Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 18:46
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Ik hoop eigenlijk wel dat het CDA + PVDA wordt.
want?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 18:50
Evito
Evito is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Ik dacht dat jij het knopje van Zalm in mocht drukken van mamma?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:51
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik dacht dat jij het knopje van Zalm in mocht drukken van mamma?
Vraag me wel af of ze het keukentrapje zelf mee moest brengen of dat ze daar bij het stemlokaal over beschikken

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:53
Evito
Evito is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Vraag me wel af of ze het keukentrapje zelf mee moest brengen of dat ze daar bij het stemlokaal over beschikken

Genesis
Neeeeee - Mamma en pappa zijn rijk,
die hebben hun eigen stemlokaal!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:55
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:
Neeeeee - Mamma en pappa zijn rijk,
die hebben hun eigen stemlokaal!!!
MET stemlokaal-opstap-trapje EN christenunie collectebus

da's helemaal vet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:59
Evito
Evito is offline
Citaat:
Genesis schreef:
MET stemlokaal-opstap-trapje EN christenunie collectebus

da's helemaal vet

Waarbij het stemlokaal-opstap-trapje uiteraard gesponsord wordt door de LPF, Lijst Pygmeeen Front
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:03
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:

Waarbij het stemlokaal-opstap-trapje uiteraard gesponsord wordt door de LPF, Lijst Pygmeeen Front
En de deurbel door sp

Die gozer stoort ook altijd tijdens een intelligente discussie

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:09
Evito
Evito is offline
Citaat:
Genesis schreef:
En de deurbel door sp

Die gozer stoort ook altijd tijdens een intelligente discussie

Genesis
En dan met posters van Femke aan de muur? Naakt, in vol ornaat?
Heerlijk - Helder - Halsema

En daaronder Gerrit die quasi-nonchalant omhoog kijkt en zegt: `Ik denk dat ik zo even ga gamen om lekker te relaxen. Want met wat hierboven staat kan ik dus niks!`
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:16
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:
En dan met posters van Femke aan de muur? Naakt, in vol ornaat?
Heerlijk - Helder - Halsema

En daaronder Gerrit die quasi-nonchalant omhoog kijkt en zegt: `Ik denk dat ik zo even ga gamen om lekker te relaxen. Want met wat hierboven staat kan ik dus niks!`
En dan natuurlijk met een aangepaste stemcomputer.. ik heb dat altijd al eens willen doen.. de knopjes van de foute partijen er uit rukken met een schroevendraaier ofzoow
In het kader van het beschermen van je jeugd

De poster van Femke houden we er in, zolang dat dan maar de enige reclame blijft van Groenlinks

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:19
Evito
Evito is offline
Ja kun je niet gewoon de draadjes losmaken bij de stemcomputers?
Anyways - waar heb jij dan op gestemd?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:21
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ja kun je niet gewoon de draadjes losmaken bij de stemcomputers?
Anyways - waar heb jij dan op gestemd?
Ik denk dta ze daar wel op tijd achter gaan komen... Bovendien.. je maakt jezelf vast verdacht als je een kwartier achter dat scherm blijft staan en de onderdelen ondertussen in het rond vliegen..

Ik heb Balkie gestemd jij?

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:25
Evito
Evito is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Ik denk dta ze daar wel op tijd achter gaan komen... Bovendien.. je maakt jezelf vast verdacht als je een kwartier achter dat scherm blijft staan en de onderdelen ondertussen in het rond vliegen..

Ik heb Balkie gestemd jij?

Genesis

Ik heb op Femke gestemd.

En nee ik wil niet met je in discussie hierover,
Ze vond mij na een korte politiek discussie al een grote ideologische lul!

Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 18:52. Reden: Naam verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:29
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Evito schreef:

Ik heb op Femke gestemd.

En nee ik wil niet met je in discussie hierover,
Ze vond mij na een korte politiek discussie al een grote ideologische lul!

Landverrader

ik ga ook niet in discussie met Groenlinks-aanhangers
Een ideologische lul moet je haast ook wel zijn om op groenlinks te stemmen , daar zou ze dus best gelijk in kunnen hebben

Genesis

Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 18:52. Reden: Naam verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:30
waaromniet?
waaromniet? is offline
Gelieve te stoppen met chatten, danku.
Oud 25-01-2003, 20:09
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Als jullie zo flauw reageren, zeg ik niet waarom en heb ik geen zin meer in deze topic. Denken jullie soms dat ik zelf niet nadenk ofzo? Ik vind t een beetje gemeen. Moet ik soms eerst dat '14' onder mijn naam weghalen voor jullie een beetje normaal kunnen reageren? Het slaat toch nergens op wat jullie zeggen! Ik heb een eigen mening hoor en als jullie zo raar blijven doen, sluit ik deze topic.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:18
Evito
Evito is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Ik heb een eigen mening hoor en als jullie zo raar blijven doen, sluit ik deze topic.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:32
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Ik heb een eigen mening hoor en als jullie zo raar blijven doen, sluit ik deze topic.
Helaas, dat kunnen alleen Forumbazen(+). Je kunt bij Feedback wel om een slotje vragen, maar dan moet je daar wel een goede reden voor hebben.

Citaat:
Hoipiepeloi schreef toch echt:
Was jij niet degene die aan het begin van dit topic riep dat je juist CDA-VVD-D66 wilde?
Oud 26-01-2003, 00:58
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef:

Was jij niet degene die aan het begin van dit topic riep dat je juist CDA-VVD-D66 wilde?
Ach, je veranderd wel es van mening he
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 00:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Als jullie zo flauw reageren, zeg ik niet waarom en heb ik geen zin meer in deze topic. Denken jullie soms dat ik zelf niet nadenk ofzo? Ik vind t een beetje gemeen. Moet ik soms eerst dat '14' onder mijn naam weghalen voor jullie een beetje normaal kunnen reageren? Het slaat toch nergens op wat jullie zeggen! Ik heb een eigen mening hoor en als jullie zo raar blijven doen, sluit ik deze topic.
Of je 14 bent maakt nix uit, maar je reacties zijn gewoon als een 14-jarige.
Dus als je we je leeftijd niet wisten, dan hadden we net zo gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 08:39
Isa
Isa is offline
Citaat:
Marcel van Dam zei:
BELEDIGING
Stel dat na de verkiezingen van mei vorig jaar een kabinet was gevormd van CDA, VVD en PvdA. Onder het motto: de LPF heeft wel gewonnen, maar wij hebben een meerderheid. Hoe zou de reactie zijn geweest?

Verkiezingen zijn er niet alleen om vast te stellen welke meerderheden mogelijk zijn, maar ook om na te gaan welke verschuivingen zich in het electoraat hebben voorgedaan.

Kiezers hebben zich massaal afgekeerd van de LPF. De PvdA heeft een monsterzege behaald. Dan is toch duidelijk welke richting het electoraat op wil?

Paars wil niemand meer. D'66 wil niet meedoen. Op de basisschool weten ze dan al welke mogelijkheid er overblijft. Alleen Balkenende nog niet. Maar iedere andere oplossing is een belediging voor de kiezer.
ben het helemaal met hem eens.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 08:42
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Of je 14 bent maakt nix uit, maar je reacties zijn gewoon als een 14-jarige.
Dus als je we je leeftijd niet wisten, dan hadden we net zo gereageerd.
Jullie reacties op mijn berichten zijn die van de basisschool, daar deden ze ook altijd zo raar.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 08:45
Evito
Evito is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Jullie reacties op mijn berichten zijn die van de basisschool, daar deden ze ook altijd zo raar.
Nee, dat heet volwassen en professionel dissen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 08:54
Isa
Isa is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
en als jullie zo raar blijven doen, sluit ik deze topic.
LOL, en hoe zou je dat willen doen dan? veel plezier, tenzij je kan hacken of snel forumbaas weet te worden blijft deze topic mooi open.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Nee, dat komt omdat jij zo raar reageert.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Marcel van Dam zei:
BELEDIGING
Stel dat na de verkiezingen van mei vorig jaar een kabinet was gevormd van CDA, VVD en PvdA. Onder het motto: de LPF heeft wel gewonnen, maar wij hebben een meerderheid. Hoe zou de reactie zijn geweest?

Verkiezingen zijn er niet alleen om vast te stellen welke meerderheden mogelijk zijn, maar ook om na te gaan welke verschuivingen zich in het electoraat hebben voorgedaan.

Kiezers hebben zich massaal afgekeerd van de LPF. De PvdA heeft een monsterzege behaald. Dan is toch duidelijk welke richting het electoraat op wil?

Paars wil niemand meer. D'66 wil niet meedoen. Op de basisschool weten ze dan al welke mogelijkheid er overblijft. Alleen Balkenende nog niet. Maar iedere andere oplossing is een belediging voor de kiezer.
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:24
owlbeer
owlbeer is offline
offtopic: Waarom gaan we eigenlijk nog in discussie met die hiopiepeloi? /offtopic

Verder heb ik eigenlijk nikz zinnigs te melden in deze situatie. CDA met de PcdA volgens mij, redene te zien op de eerdere paginas. Elke keer als ik hierover begin raak ik weer over mijn toeren dus ik stop nu.
Oud 26-01-2003, 12:55
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Marcel van Dam zei:
BELEDIGING

Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
Atje85 schreef:
Ik ook
Hier nog een.
Oud 26-01-2003, 13:48
~*Eve*~
~*Eve*~ is offline
CDA en PvdA komen er samen nie uit denk ik .. veel te veel verschil.. en balkenende wil duzz liever met VVD en andere partij
D66 wil nie dass duidelijk... en als ze met de LPF gaan word het ongeloofwaardig .. heeft balekenende zelf gezegd.. duzz word het toch Pvda en CDA.. dan krijgen we over 87 dagen weer verkiezingen .. jeeeej ben ik even blij want dan mag ik wel stemmen .. hoera!!!!!!!!
Oud 26-01-2003, 13:52
Atje85
Atje85 is offline
Hmmm ben jij wel aan stemmen toe dan?

Als t kabinet weer valt verliest t CDA enorm omdat t al de 2e x in korte tijd zou zijn dat een kabinet valt onder leiding van Potter.

Ze komen er wel uit, de verschillen zijn veel kleiner dan dat Potter zegt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
~*Eve*~ schreef:
CDA en PvdA komen er samen nie uit denk ik .. veel te veel verschil.. en balkenende wil duzz liever met VVD en andere partij
D66 wil nie dass duidelijk... en als ze met de LPF gaan word het ongeloofwaardig .. heeft balekenende zelf gezegd.. duzz word het toch Pvda en CDA.. dan krijgen we over 87 dagen weer verkiezingen .. jeeeej ben ik even blij want dan mag ik wel stemmen .. hoera!!!!!!!!
Ik vind dat ze dat speciaal voor jou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:05
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Milk schreef:
Ik vind dat ze dat speciaal voor jou moeten doen.
en ik dan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:39
Atje85
Atje85 is offline
www.boosopbalkenende.nl

Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:15
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
hey die wilde ik ook net plaatsen, die link
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:17
Evito
Evito is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
En je wilde zeker ook net je vader waarschuwen toen het condoom stuk ging en jij gemaakt werd?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:18
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Nee, dat komt omdat jij zo raar reageert.
Nee, jullie zijn al heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot, al 17 en 18 jaar, dan ben je al zo knap! Binnenkort moet je nog met een stok gaan lopen en als je 17 a 18 jaar bent weet je wel al alles van de wereld. Dan kun je wel lekker 14-jarigen af gaan bekken, omdat jij het toch ZO goed weet. Jullie zijn al zo knap, eigenlijk een veel te hoog niveau voor mij, dat ik dat niet eerder heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Nee, jullie zijn al heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot, al 17 en 18 jaar, dan ben je al zo knap! Binnenkort moet je nog met een stok gaan lopen en als je 17 a 18 jaar bent weet je wel al alles van de wereld. Dan kun je wel lekker 14-jarigen af gaan bekken, omdat jij het toch ZO goed weet. Jullie zijn al zo knap, eigenlijk een veel te hoog niveau voor mij, dat ik dat niet eerder heb gezien.

Ik zeg niet dat ik alles weet, das onmogelijk.
Ik zeg alleen dat de meesten hier wel iets meer van DIT onderwerp weten dan jou...
Ik zeg NIET dat je dom bent ofzo, in tegendeel, voor een 14-jarige ben je best wel slim.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:20
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Evito schreef:
En je wilde zeker ook net je vader waarschuwen toen het condoom stuk ging en jij gemaakt werd?
Dat vind ik een rotopmerking
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:25
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Ik vind je wel dom. Ga je aljeblieft ergens nadres zorgen over maken.

(Damn nou doe ik het zelf ook)
Oud 26-01-2003, 21:56
Cha'eldur
Cha'eldur is offline
(anders doen we ff aardig tegen elkaar en gaan we weer ontopic... )
Oud 26-01-2003, 22:18
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ten eerste moet me van het hart dat ik Evito en Genesis nogal kinderachtige mensen vind met een niveau dat ver ligt ONDER de veertien jaar!

Ten tweede wil ik weer even het onderwerp aansnijden van de topic. Ik zie het liefste dat er een regering komt van CDA en PVDA. Dat klinkt zeer vreemd voor een Fortuyn aanhanger, maar wanneer zoveel mensen op een partij als PVDA hebben gestemd, zou het nogal ondemocratisch zijn om die stemmen te negeren. En als het misgaat, houden we over twee jaar (of misschien zelfs eerder) weer nieuwe verkiezingen!

Ik citeer mijn grote voorbeeld Pim: "Het is de kiezer die het bepaald en zo hoort het ook!"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 11:52
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:
Ten eerste moet me van het hart dat ik Evito en Genesis nogal kinderachtige mensen vind met een niveau dat ver ligt ONDER de veertien jaar!
Ik word hartelijk bedankt We kennen elkaar ook zo goed, je hebt grond genoeg om je mening op te baseren!! ik vraag mij ook af hoe serieus ik zo'n opmerking moet nemen van iemand die zichzelf 'Fortuynist' noemt, maar dat hier buiten..

Citaat:
Ten tweede wil ik weer even het onderwerp aansnijden van de topic. Ik zie het liefste dat er een regering komt van CDA en PVDA. Dat klinkt zeer vreemd voor een Fortuyn aanhanger, maar wanneer zoveel mensen op een partij als PVDA hebben gestemd, zou het nogal ondemocratisch zijn om die stemmen te negeren. En als het misgaat, houden we over twee jaar (of misschien zelfs eerder) weer nieuwe verkiezingen!

Ik citeer mijn grote voorbeeld Pim: "Het is de kiezer die het bepaald en zo hoort het ook!"
Als het misgaat? Ik zie niet in wat er mis zou gaan bij een eventuele CDA-VVD-LPF/D66 coalitie? Het is niet sportief, maar dat is wat anders. Het is wel te begrijpen als je het vanuit Balkenende ziet als het zoveel mogelijk veilig stellen en realiseren van je eigen partijprogramma, om je eigen kiezers tevreden te houden.

Het is de kiezer die het bepaalt, maar degene die bepaalt heeft evenmin altijd gelijk.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:09
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Cha'eldur schreef:
(anders doen we ff aardig tegen elkaar en gaan we weer ontopic... )
Oud 27-01-2003, 12:15
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik denk dat er een enorme druk staat op het CDA om er samen met de PvdA uit te komen. D66 heeft al heel duidelijk aangegeven niet met CDA en VVD te willen regeren en houdt, in tegenstelling tot de VVD, meestal wel woord. Een regering CDA-VVD-LPF zou ongeloofwaardig zijn en ik twijfel of de VVD en de LPF daaraan mee zouden werken. Als CDA er niet uitkomt met PVDA is de kans groot op PVDA-VVD-D66-GroenLinks.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:16
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
PVDA-VVD-D66-GroenLinks.
waar gaat het heen met dit land
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 12:56
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Als CDA er niet uitkomt met PVDA is de kans groot op PVDA-VVD-D66-GroenLinks.
Ohnee, weer zo'n Oudkerk-schaap

VVD zal echt niet met PvdA en GroenLinks samenwerken. Dan laten ze liever nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Oud 27-01-2003, 13:10
Tampert
Tampert is offline
D'66 wil godzijdank niet. Ze hebben zich al voor het karretje van Paars II laten spanen en dat heeft ze geen windeieren gelegd (niets tegen paars, maar wel tegen het hebben van een veels te kleine partij in een coalitie)... De vier collirties die door Donner worden onderzocht zijn, behalve dan de CDA-PvdA - variant, vrij absurd.
Oud 27-01-2003, 13:13
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Als het misgaat? Ik zie niet in wat er mis zou gaan bij een eventuele CDA-VVD-LPF/D66 coalitie? Het is niet sportief, maar dat is wat anders. Het is wel te begrijpen als je het vanuit Balkenende ziet als het zoveel mogelijk veilig stellen en realiseren van je eigen partijprogramma, om je eigen kiezers tevreden te houden.
Balkenende heeft vorig jaar zelf aangegeven een groot voorstander te zijn van het luisteren naar de kiezer.. Lijkt mij dat hi dus uit deze verkiezingen maar een conclusie kan trekken.

Verder denk ik dat het houden van dezelfde coalitie iets zou zijn wat de kiezers tevreden zou stellen aangezien dat nu juist hetgevallen kabinet is.
Oud 27-01-2003, 13:13
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef:
Als CDA er niet uitkomt met PVDA is de kans groot op PVDA-VVD-D66-GroenLinks.
Vergeleken met wat de kans is dat een paard een slak inhaalt, terwijl het regent, het paard een gebroken been heeft en dood is, is de kans op een coalitie PvdA, VVD, D66 en groenlinks wel groot ja...

Je doet je naam in ieder gavl wel eer aan...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:16
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Tampert schreef:
D'66 wil godzijdank niet.
Dat zeggen ze alleen maar om hun machtspositie te vergroten. Zalm en Herben zijn zich ook aan het opmaken voor de oppositie. Yeah right.
Citaat:
Ze hebben zich al voor het karretje van Paars II laten spanen en dat heeft ze geen windeieren gelegd
Uit correlatie blijkt niet het causale verband.
Ik denk dat de oorzaak is dat D66 zich zelf niet goed profileert, en dat dat weinig te maken heeft gehad met paars.
Reageren

Regels voor berichten