Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 18:55
sublime
sublime is offline
heb net gekeken (op video dus ) en vond t wel een leuke aflevering. ik vind jongetje zo schattig, met die koffer vol barbies

ik weet alleen niet wat ik nou van die amy vind, t ene moment lijkt ze gewoon leuk en tandere moment is ze zo'n miepje..
Advertentie
Oud 29-01-2003, 19:07
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
heb net gekeken (op video dus ) en vond t wel een leuke aflevering. ik vind jongetje zo schattig, met die koffer vol barbies

ik weet alleen niet wat ik nou van die amy vind, t ene moment lijkt ze gewoon leuk en tandere moment is ze zo'n miepje..

waarom is ze dan een miepje?
Oud 29-01-2003, 19:13
Talon
Talon is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
hoe wist je dat
niet eerlijk, jij weet ook echt ALLES!

tis een gave
Oud 29-01-2003, 19:26
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:
waarom is ze dan een miepje?
gewoon hoe ze soms reageert... net zoals vorige week toen die vriendinnen van dr zo kut deden en nu ook weer met die broer; ik had m een klap gegeven echt waar... > ik weet niet kan het niet goed uitleggen, maar vind dat r soms nogal weinig van r uitgaat...
Oud 29-01-2003, 19:31
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
gewoon hoe ze soms reageert... net zoals vorige week toen die vriendinnen van dr zo kut deden en nu ook weer met die broer; ik had m een klap gegeven echt waar... > ik weet niet kan het niet goed uitleggen, maar vind dat r soms nogal weinig van r uitgaat...
hm een beetje een simpel meisje dat voor de buitenwereld gewoon erg braaf en meegaand moet zijn, omdat men dat verwacht
Oud 29-01-2003, 19:37
purplerose
purplerose is offline
Ik vind het maar een irritante serie veel te dramatisch en veel te amerikaans arg heel erg
Oud 29-01-2003, 19:43
Talon
Talon is offline
Citaat:
purplerose schreef:
Ik vind het maar een irritante serie veel te dramatisch en veel te amerikaans arg heel erg
tssk, scheer je weg
Oud 04-02-2003, 07:27
Talon
Talon is offline
up

het is dinsdag
Oud 04-02-2003, 12:17
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef:
up

het is dinsdag

YEEESSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* ook maar weer is een berichtje hier zetten *
Oud 04-02-2003, 12:21
Verwijderd
*zingt een liedje*

Oh, ik heb er best zin in vanavond
Oud 04-02-2003, 16:52
martijn1985
martijn1985 is offline
Wie durft er op in te zetten dat Ephram (of hoe heet ie?) en Amy voor het einde van het eerste seizoen 'iets' hebben?
Oud 04-02-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
Wie durft er op in te zetten dat Ephram (of hoe heet ie?) en Amy voor het einde van het eerste seizoen 'iets' hebben?
Mja, ik weet het niet... Ik denk juist dat ze goede vrienden worden en dat Ephrams vader (hoe heet hij ook weer ) toezegt eens naar Collin te kijken...
Oud 04-02-2003, 17:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik denk idd dat Ephram en Amy goede vrienden worden. Dan voelt Ephram zich schuldig en verteld ie dat hij nooit echt gevraagd heeft of zijn vader Colin wil opereren. Krijgen ze natuurlijk weer ruzie...drama, drama, drama. NOu, uiteindelijk is Amy natuurlijk toch blij en word Colin idd geopereerd en komt uit zijn coma.
Dan heb je de situatie dat Colin weer bij Amy is, en dat Ephram weer alleen is. MAar Amy is eigenlijk meer voor Ephram gaan voelen dan voor Colin en daardoor komen daar ook weer allemaal complicaties uit voort.

Nou, zo denk ik dat het gaat lopen . Als het straks nog waar is ook ga ik stoppen met mijn opleiding en ga ik Jomanda worden
Oud 04-02-2003, 17:20
scala
scala is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Nou, zo denk ik dat het gaat lopen . Als het straks nog waar is ook ga ik stoppen met mijn opleiding en ga ik Jomanda worden
ghehe succes d'rmee
Oud 04-02-2003, 17:31
Shibby
Shibby is offline
Over 2 afleveringen zoenen ze schat ik En dan gaat die vader vast Colin opereren

Ik heb zo'n gevoel
Oud 04-02-2003, 17:55
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Over 2 afleveringen zoenen ze schat ik En dan gaat die vader vast Colin opereren

Ik heb zo'n gevoel
als hij slim is laat hij colin gewoon lekker liggen....
maar hij is vast erg lief en heeft schuldgevoel enzo.. dus waarschijnlijk loopt hij dr weer mis
Oud 04-02-2003, 17:56
Talon
Talon is offline
ik denk dat zijn zusje trouwens eerder die magella (ofzo) zoent dan hij amy
Oud 04-02-2003, 18:49
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik denk dat zijn zusje trouwens eerder die magella (ofzo) zoent dan hij amy
NOuw, dat word me wat zeg. hahaha, ik ben trouwens wel benieuwd of ze weer met de poppen gaan spelen
Oud 04-02-2003, 19:01
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
ik denk idd dat Ephram en Amy goede vrienden worden. Dan voelt Ephram zich schuldig en verteld ie dat hij nooit echt gevraagd heeft of zijn vader Colin wil opereren. Krijgen ze natuurlijk weer ruzie...drama, drama, drama. NOu, uiteindelijk is Amy natuurlijk toch blij en word Colin idd geopereerd en komt uit zijn coma.
Dan heb je de situatie dat Colin weer bij Amy is, en dat Ephram weer alleen is. MAar Amy is eigenlijk meer voor Ephram gaan voelen dan voor Colin en daardoor komen daar ook weer allemaal complicaties uit voort.

Offtopic: Jomanda? Das die met die blauwe jurk en dat microfoontje. Zo is ze geboren of zo is ze uit een UFO gelazerd

Mja...dat zou op zich ook nog best wel eens kunnen...vind ik idd ook wel logisch klinken...
Oud 04-02-2003, 19:45
Verwijderd
D'r is hier storing Ik zie geen fuck meer

*huilt*
Oud 04-02-2003, 19:50
Verwijderd
Boooeeehhooeeehooeee...
Jullie zitten lekker allemaal te kijken en hier heb ik helemaal geen tv meer door de sneeuw ofzo *huilt*

Ik wil straks wel weten wat er allemaal gebeurd is!
Oud 04-02-2003, 20:52
Talon
Talon is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Boooeeehhooeeehooeee...
Jullie zitten lekker allemaal te kijken en hier heb ik helemaal geen tv meer door de sneeuw ofzo *huilt*

Ik wil straks wel weten wat er allemaal gebeurd is!
ik heb het opgenomen
kom je kijken?
Oud 04-02-2003, 21:07
Shibby
Shibby is offline
Het is echt hoor! ze gaan zoenen... ik voel het gewoon! Anders blijft het ook niet spannend he. Ze moet kiezen tussen Colin en Ephram natuurlijk.
Oud 04-02-2003, 21:11
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Het is echt hoor! ze gaan zoenen... ik voel het gewoon! Anders blijft het ook niet spannend he. Ze moet kiezen tussen Colin en Ephram natuurlijk.
mjah
ik denk dat ze beter voor colin kan kiezen... want ephie ( ) das echt een watje hoor...
en zoals ie tegen paps doet... *foei*
Oud 04-02-2003, 21:17
Shibby
Shibby is offline
Je kent die Colin toch niet, of wel soms ?

*ja stiekem ken ik hm heeel goed*
Oud 04-02-2003, 21:20
Talon
Talon is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Je kent die Colin toch niet, of wel soms ?

*ja stiekem ken ik hm heeel goed*
nee, waarschijnlijk is het een etter net als amy's broer..
Oud 04-02-2003, 21:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
ahhh nee. Ik moest gewoon huilen toen ze er achter kwamen dat het reservaat helemaal verneukt was . En omdat ik toch al bezig was begon ik maar weer toen ze afscheid van het hertje moesten nemen.

Het was een beetje alsof het zijn moeder was hè. Dat was een beetje de achterliggende gedachte volgens mij.

Sow, dat stukje dat Ephram kwam vertellen dat ie gelogen had was ook wel heftig. Ze deed ook echt zo van; moet ik je nou haten of blij zijn!!!
Oud 04-02-2003, 22:48
sublime
sublime is offline
vond het een intelligente aflevering; zaten allemaal vragen over leven en dood etc in verstopt > zusje was weer top > ik ben fan van delia

en wat ik ook grappig vond, in het 2de reclameblok was een reclame van fisherman's friend, met die jongen die ging huilen om zn kat en na de reclame ging ephram huilen met zn hertje > maar twas wel schattig dat ie toen zo zn vader ging omhelzen en ook wat ie tegen t hertje zei...

vond het een leuke aflevering
Oud 05-02-2003, 08:36
Verwijderd
Ik heb toevallig genoeg alleen het einde gezien, daarvoor was alles weggevallen dus... Ik heb het dus toch nog een beetje kunnen volgen, gelukkig!
Oud 05-02-2003, 15:10
martijn1985
martijn1985 is offline
Mja....wel aardige aflevering...

maar waarom nou steeds dat gedoe over god? Ik kreeg het gevoel alsof ze aan het preken waren. Dat vond ik minpuntje.

Ephram is idd wel erg grof tegen pa af en toe....zo doe je toch niet?
Oud 05-02-2003, 15:42
sublime
sublime is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

maar waarom nou steeds dat gedoe over god? Ik kreeg het gevoel alsof ze aan het preken waren. Dat vond ik minpuntje.

hangt ervan af hoe je er tegenaan kijkt, als je het in een groter kader plaatst heb je daar minder last van (dus als je het gewoon ziet als een benadering van levensvragen zondr dit, ondanks wat gezegd wordt, automatisch aan god te koppelen..)
Oud 05-02-2003, 18:39
Verwijderd
ik vind de serie steeds meer op 7th heaven lijken al vond ik die serie ook wel alleen irriteerde me altijd zo erg aan die ouders en hier irriteer ik me nog nergens aan......

die Delia lijkt trouwens ook wel beetje op die kleine van 7th heaven.......
Oud 05-02-2003, 18:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Magicgirl schreef:
die Delia lijkt trouwens ook wel beetje op die kleine van 7th heaven.......
Ruthie Camden !!
We hebben het er nog over gehad bij een van de eerste posts
Oud 05-02-2003, 19:41
Talon
Talon is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Mja....wel aardige aflevering...

Ephram is idd wel erg grof tegen pa af en toe....zo doe je toch niet?
ik kan het wel begrijpen dat iemand grof is tegen zijn pa
maar niet om de redenen van ephhie
Oud 06-02-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb toevallig genoeg alleen het einde gezien, daarvoor was alles weggevallen dus... Ik heb het dus toch nog een beetje kunnen volgen, gelukkig!
Dan heb je nog meer pech gehad dan mij.. bij mij was bijna elke zender weggevallen, maar alleen van kwart voor negen tot iets na negen uur ofzo..

En daarom vroeg ik me af wat er nou precies aan de hand was met Dr. Abbott en dat krantje en waarom hij al die andere krantjes opgekocht had ofzo?
Oud 06-02-2003, 14:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Dan heb je nog meer pech gehad dan mij.. bij mij was bijna elke zender weggevallen, maar alleen van kwart voor negen tot iets na negen uur ofzo..

En daarom vroeg ik me af wat er nou precies aan de hand was met Dr. Abbott en dat krantje en waarom hij al die andere krantjes opgekocht had ofzo?
Hij had een brief gekregen waarin stond dat hij een prijs gewonnen had, omdat ie zo'n goeie praktijk had en een betrouwbare huisarts was. Dat zou in de plaatselijke krant komen, maar op de dag dat het uit zou komen was de Pa van Ephram (weet even niet meer hoe die heet ) samen met Ephram weg, omdat ze dat hertje terug gingen brengen in het bos.
Dat vond Dr Abbot helemaal niet cool, toen ie dat hoorde want hij wilde heel graag dat Ephram zijn Pa het zou lezen, om hem lekker jaloers te maken. Vandaar dat ie alle kranten had gekocht en ging dumpen zodat het artikel de volgende dag geplaatsd zou worden. MAar ja.....ik weet niet of je dat gezien had, maar Ephram zei later tegen Dr Abbot dat zijn vader die krant toch niet las
Oud 06-02-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
Hij had een brief gekregen waarin stond dat hij een prijs gewonnen had, omdat ie zo'n goeie praktijk had en een betrouwbare huisarts was. Dat zou in de plaatselijke krant komen, maar op de dag dat het uit zou komen was de Pa van Ephram (weet even niet meer hoe die heet ) samen met Ephram weg, omdat ze dat hertje terug gingen brengen in het bos.
Dat vond Dr Abbot helemaal niet cool, toen ie dat hoorde want hij wilde heel graag dat Ephram zijn Pa het zou lezen, om hem lekker jaloers te maken. Vandaar dat ie alle kranten had gekocht en ging dumpen zodat het artikel de volgende dag geplaatsd zou worden. MAar ja.....ik weet niet of je dat gezien had, maar Ephram zei later tegen Dr Abbot dat zijn vader die krant toch niet las
dank! nu snap ik het Ik had zo half gezien dat dr. abbott samen met Amy met stapels kranten bezig was, en daarna ook dat Ephram zei dat zijn vader die krant niet las, maar het verband daartussen kon ik niet leggen dus
Oud 07-02-2003, 17:12
dj-tiesto
dj-tiesto is offline
ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien en ben FAN.... word goed geacteerd... HOOP DAT HET WAT WORD TUSSEN de pupers!!!!!! vette 9!!!!
Oud 11-02-2003, 07:59
Talon
Talon is offline
wat voor dag is het vandaag?
Oud 11-02-2003, 12:26
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Talon schreef:
geen idee.
Oud 11-02-2003, 12:59
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
geen idee.
Oud 11-02-2003, 13:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef:
morgen is mijn zusje jarig, en vrijdag valentijn, maar wat voor dag het vandaag is........ik zou het niet weten!
Komt er wat leuks op tv dan????
Oud 11-02-2003, 14:47
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
morgen is mijn zusje jarig, en vrijdag valentijn, maar wat voor dag het vandaag is........ik zou het niet weten!
Komt er wat leuks op tv dan????
nee...

... iets fantastisch
Oud 11-02-2003, 16:57
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Talon schreef:
DE dag
Oud 11-02-2003, 17:04
Talon
Talon is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
DE dag
kijk, hij weet het
Oud 11-02-2003, 19:03
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Talon schreef:
kijk, hij weet het

*trots*
Oud 11-02-2003, 19:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
op de reclame zag het er best dramatisch uit

ik ben benieuwd!!!! ohhh, reclame.........nog even en het begind
Oud 11-02-2003, 21:18
G.T.C.
G.T.C. is offline
Nou, ik vond het inderdaad best wel een heftige aflevering!!!
Ik dacht trouwens dat ie Colin wel wou opereren, maar ja......later in de aflevering heeft ie het zelff gezegd dat hij het niet wou doen, en dat het niet de ouders waren die het niet wilde.

En dat met Delia vond ik echt zo erg. Maarja, ik zou ook niet weten wat ik zou doen, als ik de ouders van dat jongetje was. Lijkt me best wel ingewikkeld allemaal

Maar het was wel weer een ssuuuuupppeeer aflevering.!!!!!!!

Ik haat alleen series. Nou, was het net weer spannend en dan is het weer afgelopen
Oud 11-02-2003, 21:24
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Nou, ik vond het inderdaad best wel een heftige aflevering!!!
Ik dacht trouwens dat ie Colin wel wou opereren, maar ja......later in de aflevering heeft ie het zelff gezegd dat hij het niet wou doen, en dat het niet de ouders waren die het niet wilde.

En dat met Delia vond ik echt zo erg. Maarja, ik zou ook niet weten wat ik zou doen, als ik de ouders van dat jongetje was. Lijkt me best wel ingewikkeld allemaal

Maar het was wel weer een ssuuuuupppeeer aflevering.!!!!!!!

Ik haat alleen series. Nou, was het net weer spannend en dan is het weer afgelopen
hm.. ik had wel verwacht dat hij het niet zou doen..
ik denk dat hij bang is dat hij het een beetje verleerd is, en de routine kwijt is.. ofzo..
en hij wil niet blunderen omdat hij nu zo dicht bij de patient staat enzo..

die magella lijkt me ook niet echt een prettig leven te hebben..
heeft hij nu 2 geslachtsdelen ofzo?
hoezo de ultieme zelfbevrediging?
Oud 12-02-2003, 10:56
Verwijderd
ohh ik heb het gister eindelijk voor het eerst gezien..

ben nu al verslaafd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten