Advertentie | |
|
![]() |
|
ja..
![]() het is nu al meer dan een half jaar uit, en ik ben nog steeds niet over hem heen. eerst hebben we wel een beetje ruzie gehad, en heeft ie me allemaal klote dingen geflikt maar nu zijn we wel goeie vriendjes. wat ik eigenlijk best moeilijk vind af en toe. zit je samen een filmpje te kijken, en wil je het liefste tegen m aankruipen ![]() ach, dr is gewoon iets speciaals tussen ons, en ik denk dat ik daar nooit wat aan kan veranderen. maar soms denk ik dat ik nooit meer van een ander kan houden dan van hem.. (en ik ben 16 ![]() |
![]() |
|
Oeh, leuk topic
![]() Mijn laatste 'ex' (waar ik echter nooit officieel iets mee gehad heb ![]() Op een gegeven moment ging het me steeds minder schelen wat hij was en met wie... en toen ik op een gegeven moment hoorde dat hij een nieuwe vriendin had, deed dat me vreemd genoeg niets! Ik leerde ondertussen de andere jongen kennen, en nu zie ik hoe geweldig het is om een relatie te hebben met iemand die hetzelfde voelt, als jij voor hem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ex blijft me irriteren DriesDW | 9 | 24-10-2015 16:47 | |
Psychologie |
mijn leven vanbeek6 | 24 | 02-03-2008 00:04 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122 Verwijderd | 491 | 01-03-2008 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Algemene schoolzaken |
Heb jij je ex-leraren nog een kaartje gestuurd? )Vampje( | 27 | 04-08-2003 12:46 |