Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik schoenen van 350 euro zou kopen, zou ik 4 maanden lang geen kledinggeld meer hebben. Mijn kleren: -coltrui van Vero Moda, €34.95 -broek van ???, €29.95 -BH van Hunkermöller, €19.95 -String van H&M, €2.50 -Sokken van H&M, €2,- -Haarelastiekje van H&M, €0.30 Totaal: €89,65 |
![]() |
|
ik denk dat ik zon beetje altijd 'gemiddelde' prijzen heb van de kleren die ik draag
sweater: Fl. 25,- t-shirt: Fl. 8,33 Broek: Fl. 69,95 sokken €2,33 ondegoed: € 4,17 schoenen: niet aan ![]() totaal € 53,37
|
![]() |
wijde broek:in de solden:euh,was iets van in de 40 euro,maar er was 30% op.
zwart truitje:heb ik gekocht met bon,dus zou het echt niet weten ![]() ![]() zwart met bloemetjes ding: ook in de solden ![]() sokken: ook in de solden ![]() zwarte beenwarmers:aha,8.75 (nee,niet in solden) overduidelijk cheap dus ![]() Altijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() naja ga maar www.gucci.com en alles wijst zich vanzelf, echt ze zijn zoooo mooi
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 11:48. |
![]() |
|
![]() |
ik draag vandaag niet zo bijster veel:
-rok +- 50,- -zwart truitje van de kruidvat (jaja) +- ???zal wel iets van 5 euro geweest zijn -onderbroek van de hema +-2.50 ofzo -bh , gratis (oude van m'n ma ![]() het duurste wat ik ooit gekocht heb was mijn jas, van 200 euro, hoger dan dat zal ik niet gaan denk ik...
|
![]() |
het is koud hier ik heb mijn jas aan
hele warme jas € 200,- og gear trui € 80,- karl kani broek € 75,- stacey adams schoenen € 110,- 2 paar puma sokken € ??? calvin klein boxer € 20,- nike trainingsbroek(koud he)€ 50,- johnny blaze shirt € 70,- TOTAAL: € 505,- WOJOW IK HEB EGT TE VEEL KLEREN AAN |
![]() |
|
grijze (zomer)broek van parachute stof ofzoiets. 18 euro
panty. 4 euro ofzo? zwarte sokken. 3 euro zwart ondergoed, samen 20 euro wit hemdje. 9 euro zit truitje met 3 kwart mouwen. 15 euro. armwarmers. 2 euro 71 euro? ![]() en ja, ik heb het heel erg koud ik maak ook wel dingen zelf dus 71 euro is redelijk duur voor mij.
Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 14:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en zelf ben ik ook een duur persoon kwa kleding ![]()
||
Citaat:
![]() ikke ehm... sokken van mn vader 2 euro? And1 basketbalschoenen 50 euro uitverkoop trainingsbroek nike (ja idd koud) 40 ofzo Karl Kani broek 80 Sir Benni Miles trui 95 fubu shirt 70 knake shirtje, 5 string Zara 3.90 Bh H&M 15 ong? totaal...*haat wiskunde* 360,90 euro! ![]() daar kan ik half Afrika van te eten geven... ![]() geen wonder dat ik nooit geld heb...
|
![]() |
Ummmmm es kijke
![]() String: 4,95 BH: 14,95 Cars Broek: 44,95 Spagheti-bandjes-topje: 9,95 Trui: 40, zoiets Sokken: 5 euro ofzow Schoenen: 79,95 Pffff 200 Euro ofzow? normaal ist ook zoiets.... valt wel mee dus
||
Citaat:
zwaar de phatte kledingsmaken hiero... goed bezig !!!
|||
![]() |
[QUOTE]Breg schreef:
[B]€ 350,- in de uitverkoop ![]() Als ik schoenen van 350 euro zou kopen, zou ik 4 maanden lang geen kledinggeld meer hebben.[QUOTE] Citaat:
Citaat:
![]() Ok ze zijn kwijlend mooi, maar geil ben ik er nog nooit van geworden.... ![]() Prada is indd veel mooier ![]() Enne mijne staan volgens mij niet op de site...maar hij is toch het bekijken waard...
Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 13:13. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
[SIZE=0,5]sorry, komt toch echt door die RL polo ![]()
|
Van boven naar beneden:
Lichte skitrui Lutha: van 200 voor 60 gulden ![]() Zwarte longsleeve met col van rucanor ofzo, 10 euro boxer, 3 euro ofzo? Ik koop dat spul nooit Spijkerbroek, ook zwaar afgeprijsd van 70 ofzo naar 15 gulden ![]() sokken, 5 gulden inclusief gaten Duurste artikel: Lowa wandelschoenen voor 130 euro. Maar daar loop ik dan 1 vol jaar op en nog de training voor de nijmeegse vierdaagse + vierdaagse zelf.
|
Euh... Denk denk...
Spijkerbroek (magnum): €50... Shirt (brunotti): €30... Vest (cecil): €40... Ondergoed (merkloos): €25... Sokken + panty(merkloos, toch wel...): €5... Schoenen (esprit): €80... Jas (protest): €120... --------------------- Is dus €350 Maar met mn jas+schoenen doe ik wel langer.... Is best wel netjes voor mij... Hou t normaal op van die strakke vestjes zeg maar... Ben normaal niet zo duur dus...
|
ehmmm *denkt heel hard na*
zwarte overseaz broek die koste me n spekjes dolfijn van 2,50 ![]() n zwart v-hals shirtje was 10 euro(omgerekend) n zwart net vestje van 7,50(omgerekend) n fleece vest an 30 pond ehmmm hoeveel is dah in euro's? 40 euro ofzo? zwarte string 1 euro(5 voor 5 euro) rooie bh van 4 euro das ehmm ff rekenen 65 euro netjes ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Lichtblauwe sweater-achtige capuchontrui G-Star (€80,-)
- Donkerblauwe spijkerbroek met iets wijduitlopende pijpen en een groenige wassing Diesel (€110,-) - Donkerblauw "versleten"spijkerjackje Only (€70,-) - Zwarte leren puntlaarsjes (€90,-) - Zwart kanten lingeriesetje (€30,-) - Pantykousjes (€4,-) - Zwart hempje H&M (€15,-) Totaal: €399,- |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-01-2003 om 15:35. |
![]() |
|
|
![]() |