Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In het kader van het beschermen van je jeugd ![]() De poster van Femke houden we er in, zolang dat dan maar de enige reclame blijft van Groenlinks ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb Balkie gestemd ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb op Femke gestemd. ![]() En nee ik wil niet met je in discussie hierover, Ze vond mij na een korte politiek discussie al een grote ideologische lul! ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 18:52. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Landverrader ![]() ik ga ook niet in discussie met Groenlinks-aanhangers ![]() Een ideologische lul moet je haast ook wel zijn om op groenlinks te stemmen ![]() ![]() Genesis Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 18:52. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
|
Als jullie zo flauw reageren, zeg ik niet waarom en heb ik geen zin meer in deze topic. Denken jullie soms dat ik zelf niet nadenk ofzo? Ik vind t een beetje gemeen. Moet ik soms eerst dat '14' onder mijn naam weghalen voor jullie een beetje normaal kunnen reageren? Het slaat toch nergens op wat jullie zeggen! Ik heb een eigen mening hoor en als jullie zo raar blijven doen, sluit ik deze topic.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus als je we je leeftijd niet wisten, dan hadden we net zo gereageerd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
offtopic: Waarom gaan we eigenlijk nog in discussie met die hiopiepeloi? /offtopic
Verder heb ik eigenlijk nikz zinnigs te melden in deze situatie. CDA met de PcdA volgens mij, redene te zien op de eerdere paginas. Elke keer als ik hierover begin raak ik weer over mijn toeren dus ik stop nu.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
CDA en PvdA komen er samen nie uit denk ik .. veel te veel verschil.. en balkenende wil duzz liever met VVD en andere partij
D66 wil nie dass duidelijk... en als ze met de LPF gaan word het ongeloofwaardig .. heeft balekenende zelf gezegd.. duzz word het toch Pvda en CDA.. dan krijgen we over 87 dagen weer verkiezingen .. jeeeej ben ik even blij want dan mag ik wel stemmen .. hoera!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg niet dat ik alles weet, das onmogelijk. Ik zeg alleen dat de meesten hier wel iets meer van DIT onderwerp weten dan jou... Ik zeg NIET dat je dom bent ofzo, in tegendeel, voor een 14-jarige ben je best wel slim. |
![]() |
||
Citaat:
(Damn nou doe ik het zelf ook)
|
Ten eerste moet me van het hart dat ik Evito en Genesis nogal kinderachtige mensen vind met een niveau dat ver ligt ONDER de veertien jaar!
Ten tweede wil ik weer even het onderwerp aansnijden van de topic. Ik zie het liefste dat er een regering komt van CDA en PVDA. Dat klinkt zeer vreemd voor een Fortuyn aanhanger, maar wanneer zoveel mensen op een partij als PVDA hebben gestemd, zou het nogal ondemocratisch zijn om die stemmen te negeren. En als het misgaat, houden we over twee jaar (of misschien zelfs eerder) weer nieuwe verkiezingen! Ik citeer mijn grote voorbeeld Pim: "Het is de kiezer die het bepaald en zo hoort het ook!" |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Het is de kiezer die het bepaalt, maar degene die bepaalt heeft evenmin altijd gelijk. Genesis |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat er een enorme druk staat op het CDA om er samen met de PvdA uit te komen. D66 heeft al heel duidelijk aangegeven niet met CDA en VVD te willen regeren en houdt, in tegenstelling tot de VVD, meestal wel woord. Een regering CDA-VVD-LPF zou ongeloofwaardig zijn en ik twijfel of de VVD en de LPF daaraan mee zouden werken. Als CDA er niet uitkomt met PVDA is de kans groot op PVDA-VVD-D66-GroenLinks.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() VVD zal echt niet met PvdA en GroenLinks samenwerken. Dan laten ze liever nieuwe verkiezingen uitschrijven.
|
D'66 wil godzijdank niet. Ze hebben zich al voor het karretje van Paars II laten spanen en dat heeft ze geen windeieren gelegd (niets tegen paars, maar wel tegen het hebben van een veels te kleine partij in een coalitie)... De vier collirties die door Donner worden onderzocht zijn, behalve dan de CDA-PvdA - variant, vrij absurd.
||
Citaat:
Verder denk ik dat het houden van dezelfde coalitie iets zou zijn wat de kiezers tevreden zou stellen aangezien dat nu juist hetgevallen kabinet is.
||
Citaat:
Je doet je naam in ieder gavl wel eer aan... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat de oorzaak is dat D66 zich zelf niet goed profileert, en dat dat weinig te maken heeft gehad met paars.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
NRC: CDA geen gevangene van PvdA in formatie Atje85 | 29 | 10-06-2003 14:22 | |
[Stelling] Premier moet door het VOLK gekozen worden. Droomvlucht | 60 | 28-01-2003 18:45 | |
(Poll)Met welke derde partij moeten CDA-VVD een coalitie vormen? Quantes | 10 | 26-01-2003 18:20 | |
LPF uit de regering zetten? Mackan | 54 | 16-10-2002 12:36 |