niet zo dat moslims niet kunnen integreren

Ja, laten we met zn allen onze eigen regels bepalen. Nee zo kom je tot een beter samenleving

Misschien niet van belang nee, maar als je zelf de dingen gaat bepalen zorgt dat niet voor een betere integratie, zo wordt je namelijk deels uit de maatschappij gehouden waardoor het nog moeilijker wordt om te integreren.

Waarom chinesen makkelijker integreren? Damn, met een beetje kennis+gebruik van je hersens zou je dat toch moeten kunnen bedenken...

De chinese cultuur etc. lijkt niet echt op die van ons maar het is een meer moderne samenleving dan de MEESTE islamitische landen. Daardoor is men wat meer gewend aan westerse dingen.
Dat is ook waarom bijv. Engelsen, Fransen, DUitsen, Spanjaarden, Jappaners over het algemeen beter kunnen integreren dan sommige moslims, want die zijn een heel ander levensstijl gewend.

Ha ha ha, grapjas beetje laag niveau he.
dan moest de overheid ze maar in de jaren 70 niet importeren toen het slecht ging met nederland en er dringen hulp nodig was om vuil werk op te knappen omdat de nederlanders zich daar te goed voor voelden! (jij voelt je nog steeds geweldig volgens mij)

als ik zeg dat je moet kijken naar de oorzaken, bedoel ik daarmee ook dat je moet AANPAKKEN!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
Mooi, ik woon er ook tussen en hier zijn ze meestal wel goed geintegreerd, dus het is niet zo dat moslims niet kunnen integreren

jouw beoordelingsvermogen is toch wel enigzins vertroebeld door je linkse ideologie

Ja, laten we met zn allen onze eigen regels bepalen. Nee zo kom je tot een beter samenleving

eigen regels? waar heb je het nou weer over

Misschien niet van belang nee, maar als je zelf de dingen gaat bepalen zorgt dat niet voor een betere integratie, zo wordt je namelijk deels uit de maatschappij gehouden waardoor het nog moeilijker wordt om te integreren.

ik denk dat redelijk Nederlands spreken binnen een jaar mogelijk is.

Waarom chinesen makkelijker integreren? Damn, met een beetje kennis+gebruik van je hersens zou je dat toch moeten kunnen bedenken...

De chinese cultuur etc. lijkt niet echt op die van ons maar het is een meer moderne samenleving dan de MEESTE islamitische landen. Daardoor is men wat meer gewend aan westerse dingen.
Dat is ook waarom bijv. Engelsen, Fransen, DUitsen, Spanjaarden, Jappaners over het algemeen beter kunnen integreren dan sommige moslims, want die zijn een heel ander levensstijl gewend.

China rijker dan de meeste islamitische landen? dat is sterk
BNP PP:
China: $2.330
Marokko: $3.090
Turkije: $4.113
Iran: $5.380
Irak: $3.413
Tunesië: $4.780
(bosatlas 96/97)
enkel Afghanistan en enkele Afrikaanse landen hebben een lager bnp pp

en levensstijl is zoiezo per land verschillend, kijk maar (goed)
naar België.

dan moest de overheid ze maar in de jaren 70 niet importeren toen het slecht ging met nederland en er dringen hulp nodig was om vuil werk op te knappen omdat de nederlanders zich daar te goed voor voelden! (jij voelt je nog steeds geweldig volgens mij)

gastarbeiders zijn voornamelijk in de jaren '60 geimporteerd toen het economisch goed ging en er een tekort ontstond aan vuilnismannen e.d. als het economisch minder gaar ga je natuurlijk geen goedkope buitenlandse arbeidskrachten binnenhalen en ja ik voel me nu geweldig, want jij lult jezelf zo vast op dit moment

als ik zeg dat je moet kijken naar de oorzaken, bedoel ik daarmee ook dat je moet AANPAKKEN!
tsja, dan maar LPF stemmen hč
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Atje85 schreef:

jouw beoordelingsvermogen is toch wel enigzins vertroebeld door je linkse ideologie

eigen regels? waar heb je het nou weer over

ik denk dat redelijk Nederlands spreken binnen een jaar mogelijk is.

China rijker dan de meeste islamitische landen? dat is sterk
BNP PP:
China: $2.330
Marokko: $3.090
Turkije: $4.113
Iran: $5.380
Irak: $3.413
Tunesië: $4.780
(bosatlas 96/97)
enkel Afghanistan en enkele Afrikaanse landen hebben een lager bnp pp

en levensstijl is zoiezo per land verschillend, kijk maar (goed)
naar België.

gastarbeiders zijn voornamelijk in de jaren '60 geimporteerd toen het economisch goed ging en er een tekort ontstond aan vuilnismannen e.d. als het economisch minder gaar ga je natuurlijk geen goedkope buitenlandse arbeidskrachten binnenhalen en ja ik voel me nu geweldig, want jij lult jezelf zo vast op dit moment

--------------------------------------------------------------------------------
tsja, dan maar LPF stemmen hč

1. doe normaal
2. dat die winkelier het recht heeft om zulke maatregelen te nemen, heeft ie kennelijk niet wettelijk blijkt nu dus
3. mogelijk mits ze daartoe de mogelijkheden krijgen, die zijn er nu niet genoeg. ik zeg dan ook, je moet naar de oorzaken kijken die aanpakken. niet achteraf op de gevolgen ingaan, schiet je (haast)nix mee op.
4. 96/97? whaha sorry maar dit is echt lachwekkend
alsof dat nog hetzelfde is en bovendien had ik het over de CULTUUR, niet over geld (en je kan moderner dan een ander land zijn met een lager BNP)
5. ik zei dat het meer op Nederland leek je kan zelf wel bedenken(hoop ik voor je) dat Belgische levensstijl/cultuur meer op de NLse lijkt dan bijv. de Turkse
6. bullllllllllshit kennelijk ben jij 1 van de weinige die dat denkt, het is nu toch wel algemeen bekend dat het de jaren 70 waren toen t slecht ging en er behoefte was aan goedkopeRE arbeidskrachten die het vuile werk op moesten knappen.
beetje rekensom helpt ook: jaren 70 tot nu is zo een 33 jaar, de meeste mensen die toen hierheen kwam waren rond de 20-25, dus nu rond de 55, en dat klopt als je kijkt naar de 1e generatie.
in jouw geval zijn ze 65-70, wat dus niet klopt

ja ach, ze hebben de laatste maanden wel érg veel aangepakt he
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:
1. doe normaal
2. dat die winkelier het recht heeft om zulke maatregelen te nemen, heeft ie kennelijk niet wettelijk blijkt nu dus

daarom moet de wet dan maar veranderd worden.

3. mogelijk mits ze daartoe de mogelijkheden krijgen, die zijn er nu niet genoeg. ik zeg dan ook, je moet naar de oorzaken kijken die aanpakken. niet achteraf op de gevolgen ingaan, schiet je (haast)nix mee op.

de mogelijkheden zijn er zat, er wordt alleen geen gebruik van gemaakt.

alsof dat nog hetzelfde is en bovendien had ik het over de CULTUUR, niet over geld (en je kan moderner dan een ander land zijn met een lager BNP)

96/97 is actueel genoeg, iig de verhoudingen. probeer je er maar uit te lullen, maar wat uit die landen komt zijn meestal de onderontwikkeltste mensen. en over cultuur zei je net zelf iets van: De chinese cultuur etc. lijkt niet echt op die van ons .

5. ik zei dat het meer op Nederland leek je kan zelf wel bedenken(hoop ik voor je) dat Belgische levensstijl/cultuur meer op de NLse lijkt dan bijv. de Turkse

istanbul verschilt niet zo veel van brussel, het grootste verschil is natuurlijk taal en architectuur. wat hierheen komt uit landen als turkije zijn de turkse familie flodders.

6. bullllllllllshit kennelijk ben jij 1 van de weinige die dat denkt, het is nu toch wel algemeen bekend dat het de jaren 70 waren toen t slecht ging en er behoefte was aan goedkopeRE arbeidskrachten die het vuile werk op moesten knappen.

argument berustend op valse autoriteit (algemeen bekend) toevallig had ik vorig jaar tentamens over dit onderwerp (een acht als cijfer ) . in de begin jaren zestig tot begin jaren zeventig kwamen veel gastarbeiders naar nederland (er was werk over). in de jaren zeventig begon het minder te gaan en stopte men de toestroom. (er was werk tekort). toen in 1975 suriname onafhankelijk werd kwamen vele duizenden surinamers Nederland binnengestroomd.
ik stel voor dat je er een geschiedenisboek bij pakt want je maakt jezelf echt belachelijk, en als ik de hele tijd les moet geven komen we ook niet toe aan de discussie

beetje rekensom helpt ook: jaren 70 tot nu is zo een 33 jaar, de meeste mensen die toen hierheen kwam waren rond de 20-25, dus nu rond de 55, en dat klopt als je kijkt naar de 1e generatie.

ja en mijn Turkse buurman van de eerste generatie waarnaast ik heb gewoond was in de zeventig, kom met bronnen, als je zo'n stelling deponeert.

inderdaad, totdat de vvd dacht bij nieuwe verkiezingen te kunnen winnen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:35
Atje85
Atje85 is offline
1. doe normaal

daarom moet de wet dan maar veranderd worden.
dan moet dan niet alleen voor asielzoekers gelden!

de mogelijkheden zijn er zat, er wordt alleen geen gebruik van gemaakt. er is niet genoeg capaciteit, daarom, waarom zoduen ze t anders niet doen

96/97 is actueel genoeg, iig de verhoudingen. probeer je er maar uit te lullen, maar wat uit die landen komt zijn meestal de onderontwikkeltste mensen. en over cultuur zei je net zelf iets van: De chinese cultuur etc. lijkt niet echt op die van ons .
niet actueel genoeg, zeker niet. ik reageer alleen op de meest recente cijfers, anders niet, want het is verleden tijd dan. klopt, meestal die daar in dat land geen toekomst zien en op zoek gaan naar een beter. klopt ook, maar de marokkaanse bijv. lijkt er VEEL minder op, dat is wat ik ebdoel

istanbul verschilt niet zo veel van brussel, het grootste verschil is natuurlijk taal en architectuur. wat hierheen komt uit landen als turkije zijn de turkse familie flodders. hahaha, om zulke onzin moet ik echt lachen

argument berustend op valse autoriteit (algemeen bekend) toevallig had ik vorig jaar tentamens over dit onderwerp (een acht als cijfer :cool . in de begin jaren zestig tot begin jaren zeventig kwamen veel gastarbeiders naar nederland (er was werk over). in de jaren zeventig begon het minder te gaan en stopte men de toestroom. (er was werk tekort). toen in 1975 suriname onafhankelijk werd kwamen vele duizenden surinamers Nederland binnengestroomd.
ik stel voor dat je er een geschiedenisboek bij pakt want je maakt jezelf echt belachelijk, en als ik de hele tijd les moet geven komen we ook niet toe aan de discussie
ik vorige week ngo een toets over gehad en wat jij zegt klopt. want 60 tot 70 toen KWAMEN ze. toen zag men hier dat ze goed werk verrichtten voor weinig geld. toen het in de jaren 70 slecht gign was er dus behoefte aan arbeidskrachten die goedkoper waren en t zelfde werk verrichtten. ga maar eens navragen en dan zul je horen(tenminste als je een goede docent hebt) dat de SOORT asielzoekers in de jaren 60-70 hele anderen waren dan die in de jaren 70 tot +- 75. (Maar ik denk niet dat je dat dan hier eerlijk komt vertellen trouwens)
dat van surinamers klopt ook.

ja en mijn Turkse buurman van de eerste generatie waarnaast ik heb gewoond was in de zeventig , kom met bronnen, als je zo'n stelling deponeert.
zoals ik al zei, vraag maar na

inderdaad, totdat de vvd dacht bij nieuwe verkiezingen te kunnen winnen.
nou wat hebben ze toch veeel gedaan zeg de vvd is gewoon dom bezig
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:

dat heb ik nooit gezegd, ik heb enkel gezegd dat ik vind dat de winkelier het recht heeft zijn zaak met zulke maatregelen te verdedigen, net als tegen scholieren.

er is niet genoeg capaciteit, daarom, waarom zoduen ze t anders niet doen

omdat de wil om het te doen er ook moet zijn.
zoals ik al zei, ik ken zat buitenlanders die het wel is gelukt en ook binnen afzienbare tijd.

niet actueel genoeg, zeker niet. ik reageer alleen op de meest recente cijfers, anders niet, want het is verleden tijd dan. klopt, meestal die daar in dat land geen toekomst zien en op zoek gaan naar een beter. klopt ook, maar de marokkaanse bijv. lijkt er VEEL minder op, dat is wat ik ebdoel

dat je de cijfers niet actueel genoeg vindt, komt enkel omdat je ermee werd uitgeluld. wees een vent en geef het toe

en de volgende stelling: de Chinese cultuur lijkt meer op de onze dan de Marokkaanse.even bekijken

godsdienst: nee, allemaal verschillend.

taal: nee, chinees lijkt totaal niet op nederlands, arabisch ook niet. maar wacht even, heel veel marokkanen spreken frans of spaans, de bovenklasse onderscheid zich er zelfs mee.

gemeenschappelijke geschiedenis: China niet, maar marokko wel, er zijn nl vele eeuwen handelsbetrekkingen en het is een kolonie van spanje en frankrijk geweest.

nou mooie stelling

hahaha, om zulke onzin moet ik echt lachen

doe dat maar, en vlucht van de werkelijkheid.

ik vorige week ngo een toets over gehad en wat jij zegt klopt. want 60 tot 70 toen KWAMEN ze. toen zag men hier dat ze goed werk verrichtten voor weinig geld. toen het in de jaren 70 slecht gign was er dus behoefte aan arbeidskrachten die goedkoper waren en t zelfde werk verrichtten.

als het slecht gaat met de economie van een land is er gebrek aan werkgelegenheid, en niet een overschot doe nou niet zo onnozel.

ga maar eens navragen en dan zul je horen(tenminste als je een goede docent hebt) dat de SOORT asielzoekers in de jaren 60-70 hele anderen waren dan die in de jaren 70 tot +- 75. (Maar ik denk niet dat je dat dan hier eerlijk komt vertellen trouwens)

een docent is geen goede bron, want die zijn allemaal lid van de linkse kerk. kheb bovendien zelf geschiedenis afgerond met een deelcertificaat.

jij komt met een stelling, kom dan ook met bronnen.

nou wat hebben ze toch veeel gedaan zeg de vvd is gewoon dom bezig [/B]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 08:36
waaromniet?
waaromniet? is offline
Onleesbare quotes zijn niet bevorderlijk, kunnen de heren het een beetje overzichtelijk houden? Verder gaan jullie NU on topic, anders is deze zo dicht.
Oud 08-01-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:
Onleesbare quotes zijn niet bevorderlijk, kunnen de heren het een beetje overzichtelijk houden? Verder gaan jullie NU on topic, anders is deze zo dicht.
en wat is er dan off-topic aan? we zijn een beetje van het onderwerp afgedwaald, maar het gaat nog altijd ergens over.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 23:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
en wat is er dan off-topic aan? we zijn een beetje van het onderwerp afgedwaald, maar het gaat nog altijd ergens over.
Je snapt toch zelf ook wel dat niemand zo in de discussie kan komen? Dat niemand zin heeft om al dat gezeik tussen jullie te gaan lezen? Blijf met argumenten praten over het onderwerp, en probeer niet al te ver af te dwalen... Dat lijkt me toch vrij normaal niet?
Oud 09-01-2003, 16:54
Atje85
Atje85 is offline
---
dat heb ik nooit gezegd, ik heb enkel gezegd dat ik vind dat de winkelier het recht heeft zijn zaak met zulke maatregelen te verdedigen, net als tegen scholieren.
Je kan beter investeren in dingen die ervoor zorgen dat zulke maatregelen niet nodig zijn. Anders wordt t straks wel leuk winkelen

er is niet genoeg capaciteit, daarom, waarom zoduen ze t anders niet doen
---
omdat de wil om het te doen er ook moet zijn.
zoals ik al zei, ik ken zat buitenlanders die het wel is gelukt en ook binnen afzienbare tijd.
Iedereen is anders, de wil zal er soms niet zijn nee, die moeten dan onder druk gezet worden door t wel te gaan volgen.
Hierbij kunnen we denken aan financiele sancties en als stok achter de deur, uitzetting. Overigens bestaan de inburgeringsCURSUSSEN pas sinds 1998

---
dat je de cijfers niet actueel genoeg vindt, komt enkel omdat je ermee werd uitgeluld. wees een vent en geef het toe
Haha, moet ik hier intrappen ofzo? Waarom denk je dat die cijfers elk jaar veranderd worden?

en de volgende stelling: de Chinese cultuur lijkt meer op de onze dan de Marokkaanse.even bekijken

godsdienst: nee, allemaal verschillend.

taal: nee, chinees lijkt totaal niet op nederlands, arabisch ook niet. maar wacht even, heel veel marokkanen spreken frans of spaans, de bovenklasse onderscheid zich er zelfs mee.

gemeenschappelijke geschiedenis: China niet, maar marokko wel, er zijn nl vele eeuwen handelsbetrekkingen en het is een kolonie van spanje en frankrijk geweest.

nou mooie stelling
Je vat de stelling niet. Ik probeer te zeggen dat sommige landen meer westers gericht zijn dan andere landen

ik vorige week nog een toets over gehad en wat jij zegt klopt. want 60 tot 70 toen KWAMEN ze. toen zag men hier dat ze goed werk verrichtten voor weinig geld. toen het in de jaren 70 slecht gign was er dus behoefte aan arbeidskrachten die goedkoper waren en t zelfde werk verrichtten.

als het slecht gaat met de economie van een land is er gebrek aan werkgelegenheid, en niet een overschot doe nou niet zo onnozel. Klopt, maar er is WEL behoefte aan GOEDKOPERE arbeidskrachten die HETZELFDE werk doen. Voordelen/nadelen afwegen en de uitkomst was toendertijd kennelijk dat ze nodig waren, want je kunt niet ontkennen dat ze nooit hiernaartoe gehaald zijn.

ga maar eens navragen en dan zul je horen(tenminste als je een goede docent hebt) dat de SOORT asielzoekers in de jaren 60-70 hele anderen waren dan die in de jaren 70 tot +- 75. (Maar ik denk niet dat je dat dan hier eerlijk komt vertellen trouwens)
---
een docent is geen goede bron, want die zijn allemaal lid van de linkse kerk. kheb bovendien zelf geschiedenis afgerond met een deelcertificaat. Dus niet betrouwbaar? Een examen is wel een goede bron? Die mensen die ze maken zijn niet links?

---
jij komt met een stelling, kom dan ook met bronnen.
stelling is geldig totdat het tegendeel bewezen wordt

nou wat hebben ze toch veeel gedaan zeg de vvd is gewoon dom bezig Eerst afkraken en dan reageren met een rolleye
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef:

---

Je kan beter investeren in dingen die ervoor zorgen dat zulke maatregelen niet nodig zijn. Anders wordt t straks wel leuk winkelen

ja meer cellen en een grote kattapult om ze terug te sturen

Iedereen is anders, de wil zal er soms niet zijn nee, die moeten dan onder druk gezet worden door t wel te gaan volgen.
Hierbij kunnen we denken aan financiele sancties en als stok achter de deur, uitzetting. Overigens bestaan de inburgeringsCURSUSSEN pas sinds 1998

of terugsturen. en je hebt geen inburgeringscursus nodig om in te burgeren

Haha, moet ik hier intrappen ofzo? Waarom denk je dat die cijfers elk jaar veranderd worden?

nee, je moet niet kinderachtig doen. triest

Je vat de stelling niet. Ik probeer te zeggen dat sommige landen meer westers gericht zijn dan andere landen

bedoel je daarmee handelsbetrekkingen of geografische ligging
je stelling verander je wel vaak

Klopt, maar er is WEL behoefte aan GOEDKOPERE arbeidskrachten die HETZELFDE werk doen. Voordelen/nadelen afwegen en de uitkomst was toendertijd kennelijk dat ze nodig waren, want je kunt niet ontkennen dat ze nooit hiernaartoe gehaald zijn.

op het moment dat er werkloosheid ontstaat neemt de prijs van arbeid af. goedkope arbeidskrachten uit het buitenland importeren is pure zelfmoord, daarmee vergroot je die werkloosheid. ik ontken niet dat die lui hiernaartoe zijn gehaald, maar het decennie waarin dit plaatsvond blijft 60-70. bovendien gaat het hier om een heel klein deel van wat er nu nog rondloopt. want het overgrote deel van de buitenlanders die hier rondlopen is pakweg de laatste 15 jaar Nederland binnen gekomen.

Dus niet betrouwbaar? Een examen is wel een goede bron? Die mensen die ze maken zijn niet links?

dat examen was enkel bedoeld om te illustreren dat ik enige kennis van zaken heb. en nee, boeken en ander lesmateriaal zijn over het algemeen een stuk objectiever dan leraren.

stelling is geldig totdat het tegendeel bewezen wordt

dit is geen geldig weerwoord te noemen tegen mijn argumenten

[/B]
en quote s wat beter, het is zo onduidelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten