Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb hem ook ingevuld:
Leefbaar nederland kwam er voor mij op 1 uit!?!?!?! IK ZAL WAARSCHIJNLIJK OP CDA STEMMEM. MISSCHIEN OP VVD VANWEGE HET STERKE ECONOMISCHE BELEID DAT ZE VOEREN. DE SP WIL 71% BELASTING GAAN HEFFEN VOOR DE HOGERE INKOMENS?!?!?!?!? DIE SP IS ECHT ZIEK!!! JE WERKT JE HET LAZERUS OM VERVOLGENS 71% WEG TE GEVEN?!?!?! WAT WEET DE SP NOU VAN ECONOMIE AF?????? ZE WETEN HOE ZE HET GELD MOETEN UITGEVEN AAN DE SOCIALE ZEKERHEID, DAT IS NIE ZO MOEILIJK, DAT KAN IEDERE SIMPELE ZIEL |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het elftal waar ik weer in zat bestond altijd uit ook de kinderen een klas lager, ik was namelijk van hun leeftijd. Ook daar waren het vooral mensen welk elk dubbeltje moesten omdraaien om die school te kunnen betalen. Maar ik denk wel dat het over het algemeen zal kloppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ooit uirgerekend wat je daadwerkelijk betaald na al de aftrekposten (wat rijkeren mensen vaak veel hebben) en de heffingskorting? Het is niet zo dat je 72% over je daadwerkelijke inkomen betaald. Ik heb het laatst voor precies de grens uitgerekend, ik zal even kijken of ik het papiertje met die berekening nog kan vinden dan post ik dat hier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probleempje met je capslock? Wat de sp van economie af weet? Een factortje 12998 van wat jij weet? En over dat "71 % weg geven" , dat is natuurlijk volstrekte onzin. (je vergeet dat we te maken hebben met inkomensschijven, wat je d'r voor terugkrijgt, waarmee de opleiding die jij hebt gedaan om een baan met zo'n inkomen te krijgen van betaald is, waar de infratstructuur die voor elk bedrijf zo belangrijk is van betaald is..etc..etc..) Maar ik geloof niet dat dit de plaats is om weer een discussie te beginnen. |
![]() |
|
Ik heb hem al een keer eerder gedaan.
Op 1 GroenLinks en op 2 met bijna net zoveel de SP Volgens mij had ik als laatste LPF & VVD. Op school hebben wij met heel de klas ook een soort stemwijzer gedaan (de uitkomst zou zeggen of je links of rechts was). Het minimum aantal punten was 16 (heel erg rechts), het maximum 48 (heel erg links). Ik had er 47. Kotm wel overeen met mijn uitslag van www.stemwijzer.nl dus. |
![]() |
|
Laten we dan ook meteen allemaal vrijwilligerswerk gaan doen... dan hebben we nix en hoeven we het ook niet meer af te geven... dan wordt iedereen gelijk...
![]() madmax heeft gelijk! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
LN, VVD en LPF zijn gelijk bij mij.
Overigens ben ik het met sommige punten niet eens met deze partijen. Die strenge bezuiniging op onderwijs vind ik belachelijk. In de afgelopen coalitie werd evenveel uitgegeven aan onderwijs als in 1988 (als ik het nu goed zeg...). Daarin heeft D66 een goed punt, maar zij hebben verder niet echt een mening en hun belangrijkste punten van aandacht gingen vooral uit naar referenda's en inspraak van burgers, en sinds kort het onderwijs. Beetje jammer naar mijn mening, want de Graaff is best een goede politicus maar ze breien al jaren door op hetzelfde actiepunt. |
![]() |
|
Het is jammer dat dieren niet mee mogen stemmen.
kijk eens op www.proefdiervrij.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch vind ik dat je als politieke partij aan de macht komt bepaalde dingen gewoon niet mag verbieden. Ook niet het prive-onderwijs, dat vind ik ik zo lijken op je idealen opdringen aan de maatschappij verpakt in het jasje van gelijkheid. Overigens onder de naam van zus Pieta gepost? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gefeliciteerd met je eerste post ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 |