![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||||
Citaat:
Probleem kan alleen zijn op sommige vlakken er geen verschil in geslacht hoeft te zijn. Ik kan tegen een vriend zeggen: ‘laat mij dat maar even doen’ en ik kan tegen jou zeggen: ‘laat mij dat maar even doen.’ Hoeft in feite geen verschil in te zitten, aangezien ik jullie beiden hulp wil aanbieden. Probleem is volgens mij, iets wat je zelf ook al aangekaard hebt, dat de stigmatisering behoorlijk in leven wordt gehouden door clips op TMF (een dikke, afstotelijke neger met gouden ketting met twee wulpse schoolmeisjes op schoot, bling, bling; money ain’t a thing!) en in films waarin Bruce Willis nog steeds de slechte vader en superheld is. Nu meng ik me niet zoveel onder 14 jarige meisjes, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor hun de gewoonte is te vallen op de jongen met auto, met geld en stoere vriendjes. Citaat:
Al heb ik daar zelf denk ik niet zoveel last van, tenzij ik verliefd zou zijn op het desbetreffende meisje. Als het meisje een vriendin van een vriend van me zou zijn, zou het waarschijnlijk ook weer iets anders worden. Of het negatief ten opzichte van het meisje is bedoeld weet ik niet, ik denk zelf van niet. Die zal zich waarschijnlijk zelf ook wel kunnen redden, maar aangezien het gros van de jongens uitgaat om te ‘jagen’ hoef je ze natuurlijk niet aan te moedigen door ze te laten constateren dat het meisje niet zoent met een jongen uit de groep, knap is, zich goed kleedt en de jongens waarbij ze staat maar een stelletje sjappies zijn. Klopt, klinkt en is erg kortzichtig maar ik denk wel dat het zo in elkaar steekt. Citaat:
Als ik alleen met m’n vriendin naar voetbal zou gaan, zou het natuurlijk geen probleem zijn. Voetbal is voor mij alleen een ruimer begrip dan anderhalf uur kijken naar elf overbetaalde, luie parasieten die jouw voetbalclub niet als eindstation zien maar gewoon als ‘tussenstapje’. Citaat:
Al denk ik dat de geestelijke bagage voornamelijk wordt gevormd door de opvoeding en gebeurtenissen in je leven. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |