Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
VROEGAH, HADDAH WE GEEN HOKJAZ, VROEGAH WAS IEDEREEN ZICHZELF STEM LIJST VROEGAH geinige tvspot en posters vinnik die "vroegah"reclame. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ehmmzz....maar weer ff ontopic...?
af en toe klopt het wel, maar je kan er niet altijd vanuit gaan... ik zit in VWO6, draag hiphopkleren, de rest van de klas is zo goed als allemaal kakker..maar die zitten ook op de vmbo..omdat ik altijd met donkere jongens loop in zulke kleren verwachten veel mensen niet dat ik een klas heb overgeslagen en in vwo6 zit...niet mijn probleem...maar vooroordelen heb je altijd, ikzelf ook. Met intelligentie heeft het alleen te maken bij racisten, die zijn gewoon altijd SUPERDOM ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar komen alleen irrationele antwoorden uit en aangezien antwoorden van zichzelf niet irrationeel zijn, moet degene die ze geeft dat wel zijn. Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 15:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik denk dat de vorm van je lifestyle eerder te maken heeft met je omgeving. Vrienden en ouders enzo..
Ik doe Mavo (bezemklas) en op mijn (VMBO)school zitten zat 'alto's' (beetje een kutwoord). En mijn broer zat op het lyceum en daar zaten net zoveel skatertypjes. Ook zitten bij mij in de klas een aantal 'kakkers' en op het lyceum ook.. En de BreEzZaH meisjes zitten overal, dus naar mijn idee maakt intelligentie niets uit wat betreft de vorm van je lifestyle |
Advertentie |
|
![]() |
|
|