Advertentie | |
|
![]() |
|
podium 1: (ja, er moet ook geld verdiend worden
![]() jamai jim hind dewi intwine gareth gates will young blue britney christina j-lo podium 2: (hier sta ik dus) Stone Sour Mudvayne Slipknot
||
Citaat:
![]() en it mijn stad ![]() www.thesheer.nl
|
Podium 1
Blink 182 The Vandals The Ataris Frenzal Rhomb Oasis Podium 2 (met gratis eieren en tomaten) Jim en de andere Idols troep K3 50 Cent Raymzter Kelly Rowland Tent Band Zonder Banaan Wc Experience Jovink
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() wat voor muziek issut dan? |
![]() |
||
Citaat:
tis britpop, denk supergrass, denk oasis, denk paul weller, denk 'wow, vet!'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb jij ze dan al zo'n 6 keer live gezien en hun demo ![]() maar qua muziek idd niet egt oasis, maar qua stem wel af en toe... qua liedjes vink ze best wel btje paul weller ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat kan jij een geil lijstje namen neerzetten zeg ![]() ![]() (laat het me even weten als je dit ooit nog gaat organiseren ![]()
||
Citaat:
eígenlijk houd ik natuurlijk helemaal niet van dit soort muziek, maar ik doe alsof om in de smaak te vallen ![]() ![]() ![]() hmm nada surf ken ik niet heel goed, niet de nada surf van vandaag de dag iig, maar die mogen dan ook wel eventueel komen. maar niet ipv beef of incubus... en feeder? hmm wel van gehoord maar kan me er even weinig bij voorstellen... btw dat je incubus niet leuk vindt, ok, maar beef is toch feest? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nada Surf moet je zeker eens de nieuwste cd (Let Go) van gaan luisteren in de winkel. Mijn favorieten van die cd: Inside Of Love, Hi-Speed Soul en Paper Boats. Die laatste vanwege de opbouw. Heb Nada Surf afgelopen december live gezien (als main (en enige) act, ergens laat op de avond in Vera), en dat was best te pruimen ![]() En ook Feeder (zeker de laatste cd) is de moeite waard. Heb ik ook live gezien, als voorprogramma van Coldplay in Lille en Parijs. In Lille sprong het Coldplay-publiek enthousiast mee tijdens Feeder.. dat moet genoeg zeggen. Nieuwste cd: "Comfort In Sound". Mijn favorieten van die cd so far: Just The Way I'm Feeling, Comfort In Sound, Forget About Tomorrow. Vond de timing van bepaalde zangpartijen live mooier dan op cd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() vind je verder trouwens álles in mijn lijstjuh goed? hoe wonderbaarlijk... Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 20:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |