Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
B ?? (of C )
Tja.. volgens mij B al zou C ook best kunnen.. ![]() Ik weet wel zeker dat de toename van holebi komt doordat meer mensen er voor uit komen.. Ik vind het zelf ook moeilijk, ik lijk al tijden single....maar heb eigenlijk al 1,5 jaar een vriendin en niemand die het weet... pff best moeilijk hoor!! Ik durf het niet te vertellen.. t'wordt nog lang niet genoeg geaccepteerd.. Ik hoop dat het mode wordt want dan wordt het alleen maar makkelijker om er vooruit te komen!! ![]() Elkaar op valentijnsdag niet eens een kus kunnen geven in't openbaar is wel frustrerend! Maar goed, leuk om te lezen dat veel mensen het niet uitmaakt wie of wat je bent.. luv you!
||
Citaat:
|
![]() |
D ik heb me weleens sexueel tot meisjes aangetrokken gevoeld en zou het ook echt een keer willen proberen maar of ik echt bi ben weet ik niet, zit wel verschil in gewone aantrekkingskracht en sexuele en weet ook niet of het me zou bevallen.
||
Verwijderd
|
a.
ik ben blij dat man en vrouw voor elkaar geschapen zijn, en wil dolgraag trouwen met een man waar ik zielsveel van hou. Ik zou hem trouw zijn till the end... i love men Citaat:
weet je waarom? omdat diegene die hetero zijn deze topic niet eens zo boeien, maar de mensen die bi/homo zijn vinden het lekker om hierover te kunnen praten of misschien om anderen tegen te komen die hier hetzelfde over voelen/denken. Daarom zullen die eerder reageren dan hetero's Dus die 1/10 verhouding zal vast wel kloppen en omdat er veel voor uit komen is omdat het een hype is, er wordt veel over gesproken, je ziet er veel over, het is spannend, het is nieuw. En waarom zou je er nog over nadenken waarom de mens uberhaupt geschapen is??? Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 16:00. |
![]() |
|
![]() |
C, wat is D eigenlijk voor iets raars? Nog NOOIT sexuele gevoelens gehad voor iemand? Dat lijkt me erg sterk.
Toch zou ik er nog niet openlijk voor uitkomen, vrienden en familie weten het, maar op school zouden al die "macho" jongens je leven tot een hel maken. Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 16:48. |
![]() |
|
b
val voor allebei en iedereen mag het weten als iemand dat een probleem vind dan zit hij of zij maar met het probleem ik trek het me niet meer aan de mensen die je niet begrijpen zijn meestal mensen die je niet respecteren en het gewoon niet kunnen verdragen of het vies vinden ik snap het nog alyijd niet waarom de meerderheid het gewoon weg niet kan uitstaan om op straat een kussend homo koppel of een kussend lesbisch koppel tegen te komen het zijn toch ook mensen swat ik vind het de normaalste zaak van de wereld en mensen durf er voor uit te komen en krop het niet op aub we zijn allemaal hetzelfde er is niets abnormaals aan!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat geeft slechts een lichte vertekening denk ik. Denk trouwens dat er veel bi's zijn die mischien wel in overgangsfase zitten naar vrijwel alleen op eigen geslacht vallen.. Toegeven dat je helemaal voor je eigen geslacht gaat is toch wel weer net een stapje verder voor velen. Verhouding 10% homosexueel, 20% bisexueel en 70% heterosexueel lijkt mij dus wel kloppen. Dat verhaaltje over die hype vind ik echt heel raar. Het is niet "in" vooral op school en bij meeste jongeren wordt er op neergekeken als je het over homosexuele gevoelens hebt. Als je weet wat je allemaal naar je hoofdgeslingerd krijgt.. is het niet iets waarvanje zegt goh wat leuk daar maak ik me zelf populair en interessant mee. Denk eerder dat veel mensen in het begin wensen dat het over gaat. 1,5 jaar terug had ik zeker een hetero pil willen hebben zodat het allemaal over ging.. inmiddels zou ik niet meer een deel van mezelf op willen geven.. Bi zijn hoort bij me niet omdat het leuk lijkt, "in" is, me makkelijk lijkt (is eerder moeilijker) of omdat ik het kan kiezen.. maar omdat het is wie ik ben samen met al mijn intresses, karakter eigenschappen, gedragingen en uiterlijkheden.
||
![]() |
Citaat:
Pff zou het niet weten eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik legde net uit waarom die poll het zo weer geeft.. Mijn inziens zullen een deel van de B's over een paar jaar C zijn geworden en wordt er net iets meer gestemt door mensen die geaardheid een interessant topic vinden. Daardoor stemmen er wat minder hetero's en is de uitslag anders dan een onderzoek waarbij je een groep mensen hebt die random gekozen zijn.
|
![]() |
|
|