Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 19:20
Nate
Nate is offline
Sorry, ik heb het persoonlijk niet zo op ongeschoren, zwetende mannen in roestig harnas en/of oude leren lappen. Ongewassen, na lange reisdagen door donkere mijnen en over sneeuwbergen. Nou ja, minstens tot de helft, dan

Anyway, ik geloof nooit dat zij hun zaakje netjes hebben bijgehouden, afgelopen 6 uur film Doe mij dan maar Galadriel, met Eowyn voor het vunzige element.
Oud 20-01-2003, 20:19
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Nate schreef:
Sorry, ik heb het persoonlijk niet zo op ongeschoren, zwetende mannen in roestig harnas en/of oude leren lappen. Ongewassen, na lange reisdagen door donkere mijnen en over sneeuwbergen. Nou ja, minstens tot de helft, dan
Komt nog eens bij dat de hele reis in de film veel korter lijkt; als ik me niet vergis zwierven ze iets van twee weken door Moria...
Oud 20-01-2003, 22:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Komt nog eens bij dat de hele reis in de film veel korter lijkt; als ik me niet vergis zwierven ze iets van twee weken door Moria...
idd, 2 weken zij liever dan ik in dat donkere gat
Oud 20-01-2003, 23:29
Nate
Nate is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Laat ze 't dan ook bij één donker gat houden

Of ga ik nou net iets te ver
Oud 21-01-2003, 07:41
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Nate schreef:

gheghe
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 07:42
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
ja ik vond ook dat het iddheel snel ging
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 07:42
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Qimm schreef:
maarik zou er best mét hunh willen zijn
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 07:46
Toet0r
Toet0r is offline
ben zondag voor de 3e keer naar TTT geweest en ik heb ff op de ongen van Legolas gelet in helmsdeep en ze zijn idd bruin jah
maar van dat touw bij gandalf heb ik niks gemerkt (heb ik ook opgelet) of was dat dat touwtje wat ie vasthielt tussen zn benen zeg maar (en nu dus niet doordenken ofzow)

k heb me dr trouwens wel aan geergerd dat er allemaal van die kindertjes onder de 10 waren enzow...t is een filmvoor 12 en ouder dus moeten ze zich daar ook ff aan houden vind ik

en t wasook irri dat dr deze keer geen pauze was...want ik moest zeiken en dan moe je dat een paar uur ophouden
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Laat ze 't dan ook bij één donker gat houden

Of ga ik nou net iets te ver

*heeft hele leuke verhalen gelezen over Legolas, Aragorn en Boromir in de mijnen van Moria *
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
maarik zou er best mét hunh willen zijn
LOL jaaaa!

Aragorn: "Who pinched my butt!"
Qimm: "It was Legolas "

*grin* Oh this is goooood stuff *
Oud 21-01-2003, 12:52
Nate
Nate is offline
Ik denk dat ik me subtiel doch zeer zeker voorlopig even terugtrek uit dit topic
Oud 21-01-2003, 14:13
T*
T* is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
ben zondag voor de 3e keer naar TTT geweest en ik heb ff op de ongen van Legolas gelet in helmsdeep en ze zijn idd bruin jah
haha cool.. ben ik toch niet helemaal gek..
volgens mij is de heer orlando bloom dus gewoon een keertje vergeten zijn lensjes in te doen

maar goed.. zegt ook alweer genoeg over waar ik op heb gelet gedurende de film.. hehe
Oud 21-01-2003, 18:42
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hahaha, dat zijn een ander soort Legolas-Aragorn fantasieen *had het meer over Legolas, Aragorn en een erg groot zacht bed*

Die met mij erbij is eigenlijk wel leuker natuurlijk
Jaja, ik snap dat je dat bedoelt, maar idd is ie met mij veel leuker. Ik bedoel, als Legolas een beetje gay is dan breekt hij toch echt mijn hart... Aragorn ook trouwens... Hoeveel mannen mag 1 vrouw hebben in LOTR?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Qimm schreef:
LOL jaaaa!

Aragorn: "Who pinched my butt!"
Qimm: "It was Legolas "

*grin* Oh this is goooood stuff *

leuk idee voor mn film diek met duits moet maken
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:49
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
T* schreef:
haha cool.. ben ik toch niet helemaal gek..
volgens mij is de heer orlando bloom dus gewoon een keertje vergeten zijn lensjes in te doen

maar goed.. zegt ook alweer genoeg over waar ik op heb gelet
gedurende de film.. hehe
sja...je moet er maar net aan denken dat je blauwe ogen moet hebben ipvbruine...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:

leuk idee voor mn film diek met duits moet maken
COPYRIGHT! © I'll sue you
Oud 21-01-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef:
Jaja, ik snap dat je dat bedoelt, maar idd is ie met mij veel leuker. Ik bedoel, als Legolas een beetje gay is dan breekt hij toch echt mijn hart... Aragorn ook trouwens... Hoeveel mannen mag 1 vrouw hebben in LOTR?
Mjah, zolang ze maar bi zijn vind ik alles best *heeft toch liever Orli dan Legolas en die valt iig op vrouwen*

En nu ff niet zeuren dat ik hem niet eens tegen zal komen irl he
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Ik denk dat ik me subtiel doch zeer zeker voorlopig even terugtrek uit dit topic
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 10:35
mvr
mvr is offline
het is onlangs trouwens bewezen dat rotsblokken WEL kunnen stuiteren! En ik kan het weten, want toen ik laatst op de set van LOTR was is het me duidelijk geworden!
oh, ja. ik ben cool!
Oud 22-01-2003, 11:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mvr schreef:
het is onlangs trouwens bewezen dat rotsblokken WEL kunnen stuiteren! En ik kan het weten, want toen ik laatst op de set van LOTR was is het me duidelijk geworden!
oh, ja. ik ben cool!
onlangs? deden rotsblokken dat ook niet gewoon in Roadrunner e.d. series
Oud 23-01-2003, 23:24
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Outtakes zijn onlangs vrijgegeven:

http://www.squidge.org/~praxisters/TBlotr.html
Oud 24-01-2003, 14:30
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Outtakes zijn onlangs vrijgegeven:

http://www.squidge.org/~praxisters/TBlotr.html
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:22
scala
scala is offline
Citaat:
mvr schreef:
En ik kan het weten, want toen ik laatst op de set van LOTR was is het me duidelijk geworden!
?? vertel!

btw dit topic is best wel een vreemde richting opgegaan

en nog even over dat verfilmen van boeken(copy&paste van een oud LOTR topic)
het zijn 2 hele verschillende vormen van een verhaal..en woorden zijn nou eenmaal niet hetzelfde als beelden en andersom. Beelden zijn veel globaler dan woorden. Woorden scheppen een beeld door je fantasie, je verbeeldingskracht. En externe beelden laten minder ruimte over voor beelden, interpretatie en fantasie. Dus in zekere zin, als je boeken verfilmd, valt het altijd tegen. Je moet die 2 dingen dus gewoon niet met elkaar vergelijken, je kan het hoogstens naast elkaar zetten en kijken wat jij het leukst vond of welke vorm je het beste vond o.i.d. (ik studeer woord&beeld )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:39
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Die is geweldig

Nee, wij zijn niet zo, wij vullen zelf bijna niks in (behalve dan bij dat elfs, die ondertiteling klopt natuurlijk van geen kanten. Aragorn: "Legolas, I want you right now in the backyard!" ). Wij zien gewoon alle blikken die ze elkaar toewerpen, alle opmerkingen die dubbelzinnig kunnen worden opgevat, alle waarschijnlijk-niet-zo-bedoelde hints naar de verscheidene gepassioneerde liefdesrelaties tussen de personages

LoL!!
*heeft eergister WEERAL gedroomd over een zoenende Legolas en Aragorn.. damn zeg hoe kom ik er toch op.. was wel erg nice tho*
Oud 24-01-2003, 19:44
Martijn
Martijn is offline
Ik ga vanavond voor de 2e keer naar The Two Towers
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
Ik ga vanavond voor de 2e keer naar The Two Towers
Ikke morgen hehehe... es even kijken of ik er nog meer leuke geintjes uit kan halen
Oud 25-01-2003, 10:48
Martijn
Martijn is offline
tjah ik heb eigenlijk weinig opgemerkt, die achtergrond met die ents vond ik eigenlijk ook wel meevallen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
LoL!!
*heeft eergister WEERAL gedroomd over een zoenende Legolas en Aragorn.. damn zeg hoe kom ik er toch op.. was wel erg nice tho*
Whehehehe, dat heb ik nog nooit gedroomd geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:25
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah, zolang ze maar bi zijn vind ik alles best *heeft toch liever Orli dan Legolas en die valt iig op vrouwen*

En nu ff niet zeuren dat ik hem niet eens tegen zal komen irl he
Nee lieve schat, dat doe ik nie hoor, ik hoop het zelf toch ook elke dag? Dat ik hem wel zal tegenkomen dus dan he? Ik heb bij de weg liever Legolas, zal wel komen doordat ik zelf donker haar heb, k heb ooit ergens gelezen dat je op het tegenovergestelde van jezelf valt. Qua uiterlijk hoop ik dan.

Ik heb trouwens op www.fantasyplanet.cz/lotr, een site die ut bij mij nie doet, maar op school lekkur wel, een plaatje gezien van Legolas en Haldir (if you know what I mean... *wink, wink*).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:10
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Whehehehe, dat heb ik nog nooit gedroomd geloof ik...
Njah ik heb dan ook een errug zieke geest
Oud 25-01-2003, 18:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bloem schreef:
Njah ik heb dan ook een errug zieke geest

*komt niet meer bij* vriendjus worden? Wil wel weten hoe ziek jouw geest is en die vergelijken met de onze. Dat wordt lollig
Oud 25-01-2003, 18:24
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qimm schreef:
*komt niet meer bij* vriendjus worden? Wil wel weten hoe ziek jouw geest is en die vergelijken met de onze. Dat wordt lollig
Bespeur ik hier enig sarcasme? Ik zeg niet dat jullie geen ziekere geest hebben dan ik trouwenz, want ik weet zeker dat het wel zo is.. wat ik hier allemaal lees af en toe
Oud 26-01-2003, 16:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bloem schreef:
Bespeur ik hier enig sarcasme? Ik zeg niet dat jullie geen ziekere geest hebben dan ik trouwenz, want ik weet zeker dat het wel zo is.. wat ik hier allemaal lees af en toe
nope, geen sarcasme hoor Dan stond er wel een mooie rolleyes bij. Nee zieke geesten zijn leuk, hoe meer hoe beter.

En ja, wij zijn behoorlijk ziek
Oud 26-01-2003, 17:55
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qimm schreef:
nope, geen sarcasme hoor Dan stond er wel een mooie rolleyes bij. Nee zieke geesten zijn leuk, hoe meer hoe beter.

En ja, wij zijn behoorlijk ziek

En voor de mensen die het hadden over de veranderende kleur ogen van onze lieve Legolas: (even ergens van een site geplukt)

I recently noticed a lot of people commenting on Orlando's eye color changing in TTT. When the Elves are more at ease their eyes are more blue, green, or purple and when they are angry or feel very intense they change to a darker color. Just thought people shound know so that they dont think that it was an error in the movie!
Oud 26-01-2003, 17:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bloem schreef:

En voor de mensen die het hadden over de veranderende kleur ogen van onze lieve Legolas: (even ergens van een site geplukt)

I recently noticed a lot of people commenting on Orlando's eye color changing in TTT. When the Elves are more at ease their eyes are more blue, green, or purple and when they are angry or feel very intense they change to a darker color. Just thought people shound know so that they dont think that it was an error in the movie!
heej dat wist ik niet... vaag en dan heb ik het boek nog wel gelezen, Oh bad Qimmie
Oud 26-01-2003, 18:15
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qimm schreef:
heej dat wist ik niet... vaag en dan heb ik het boek nog wel gelezen, Oh bad Qimmie
Wat je toch allemaal wel niet op s.com kan leren eh
Oud 26-01-2003, 19:33
Manus J. van Alles
Citaat:
bloem schreef:

Goh
Oud 26-01-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
Wheheheh, neej, wij hebben een bijzonder zieke geest... Maar das goed. Wil je ook lid worden van Evil Brains Anonymous? Da's speciaal voor mensen wiens geest vaak zieke dingen bedenken voor ze het zelf doorhebben
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:47
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wheheheh, neej, wij hebben een bijzonder zieke geest... Maar das goed. Wil je ook lid worden van Evil Brains Anonymous? Da's speciaal voor mensen wiens geest vaak zieke dingen bedenken voor ze het zelf doorhebben
Leuk volk om naast te zitten in de bios...
Oud 26-01-2003, 20:30
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Goh
Jah, sommige mensen, zoals ik, vinden dit Interessante Info.

@Morgan: Klinkt erg spannend, die E.B.A. Wat kost zo'n lidmaatschap?

Ow wat offtopic allemaal weer zeg heej...
Oud 26-01-2003, 20:51
Manus J. van Alles
Citaat:
bloem schreef:
Jah, sommige mensen, zoals ik, vinden dit Interessante Info.

Ik vond het ook interessant hoor, al kwam het misschien niet zo over

Stond idd niet in de boeken...
Oud 26-01-2003, 20:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vond het ook interessant hoor, al kwam het misschien niet zo over

Stond idd niet in de boeken...
dan ben ik toch niet zo blond als ik dacht

Oh en Bloem het lidmaatschap is voorals nog gratis
Oud 26-01-2003, 21:17
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qimm schreef:
dan ben ik toch niet zo blond als ik dacht

Oh en Bloem het lidmaatschap is voorals nog gratis
Ja ik heb het ook maar gecopy/past hoor, kweet niet of het zo is.. maar het zou wel zijn op zich.

En ik meld me bij deze aan!
Oud 27-01-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
Ja ik heb het ook maar gecopy/past hoor, kweet niet of het zo is.. maar het zou wel zijn op zich.

En ik meld me bij deze aan!
Ok, dan moet je het wel in je sig zetten!

Yay, al 6 leden ofzo... *telt* Qimm, Bluesummers, bloem, N00dles, ik... ok 5.

Justice, doe jij ook nog mee? En ja, wij zijn heel leuk volk om mee naar de bios te gaan
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:10
Nate
Nate is offline
Mag dit topic nu dicht?

Om erger te voorkomen, snap je

*brr*

*zet Love Hina aan*

Ahh..
Oud 27-01-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Mag dit topic nu dicht?

Om erger te voorkomen, snap je

*brr*

*zet Love Hina aan*

Ahh..
Nou zeg! *sgopt* Je bent gewoon jaloers en wil zelf ook in de EBA! Nou, dat mag hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nou zeg! *sgopt* Je bent gewoon jaloers en wil zelf ook in de EBA! Nou, dat mag hoor
moettie wel evil zijn hoor, of op zijn minst sickmindend!

hmm we're moving away from the topic here....
Oud 27-01-2003, 22:30
Nate
Nate is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nou zeg! *sgopt* Je bent gewoon jaloers en wil zelf ook in de EBA!
Heu-le-maal niet!

Citaat:
Nou, dat mag hoor
Fijn zo. Ik zal er eens over denken

Citaat:
moettie wel evil zijn hoor, of op zijn minst sickmindend!
Dat ben ik niet. Ik vind alles kawaii

Citaat:
hmm we're moving away from the topic here....
Echt waar? Sinds wanneer
Oud 28-01-2003, 12:16
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ok, dan moet je het wel in je sig zetten!

Satisfied?
Oud 28-01-2003, 15:25
Uice
Uice is offline
jullie evil en sick minded? phuh! *haalt neus op*
Reageren

Regels voor berichten