Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heej ik heb een vraagje... mogen jullie luistertoetsen herkansen?? Bij ons op school zijn ze zo naaiend, dat je je luistertoets niet mag herkansen. Het is zo'n beetje mijn enige onvoldoende (voor Frans) en hij telt nog eens drie keer zwaarder mee dan het gewone schriftelijke tentamen... en dan mag je het niet eens herkansen!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-16000 olifanten -The red hot chilly pepers hadden het leukste optreden -Voor mensen die met z'n tweeën naar een ontwikkelingsland gaan is het moeilijk om een geschikte accomodatie te vinden. - Vooral jonge vrouwen die naar ontwikkelingslanden gaan worden niet helemaal geaccepteerd. - Als vrijwillegers vakantie hebben gaan ze meestal het ontwikkelingsland verkennen. - Via een soort systeem kunnen olifanten snel opgespoord worden. En verder weet ik niks meer. Het is ook al twee weken geleden.
|
![]() |
luistertoets eng vwo, meeste antw kloppen wel d8 ik. Dit is niet heel precies, maar je zal de stukjes herkennen als je de luistertoets hebt. Ik had maar 9 fout dus als je het echt niet weet zou ik 1 van deze antw invullen.
Onderdeel politiek: · Mp = member of parlement Sommige mp’s vertellen alles aan journalisten om te zorgen dat de journalisten geen verkeerde dingen bekend maken. Dit is gebaseerd op wederzijds vertrouwen · Er wordt verteld dat regionale dagbladen boeiender zijn als landelijke dagbladen · Het systeem in engeland is niet democratisch · Het House of Common of het House of Parlement is express klein gehouden, omdat het dan gezellig blijft bij de (kleine??) onderwerpen (beetje vaag) · Heel onzeker: margeret tatcher ofzo wil snel oorlog, of een snelle bewapening (ook heel vaag) Onderdeel fossielen: · Er is een vraag over met bot of zonder bot. Het antwoord daarop is zonder bot · Het gaat om de structuur van beestjes, niet om in het bot te kijken · Er is een probleem waarom het onderzoeken pas zo laat populair is geworden. Dit komt doordat men archeologie en informatica beide moet hebben gestudeerd. Vroeger had men maar 1 van deze 2 studies gestudeerd, tegenwoordig komen er steeds meer mensen die deze studies allebei hebben gedaan · En nog een vraag, met het antwoord: organisch materiaal Onderdeel celebreties · Ze vinden celine dion goed, omdat ze mensen helpt. Dit doet ze door over haar problemen te vertellen/zingen · Kylie minogue betekent veel voor haar land (australie), maar niet voor de politiek in australie. · Er wordt gevraagd aan een vrouw wat ze van micheal jackson vindt, met als antwoord: mental case · Journalisten vinden het dom dat mensen zo gek zijn op beroemdheden (bijvoorbeeld heel lang in een rij staan wachten om hem/haar te kunnen zien). Het zijn tenslotte maar mensen… Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 15:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel goed van engels! |
![]() |
|
Heb mn uitslagen van engels, frans, en duits (vwo) binnen. Nou ja, het aantal fouten dan he. Het was echt ZO TRIEST gewoon..
![]() Ik had voor engels nog nooit hoger dan een 3 gehaald en ik ga nu rond de 6 uitkomen dus das wel goed. (mn nieuwe tactiek: gewoon niet meer lezen en luisteren maar alles gokken.. ![]() Voor Frans had ik ongeveer 2/3 fout en voor Duits bijna de helft..LOL Terwijl ik met het oefenen altijd HELE hoge cijfers had voor frans... De leraren weten niet meer wat ze met ons aan moeten. Het was echt serieus dramatisch gemaakt. ![]() ![]() Trouwens, bij ons op school mag je luistertoetsen wel herkansen hoor!! ![]() ![]() ![]() ![]() Moppie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat raar dat je die op veel scholen niet mag herkansen joh..!! Had ik dus echt een probleem want ik ga nu juist 2 luistertoetsen herkansen.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
de normering van de luistertoetsen staat nu op www.cito.nl
Als iemand de opgaves en/of antwoorden van de luistertoets engels 2003 heeft, laat het me dan even weten. Want ik ben echt wanhopig!!!!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal! Super dat iedereen elkaar helpt door het examen heen te komen!!!!!!!
Ik heb eergisteren luistertoets engels VWO gehad! Ik vond het erg moeilijk!!!! Even voor mensen die hem nog steeds moeten doen! het eerste onderdeel gaat over de engelse politiek, het tweede onderdeel over celebrities, beroemdheden zoals Kylie Minoque en michael Jackson, Celine Dion en maria Carey en de hype die zij veroorzaken in onze maatschappij. Er wordt gediscusieerd of ze die faam echt verdienen of dat we idolen nodig hebben voor ons saamhorigheidsgevoel. Daarna ging het over fossielen en kwam er super veel lawaai doorheen, echt zo irritant!!!! Zouden de mensen die hun LUISTERTOETS FRANS VWO al gedaan hebben, alsjeblieft zo veel mogelijk willen vertellen over de inhoud, en evt. moeilijke woorden die ik moet weten. Ik heb hem maandag en ik kan frans absoluut niet!!!! Help me please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alvast bedankt!!! Liefs Laura |
![]() |
|
![]() |
Beste mensen, ik heb duits1 havo5 luistertoets gehad, erg moeilijk en videodeel zeer onduidelijk.
Maar heeft iemand voor mij de luistertoetsen (+evt antwoorden) van de onderstaande toetsen? graag een email naar royco32@hotmail.com. Engels havo 2007 Duits1 havo 2006 Alvast bedankt! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Luistertoets Amerikaans Engels mag dat wel? joept | 6 | 11-02-2012 16:40 | |
Luistertoets Frans 2010 lipio0 | 35 | 07-02-2010 20:46 | |
Luistertoetsen 2008 !!!!! mevrouw_simone | 2 | 26-01-2008 19:40 | |