Advertentie | |
|
![]() |
|
- donkerbruine glansbroek
- donker met lichtbruine blouse - ondergoed - glanspanty ![]() - zometeen donkerbruine puntlaarsjes - ketting met mn naam, ringen, roosjes in mn oren, blauw armbandje met bloemen (nieuw! ![]() haar opgestoken, mascara, eyeliner, oogschaduw, lipgloss)
|
Ninh:
- Nieuwe donkergrijze wollen Dolce & Gabbana met patroon pantaloni - Nieuwe zwarte lederen D&G riem (&) - Witte Dolce & Gabbana overhemd - Donkergrijze wollen '&' vest, die je normaliter onder een colbert aan hebt - Rood met wit gestreepte stropdas - Witte EA underwear t-shirt - Zwarte Boss boxers - Lange wollen Armani jas, even geleend van broer ![]() - Zwarte EA sokken - Zwarte leren Boss instappertjes - Zwarte leren Gianfranco Ferre petje - Kapsel: Messy up, met een bruin-blonde pluk aan de voorkant ![]() - Geurtje: Acqua di Gio Net thuus ![]() Laatst gewijzigd op 25-12-2002 om 20:44. |
![]() |
|
2e kerstdag
Donkerblauwe broek 7/8 - Benneton Lichtroze truitje met kraag - Esprit Donkerbruine laarzen Sieraden - zie gisteren Haar: Ik heb nu een klein staartje met de ene helft van mijn haar los met een glitterroos er in. (niet echt kerstig vandaag)
|
wit Pink Pony shirtje van RL
donkere vale spijkerbroek uitlopende pijpen Replay wit leren riempje roze leren puntlaarsjes Sacha grijs colbertje Gigue erover haar in staartje. schuine lok, luchtje Gucci van moederlief geleend, sieraden nog niet om morgen eindelijk kerst voorbij zeg... vind er niks aan ![]()
|
Verwijderd
|
Zwarte gebreide wollen wijde rok ( Episode)
Zwart raar bloes-truitje met een diep decolleté (H&M) Zwart kanten bh en string (H&M) Zwart topje met bloemetjes (H&M) Zwarte kanten panty (H&M) Fluwelen Mary Janes (Toko) Ring (Schaap Citroen juweliers als ik me niet vergis ![]() Oorbellen (Angelo) Haar in rommelig staartje (is nog nat) Geen make-up Luchtje (gucci rush2) |
![]() |
|
![]() |
Pffff ben net uit bed (ja schandalig he
![]() Heb aan: -witte kappa-trainingsbroek -geen sokken -witte schiesser strakke boxer -zwart G-star shirt -Zwart Energie vest eroverheen -pulsar titanium horloge(altijd om) -haar uit de plooi het zogenaamde ik-ben-net-wakker-en-mijn-haar-zit-heel-anders-dan-voor-het-slapen-kapsel -deo acqua di gio van giorgio armani -luchtje acqua di gio wederom van onze grote vriend george ![]() -rotte muizenlucht uit mijn mond van het nog niet tandengepoets hebben(en daar gaat NU verandering in komen)
|
![]() |
blauw/wit gestreepte spijkerbroek iets uitlopende pijpen Diesel
donkerblauw hemdje Esprit witte getailleerde blouse Benetton roze/wit gestreepte blouse RL -> kraag up en geknoopt donkerblauwe instappers TH Haar nog nat, roze kralenketting Eggplant, zilveren horloge Esprit, zilveren slavenarmband, zilveren oorbellen Esprit, bril op van Emporio Armani, luchtje Ralph. Net terug van familie, was wel gezellig ![]()
|
(Li)
Zo meteen weer diner dus ik zie er netjes uit ![]() Blauw getailleerd blousje D&G Roze strapless hempje Armani Rozige/grijzige gestreepte heupbroek D&G Zwarte puntige laarsjes Dr. Adams Haar in een staartje (aan rechterkant van m'n hoofd ![]() Felblauw ondergoed DKNY Zwarte sokjes ??? Accessoires: Gouden kettinkje Horloge DKNY Witte parelknopjes Zwart riempje Inwear Naturel make up |
![]() |
|
donkergroene ribbroek
zwart truitje met blauwgrijze doorzichtige mouwtjes met allerlei figuren enzow dr op... int midden van het truitje zitten touwtjes en daaronder dan ook weer diezelfde stof maar dan het bovenstuk nie doorzichtig ![]() zwart vest met felrode capuchon regenboog kniesokken zwart ondergoed och jah make up - uh mascara, eyeliner en paarsblauw kleurtje oogschaduw en haar - dr zitten een aantal blauwe plukken door heen en het zit in een hoge rare knot en dr vallen wat plukken uit enzow...
Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 21:30. |
![]() |
|
![]() |
kleding : lila wijduitlopende ribbroek, zwarte longsleeve, grijze bh + boxer, snoopy-sokken, kisten.
sieraden : kralenarmbandje dat ik van een vriendin heb gehad, 8 van roze dunne rubberen fluor-armbandjes, vlinderring, elfenring, plastic ring met roze vloeistof erin, kettinkje met sterretje. kapsel : 2 staartjes (paarse plukken vervangen door roze inmiddels), paarse haarband en goggles. make-up : ooglijntje, lichtblauwe eye-gloss, lila metallic lipstick. zo *pffff* ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |