Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maypole is echt de beste hc band van nederland, zonder twijfel check www.maypolehardcore.com (under construction)
voor speedcore chech je gutfuck.iskut.nl
||
Citaat:
![]() gutfuck? de site is gaar |
![]() |
||
Citaat:
Je moet een keer op soulseek gaan dan wil ik ff Arab On Radar van je downloaden want ik kon er maar twee nummers van vinden en ik ken ze redelijk lang al.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(let op: ik zeg niet dat ik alles mooi vind: vind The Violet Burning wel okey even als Luna Halo. DC Talk heel erg soms evenals Toby Mac. Rebecca niet, en die andere ook niet) |
![]() |
||
Citaat:
maar gruvis malt heb ik al gemeld hierboven.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Five Iron Frenzy , band die ondertussen al 6 albums heeft gemaakt en lekkere Ska muziek maakt. In Amsterdam kun je een cd van ze kopen bij Fame, maar verder nog nergens cd's van ze tegen gekomen.
Als je wat van ze wilt horen dan raad ik de volgende nummers aan: -Five Iron Frenzy - Ugly day -Five Iron Frenzy - Superpowers -Five Iron Frenzy - One girl army Ik zou het wel leuk vinden als iemand ff een reactie geeft wat ie van de muziek vindt en/of iemand deze band al kende.
||
Citaat:
eh, ja ook iemand in de VS die me deze band aan heeft geraden. Wel vrij cool, apart ook best wel. Ik heb nog een live cd van ze, interesse daarvoor?
|
violent femmes (soort amerikaanse folk, te grappig
![]() lemonheads phantom limbs ( kruising tussen NIN & MSI ) mindless self indulgence ( happy industrial ![]() laruku ( japanse muziek ![]() the cranes ( vrouwelijke Cure ) howie day ( gitaarventje) carter usm ( new wave/punk ) the jesus and mary chain ( soort rock'n'roll punk) mother tongue ( soort harde RHCP erg cool ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hanin Elias (Digital Hardcore) - Is morgen een feestje van in Alkmaar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik zag dat je me toegevoegd had, ff je profiel gechekt. spreek je binnenkort op MSN. laterz!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Next Waste Dimension, kent iemand ze?? Ze zijn echt vet, kijk ff op de website:
www.nextwastedimension.com bij mp3.com kun je ook paar nummers downloaden Daag *zwaai* Marleen |
![]() |
|
Sugarcult (beetje pop/punkig)
ex-girl (japanse manga meisjes) The Kooks (rielekste rock) Presto (australische rockband, waarvan ik nie eens weet of ze nog bestaan) Ben Lee (Australisch menneke met gitaar.) Eve6 (Cali. Punk/pop) Oysterhead (nieuwe band met Les Claypool en Stewart Copeland) Richard Cheese (ontzettend foute maar leuke cover versies van rock nummers) Bicycle thief (rustig gitaar geplingel) Thelonious Monster (Rock.) Bis (electro pop punk, en waarschijnlijk wel bekend) Luscious Jackson (vage meidenband en ook wel bekend) Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 20:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
Darwin (Hardcore/Metalcore) (weet niet)
Abuse & Neglect (Metalcore) (www.abuse.tk) Ill11! (Punk-?) (www.ill11.tk) Beerstain (Punkrock) (www.beerstain.tk
||
Citaat:
aan mij droegen ze het nummer 'fool' op...maar of ik er nou zo blij mee ben! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb je in ieder geval vast wel een keer voorbij zien lopen want ik was van 17:30 tot 03:30 in NL3 (een vriend had draaidienst) ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"doe elke dag iets wat je nog nooit eerder hebt gedaan" trophus | 88 | 31-07-2007 12:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hamas aan de macht T_ID | 500 | 30-01-2006 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou? LacunaCoil | 16 | 23-04-2003 20:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |