Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 16:41
Verwijderd
Ik denk dat op elk opleidingsniveau min of meer dezelfde groepen weer voorkomen, hetzij ietsiepietsie anders..

Mja, 't is natuurlijk onmogelijk te zeggen van:'Zij is een Anita, dus zij heeft het VMBO gedaan..'

Zelf kan ik me overigens niet echt in een hokje plaatsen, 'k zit op 't Atheneum, 6de.. Ik draag gewoon wat ik leuk vind, ben wel actief in de kunstfilms en ook wel in muziek.. Ik ben links. Maakt me dat een kakker omdat ik op 't Atheneum zit? Of een alto omdat ik links ben?

Mja, ik hou gewoon niet van lifestyle hokjes, ben gewoon mezelf en verwacht van anderen dat ze dat ook zijn... Als je dat een naam wil geven gaat me dat wat ver...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 19:08
strafcorner
strafcorner is offline
mensen ik heb het! eureka!!!!! ik wil het met jullie delen zodat jullie er ook wat aan hebbah!!!!!!!!

wees gewoon juzelluv!!! hokjes zuigen! zeg nee tegah hokjaz!! weez een individuuuuu!!!! jochei!

Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:26
Hooligirl
Hooligirl is offline
Gabber.

Een gabber is een lagere levensvorm. Hij probeert er stoer uit te zien en scheert daarom zijn hoofd kaal. Het is duidelijk dat het gezegde ''More hair then brains'' op hem van toepassing is. Met andere woorden ''No hair, no brains''. De oppergabber heeft een kaal hoofd met een eilandje of een staartje. Hun IQ staat gelijk aan dat van een baksteen, maar we moeten toegeven dat hun verstandelijke vermogens iets toenemen als we het ovet het aantal BMP's van de nieuwe plaat van Dj Elstak hebben.

Alto.

Alto's proberen er enorm dom uit te zien door hun haren in de meest afschuwelijke kleuren te verven. Hierdoor zien ze eruit als clowns en doen ze die naam eer aan. De zogenaamde opperalto verft niet alleen zijn haar maar steekt er ook nog allerlei nutteloze gebruiks voorwerpen in, zoals wasknijpers. Het IQ van de alto kunnen we vergelijken met dat van een deurknop of een visstick.

(Zie mijn maatschappijleer boek)
Oud 03-02-2003, 19:34
AtHell
AtHell is offline
Citeer aub niet dat onzinnige gebrabbel zonder erbij te zetten dat het hier gaat om de mening van de ene subcultuur ten opzichte van de ander.
Oud 03-02-2003, 19:35
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Gabber.

Een gabber is een lagere levensvorm. Hij probeert er stoer uit te zien en scheert daarom zijn hoofd kaal. Het is duidelijk dat het gezegde ''More hair then brains'' op hem van toepassing is. Met andere woorden ''No hair, no brains''. De oppergabber heeft een kaal hoofd met een eilandje of een staartje. Hun IQ staat gelijk aan dat van een baksteen, maar we moeten toegeven dat hun verstandelijke vermogens iets toenemen als we het ovet het aantal BMP's van de nieuwe plaat van Dj Elstak hebben.

Alto.

Alto's proberen er enorm dom uit te zien door hun haren in de meest afschuwelijke kleuren te verven. Hierdoor zien ze eruit als clowns en doen ze die naam eer aan. De zogenaamde opperalto verft niet alleen zijn haar maar steekt er ook nog allerlei nutteloze gebruiks voorwerpen in, zoals wasknijpers. Het IQ van de alto kunnen we vergelijken met dat van een deurknop of een visstick.

goh wat een originele grap! deugniet!
Oud 03-02-2003, 19:43
Hooligirl
Hooligirl is offline
Nou zeg sorry hoor

Ik vond t grappig

Ik weet ook wel dat het nergens op slaat (althans dat over gabbers ).. Geez waar is humor toch gebleven..
Oud 03-02-2003, 19:47
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
mensen ik heb het! eureka!!!!! ik wil het met jullie delen zodat jullie er ook wat aan hebbah!!!!!!!!

wees gewoon juzelluv!!! hokjes zuigen! zeg nee tegah hokjaz!! weez een individuuuuu!!!! jochei!

VROEGAH, HADDAH WE GEEN HOKJAZ, VROEGAH WAS IEDEREEN ZICHZELF

STEM LIJST VROEGAH

geinige tvspot en posters vinnik die "vroegah"reclame.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:48
RuffThugg
RuffThugg is offline
owja, niet zo'n heel productieve bijdrage maja, komt door het topic
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:03
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
owja, niet zo'n heel productieve bijdrage maja, komt door het topic
we zijn niet anders gewend

ja, dit was een niet grappige opmerking.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:03
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
a new nose schreef:
aantal BPM n00b
Kan ook lol hoe moet ik dat weten..

Oud 03-02-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef:
Gabber.

Alto.

Ja dat maatschappijleerboek had ik ook. Erg grappig, ware het niet dat argumenten uitblijven.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 10:43
Krez
Krez is offline
ehmmzz....maar weer ff ontopic...?
af en toe klopt het wel, maar je kan er niet altijd vanuit gaan...
ik zit in VWO6, draag hiphopkleren, de rest van de klas is zo goed als allemaal kakker..maar die zitten ook op de vmbo..omdat ik altijd met donkere jongens loop in zulke kleren verwachten veel mensen niet dat ik een klas heb overgeslagen en in vwo6 zit...niet mijn probleem...maar vooroordelen heb je altijd, ikzelf ook. Met intelligentie heeft het alleen te maken bij racisten, die zijn gewoon altijd SUPERDOM want die kunnen niet nadenken...
Oud 04-02-2003, 15:08
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
Krez schreef:
ehmmzz....maar weer ff ontopic...?
af en toe klopt het wel, maar je kan er niet altijd vanuit gaan...
ik zit in VWO6, draag hiphopkleren, de rest van de klas is zo goed als allemaal kakker..maar die zitten ook op de vmbo..omdat ik altijd met donkere jongens loop in zulke kleren verwachten veel mensen niet dat ik een klas heb overgeslagen en in vwo6 zit...niet mijn probleem...maar vooroordelen heb je altijd, ikzelf ook. Met intelligentie heeft het alleen te maken bij racisten, die zijn gewoon altijd SUPERDOM want die kunnen niet nadenken...
Ik doe ook VWO en dat verwacht ook niemand eigenlijk.. En racisten zijn niet dom, ze denken gewoon anders. Dat heeft nix met intelligentie te maken.
Oud 04-02-2003, 15:18
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Krez schreef:
Met intelligentie heeft het alleen te maken bij racisten, die zijn gewoon altijd SUPERDOM want die kunnen niet nadenken...
en nu nog een keer maar dan wel onderbouwd
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
en nu nog een keer maar dan wel onderbouwd
Onderbouw eens waarom je een willekeurige kleurling, die je absoluut niet kent, met hart en ziel zou haten en zelfs de dood toe zou willen wensen.

Daar komen alleen irrationele antwoorden uit en aangezien antwoorden van zichzelf niet irrationeel zijn, moet degene die ze geeft dat wel zijn.

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:33
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Ninh schreef:
Onderbouw eens waarom je een willekeurige kleurling, die je absoluut niet kent, met hart en ziel zou haten en zelfs de dood toe zou willen wensen.
...ja, volledig mee eens. Maar ik zie nog niet in waarom dit een kwestie zou zijn van intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
...ja, volledig mee eens. Maar ik zie nog niet in waarom dit een kwestie zou zijn van intelligentie.
Is het ook niet, eerder een kwestie van opvoeding. Racisme is naar mijn weten niet genetisch bepaald, maar we dwalen af. Intelligentie wordt dan ook wel eens vaker in de verkeerde context geplaatst. Nogmaals, het heeft met het verstandelijk vermogen te maken, niet met kennis of levensopvatting.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 08:09
Krez
Krez is offline
DOM zei ik, dat is iets anders dan intelligentie. Je kunt intelligent zijn maar er domme ideen op nahouden...
ow, de bel gaat...
Oud 08-02-2003, 15:29
Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Sooz schreef:
En zo word de "intelligentie" van veel kakkers meteen maar even aangegeven

Als je er niet verzorgd uit ziet (in kakkerbegrippen) ben je dom, en word je niet serieus genomen.

hm-hmm..
jah goed en als je alto ben ben je of slim of dom dat slat tog ook nergens op...uiterlijk en kledingstijl heeft nix met je intelligentie te maken *en ga nu niet zeggen dat ik geen nederlands kan want dat week ik ook wel *
Oud 08-02-2003, 15:44
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
ik denk dat de vorm van je lifestyle eerder te maken heeft met je omgeving. Vrienden en ouders enzo..

Ik doe Mavo (bezemklas) en op mijn (VMBO)school zitten zat 'alto's' (beetje een kutwoord). En mijn broer zat op het lyceum en daar zaten net zoveel skatertypjes. Ook zitten bij mij in de klas een aantal 'kakkers' en op het lyceum ook.. En de BreEzZaH meisjes zitten overal, dus naar mijn idee maakt intelligentie niets uit wat betreft de vorm van je lifestyle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten