Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ben zondag voor de 3e keer naar TTT geweest en ik heb ff op de ongen van Legolas gelet in helmsdeep en ze zijn idd bruin jah
![]() ![]() maar van dat touw bij gandalf heb ik niks gemerkt (heb ik ook opgelet) of was dat dat touwtje wat ie vasthielt tussen zn benen zeg maar (en nu dus niet doordenken ofzow) k heb me dr trouwens wel aan geergerd dat er allemaal van die kindertjes onder de 10 waren enzow...t is een filmvoor 12 en ouder dus moeten ze zich daar ook ff aan houden vind ik en t wasook irri dat dr deze keer geen pauze was...want ik moest zeiken en dan moe je dat een paar uur ophouden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aragorn: "Who pinched my butt!" Qimm: "It was Legolas ![]() *grin* Oh this is goooood stuff ![]()
||
Citaat:
volgens mij is de heer orlando bloom dus gewoon een keertje vergeten zijn lensjes in te doen maar goed.. zegt ook alweer genoeg over waar ik op heb gelet gedurende de film.. hehe
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu ff niet zeuren dat ik hem niet eens tegen zal komen irl he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw dit topic is best wel een vreemde richting opgegaan ![]() en nog even over dat verfilmen van boeken(copy&paste van een oud LOTR topic) het zijn 2 hele verschillende vormen van een verhaal..en woorden zijn nou eenmaal niet hetzelfde als beelden en andersom. Beelden zijn veel globaler dan woorden. Woorden scheppen een beeld door je fantasie, je verbeeldingskracht. En externe beelden laten minder ruimte over voor beelden, interpretatie en fantasie. Dus in zekere zin, als je boeken verfilmd, valt het altijd tegen. Je moet die 2 dingen dus gewoon niet met elkaar vergelijken, je kan het hoogstens naast elkaar zetten en kijken wat jij het leukst vond of welke vorm je het beste vond o.i.d. (ik studeer woord&beeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
LoL!! *heeft eergister WEERAL gedroomd over een zoenende Legolas en Aragorn.. damn zeg hoe kom ik er toch op.. was wel erg nice tho* ![]()
||
Citaat:
Ik heb trouwens op www.fantasyplanet.cz/lotr, een site die ut bij mij nie doet, maar op school lekkur wel, een plaatje gezien van Legolas en Haldir (if you know what I mean... *wink, wink*). |
![]() |
||
Citaat:
*komt niet meer bij* vriendjus worden? Wil wel weten hoe ziek jouw geest is en die vergelijken met de onze. Dat wordt lollig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ja, wij zijn behoorlijk ziek ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En voor de mensen die het hadden over de veranderende kleur ogen van onze lieve Legolas: (even ergens van een site geplukt) I recently noticed a lot of people commenting on Orlando's eye color changing in TTT. When the Elves are more at ease their eyes are more blue, green, or purple and when they are angry or feel very intense they change to a darker color. Just thought people shound know so that they dont think that it was an error in the movie!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh en Bloem het lidmaatschap is voorals nog gratis ![]()
||
Citaat:
![]() En ik meld me bij deze aan! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yay, al 6 leden ofzo... *telt* Qimm, Bluesummers, bloem, N00dles, ik... ok 5. Justice, doe jij ook nog mee? En ja, wij zijn heel leuk volk om mee naar de bios te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm we're moving away from the topic here....
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|